Dofinansowanie na usuwanie azbestu
Burmistrz Głuszycy ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie usuwania azbestu w roku 2021. Zadanie będzie realizowane pod warunkiem otrzymania przez Gminę Głuszyca dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Kosztami obejmującymi dofinansowanie będą wyłącznie koszty demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest.
Dofinansowanie nie będzie obejmować kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych. O dofinansowanie ubiegać się mogą: osoby fizyczne, rolnicy, kościoły i związki wyznaniowe, stowarzyszenia, wspólnoty mieszkaniowe itp.
Nabór wniosków odbędzie się w terminie do dnia 31.03.2021 r.
Usunięcia i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest dokona wykonawca wybrany do realizacji tego zadania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), z którym Gmina Głuszyca zawrze stosowną umowę po przyznaniu Gminie środków finansowych z WFOŚiGW.
Wzory wniosku i informacji o wyrobach zawierających azbest dostępne są w Urzędzie Miejskim w Głuszycy w pokoju nr 1 lub 23 i do pobrania poniżej. Bliższe informacje można także uzyskać pod numerem telefonu 74 88 66 740, 74 88 66 756.
źródło: UM Głuszyca
Komentarze (0)