Nowy Paczkomat® InPost w Piławie Górnej
InPost wkracza do miejscowości które dotychczas były niedoinwestowane pod względem infrastruktury logistycznej
InPost, należący do amerykańskiego fundusz Advent International inwestuje w nowe Paczkomaty® w miejscowościach, które dotychczas były pomijane pod względem inwestycji w infrastrukturę logistyczną. Celem firmy jest postawienie nowoczesnego, czynnego 24h/ na dobę i 7 dni w tygodniu urządzenia za pomocą której można zarówno odebrać jak i nadać przesyłkę w każdej miejscowości w Polsce. Tym razem nowy Paczkomat® trafił do Piławy Górnej, gdzie przy ulicy Piastowskiej 55 został postawiony najnowszy Paczkomat® InPostu.
Paczkomat® InPost to korzyści nie tylko dla właścicieli nieruchomości udostępniających przestrzeń swojej działki, ale także dla wielu innych przedsiębiorców. Analizy wykazują, iż Paczkomaty® InPost dynamizują biznesy zlokalizowane w ich okolicy. Paczkomat® w zależności od umiejscowienia odwiedza od kilkuset do nawet kilkunastu tysięcy osób miesięcznie. Z analiz InPost wynika, iż obecność maszyny przy sklepie spożywczym zwiększa jego obroty do nawet kilkunastu procent. Paczkomat® w okolicy to więcej klientów dla lokalnych handlowców, czy usługodawców tj. piekarnia, szewc, czy salon kosmetyczny etc.
Paczkomaty® InPost to idealne rozwiązanie dla zajętych osób. Przesyłka jest gotowa do odbioru 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu. A proces odbioru i nadawania przesyłek został uproszczony do maksimum. Nowe maszyna to odpowiedź na coraz większe zainteresowanie usługami Paczkomatów® InPost. Tylko w ubiegłym roku wolumen przesyłek nadanych do Paczkomatów InPost wzrósł o ponad 50% r/r.
„Chcemy aby Paczkomaty® trafiły każdej większej miejscowości w Polsce, tak by także ich mieszkańcy mogli cieszyć się dostępem naszych usług. W ubiegłym roku obsłużyliśmy 60 mln przesyłek. Największy wzrost notujemy w segmencie Paczkomatów®. Dlatego w bieżącym roku uzupełniamy naszą sieć o kolejne miejscowości i lokalizacje. Tak aby Paczkomat był dostępny dla każdego naszego klienta - za rogiem – i dzięki temu mógł on odebrać przesyłkę wracając późno z pracy, przed odbiorem dzieci ze szkoły, czy nawet w trakcie weekendowego spaceru. Mieszkańcy państwa miejscowości będą mieli od teraz możliwość korzystania z niewiarygodnie prostego (wystarczy numer telefonu i kod otrzymany SMS-em!) i szybkiego (już dzień po nadaniu) odbioru zamówienia – w dodatku o dowolnej porze w ciągu dnia i nocy – przez 7 dni w tygodniu. Bez kolejek, w kilkanaście sekund” – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu Grupy Integer.pl, właściciela marki InPost.
Komentarze (4)