Dompol gotowy na targi Interzum 2015

środa, 8.4.2015 17:10 587 0

Wałbrzyski Dompol po raz kolejny znajdzie się w gronie najlepszych i najbardziej innowacyjnych producentów branży meblarskiej. W dniach 5-8 maja przedstawi swoje produkty podczas targów Interzum 2015 w Kolonii, które są jednym z najbardziej prestiżowych tego typu wydarzeń w Europie. 

Organizatorzy targów zapowiadają, że w tym roku na powierzchni ponad 160 000 m² zaprezentuje się około 1500 międzynarodowych wystawców. Będą to producenci mebli, architekci i designerzy, wyróżniający się innowacyjnością i wizjonerstwem, poszukujący nowych rozwiązań w komponowaniu przestrzeni prywatnej i publicznej. To, że od kilku lat wałbrzyski producent frontów meblowych niezmiennie znajduje się w ich gronie, jest zasługą wysokiej jakości jego produktów.

Od ponad 20 lat Dompol specjalizuje się w produkcji frontów giętych i prostych na bazie płyt MDF oklejanych folią PVC i PET, które wykorzystywane są w projektowaniu mebli kuchennych, łazienkowych, pokojowych i sypialnianych. Dzięki bogatej ofercie, zawierającej ponad 40 podstawowych wzorów frontów oraz kilkadziesiąt kolorów folii, możliwe jest wykonanie najbardziej unikatowych projektów. Firma realizuje zamówienia dla klientów nie tylko z Polski, ale i Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Finlandii, Niemiec, Francji, a nawet Turcji.

Udział w poprzednich edycjach Interzum był dla Dompolu bardzo korzystny. Nawiązaliśmy cenne kontakty z producentami i klientami z zagranicy. To świadczy o tym, że jest spore zapotrzebowanie na nasze produkty i że śmiało możemy konkurować z producentami z całej Europy i nie tylko - mówi Dariusz Borczyk, prezes zarządu Dompol.

Poprzednia edycja targów Interzum zgromadziła ponad 53 tysiące osób z całego świata, a stoisko Dompolu zanotowało rekordową liczbę odwiedzających. Największym zainteresowaniem wśród wałbrzyskich produktów cieszyły się fronty gięte z wklejonymi elementami z tworzywa sztucznego.

Jestem przekonany, że tegoroczne targi również będą dla Dompolu owocne. Chcemy pokazać się na nich jako firma nowoczesna, rozwijająca się, otwarta na stale zmieniające się oczekiwania klientów – podsumowuje Borczyk.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)