List burmistrza Bielawy i oświadczenie Spółdzielni Mieszkaniowej dotyczące podwyżek

wtorek, 19.12.2017 08:00 59469 102

List otwarty Burmistrza Bielawy do Prezesa Spółdzielni Mieszkaniowej w Bielawie i Rady Nadzorczej SM, w sprawie planowanej podwyżki cen i stawek za ogrzewanie.

Z przykrością i dużym niezadowoleniem przyjąłem informację, w sprawie planowanej przez Spółdzielnię Mieszkaniową podwyżki cen i stawek za ogrzewanie, które miałyby obowiązywać od 1 stycznia 2018 roku.

Trudno bowiem zaakceptować tak duży wzrost kosztów ciepła, które mieliby ponieść nie tylko mieszkańcy Spółdzielni, ale także część mieszkańców zasobów komunalnych. Dlatego też zdecydowanie apeluję o powstrzymanie się od planowanej podwyżki opłat.

Liczę na ponowne przeanalizowanie problemu i uwzględnienie również aspektu społecznego przy planowaniu zmian.

Burmistrz Miasta
 Piotr Łyżwa

 

Oświadczenie Spółdzielni Mieszkaniowej

Pomimo stale wzrastających kosztów udawało się Spółdzielni Mieszkaniowej w Bielawie utrzymywać cenę ciepła na niezmienionym poziomie od 2013 roku. To było 5 lat walki o niską cenę ciepła.

Niestety, Spółdzielnia nie ma żadnego wpływu na obecne ceny węgla. Jeszcze rok temu można było kupić tonę węgla za 373 zł. W tym roku cena ta wyniosła już 433 zł netto. To jest o 16% więcej. I właśnie o te 16% rośnie jednoskładnikowa cena ciepła.

Zgodnie z prawem energetycznym, ale i społecznym odczuciem sprawiedliwości Spółdzielnia nie może stosować różnych cen dla spółdzielców i mieszkańców zasobów komunalnych. Dlaczego spółdzielcy mieliby dotować mieszkania komunalne? To byłoby niesprawiedliwe.

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bielawie

     Odpowiedź Burmistrza Bielawy na oświadczenie Spółdzielni Mieszkaniowej w Bielawie

W nawiązaniu do odpowiedzi Spółdzielni Mieszkaniowej w Bielawie na mój list otwarty nadal podtrzymuję swoje stanowisko i pragnę doprecyzować, iż nie znajduję uzasadnienia zwłaszcza do
planowanej podwyżki stawki stałej opłaty miesięcznej aż o 46,69%. Ponadto uważam, że  planowane przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Bielawie nowe taryfy, winny być wcześniej uzgodnione z Urzędem Regulacji Energetyki. Dodatkowy mój sprzeciw budzi próba wprowadzania nowych taryf w trakcie trwania sezonu grzewczego. Na koniec pragnę wyraźnie podkreślić, że wbrew sugestii zawartej w oświadczeniu SM, apeluję o zaniechanie takiej podwyżki zarówno wobec mieszkańców części zasobów komunalnych, jak i wobec mieszkańców Spółdzielni.

Burmistrz Miasta
Piotr Łyżwa

Przeczytaj komentarze (102)

Komentarze (102)

bielawianin poniedziałek, 25.12.2017 12:50
To prawda podziękować emerytowi Derenowskiemu za pracę w S.M. Niech przyjdzie ktoś młodszy, przygotowany do pracy na tym stanowisku. ALE I TO ŚWIĘTA PRAWDA ZLIKWIDOWAĆ BARL, rozpędzić kolesiów biorących pieniądze za p...dzenie w stołki.
czwartek, 21.12.2017 00:15
Ciekawe jak rozliczą nas za ciepłą wodę. Wiceprezes zapewniał, że po likwidacji junkersów cena za podgrzewanie m3 ciepłej wody użytkowej spadnie. Trzymamy za słowo.
-666 niedziela, 24.12.2017 20:57
Za słowo to możesz go trzymać, ale jak chcesz udowodnić kłamstwo
i oszustwo to musiałbyś mieć na papierze gwarancję że opłaty będą niższe
niż wcześniej, a tego nie masz więc będziesz płacił i płakał.
Być może cena będzie niższa niż podgrzewając Junkersem ale teraz wiesz
kto i w czym zapłaci za tą niższą cenę, prawda :). Z tego co wiem to centralne
ogrzewanie i ciepła woda w kranach pochodzą z tej samej kotłowni opalanej
węglem a skoro tak to cena ciepłej wody w rurach wzrośnie, nie ma różnicy
czy podgrzewa się wodę która leci do kaloryfra czy leci do kranu bo węgiel
do podgrzewania jest taki sam. Spódzielnia już dwa razy zrobiła wałek
na miernikach ciepła, spółdzielcy zapłacili potem wymieniono mierniki,
spółdzielcy zapłacili za nowe, a potem zlikwidowano haha a wy znowu
jak te barany daliście się nabrać na ciepłą wodę spółdzielni która już
wcześniej zrobiła was w jajo i w której zasiadają towarzysze którzy
znali samego Stalina.
czwartek, 21.12.2017 11:29
Czy Burmistrz ma nas za kompletnych kretynów- sezon trwa pól roku - a liczą opłaty przez cały rok - wiec podwyzka 16% to dotyczy sezonu grzewczego- a pozostałe 6 miesięcy to czysty zysk dla spóldzielni- naszym kosztem- Ktos to kalkulował czy to dane z sufitu- a ponoc i burmistrz i prezes są po studiach - To kpiny z obywateli i kompletna indolencja
sobota, 23.12.2017 10:15
Raczej prezes ma ludzi za idiotów i poleciał z fochem naskarżyć do sudeckiej
Jan wtorek, 19.12.2017 13:42
Czas prezesowi na emeryturę i to najwyższy!!!!!
spoldzilcy środa, 20.12.2017 19:45
zmienic prezesa w Spoldzielni mieszkaniowej Bielawy
Ja wtorek, 19.12.2017 18:33
Panie Burmistrzu rozgonić towarzycho wzajemnej adoracji BARL.Przekazac rurociągi przesyłowe do SM.Jest warunek tylko czynne.Poczatek kadencji Burmistrza obiecywał temat rozwiązać ...obiecanki a później ma Was w. ......e
spoldzilca środa, 20.12.2017 19:43
zmienic zasiedziala wladze w Spoldzielni Mieszkaniowej!!!!!!!!
Bila środa, 20.12.2017 18:11
No to się burmistrz wysilił....
były środa, 20.12.2017 18:47
chyba argumentacja burmistrza jest bardziej przekonywująca niż spółdzielni!
kiedyś była taka akcja "wymienić tego prezesa" , może to już czas powtórki?
środa, 20.12.2017 19:03
Syty głodnego nigdy nie zrozumie......on się nie musi martwić o opłaty, przynajmniej na razie
środa, 20.12.2017 13:15
Derenowski zrobił monopol na ciepłownie,to teraz będzie ustalał stawki
A środa, 20.12.2017 12:13
Jedna z najdroższych spółdzielni w Polsce. Nawet w Dzierżoniowie, w którym metr kwadratowy nieruchomości jest droższy niż w Bielawie, czynsz jest znacznie tańszy przy uwzględnieniu mieszkań o tym samym metrażu. Jakoś tamtejszy prezes potrafi gospodarnie zarządzać i rozwijać spółdzielczość, przyczyniając się do budowy kolejnych, nowoczesnych bloków. A u nas - na zmianę oświetlenia na klatce schodowej czy wymianę domofonu czekaliśmy kilka lat. Nie wspomnę o obskurnych farbach olejnych na ścianach klatki, które nie były odświeżane od kilkunastu lat! A teraz jeszcze podwyżka... Ta spółdzielnia to porażka!
środa, 20.12.2017 10:34
Prezes spółdzielni jak nasz minister finansów. Chwalił się oszczędnościami,a tu nagle ..........
środa, 20.12.2017 09:48
Zamiast się cieszyć, że władza górnikom dobrze robi i podnosi ceny węgla to narzekacie. Zdecydujcie się, przecież w większości popieracie władzę. Te ponad 50% poparcia znikąd się nie bierze. A kto za podwyżki górnikom płaci? Za ich deputaty, trzynastki, czternastki? Pani płaci, pan płaci - w cieple, nie inaczej. Już niedługo też w prądzie.
mieszkaniec wtorek, 19.12.2017 22:02
Jeśli jest pan człowiekiem honoru to proszę nie startować w następnych wyborach, bo to miasto po kolejnej takiej kadencji już się nie pozbiera
środa, 20.12.2017 08:20
Maniek, marzenia nie bolą więc fantazjuj o wygranej w wyborach hehehe Burmistrz Łyżwa zrobił dla miasta więcej przez 3 lata niż "zgrany zespół" przez 16 lat swojego panowania
środa, 20.12.2017 09:16
Dostałeś pracę po znajomości?
środa, 20.12.2017 09:49
i wiadomo już o czym marzysz :) chcesz dostać prace po znajomości? :D
Thug life środa, 20.12.2017 05:17
Oooo niech dadzą adres skąd węgiel biorą po takiej cenie bo ja widziałem po 950
Ciepło wód wtorek, 19.12.2017 23:04
Panie Burmistrza a ja apeluje do Pana o obniżenie kosztow ciepła dla osób które korzystają z usług BARL. To jest jednostka która podlega bezpośrednio pod Pana a ciepło z BARLu tanie nie jest.
wtorek, 19.12.2017 22:52
Niech prezes SM przestanie finansować "Poloneziaki" z pieniędzy spółdzielców, to niepotrzebne będą podwyżki czynszów.
wtorek, 19.12.2017 21:03
Podatki ludziom obniż jak się tak bardzo troszczysz!
wtorek, 19.12.2017 21:56
Dostaliście 500plus to teraz bulić i nie narzekać
CZlonek wtorek, 19.12.2017 21:51
A ja zaloze panele na balkonie???
marjan wtorek, 19.12.2017 12:27
jak burmistrz się tak martwi to niech obniży koszty koszty przesyłu ciepła przez BARL! przecież na to ma wpływ, bo to część miasta! a najlepiej niech przekaże sieć ciepłowniczą do spółdzielni i będzie dużo taniej, bo wreszcie będzie uczciwe rozliczanie przesyłu, a nie drenowanie kieszeni mieszkańców osiedla ukrytymi innymi kosztami działania BARLu.
wtorek, 19.12.2017 12:33
Prawda! Miasto ciągnie pieniądze z mieszkańców osiedli poprzez wysokie opłaty za przesył, jakie pobiera miejska spółka BARL. Spółka ta następnie finansuje działalność miejskich nietrafionych inwestycji jak leśna szkoła, czy inkubatory. Finansuje też wynagrodzenia lokalnym politykom zatrudnionym w tej spółce. Czy to jest w porządku? Czy nie warto poszukać oszczędności również u siebie?
wtorek, 19.12.2017 12:39
Pan Burmistrz Łyżwa obiecał na piśmie w swoim programie wyborczym: "Podejmę współpracę ze Spółdzielnią Mieszkaniową w celu obniżenia kosztów przesyłu ciepła do zasobów spółdzielczych i komunalnych"

Panie burmistrzu, proszę dotrzymać obietnicy i obniżyć koszty przesyłu.
wtorek, 19.12.2017 12:50
Panie Łyżwo nauczycielu, zrób Pan audyt kosztów w BARLU. Myśleć trzeba!!
wtorek, 19.12.2017 13:18
Daniel idź do lekarza
Ja wtorek, 19.12.2017 18:24
Senatorska musi z czegoś żyć i dlatego macie płacić .
wtorek, 19.12.2017 21:36
święte słowa miało być apolitycznie a jest jak za Dźwiniela
Tadełusz wtorek, 19.12.2017 21:18
Panie prezesie w takim razie jeśli w przyszłym roku ceny węgla spadną o 50% to rozumiemy że będą 50% obniżki ceny ogrzewania???? Bloki ocieplone A co roku większe koszty ogrzewania dla mieszkańców. Po to były ocieplane?
wtorek, 19.12.2017 21:17
Dobra zmiana umnie wegiel poszedl z 720 na 960 za tone ale caly czas slysze w TVPIS jak mi jest dobrze
wtorek, 19.12.2017 18:39
Wiceburmistrz Greiner musiala odejść, bo byla niekompetentna i nie obchodzily ja przepisy
chłodnym okiem wtorek, 19.12.2017 20:15
Myślisz, że tymi kłamstwami oczernisz panią Greiner. Mieszkańcy i tak wiedzą swoje, a notowania burmistrza pikują w dół. Zafundował sobie przysłowiowy "strzał w kolano".
wtorek, 19.12.2017 21:33
precz z polityką w samorządach
wtorek, 19.12.2017 22:41
mąż się uruchomił?
wtorek, 19.12.2017 19:00
Trafione w dychę
wtorek, 19.12.2017 18:30
Dożywotni niewolnicy SM, którzy myślą że mają mieszkania na własność, hahaha
Nie zapłaćcie czynszu (w wysokości kwoty najmu od prywatnej osoby mieszkania komunalnego) za 2 miesiące i już was straszą komornikiem. Na szczęście już do was nie należę panie prezesie
wtorek, 19.12.2017 17:42
Polska cebula już narzeka :D
wtorek, 19.12.2017 18:17
Jesteś niedorajdą oraz nieudacznikiem życiowym kturego nikt nie kocha i siedząc w ciemnym pokoju przy monitorze napawasz się swoimi głupimi komentarzami przy okazji bezlitośnie męcząc swojego malutkiego smierdzacego kutaska.
wtorek, 19.12.2017 19:02
"którego pisze się przez "ó" Buraku
były mieszkaniec bielawy. wtorek, 19.12.2017 18:04
czyli koszt ogrzewania = koszt węgla. mało przekonujące. jaki jest udział kosztu surowca w koszcie ogrzewania?
wtorek, 19.12.2017 14:03
A ja przypomnę p. Burmistrzowi, że w opłacie za ciepło zawiera się wcale nie mała opłata za przesył tegoż rurami, które należą do spółki miejskiej, a nie do spółdzielni. Więc wystarczy trochę zejść z opłat za "siedzenie" na rurach. Krokodyle łzy, to nie dla nas p. Burmistrzu.
A tak naprawdę, to pewnie chodzi o przykrycie smrodu po odwołaniu p. V-ce Burmistrz, czyż nie ?
wtorek, 19.12.2017 14:07
Za smród odpowiada pani odwołana, pan Łyżwa musiał mieć poważny powód żeby tak postąpić. W końcu to on sobie dobiera wiceburmistrzów a nie wiceburmistrzowie burmistrza! a poza tym spółdzielnia podnosi ceny za węgiel a nie za przesył!
;) wtorek, 19.12.2017 14:48
Dyżurny agitatorze, masz teraz dużo pracy, aby odwrócić uwagę od prawdy. W przerwach między wpisami wcieraj sobie zalecaną wcześniej maść. Twojej żonie już chyba nic nie pomoże.
wtorek, 19.12.2017 17:09
A BRO kto dzisiaj ma dyżur przy komentarzach?
wtorek, 19.12.2017 17:51
A w Bielawa Plus kto? Nowaki?
wtorek, 19.12.2017 19:04
Tu cię boli Maniek... to BRO tak przebiera nogami więc nie odwracaj uwagi
wtorek, 19.12.2017 21:40
kuśmierek, Jurcewicz, Tkacz, Syn Kroczaka, Glanowski pisać dalej polityka i koniec gospodarności
wtorek, 19.12.2017 17:42
Mieszkancy spółdzielni nie maja żadnego wpływu na wysokosc oplat. Najpierw mamili ludzi zeby zdjeli podzielniki ciepla bo bedzie taniej a teraz taka podwyzka!!!
olo wtorek, 19.12.2017 18:14
DOKŁADNIE!!!!!!!!!!!!!
bielawianin wtorek, 19.12.2017 10:50
To niech burmistrz dolozy albo Runo a nie gra na pokaz nie swoimi pieniedzmi. Na pokaz i pod publiczke robia sobie kampanie kosztem spoldzielni
wtorek, 19.12.2017 11:03
Pod publiczkę to ty piszesz komentarze
marjan wtorek, 19.12.2017 15:37
oczywiście, niech BARL obniży opłaty za przesył i już będzie taniej!!!
wtorek, 19.12.2017 17:04
Na tej rurze tyłu kolesi w Barlu wisiało i wisi, że trudno ich już zliczyć. Może pan burmistrz jakiś audycik zrobiony w Barlu upubliczni.
wtorek, 19.12.2017 17:40
Spółdzielnia przesadza ze wzrostem cen. To skandal. Skad ludzie maja wziasc na te opłaty!!!
wtorek, 19.12.2017 17:28
Matoły, cena węgla za 1 Tone w ilościach "hurtowych"...
wtorek, 19.12.2017 17:17
Chleliście wolności to ją mata paskudne prawicowe mordy.
wtorek, 19.12.2017 14:23
Koszt podgrzewania wody też o 16 proc. w górę? No to chyba ostudzi zapał zwolenników demontażu "junkersow"
Taka Prawda wtorek, 19.12.2017 16:36
100 % Racji
NIK wtorek, 19.12.2017 16:35
Jak wielką troskę o pieniądze obywateli Bielawy okazuje pan burmiszcz zaglądając do cudzej kieszeni .Fajnie jest krytykować kogoś odwracając uwagę od swojego nieróbstwa , niegospodarności i olewania głosu mieszkańców .Czy z równą troską wyjawi nam pan burmiszcz jakie były koszty rozbiórki komina na terenie byłego Bielbawu czy budowy wiaty na terenie OPS-u i ujawni przetargi na te zlecenia.Czekamy - trudno dotrzeć do informacji na ten temat.
anty-smog wtorek, 19.12.2017 12:16
SMOG wiadomo skąd !! Węgiel za 433 netto to musi być węgiel bardzo słabej jakości , trójcie nas dalej .
wtorek, 19.12.2017 16:12
W dup*e byłeś i na g*wnie się znasz.
MH wtorek, 19.12.2017 10:44
Kupię węgiel po 433 netto. Tylko gdzie?
wtorek, 19.12.2017 11:07
Ja też. Podajcie adres. Wezmę nawet większą ilość.
... wtorek, 19.12.2017 12:21
Spółdzielnia kupuje miał węglowy możliwy do spalania tylko w przystosowanych do takiego paliwa urządzeniach...
wtorek, 19.12.2017 16:11
W kopalni, miał węglowy. Od pośredników jest drożej.
Abc wtorek, 19.12.2017 13:32
Chętnie kupie w dużej ilości taki węgiel. Chyba ktoś dawno nie kupował węgla. Robicie z ludzi idiotów. Wystarczy tego dobrego.
wtorek, 19.12.2017 16:07
To kup, tylko naucz się palić miałem węglowym w piecu kaflowym leszczu.
c c ccv wtorek, 19.12.2017 15:42
373 zł za tone wegla? chyba drzewnego ahhaha!!!
wtorek, 19.12.2017 16:06
Tyle kosztuje miał węglowy, bo tym palą ciepłownie. Oczywiście to nie jest cena z lokalnego punktu sprzedaży węgla, bo te dorzucają swoją marżę...
precz z agitką wtorek, 19.12.2017 13:30
Następna agitka. Łukasz daj sobie spokój.
wtorek, 19.12.2017 14:16
Daniel idź do lekarza i weź ze sobą Mańka od razu
wtorek, 19.12.2017 11:18
Zaraz, zaraz. Dlaczego cena rośnie o 16%, skoro na cenę ogrzewania składają się też inne koszty, nie tylko cena węgla?
Wk.......y do granic!!! wtorek, 19.12.2017 11:39
Oplaty za ocieplanie powinien kazdy oplacac wedlug indywidualnego ocieplanego mieszkania!!! Wielu mieszkanców i wlascicieli mieszkan spóldzielczych nie grzeje swojego mieszkania na "5" czyli na 100% i musi placic za grzanie jak ci którzy przez 24 godziny maja na "5" otwarte termostaty w swoich mieszkaniach!!! Jest to zupelnie niesprawiedliwe! Jezeli mozna z oplatami za zuzycie pradu, gazu i wody indywidualne oplaty bylo zrobic to Dlaczego ja jako nie korzystajacy z ogrzewania wlasciciel mieszkania mam placic tyle samo jak ten który przez 24 godziny ma na "5" otwarte termostaty na swoich grzejnikach???!!!
wtorek, 19.12.2017 11:57
Bo to jest ciepło, przenika do twojego mieszkania nie tylko przez kaloryfery, ale również przez ściany, stropy, piony, klatkę schodową - tego nie zmierzysz niczym. Choćbyś miał zakręcone kaloryfery na zero, to i tak nie będziesz miał zimą tyle stopni co na zewnątrz - a dlatego, że sąsiedzi cię grzeją. Czyli pobrałeś ciepło czy tego chciałeś czy nie. A skoro pobrałeś - powinieneś za nie zapłacić. Fizyka, proste. Poczytaj pierwszą lepszą stronę w necie o problematyce rozliczania kosztów CO.
Sa ludzie którzy wogóle nie odkr wtorek, 19.12.2017 13:01
Termometry wskazujace pobrane cieplo montowac na kaloryfery tak jak jest to w Niemczech, Francji, Austrii, Szwajcarii czy Anglii i niech kazdy wtedy placi tyle kasy ile zuzyl ciepla w swoim mieszkaniu! Tam na koniec roku przychodzi do mieszkania facet z firmy, wymienia termometry wskazujace pobrane cieplo i wtedy otrzymujesz rachunek za zuzyte cieplo i placisz przez nastepny rok albo mniej albo wiecej kasy! Chcesz miec cieplo na 25 stopni to placisz! Chcesz miec cieplo na 20 stopni to tez placisz ale mniej niz ten który dzisiaj ma przez 24 godziny odkrecone termostaty!!!
wtorek, 19.12.2017 17:26
Chyba nie miales miernikow bo straszne glupoty wypisujesz. Najgorsze co moze byc. Widac nie ogladalej ostatnio programow o miernikach w Polsce. Poczytaj a zaraz ci przejdzie. Ja mialam i nigdy nie chce.
ewa wtorek, 19.12.2017 12:56
To juz bylo przerabiane. W zyciu juz ludzie na takie cos nie dadzą sie nabrac. Cwaniaki grzali na ful i mieli zwroty a reszta doplacala. Od kiedy zniesli podzielniki nikt nie doplaca.
wtorek, 19.12.2017 13:27
Hehe trafne :-) ale ludzie nie załapią :-)
wtorek, 19.12.2017 13:19
Brawo Burmistrz Łyżwa!!! pozbył się hamulcowej i od razu są efekty!!!
wtorek, 19.12.2017 13:24
Odrazy ceny do góry :-)
Teraz wszyscy będą na mieszkańcach bielawybsię dorabiać :-)
Premie, premie, premie
Grzegorz wtorek, 19.12.2017 12:57
Otóż największym wałem jest to, że za grube miliony modernizowano kotłownie. I co po modernizacji - ciągłe podwyżki. Ktoś powinien to wyjaśnić i ujawnić ile opału się spala, za jakie pieniądze i jak wyglądają oszczędności ze zmodernizowanych kotłów
gir wtorek, 19.12.2017 13:14
Jakie ciągłe skoro Prezes mówi, że od 2013 nie było podwyżek!?
marjan wtorek, 19.12.2017 15:42
a ty się dziwisz, jak ludzie czytać nie potrafią, nawet nikt nie sprawdzał co spółdzielnia w rozliczeniu przysłała! ps. osiedle jest wygodne do mieszkania, jak komuś drogo to niech sobie przejdzie do starego budownictwa to poczuje "
smaczki" i ile one kosztują! :) dla wyjaśnienia mieszkałem w starym budownictwie i paliłem węglem, teraz mieszkam na osiedlu i po pracy śmieję się do telewizora.
wtorek, 19.12.2017 12:37
Burmistrz dba o mieszkańców, 16 % to bardzo dużo. Pan Prezes powinien chyba być już na emeryturze, nie ma interesu aby szukać obniżenia kosztów.
wtorek, 19.12.2017 12:12
W Czechach rybę mając tańszą może węgiel też
wtorek, 19.12.2017 11:04
BIEL(D)AWA
wtorek, 19.12.2017 10:51
PISdy
gość wtorek, 19.12.2017 10:50
Jak słyszałem to spółdzielcza ciepłownia spala miał węglowy
jurekmmm wtorek, 19.12.2017 10:36
Wzrost ceny węgla , dlaczego przecież Polska na węglu stoi -słowa PiS
xxxxxxxxxxx wtorek, 19.12.2017 10:10
Panie Prezesie spółdzielni, proszę napisać petycję do pana Burmistrza aby nie podwyższał podatków lokalnych w 2018 roku. A pan Burmistrz też powinien zaprotestować w sprawie cen masła, jajek, energii itd. Śmiechu warte. Wybory tuz, tuż, więc trzeba trochę pod "publiczkę", każdy głos na wagę złota.
wtorek, 19.12.2017 10:17
To napisz list otwarty że chcesz jeszcze wyższych podwyżek bo lubisz podwyżki a jak kogoś nie stać to niech idzie mieszkać pod most. I nie zapomnij się podpisać!!!
wtorek, 19.12.2017 13:27
Ni ladu ni skladu nie ma w tym twoim komentarzu
mieszkaniec wtorek, 19.12.2017 15:04
Zamelduj się u Romana on wytłumaczy skąd są podwyżki i wyśle do swojego kumpla Prezesa Spółdzielni
wtorek, 19.12.2017 10:02
Podwyżki jak za komuny
wtorek, 19.12.2017 10:01
Brawo Burmistrz!!!
wtorek, 19.12.2017 10:01
O hoooo! Ktoś zapomniał, że komuny nie ma i żyjemy w kapitalizmie, gdzie buli się za wszystko. Solidaruchom marzy się życie na koszt państwa. Darmo to już było i nie podobało się. Teraz jak będą płacić za wszystko to paluszki V możecie sobie wsadzić jeden w nos a drugi w 4 litery.
PKP wtorek, 19.12.2017 09:55
No to się zaczyna