Burmistrz Bielawy jest zakładnikiem PiS-u

wtorek, 4.7.2017 12:45 82224 162

Rozmowa z Martą Masyk, przewodniczącą Klubu Radnych Niezależnych, największej siły politycznej w Radzie Miejskiej Bielawy.

Krzysztof Brzeźniak: Czy w Radzie Miejskiej Bielawy istnieje jeszcze koalicja popierająca burmistrza?

Marta Masyk: Do niedawna największą siłą w radzie był Klub Porozumienie dla Bielawy Piotra Łyżwy, który liczył siedmiu członków. Wraz z upływem czasu z jego szeregów odeszło dwóch radnych, a jeden z nich przyczynił się do utworzenia odrębnego klubu Prawa i Sprawiedliwości. Niestety, z punktu widzenia burmistrza miasta, nie ma on obecnie pełnego poparcia ani u jednego, ani u drugiego klubu. Chodzi tu nie tylko o to, że radni z powyższych klubów w różny sposób głosują w sprawie uchwał proponowanych przez burmistrza, ale co ciekawe, inicjują także kontrole decyzji podjętych przez władze miasta. Trzeba przyznać, że jak na radnych koalicyjnych to nietypowa sytuacja. Natomiast dla nas nowo powstały klub to wciąż ci sami radni, z którymi współpracowaliśmy wcześniej.

Krzysztof Brzeźniak: Czy mówiąc o głosowaniach ma pani na myśli ostatnie głosowanie w sprawie absolutorium dla burmistrza?

Marta Masyk: To jeden z przykładów, ale faktycznie mocno pokazujący słabość obecnej koalicji. Jak inaczej można nazwać sytuację, w której klub radnych Prawa i Sprawiedliwości wstrzymuje się przy udzieleniu burmistrzowi absolutorium? Przecież Prawo i Sprawiedliwość popierało Piotra Łyżwę w wyborach na burmistrza miasta w 2014 roku. PiS ma też swojego przedstawiciela we władzach miasta w osobie zastępcy burmistrza. Dlatego też popieranie burmistrza przez klub PiS, a szczególnie udzielanie mu absolutorium powinno być oczywistością. Jak się jednak okazało podczas czerwcowej sesji Rady Miejskiej wcale tak nie jest, ponieważ koalicyjny klub PiS nie udzielił władzom miasta absolutorium za 2016 rok. Takie zachowanie należy traktować jako swoiste wotum nieufności nie tylko w stosunku do burmistrza Piotra Łyżwy, ale także dla jego zastępców. Zastanawiam się więc czy nie powinno to być sygnałem dla zastępcy burmistrza do rozważenia decyzji o podaniu się do dymisji?

Krzysztof Brzeźniak: Czy mimo skomplikowanej sytuacji politycznej burmistrz Bielawy jest zakładnikiem PiS-u i związanych z tym zobowiązań przedwyborczych?
Marta Masyk: O odpowiedź na to pytanie należałoby poprosić samego burmistrza, ale wydaje mi się, że tak. Zastanawiam się tylko, jaki może być tego powód, jednak tak jak powiedziałam - o odpowiedź na to pytanie trzeba poprosić samego burmistrza.

Krzysztof Brzeźniak: Jak w tej rzeczywistości odnajduje się Klub Radnych Niezależnych i czy zapowiada się przewrót w przewodnictwie w Radzie Miejskiej?

Marta Masyk:  Klub Radnych Niezależnych jako największy w Radzie Miejskiej ma jeden cel – pracę na rzecz mieszkańców. Zmiany w klubach koalicyjnych to ich wewnętrzna sprawa. Nie chcemy ingerować w te zmiany. Liczymy na dalszą współpracę z nowo powstałym klubem, bo jest to klub z pomysłami, niebojący się podejmować działań na rzecz mieszkańców. Dla nas bowiem istotą samorządu jest działanie dla dobra ludzi i rozwoju miasta. Nie interesują nas spory o rzeczy błahe i lokalna pseudopolityka. Przecież konflikty personalne i spory o kwestie nieistotne z punktu widzenia przyszłości miasta w ogóle nie interesują mieszkańców. Dlatego my jako Klub Radnych Niezależnych jesteśmy blisko ludzi i ich problemów. Rozmawiamy z mieszkańcami o ich potrzebach i podejmujemy próby realizacji zadań, które ułatwiają życie bielawian. Odnosząc się natomiast do Pana pytania o przewrót w kierownictwie Rady Miejskiej odpowiem, że podejmowane są różne rozmowy na temat wprowadzenia zmian w Radzie Miejskiej, w tym na stanowiskach kluczowych. Jak się one zakończą, trudno przewidzieć.

Krzysztof Brzeźniak: Osoby, które są pani przychylne w Radzie Miejskiej mówią nam, że coraz częściej próbuje się Panią zdyskredytować w życiu politycznym. 

Marta Masyk: Mam wrażenie, że niektórzy radni opozycyjni koncentrują się tylko na wywoływaniu konfliktów i wytykaniu potknięć władzom miasta. Niestety, w zamian nie dają nic. Nie proponują własnych rozwiązań, nie podsuwają pomysłów i nie przygotowują  projektów uchwał. Ja jestem osobą aktywną i nastawioną na pracę. Staram się sumiennie wypełniać mandat radnego, więc dla niektórych osób mogę być niewygodna. Ataki, o które Pan pyta nie zdarzają się jednak często, dlatego traktuję je jako chwilowe nieporozumienie. Nie wyobrażam sobie, że dla poszczególnych radnych ataki na mnie mogą być jedyną aktywnością w radzie.

Krzysztof Brzeźniak: Czy spotkania z mieszkańcami oraz akcje informacyjne to początek pani kampanii wyborczej na burmistrza?

Marta Masyk: Kampania wyborcza rozpoczyna się dopiero w 2018 roku. Nie myślę więc teraz o tym, ponieważ mam jeszcze dużo do zrobienia. Zarówno ja, jak i pozostali członkowie Klubu Radnych Niezależnych organizujemy spotkania z mieszkańcami oraz prowadzimy akcje informacyjne i społeczne, ponieważ uważamy, że jest to nasz obowiązek. Jesteśmy to winni wyborcom, którzy dali nam mandat radnego, aktywną pracę, zaangażowanie i otwarty dialog z mieszkańcami Bielawy. Oczywiście wszystko można potraktować jako kampanię wyborczą, ale jestem przekonana, że kiedy nadejdzie w końcu kampania wyborcza, to dla wielu radnych będzie ona pierwszą okazją do spotkania z mieszkańcami w ciągu minionych czterech lat. Czy będę kandydatem na burmistrza w 2018 roku? To jest pytanie, które od długiego czasu zadaje mi wiele osób. Co więcej, zgłaszają się do mnie osoby, które deklarują wsparcie w wyborach oraz takie, które chciałyby ubiegać się o mandat radnego z naszego komitetu. Realnie rzecz biorąc, gdyby wybory odbywały się jesienią tego roku, to komitet wyborczy Radnych Niezależnych byłby kompletny już teraz. Niemniej obecnie mamy 2017 rok, a ja staram się jak najlepiej wypełnić powierzony mi przez mieszkańców mandat radnego. Co będzie za rok, zobaczymy.

Krzysztof Brzeźniak: Jaką sytuację polityczną przewiduje pani w Radzie Miejskiej pod koniec tej kadencji?

Marta Masyk: Zawsze patrzę pozytywnie w przyszłość, więc myślę, że sytuacja się ustabilizuje.

Przeczytaj komentarze (162)

Komentarze (162)

drvth niedziela, 09.07.2017 19:09
Jeśli Pani Marta przywróci Motoshow w Bielawie to będę na nią głosował. Obecny burmistrz się nie sprawdził. Temu panu już dziękujemy.
środa, 05.07.2017 21:12
Mentalność bielawian zatrzymała się na komunie, gdzie urzędnikami i radnymi byli aktywiści PZPR, w czasach solidarności utarło się że tych darmozjadów trzeba tępić bo robole też chcą rządzić... czasy się zmieniły, do urzędów przyjmują osoby z wyższym wykształceniem a menelstwo dalej ujada że też chcą... Taka opinia krąży po okolicy i każdy mówi to samo o bielawianach a te komentarze tylko potwierdzają regułę...
czwartek, 06.07.2017 12:44
Cepie a co masz do komuny. Gdyby nie komuna to nie musiałbyś czytać i pisać.
piątek, 07.07.2017 21:59
Kolega Darek bardzo ładnie już to wyjaśnił takim wiejskim filozofom jak ty.. Tak samo jak w Ameryce, Norwegii, Szwajcarii czy Wielkiej Brytanii. Całe szczęście że Polska była pod okupacja ZSRR i teraz nie musimy całować Pana ani księdza po rękach, a już tym bardziej załatwiać potrzeb za stodoła jak we wspomnianych krajach. Dzięki lewicy jesteśmy gospodarczą i moralną potęgą jak cały blok wschodni ;)
Ja sobota, 08.07.2017 08:23
W Polsce była taka komuna jak na .dziś w Korei Północnej demokracja.... hahahaha. Nie znam osoby która mówi źle o Bielawie, pracy w zakładach, mieszkaniach, wczasach, czasie pracy i wiele, wiele innych sprawach
piątek, 07.07.2017 12:18
A co ci to przeszkadza? też się lansuj i zobaczymy jak ci wyjdzie i nie zachowuj się jak pies ogrodnika, sam nie zeżre i innemu nie da
piątek, 07.07.2017 12:05
LANS! Ile zapłaciła za ten wywiad i za to, że od tylu dni tkwi na pierwszym miejscu? Nic dobrego dla Bielawy nie zrobiła!
Misiek piątek, 07.07.2017 07:31
Pani Marta się lansuje! Ruszyła z kampanią,mamy kolejnego kandydat na burmistrza Bielawy! UUUUUUUUUUUUUUU !!!!!! Karierowiczka
piątek, 07.07.2017 05:59
Czy ona myśli, że mieszkańcy to idioci i dadzą się nabrać na takie tanie chwyty???
czwartek, 06.07.2017 22:45
aha
Zdegustowany środa, 05.07.2017 08:39
Oczywistością dla pani przewodniczącej jest ślepe popieranie wszelkich działań obecnej władzy przez Klub Radnych Niezależnych a wszystko to dla spektakularnych równie oczywistych osobistych interesów.Gdy przed kolejnymi wyborami posady tej co by nie było nieudolnej władzy się zachwieją,z równą pasją będzie ją opluwać,jak czyniła to po poprzednich wyborach a wszystko to tylko po to aby wraz z mężulkiem nadal trwać a może nawet zająć fotel (czyt.koryto) burmistrza.Ot zwykłe świńskie przyzwyczajenia!!!
Aaa czwartek, 06.07.2017 15:03
Ta pani to jak chorągiewką...jak wiatr zawieje. Parcie na szkło...i do koryta...
czwartek, 06.07.2017 09:59
OJ BABO, BABO ...
środa, 05.07.2017 06:54
Niedługo i Tkacza zobaczymy w tym klubie. Też jest "niezależny". A co z tym klubem PO? Nie udało się Kuśmierkowi?
środa, 05.07.2017 22:41
Tkacz powiesił sobie baner na wjeździe do Bielaw, że wita, dobry gospodarz :). Tyle że wjeżdżający nie wiedzą kto to w ogóle jest!
czwartek, 06.07.2017 10:30
Tomasz tym samym rozpoczął kampanię wyborczą. Z ramienia OBS będzie kandydatem na burmistrza! Zaprzeczy? :)
piątek, 07.07.2017 05:55
Hehe on ma takie szanse jak Saurusz-Wolski miał z Tuskiem
środa, 05.07.2017 16:01
Proszę przeczytać ostatni felieton p. A. Pajdy w *****. Rada Miejska Bielawy jest na takim poziomie, że jest w stanie przegłosować wszystko np. że dzisiaj jest sobota.
środa, 05.07.2017 21:23
hahaha wierny towarzysz Ryszarda hahaha ubawił mnie ten Pajda hahaha
środa, 05.07.2017 15:05
Sratata a za likwidacją SM łapki w górę nie podniosłaś!
środa, 05.07.2017 21:17
Nie podniosła bo ma swoje zdanie na ten temat po drugie słuchała tych którzy nie chcieli likwidacji a było ich zdecydowanie więcej.
Anna N. środa, 05.07.2017 21:22
Kasa,kasa,kasa. Poza tym Ania N.ieudacznik od pozyskiwania środków zewnętrznych ma startować do rady jako Niezależna
czwartek, 06.07.2017 07:20
To posłuchała mniejszości i zspłaci za to cenę podczas wyborówwyborów. Miała być restruktyryzacja straży i jak zwykle p. Masyk się nagadała i cisza
środa, 05.07.2017 20:58
A co to teraz SM ma być zakładnikiem?
środa, 05.07.2017 21:04
Tzn. że nie słucha mieszkańców w ważnych kwestiach. Najpierw coś trzeba zrobić dla miasta, lansować to się każdy potrafi!
środa, 05.07.2017 21:16
Zrobić to wartość dodana bo likwidować każdy głupi potrafi
czwartek, 06.07.2017 07:18
Jak coś jest niepotrzebne i nie widać efektów to tylko LIKWIDOWAĆ!
czwartek, 06.07.2017 07:22
ty jesteś niepotrzebny, wiesz co zrobić ze sobą...?
... środa, 05.07.2017 19:13
Żeby jeszcze koniec języczka wysunęła na dowód, że wszystko takie różowe...
wtorek, 04.07.2017 22:05
Wolę róż od wykrzywionej sztucznie gęby bielawskiego błazna
środa, 05.07.2017 15:51
A ten błazen to kto wg Ciebie? Czyżby wielce ważna pani wice?
środa, 05.07.2017 20:57
A może niespełniony "aktor od trudnych spraw"?
wtorek, 04.07.2017 22:12
Zgoda róż sam w sobie tak,ale wszystko różowe,łącznie z pomadką u osoby ,,takiej jak Radna''.....trochę gustu jeszcze nikomu nie zaszkodziło...
Anna środa, 05.07.2017 14:48
Czy ona nie ma w domu lustra?Kobieto,co ty masz na sobie?Koszmar!
środa, 05.07.2017 14:18
To tylko lans a gdzie program i dokonania- a słowa bez czynów są martwe
Wyborca środa, 05.07.2017 14:03
W czym komisja rewizyjna pod kierownictwem tej pani pomogła mieszkańcom Bielawy ?. Ano w tym,czym sądy i prokuratura swoim prominentom pod dyktaturą Platformy Oszustów.
środa, 05.07.2017 12:00
Ta paplania nie ma żadnego znaczenia dla mieszkańców to wewnętrzna rozgrywka o tzw "stołki". Wszystkie skargi i zażalenia "rozpatrywane" przez tzw. Komisję Rewizyjną są albo bezprzedmiotowe , lub bezzasadne. Wszystko to tzw lipa. To właśnie jest typowy przykład tzw "pijaru"
mniodek środa, 05.07.2017 12:10
Pijar /nadużywanego przez dziennikarzy i innych lanserów/
dot.wizerunku społecznego,reklamy samego siebie i.t.p. Polska nazwa public relations. I jeszcze jedna rzecz godna zauważenia u nas. Może mieć charakter pejoratywny czyli nie ważne dobrze czy źle byleby być zauważalnym...
Bielawianin środa, 05.07.2017 11:12
Pani Marto proszę się nie przejmować wywodami "dzieci neostrady". To tylko bełkot znudzonych dzieciaków mających dostęp do komputera bo rodzice poszli do pracy.Proszę robić swoje i ignorować ten hejt.Ogromna liczba mieszkańców Bielawy ma o Pani pozytywne zdanie.Wielu z nas uważa Panią za bardzo obiecującego polityka
bielawianin środa, 05.07.2017 11:42
A ilu znasz tych Bielawian
mniodek środa, 05.07.2017 12:03
Hejtów raczej nie ma w tych komentarzach. Bo co to jest hejt?
To spolszczona wersja słowa hate, czyli nienawidzić. Hejtem określa się działanie w Internecie, które jest przejawem złości, agresji i nienawiści. A tego oprócz samych "wywiadowców" nie widzę.
autor środa, 05.07.2017 11:45
Ubranie nie dosyc ,ze koszmarne,to jeszcze nie na te okolicznosc. Landrynkowe kolory nie w tym momencie,gdy mowa o Radzie Miasta!Cos sie pani Masyk pokickalo w glowie!
Lolo środa, 05.07.2017 08:02
Lubię czytać komentarze ekspertów.
środa, 05.07.2017 08:10
Lubie czytać sponsorowane atykuly/wywiady
xxxxx środa, 05.07.2017 10:57
Nie ekspertów, tylko wyborców, a to jest najważniejsze. Prawda?
środa, 05.07.2017 09:52
Marta Masyk, kopnęłaś święta krowę w zad i wierzga... Brawo za odwagę cywilną!!!
Obserwator środa, 05.07.2017 08:05
Czy ja dobrze rozumiem? Pani Marta uważa że skoro PiS w wyborach popierał Piotra Łyżwe to teraz bezwzględnie na wynik jego pracy, ma go popierać i udzielić absolutorium? Poparcie i uznanie klubowe jest ważniejsze od obiektywnej oceny? To o co w końcu pani chodzi? O dobro miasta czy o układy klubowe i koalicyjne? Czy to znaczy że pani zawsze głosuje na TAK za Piotrem Łyżwa bo jest pani w koalicji i tak należy? Czy dlatego że podobają sie pani pomysły i praca burmistrza? Gdzie tu niezależność?
Skoro członkowie PiS mają zastrzeżenia do burmistrza to ślepo rączki w górę nie podnoszą bo tak trzeba. Może pani klub tak robi?
środa, 05.07.2017 09:39
Źle rozumiesz Obserwatorze, jeżeli koalicjanci (w tym nowopowstały klub PiS) najpierw głosują za przyjęciem budżetu, później za przyjęciem uchwał... to w czym mają problem jeżeli chodzi absolutorium? może burmistrz nie chce chodzić na ich smyczy i dobro miasta nie ma z tym nic wspólnego? więc nieudzielenie absolutorium może być zemstą tej czwórki za niespełnienie jakichś tam żądań??? Brawo Marta Masyk za odwagę, ruszyłaś gniazdo os i próbują żądlić...
patrz na siebie i wokół środa, 05.07.2017 07:55
A Masyk jej mąż dlaczego mimo zmiany Burmistrza jest nadal na stanowisku , chyba reprezentował inna opcje i piał z zachwytu nad czynami Rysia co taki dobry jest czy nie powinien odejść wraz z ekipą od budowy obwodnicy i skandalu według mnie z jeziorem w Bielawie
środa, 05.07.2017 09:33
To typowe myślenie lokalnego politykiera, każdy pracownik Urzędu w tym Łukasz Masyk, jest zatrudniony na podstawie umowy o pracę a nie wynajmowany do reprezentowania kogokolwiek. W Dzierżoniowie jakoś nie mają takich dylematów mimo, że Rafał Pilśniak był rzecznikiem Pioruna a teraz Kucharskiego. Ech ta Bielawka...
środa, 05.07.2017 11:28
ale zona Rafała Pilśniaka nie jest radną?
widzisz roznice?
środa, 05.07.2017 11:42
Nie widzę różnicy! twoje myślenie jest dyskryminacją niedopuszczalną w cywilizowanych środowiskach... inaczej jest z nieokrzesaną hołotą.... wybierz opcję dla siebie
Wyborca środa, 05.07.2017 07:09
Nowoczesna Schleswig-Holstein w wydaniu bielawskim czyli Kłamstwo i obłuda.
środa, 05.07.2017 06:50
Ktoś kto się przefarbował nigdy nie zdobędzie mojego zaufania. Albo jest się czerwonym albo zielonym.
SOŁTYS wtorek, 04.07.2017 23:39
WIEŚ TAŃCZY I ŚPIEWA - OT CAŁA B-wa
Lo wtorek, 04.07.2017 13:53
Pusta baba
No wtorek, 04.07.2017 22:31
Baby, to masz w nosie Lo, trudno tak grzecznie napisać, że jest tępą kobietą?
wtorek, 04.07.2017 22:14
Ooo Lokalna Inicjatywa się uruchomiła? im najlepiej wychodzi inicjatywa pod targiem
ks.dawid wtorek, 04.07.2017 13:58
fajna babeczka .ma swoje zdanie.
proszę pisowcom pokazać środkowy palec.

jesteśmy z Panią solidarni rada miasta Dzierżoniów
27 /1
wtorek, 04.07.2017 22:10
Fajny to jestem Ja a nie ty i ta babeczka.
Rumek wtorek, 04.07.2017 21:49
Usiadła na schodach jak jakiś menel. Brakuje tylko bluzy Pit Bull'a. Albo piżamy z logiem BGT.
wtorek, 04.07.2017 21:55
Ale ty burak jesteś :)
wtorek, 04.07.2017 21:57
Lepszy taki burak ....niż taka landrynka...
wtorek, 04.07.2017 22:04
LGBT
wtorek, 04.07.2017 22:08
Tylko menel tak rozumuje... z czego skopiowałeś bidoku tego Pit Bull'a HAHAHA
wtorek, 04.07.2017 13:27
Straszno i smieszno :) Ale w Bielawie mieszka w wiekszosci patologia wiec moze sie wydawac ze to madre :)
wtorek, 04.07.2017 22:07
PROSZE NIE OBRAZAC MIESZKANCOW BIELAWY.PATOLOGIA TO BYLA TWOJA STARA ...
ewer wtorek, 04.07.2017 21:33
wstańcie obywatelko bo wilka dostaniecie
Wilk wtorek, 04.07.2017 22:07
nosił Wilk razy kilka , ponieśli i Radną
mieszkaniec wtorek, 04.07.2017 21:11
Jako mieszkaniec Bielawy nie zagłosuję na żadnego radnego z obecnej ekipy. A zwłaszcza na tych etatowych którzy załatwiają wyłącznie swoje interesy. Myślę że tak myśli większość wyborców i poznała się na tych bezradnych. Do uczciwej pracy a etat radnego na zasadzie pracy społecznej .Zobaczymy ilu będzie wtedy chętnych na radnego. Może wtedy zaczną uczciwie robić coś dla miasta i mieszkańców skończy się opluwanie intratne kieszonkowe itd. Do wyborów mieszkańcy nie muszą się układać zrobią czystkę.
wtorek, 04.07.2017 22:03
Popieram! A szczególnie na tych co zmieniają barwy polityczne i układają się.
Nosferatu wtorek, 04.07.2017 22:01
Piękna ,urocza, inteligentna, zadbana, zawsze uśmiechnięta. Przyłóż do rany a ci krew wyssie.
wtorek, 04.07.2017 22:00
Fotki, pokazywanie się tu i tam i gadka do tz. ,,Pana Władka" mnie nie zmyli. Kto był w SLD i się wypiął gdy organizacja zrobiła się mniej popularna to stracił moje zaufanie. Ja nie dam się nabrać.
wtorek, 04.07.2017 14:29
Landrynkowo
Ajron wtorek, 04.07.2017 19:44
Różowe widziano,różowe butki,różowe paznokietki. Jak barbie....Jak zaufac blondynce w rozowym ciuszku,siedzacej na schodach na klatce schodowej...?
wtorek, 04.07.2017 21:04
Tak to również odebrałam.Schody i wszędzie ten okropny róż....bezguście całkowite.Jak można takiej osobie zaufać....najgorszy lans jaki oglądałam.....brrrrr.
wtorek, 04.07.2017 21:41
Różowa Landrynka.. Polsatowski sznyt, PlatfOnski kanon.
wtorek, 04.07.2017 14:47
Róż ,wszystko różowe ,okropność...
wtorek, 04.07.2017 15:25
Kolor wladzy XDD
bogata wtorek, 04.07.2017 21:35
Aby do koryta !
Pozdrawiam. wtorek, 04.07.2017 21:03
Madry,rzeczowy wywiad.Brawo Pani Marto!Do przodu!Bielawa potrzebuje mądrych,młodych,wykształconych gospodarzy!
Pozdrawiam. wtorek, 04.07.2017 21:32
Mądrych,młodych,wykształconych i z dużych ośrodków. Trybuna Ludu 1966 r. ,pani Marto. Może wato się podpisać pod wazeliną..
Pozdrawiam. środa, 05.07.2017 13:41
Pani Marto,proszę się nie przejmować tymi złośliwymi komentarzami.Większość robi to po prostu z zazdrosci,inni dlatego,że nie potrafią zdania po polsku sklecić,a Pani niech nadal robi swoje bo jest Pani dobra radną.
wtorek, 04.07.2017 21:09
Mądrych ,młodych ,wykształconych gospodarzy...ale co to ma wspólnego z Panią Martą?
znawca wtorek, 04.07.2017 21:16
No właśnie nic też tak myślę .
wtorek, 04.07.2017 13:43
Twarda sztuka z tej radnej... brawo! walić miedzy oczy tym miernotom...
wtorek, 04.07.2017 21:32
JAKO POLITYK ZERO OSIĄGNIĘĆ , KLASYCZNY PASOŻYT
wtorek, 04.07.2017 21:34
Bardziej huba czy jemioła?
wtorek, 04.07.2017 21:29
Autopromocja
Jurgen wtorek, 04.07.2017 20:50
Dac ja od razu na prezydenta i to najlepiej niemiec - taka ładna....
kolega wtorek, 04.07.2017 18:15
Ta pani liczy tylko na koryto!
wtorek, 04.07.2017 17:57
jak to to się boi że nie zostanie wybrana w następnych wyborach
Ja wtorek, 04.07.2017 17:49
Myjka ty jesteś tak głupia jak ta Wielgus z Nowoczesnej
wtorek, 04.07.2017 17:07
Kompletnie ta kobieta do mnie nie przemawia. Jak już ktoś tu napisał..jak do tej pory to tylko lans na fb i przecinanie wstęg... na dzień dzisiejszy jest tak samo bezpłciowa jak sam łyżwa. A te jej śmieszne wywiady są już kampanią wyborczą... mam nadzieję , że na przyszłą kadencję nawet radną nie zostanie.
wtorek, 04.07.2017 17:19
a cie zaskoczę może nie będzie chciała
wtorek, 04.07.2017 17:26
Oj będzie chciała....będzie
Myślę że ma ambicje być Burmistrzem....Trafiłem w sedno co nie :)
wtorek, 04.07.2017 17:38
czy będzie chciała to się przekonamy
. wtorek, 04.07.2017 15:12
DAĆ WSZYSTKIM ŚREDNIĄ KRAJOWĄ I NIE BĘDZIE KOMU RZĄDZIĆ.
wtorek, 04.07.2017 17:15
A minimum nie wystarczy
Wójt wtorek, 04.07.2017 17:10
boję się otworzyć lodówkę :) :) :) bo może w niej koczować Pani Masyk, a tego bym nie przeżył :( :( :(
... wtorek, 04.07.2017 15:03
Czy na fotografii jest POmaska?
fotosoul wtorek, 04.07.2017 16:30
Czyżby fotografia tak daleko się posunęła, ze widać charakter?
Nowoczesny wtorek, 04.07.2017 17:07
Nie Pomaska tylko Grodzka
oservatore romano wtorek, 04.07.2017 16:57
na stwierdzenie,że :"Burmistrz Bielawy jest zakładnikiem PiS-u" może odpowiedzieć tylko rzecznik prasowy UM Bielawa
Ryszard D wtorek, 04.07.2017 17:05
Czyli Masykowej odpowie Masyk.
prawdziwek wtorek, 04.07.2017 16:53
radnych nie będzie w przyszłych wyborach ,a po drugie jeden jest wart drugiego
wtorek, 04.07.2017 16:55
wszyscy radni nie słuchaja sie mieszkańców robią co chcą ,
wtorek, 04.07.2017 16:56
wiecie gdzie ja mam , ,pis ,po ,k15 ,i nowocz
wtorek, 04.07.2017 15:52
A może wprowadzić ustawę żeby funkcja radnego była pełniona społecznie.Zobaczymy ilu mamy zatroskanych samorządowców.
kolpis wtorek, 04.07.2017 16:27
Jak za mateczki komuny - darmowy przejazd na autobus +legitymacja radnego. Zasugeruję to Jarosławowi
wtorek, 04.07.2017 21:04
Popieram jak mój Tata mam do dziś jego legitymację na bezpłatne przejazdy
wtorek, 04.07.2017 15:42
Masykowa - wielka pani urzędniczka z agencji restrukturyzacji i modernizacji rolnictwa, jakby nie to, to bidowałaby w sklepie spożywczym, i zaorywała męża, który już kiedyś, przez to, zasłabł w mieszkaniu.
wtorek, 04.07.2017 15:55
Toż to czystej krwi P Z P R.
wtorek, 04.07.2017 15:31
Ona jest tak niezależna jak każdy w radzie. Czy to nie mąż tej Pani startował w wyborach z przeciwnego ugrupowania niż ona? Z myślą jak nie ja to Ty się do koryta dostaniesz. Jak polityk mówi że jest niezależny to tak samo jak k....a powie że jest dziewicą.
wtorek, 04.07.2017 15:40
jej mąż nigdzie nie startował
krd wtorek, 04.07.2017 16:36
startowal tata, startowal brat...a maz w urzedzie bielawskim pracuje. Kierownikiem został
środa, 05.07.2017 14:25
I?
oszukany wyborca PO wtorek, 04.07.2017 15:09
To nie chorągiewka tylko sz.... ,liczy że znowu będzie radną
wtorek, 04.07.2017 13:36
Jedyna kobieta w radzie i jedyna z jajami! Brawo Marta!
Zgred wtorek, 04.07.2017 15:05
Kobieta z jajami to Pani Grodzka vel.begowski
wtorek, 04.07.2017 15:00
Polityczna afera w Polskim Czerwonym Krzyżu. Pracownicy brali udział w kampanii wyborczej szefa PCK?
Pracownicy wrocławskiego Polskiego Czerwonego Krzyża opowiedzieli o tym, jak podczas kampanii samorządowej w 2014 r. w godzinach pracy pomagali swojemu szefowi i kandydatowi do sejmiku Jerzemu Gierczakowi w otrzymaniu upragnionej funkcji, roznosząc wyborcze ulotki. W kolejnym roku mieli w podobny sposób pomagać posłowi PiS Piotrowi Babiarzowi.
cojawiem wtorek, 04.07.2017 14:34
DOBA FAKE NEWS. Czy faktem jest to że burmistrz jest zakladnikiem PISu czy to tylko paranoja pani Marty?
Wyborca wtorek, 04.07.2017 14:48
to jest Zespół Napięcia Przedwyborczego.
wtorek, 04.07.2017 14:37
Wywaliła prawdę między oczy awanturnikom i karierowiczom bo tych w obecnej kadencji pod dostatkiem
jk wtorek, 04.07.2017 14:40
OK, jednak sama zalicza się do nich. Przykład : przeflancowanie się od pana Dźwiniela do koalicji pana Łyżwy. Trudno mówić że jest obiektywna, dla mnie to koniunkturalizm i przygrywka do startu na Burmistrza.
xyz wtorek, 04.07.2017 14:40
A Leszek S.
RYSIO NIE KOMUSZEK wtorek, 04.07.2017 14:35
TO SIĘ POPISAŁA WSTYD I ŻENADA
wtorek, 04.07.2017 13:37
JAKIEŚ DOKONANIA TEJ PANI DLA BIELAWY ?
wtorek, 04.07.2017 14:26
A twoje? wymień chociaż jedno
wtorek, 04.07.2017 21:30
DOKONAŃ BRAK , NAJWYŻEJ W MODZIE
wtorek, 04.07.2017 16:39
napisal komentarz na dobie i nie musial za to placic jak ta pani za artykul
łukasz wtorek, 04.07.2017 14:21
na razie brak
wtorek, 04.07.2017 14:16
Lepiej PIS-u niż PZPR czy SDL. Brawo.
wtorek, 04.07.2017 14:06
To gra o koryto- a wygra ten co postawi na rozwój miasta i miejsca pracy dla młodych- puki co to igrzyska i wydatki z nimi związane - niech żyje Rujnowicz i kabotyn Łyżwa-
wtorek, 04.07.2017 14:12
"Puki" co to puknij się w pozbawioną wiedzy łepetynę i zasuwaj do szkoły wieczorowej bo żadnej pracy nie dostaniesz z twoim podstawowym wykształceniem
Podpis wtorek, 04.07.2017 14:06
Jaka wspaniała, oddolna, niesterowana inicjatywa :-)
Bez radnych niezależnych w bielawie by nic nie było !
To ludzie uczciwi, przejżyści, niezalerzni finansowo od środków publicznych.
Wspaniale że są i ludzie na nich głosują :-)
wtorek, 04.07.2017 13:53
Inne miasta jakoś w tej loterii dają radę, np. Dzierżoniów, który jakims cudem potrafi ściągną środki unijne
wtorek, 04.07.2017 14:02
Np. władze Dzierżoniowa wywodzi się z PO a teraz z Nowoczesnego Dzierżoniowa... kto rządzi we Wrocławiu??? a zresztą podaj jakiś przykład jak już wykrztusiłeś przez zaciśnięte zęby swój komentarz
Observer wtorek, 04.07.2017 13:51
Przeraza mnie ten ped do wladzy socjalistow w srednim wieku... Dobrze, ze globalnie lewica w Polsce (w zasadzie wiekszosi krajow Europy) lezy na lopatkach...
wtorek, 04.07.2017 13:59
Gdyby nie lewica całował byś swego Pana w rękę a za potrzebą latał za stodołę.
Darek wtorek, 04.07.2017 16:57
Tak samo jak w Ameryce, Norwegii, Szwajcarii czy Wielkiej Brytanii. Całe szczęście że Polska była pod okupacja ZSRS i teraz nie musimy całować Pana ani księdza po rękach, a już tym bardziej załatwiać potrzeb za stodoła jak we wspomnianych krajach. Dzięki lewicy jesteśmy gospodarczą i moralną potęgą jak cały blok wschodni ;)
wtorek, 04.07.2017 22:21
Pięknie zaorałeś głupka! :)
środa, 05.07.2017 10:05
zaorał twój ojciec matkę i wyszedł burak.
środa, 05.07.2017 07:26
Jak mawiał klasyk nie porównuj perfumerii do szamba.Jeśli ktoś stawia na równi polityków tych krajów z naszymi to gratuluję humoru.Przecież Polak albo macha szabelką jaki jest dumny i mądry albo jęczy jak mu źle i czeka na pomoc zgniłego zachodu.W całej historii Polski ciężko znaleźć normalny okres jak w w/w krajach.
Francis J. Underwood wtorek, 04.07.2017 13:44
Jeśli Pani Marta taka zaangażowana i aktywna, to niech tę aktywność wykorzysta w komisji rewizyjnej jako przewodnicząca i niech zacznie dociekać, dlaczego nie pozyskuje się środków unijnych, a koszty inwestycji w mieście są przeszacowane :)
wtorek, 04.07.2017 13:48
Kamil, zamilcz i wstydu sobie oszczędź... pozyskiwanie środków to loteria.. pieniędzy mało a chętnych dużo więc daruj sobie populistyczne dyrdymały o których nie masz pojecia
damian wtorek, 04.07.2017 16:59
Dlaczego mówisz do Franka Anderłuda Kamil?
Ja wtorek, 04.07.2017 13:37
Dosyc sporow PO PiS. Sa siebie warci. Jedni nie moga sie pogodzic ze przegrali wybory, drudzy dorwalu sie do władzy i robia co chca...
wtorek, 04.07.2017 13:16
a ta cała Marta to u kogo w kieszeni siedzi, bo takie artykuły też kosztują :D
wtorek, 04.07.2017 13:32
U każdego bo z podatków na diety i pensję męża.
wtorek, 04.07.2017 13:55
Zawód polityk oboje? No to ja bym na kogoś takiego w ogóle nie głosował już.
bez wtorek, 04.07.2017 13:21
Nie panikuj nie w twojej:)
wtorek, 04.07.2017 13:54
Akurat to to wiem, złamanego grosza bym na nią nie dał.
wtorek, 04.07.2017 13:32
Zaczynają robić to co ich guru Schetyna, straszyć PiS-em. To jest "wywiad" sponsorowany.Jestem z Dzierżoniowa, więc Bielawa jest mi całkiem obojętna. Obecnie w tej dziurze przynajmniej coś się dzieje. A z Pani Masyk pewnie taki Blok Niezależny, jak Obywatelski Blok Samorządowy w Dzierżoniowie. Przybudówki PO. :)
cojawiem wtorek, 04.07.2017 13:23
jaka autopromocja szok! ''my jestesmy fajni, oni nie''. To moze teraz wywiad z drugą stroną sporu??
wtorek, 04.07.2017 13:27
Pytanie - kto jest drugą stroną sporu?
cojawiem wtorek, 04.07.2017 14:10
"Chodzi tu nie tylko o to, że radni z powyższych klubów w różny sposób głosują w sprawie uchwał proponowanych przez burmistrza, ale co ciekawe, inicjują także kontrole decyzji podjętych przez władze miasta." ale cojawiem
wtorek, 04.07.2017 13:06
Większość klubu radnych niezależnych to uciekinierzy z innych klubów więc wiarygodność tych osób jest mocno wątpliwa.Na zaufanie i wiarygodność trzeba sobie zapracować a z tym w tym klubie słabo.
wtorek, 04.07.2017 12:55
zabrakło mi jednego pytania - będzie Pani kandydować na burmistrza Bielawy?
wtorek, 04.07.2017 13:04
Czy będę kandydatem na burmistrza w 2018 roku? To jest pytanie, które od długiego czasu zadaje mi wiele osób. Co więcej, zgłaszają się do mnie osoby, które deklarują wsparcie w wyborach oraz takie, które chciałyby ubiegać się o mandat radnego z naszego komitetu. Realnie rzecz biorąc, gdyby wybory odbywały się jesienią tego roku, to komitet wyborczy Radnych Niezależnych byłby kompletny już teraz. Niemniej obecnie mamy 2017 rok, a ja staram się jak najlepiej wypełnić powierzony mi przez mieszkańców mandat radnego. Co będzie za rok, zobaczymy.
wtorek, 04.07.2017 13:54
Wszyscy dobrze wiemy ze chodzi o fotel burmistrza , kampania juz się zaczeła jednak jednak poza lansowaniem sie na fb i przecinaniu wsteg nic wiecej Pani nie osiagneła. Klub radnych niezaleznych predzej klub nauczycieli wf. W Bielawie nic sie nie dzieje, opozycja nie istnieje Runowicz robi co chce i nikt mu nie przeszkadza. Pani Marto niestety ale nie bedzie Pani burmistrzem,
wtorek, 04.07.2017 14:21
Przypomne ci to za rok :)