Dofinansowanie na usuwanie azbestu

wtorek, 3.1.2017 12:32 322 0

W związku z możliwością otrzymania przez Gminę Głuszyca dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej we Wrocławiu na dofinansowanie działań związanych z usuwaniem azbestu Burmistrz Głuszycy ogłasza nabór wniosków do realizacji projektu dotyczącego usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Głuszyca. Nabór wniosków odbędzie się w terminie  do dnia 15 stycznia 2017 r.

Dofinansowaniem objęte będą koszty związane z:

  • demontażem i zabezpieczeniem,
  • transportem,
  •  unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest.

Dofinansowanie nie będzie obejmować kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.                                 
O dofinansowanie ubiegać się mogą: osoby fizyczne, rolnicy, kościoły i związki wyznaniowe, stowarzyszenia,  wspólnoty mieszkaniowe itp.

 Dofinansowanie realizowane będzie w wysokości do 85% kosztów kwalifikowanych. Pozostałe koszty zadania w wysokości 15% pokrywa wnioskodawca, który ubiega się o udział w w/w projekcie. Kwota dofinansowania wyliczana będzie na podstawie  rzeczywistej ilości odpadów potwierdzona kartą przekazania odpadu.

Usunięcia i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest dokona wykonawca wybrany do realizacji tego zadania zgodnie z przepisami ustawy                 z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), z którym Gmina Głuszyca zawrze stosowną umowę  po przyznaniu Gminie środków finansowych z WFOŚiGW.

Prace będą wykonywane w terminie lipiec - sierpień 2017 r.

Wzory wniosku i informacji o wyrobach zawierających azbest dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Głuszycy: www.bip.gluszyca.pl oraz w Urzędzie Miejskim w Głuszycy w pokoju nr 1 lub 23. Bliższe informacje można także uzyskać pod numerem telefonu 74 88 66 740.

źródło: UM Głuszyca

Dodaj komentarz

Komentarze (0)