Dzierżoniowskie osiedla bez zieleni?

wtorek, 3.4.2018 13:15 40203 87

Zapraszamy do zapoznania się z listem Czytelniczki Doba.pl i oświadczeniem Spółdzielni Mieszkaniowej w Dzierżoniowie.

                                             List Czytelniczki Doba.pl

Witam serdecznie, zwracam się z prośbą o wyjaśnienie komu zależy aby nasze osiedla stały się blokowiskami bez zieleni. Jakiś czas temu na osiedlu Jasnym odbyło się spotkanie w sprawie parkingu przy bloku nr 1.

W trakcie rozbudowy tego parkingu, zostanie zabrany dolny chodnik przy ulicy. Mieszkańcy w odległości 7 m od swoich okien będą mieć parking, który akurat temu blokowi nie jest potrzebny. Jedyną blokadą od tego parkingu byłyby drzewa rosnące przy bloku. A w chwili obecnej zostaną  wycięte kasztany przy klatce nr “c”. Spółdzielnia mieszkaniowa potwierdziła, że chęć wycięcia kasztanów zgłosiła jedna osoba, a procedury się rozpoczęły i nic nie można już z tym zrobić, chociaż początkowo obiecywano przeprowadzenie ankiety z mieszkańcami. Czy zdanie innych mieszkańców już się nie liczy? Jak to jest możliwe, że jedna osoba może złożyć wniosek o wycięcie, ale wniosek jednej osoby o zostawienie drzewa już nie ma żadnej mocy sprawczej. Kto ma w tym interes? Proszę o zajęcie się tą sprawą, bo spółdzielnia jedno mówi, a co innego robi...

       Pozdrawiam
Wierna Czytelniczka

 

                           Oświadczenie Spółdzielni Mieszkaniowej w Dzierżoniowie

 

Przeczytaj komentarze (87)

Komentarze (87)

wtorek, 10.04.2018 13:30
Lol po co wam zieleń? Macie takie ładne kolorowe, błękitno-różowo-seledynowo-jajeczno
ółte bloczki w ślaczki i kwadraciki, ułańska fantazja rodem z Ukrainy czy innego Uzbekistanu. Na takim radosnym blokowisku człowiek każdego poranka budzi się szczęśliwy, na co wam zieleń i kwiatki zatem, pytam się? Potrzeba wincyj pasteli, WINCYJ PASTELI!
Mieszkaniec widzący ZAGROŻENIE sobota, 07.04.2018 23:29
Z pisma do DOBY widnieje podpis SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W DZIERŻONIOWIE czyli kto podpisał to pismo ?? SM to my wszyscy ja , Pan , Pani , Kowalski , Malinowski itd więc kto podpisał pismo. Czy w biurowcu SM ktoś pisał to pismo ? a jeżeli tak to zabrakło piszącemu odwagi na podpisanie się?? W razie sytuacji W nikt nie przyzna siie do tego , ze takie pismo wyszło z biurowca SM. Inny temat to dlaczego brak jest podpisu osoby odpowiedzialnej za to pismo. Do przemyslenia przez mieszkańców SM
Mieszkaniec widzący ZAGROŻENIE sobota, 07.04.2018 23:21
Z postów widać , że mieszkańcy SM nareszcie przejrzeli na oczy i zobaczyli zachłanność kolinki i jego zastępcy. Szanowni mieszkańcy SM kto z Was dostaje w ciągu roku podwyżkę 1000 zł . - oprócz kolinki chyba nikt. A kto taka podwyżkę daje kolince ano RADA NADZORCZA czyli klakierzy . A za co ano za to , ze pobierają kasę za to , ze mocno się napracują podnosząc rękę do góry podczas przegłosowywania uchwał jaki im kolinko pODSUNIE pod nos na posiedzenie RN . A skąd bierze się kasa na podwyżki dla prezesów i spółki oraz wynagrodzenie dla nie znających się na tematach poruszanych na RN przez członków ? Ano z naszych opłat które co raz to rosną. A czy ktoś z członków SM ma możliwość sprawdzi księgi finansowe SM ?? na pewno NIE A może ktoś chciał zapoznać się z dokumentacja finansową budynku w którym mieszka ?? Jeżeli dalej członkowie SM będą biernie się przyglądać polityce spółki prezesów i RN to taka patologia będzie trwać nadal aż zadłużenie SM osiągnie apogeum a wówczas wszyscy członkowie SM będą spłacali długi a co najważniejsze komornik może pozajmować mieszkania jeżeli kogoś nie będzie stać na spłacenie cześć długu jemu przysługującemu. Już w Polsce takie rzeczy się dzieją . Jeżeli na taką przyszłość członkowie SM się zgadzają i dalej będą tak cicho siedzieć to już teraz powinni się zastanowić co zrobią jak taka sytuacja się pojawi. A wówczas płacz i żale nic nie pomogą . Więc pora się poważnie zastanowić na dalsza swoja PRZYSZŁOŚCIĄ .
Mieszkaniec środa, 04.04.2018 12:27
Mieszkam na oś.Jasnym 1
Brak miejsca do parkowania i łamiące się stare drzewa pod wpływem wiatru.
sobota, 07.04.2018 11:17
Nieprawda! Starych drzew tam nie ma! Łamią się drzewa, które wcześniej zostały drastycznie przycięte i dlatego zaczynają wysychać i chorować!
piątek, 06.04.2018 18:45
Proste i oczywiste.
środa, 04.04.2018 10:29
W Bielawie jest podobny problem starsi mieszkancy, w tym przypadku Panie jednego z budynków, za punkt honoru przyjęły wycięcie wszystkich drzew i krzewów rosnących na sporym trawniku. Dlaczego? Absurdalnych powodów wskazują mnóstwo, a tak naprawdę to pewnie chcą oczyścić przedpole z zieleni by nie utrudniały obserwacji. Nikt nie zastanowi się i nie pamięta, jak to n lat temu mówiono o zielonych płucach miasta i jego znaczeniu w ekosystemie.
sobota, 07.04.2018 11:11
Starsi ludzie są często manipulowani przez tych, którzy chętnie wycinają dorodne drzewa mając z tego podwójną korzyść: najpierw drewno, a potem kawał betonu, czyli parking. Znam przypadek bezdzietnego małżeństwa, które pod blokiem parkuje dwa samochody służbowe i trzeci na wspólne wyjazdy weekendowe!
piątek, 06.04.2018 18:45
I będzie coraz gorzej.
mieszkaniec sobota, 07.04.2018 09:43
TO WINA JAROSŁAWA RUDNICKIEGO
Agnieszka Pęcherska sobota, 07.04.2018 11:03
Serio? W końcu mamy radnego z osiedla, który się faktycznie interesuje naszymi sprawami. Słyszałeś cokolwiek o drugim radnym z osiedla Jasnego? Żyje? Jeśli uważasz, że jest jakaś wina radnego to idź do prokuratury. Dlaczego jeden z drugim się nie podpiszą? Brak odwagi?
sobota, 07.04.2018 11:00
SM bardzo chętnie kieruje wnioski o wycięcie drzew do Urzędu Miasta, a tam ochoczo są takie wnioski akceptowane i dlatego w naszym mieście zieleń szybko znika! Nie wiadomo tylko, gdzie znika duża ilość drewna z tych wyciętych drzew...
piątek, 06.04.2018 07:15
Decyzje o wycince drzew zapadają w Urzędzie Miasta, więc kierowanie pretensji do prezesa SM, to szukanie "kozła ofiarnego", żeby odwrócić uwagę od tych, którzy są naprawdę odpowiedzialni za niszczenie zieleni!
sobota, 07.04.2018 09:34
Decyzję urząd wydaje na wniosek zarządcy terenu, czyli w tym przypadku prezesa SM.
środa, 04.04.2018 08:21
Od kiedy to mieszkańcy albo spółdzielnia ocenia stan sanitarny drzew albo stopień w jaki one zagrażają ? Od tego są fachowcy, a ustawa nakazuje uzyskanie ich opinii. Jeśli takowa była to powinna zostać tutaj załączona dla informacji mieszkańców. W innym razie jest to samowolka.
piątek, 06.04.2018 18:45
Idź i sprawdź.
Mieszkaniec środa, 04.04.2018 22:52
DOBA usunęła post na temat Rudnickiego no bo Stokłosa jest w Radzie miejskiej to swojego kolegę Broni . czy po to wszedłeś Stokłosa do rady aby w taki sposób bronic nic nie robiących - a Ty od nich się też nie różnisz wielce
czwartek, 05.04.2018 06:53
Analfabeto komentarz jest poniżej. Nic nie zostało usunięte. Wystarczy przeczytać. Kampania wystartowała, że tak plujesz jadem?
obiektywna czwartek, 05.04.2018 20:34
Daj spokoj Jarek, nie kazdy moze byc takim erudyta jak ty. Zreszta, co bylo mowione o komentowaniu na dobie, he? To, ze zarabiasz tyle co burmistrz, albo prezes spoldzielni wcale nie oznacza, ze juz nim jestes i mozesz sobie robic tak jak oni, co im sie zywnie podoba. Lepiej siedz cichutko i sympatycznie sie usmiechaj tak jak do tej pory, a za 5 lat kto wie... Choc patrzac na sukcesywne wyludnianie sie miasta, to za pare lat to pewnie i bedziesz, ale co najwyzej soltysem, badz zawiadowca na peronie Dzierzoniow Slaski. Kampania, moj mysiu pysiu wystartowala w momencie, kiedy musialam sobie kupic kalosze, zeby moc poruszac sie po tym zdemolowanym miescie.
czwartek, 05.04.2018 21:56
Obiektywna? Hahahahahahaha!
obiektywna piątek, 06.04.2018 13:19
Tez mnie to zawsze bawi, ale pani z bidula raz mnie tak nazwala i przylgnelo. Z perspektywy czasu powiedzialabym raczej, ze to rodzaj relatywizmu aksjonomatycznego, z obiektywizmem niemajacy nic wspolnego. Ale do meritum, bo nie o mnie tutaj mowa. Drogi ajencie totolotka, kreujacy sie na wspolczesnego menadzera. Kiedy sobie przypomne jak w 2006 roku, jeszcze jako mlody chlopak ‘skonsumowales’ omylkowo przyznana premie w wysokosci ponad 3 tys zl i to z przeprowadzanej w UM akcji spolecznej na rzecz przejrzystosci zasad sprawowania wladzy, to glowa mi lata jak Adrianowi na rzeszowskim uniwersytecie. Patrzac jednak na ciebie, twojego przelozonego oraz przezesa SM dzisiaj, strach pomyslec ile moglibyscie byc w stanie omylkowo ‘skonsumowac’ w tak zacnym zespole. Niby taka smieszna *******a, a jednak wyrazna rysa na takim nieskazitelnym diamencie, na jaki sie stylizujesz.
piątek, 06.04.2018 13:44
Widzisz obiektywna jaka jesteś niedoinformowana. Sprawdź lepiej swoje źródełka, bo coś źle Ci donoszą.
obiektywna piątek, 06.04.2018 14:05
Pewnie dlatego, ze nie mam dwoch zastepcow, rzecznika, pana od PR i calego sztabu wyborczego finansowanych z publicznych pieniedzy. Skoro jednak tak mowisz to pewnie sam wiesz jak to bylo. Wiec jak?
piątek, 06.04.2018 14:06
Zapytaj Rudnickiego.
obiektywna piątek, 06.04.2018 14:43
Powiedzial wtedy, ze 'pieniadze pobral w dobrej wierze i przeznaczyl na konsumpcje , przez co nie jest juz wzbogacony'. Czy teraz mowi cos innego?
Janek piątek, 06.04.2018 15:47
Obiektywna czy też może Obiektywny? A wiesz ,że proxy wcale nie daje takiej anonimowości ?
obiektywna piątek, 06.04.2018 16:48
Brrrrr, zabrzmialo to jak grozba Janku. Ja to wiem, lepiej powiedz to rycerzom z UM, albo najlepiej zrob im fajne szkolenie. Tylko, zebyscie za duzo srodkow nie skonsumowali...
piątek, 06.04.2018 08:05
Jeśli ktoś stwierdza że 5 metrowe drzewka osłonięte blokiem od wiatrów stwarzają śmiertelne zagrożenie to albo powinien się dokształcić albo zmienić pracę.
mieszkaniec osiedla czwartek, 05.04.2018 17:15
Panie Prezesie Sp. Mieszkaniowej w Dzierżoniowie.
Pycha gubi nawet najpotężniejszych.
Człowiek,który nie szanuje swoich ustaleń,nie zasługuje na szacunek
/brak p.Prezesa Spółdzielni w dniu i godzinie ,którą sam ustalił dla swoich
Spółdzielców w Dzierżoniowie w dniu 5.04.2018 na dyżurze nieobecny ,tak
się nie damy traktować.
czwartek, 05.04.2018 18:04
"a co mi ?,a kto mi ?",dożywotnia kasta prezesów spółdzielni .
Mieszkaniec SM piątek, 06.04.2018 00:27
NO TO ODPOWIEDZ CO MASZ ZAMIAR ZROBIĆ WOBEC TAKIEJ SYTUACJI i wobec takiego potraktowania Cię przez Góru kolinko. Do kogo złożysz - napiszesz - skargę i zażalenie ODPOWIESZ ??
lila wtorek, 03.04.2018 18:48
najgorsze jest os kolorowe tam to juz w ogole nie ma gdzie parkowac, a jak jest miejsce to pod drzewem gdzie pozniej cale auto jest obsrane przez ptaki. zero zagospodarowania osiedla, duze place z trawa i drzewami zamiast zrobic tam parkingi to sa zasrane przez psy. Kolorowe powinno brac przyklad z os rozanego, tam caly czas cos robia.
piątek, 06.04.2018 07:06
Ciesz się, że słonie nie latają.
gasg czwartek, 05.04.2018 13:49
Poch*jało Cię. Mniej drzew więcej smogu. Mieszkasz na kolorowym parkuj na Kaufie ja tak robie i nie mam problemu
czwartek, 05.04.2018 14:00
Za daleko trzeba cztery litery ruszyć, chociaż w sumie zawsze to lepsze niż późniejsza kolejka do pulmonologa albo onkologa i narzekanie że Metzeller smrodzi.
xyz wtorek, 03.04.2018 18:33
Prezes S.M, zawsze ma rację i jego racja jest najważniejsza
Mieszkaniec wtorek, 03.04.2018 21:10
Tak jak mieszkańcy głosują to takie maja efekty . Na zebrania przychodzą tylko klakierzy kolinki a reszt potem narzeka . Trzeba przychodzić na zebrania bo zasada kolinki jest taka , ze nieobecni nie zabierają głos to tak jakby zgadzali się z decyzjami które są podejmowane w ich imieniu przez osoby będące na zebraniach i głosujące. A kolince chodzi tylko o kasę i to dla niego to jest jego motto. I będzie tak dalej robił dokąd będzie na stanowisku prezesa.
środa, 04.04.2018 10:15
Czynsz w takich samych mieszkaniach spółdzielczych i wspólnotowych jest zasadniczo różny. 100 zł więcej płaci się w spółdzielczych, a stan budynków jest o wiele gorszy jak w tych drugich. Ciekawe gdzie idzie ta kasa, bo zarówno w SM jak i wspólnotach płaci się fundusz remontowy.
wtorek, 03.04.2018 19:00
PREZES SM TO PASOŻYT
wtorek, 03.04.2018 20:50
Popieram!!!
środa, 04.04.2018 23:46
kto popiera niech pisze,Walne zebrania członków społdzielni tuż,tuż,wystarczy głosować przeciw absolutorium dla członków zarządu(patrz prezesunciów) i rada nadzorcza (klakierzy)nie mają wyjścia muszą te niedojdy odwołać lub odwołać siebie-do roboty i na walne w maju ja ty sąsiedzi,rodzina,znajomi,sąsiedzi,wszy
scy i koniec kolesiów z rodziną w firmach które obsługują Spółdzielnię prawda panowie prezesi i przewodniczący-pieszyce wiemy,nowe Tęczowe -wiemy,Różane wiemy,wasz ulubiony wykonawca budynków,wiemy,nie obronicie się krzykiem,już wam pokazali mieszkańcy Różanego jak ich chcieliscie uszczęśliwiać budynkami przy Biedronce albo na przeciw jonatana?,już wiecie kim jesteście dla spółdzielców,nie muszę chyba pisać aby tacy "geniusze developerstwa" jak wy zrozumieli raczej....chociaż wątpię czasem....
ZAINTERESOWANA czwartek, 05.04.2018 11:39
Popieram.Wszyscy powinni iśćT na WALNE ZGROMADZENIE.Czy czytaliście artykół Violetty Krasnowskiej z nr.10 POLITYKI pt.CZYSCICIELE WIEZOWCOW.Uwazam ,ze naszą SM też to może spotkać.Trzeba interesować się co dzieje się w SM ,bo możemy obudzić się któregoś dnia z ręką w nocniku.RADA NADZORCZA TO FIKCJA DAJĄ WOLNĄ RĘKĘ PREZESOWI A ON MYŚLI,ŻE TO JEGO PRYWATNY FALWORK.
czwartek, 05.04.2018 23:14
miszczowie developerki na sudeckiej a to prawie tvn buhaha
Mieszkaniec widzący ZAGROŻENIE piątek, 06.04.2018 00:22
Z postów widać , że mieszkańcy SM nareszcie przejrzeli na oczy i zobaczyli zachłanność kolinki i jego zastępcy. Szanowni mieszkańcy SM kto z Was dostaje w ciągu roku podwyżkę 1000 zł . - oprócz kolinki chyba nikt. A kto taka podwyżkę daje kolince ano RADA NADZORCZA czyli klakierzy . A za co ano za to , ze pobierają kasę za to , ze mocno się napracują podnosząc rękę do góry podczas przegłosowywania uchwał jaki im kolinko pODSUNIE pod nos na posiedzenie RN . A skąd bierze się kasa na podwyżki dla prezesów i spółki oraz wynagrodzenie dla nie znających się na tematach poruszanych na RN przez członków ? Ano z naszych opłat które co raz to rosną. A czy ktoś z członków SM ma możliwość sprawdzi księgi finansowe SM ?? na pewno NIE A może ktoś chciał zapoznać się z dokumentacja finansową budynku w którym mieszka ?? Jeżeli dalej członkowie SM będą biernie się przyglądać polityce spółki prezesów i RN to taka patologia będzie trwać nadal aż zadłużenie SM osiągnie apogeum a wówczas wszyscy członkowie SM będą spłacali długi a co najważniejsze komornik może pozajmować mieszkania jeżeli kogoś nie będzie stać na spłacenie cześć długu jemu przysługującemu. Już w Polsce takie rzeczy się dzieją . Jeżeli na taką przyszłość członkowie SM się zgadzają i dalej będą tak cicho siedzieć to już teraz powinni się zastanowić co zrobią jak taka sytuacja się pojawi. A wówczas płacz i żale nic nie pomogą . Więc pora się poważnie zastanowić na dalsza swoja PRZYSZŁOŚCIĄ .
piątek, 06.04.2018 00:06
Stawiam pytanie: co dzieje się z olbrzymią ilością drewna uzyskiwaną z wycinanych i bardzo mocno przycinanych drzew w naszym mieście?!
Często bywam w innych miastach i tylko tutaj widzę tak dużą ilość "ogolonych" z gałęzi drzew!
czwartek, 05.04.2018 22:13
Wydaje mi się, że te wycinki i drastyczne "przycinki" drzew, są związane z korzyściami finansowymi tych, którzy w tym procederze uczestniczą. Dobrze byłoby wyjaśnić, co dzieje się z ogromną masą drewna uzyskaną w ten sposób!
środa, 04.04.2018 07:34
W naszym mieście od kilku lat jest realizowana polityka usuwania zieleni, przede wszystkim drzew. To jest autorski pomysł kucharza, który uważa że nowoczesne miasto to beton i asfalt, bez zieleni, ptactwa i całej tej paskudnej biologii. Teraz do swojego koleżki doszlusowało kolanko i razem będą ciąć co się da. Jak im na to pozwolimy to niedługo będziemy kupować tlen w butlach.
środa, 04.04.2018 10:08
Nie jestem fanem Kucharskiego, ale proponuję sobie pomieszkać przy takim ptactwie a szczególnie noclegowni szpaków. W naszym mieście jest plaga ptactwa a szczególnie szpaków i gołębi, bo durni ludzie je dokarmiają pod blokami co jest z resztą zabronione. Tak jak ktoś napisał. Nie podoba się, to się wyprowadź na wieś lub do lasu!
środa, 04.04.2018 11:12
Ja mieszkam w miejscu gdzie jest sporo ptaków i bardzo sobie to chwalę. No, może gołębie to faktycznie chwast, ale reszta jest super. Ale jeśli nawet ptaki gdzieś stanowią problem, to trzeba ograniczyć ich obecność a nie rżnąć wszystko co zielone do samego gruntu, bo to jest wylewanie dziecka z kąpielą i szkodzenie samemu sobie.
Aa środa, 04.04.2018 16:38
A Panu/Pani proponuję pomieszkac tuż obok Orlika lub przy placu zabaw na os.Jasnym.Może wówczas doceni Pan/Pani te ptaki.
wtorek, 03.04.2018 21:01
Czy tzw. Wierna Czytelniczka mieszka na Jasnym w bloku 1? Czy tzw. Wierna Czytelniczka była na spotkaniu ws. inwestycji przy bloku nr 1? Czy tzw. Wierna Czytelniczka widziała co działo się z drzewami na osiedlu podczas wichury 2 miesiące temu? Czy tzw. Wierna Czytelniczka ma auto? Czy tzw. Wierna Czytelniczka mogłaby mieć na tyle odwagi, żeby pójść do spółdzielni i powiedzieć jakie ma wątpliwości? I na koniec pytanie do Doby.pl...kiedy przestaniecie reagować na anonimy? Nie ma tutaj podpisu dane do wiadomości redakcji.
Korea środa, 04.04.2018 07:30
Zygasz na kobitke a sam jesteś anonimowy. Ujawni się to zgotują jej piekło. Pisma na klatkach itd jak to szanowna pani X działa na nie korzyść pozostałych mieszkańców. Znamy to, znamy doskonale .
Reżim KoliDanUna
środa, 04.04.2018 08:16
W przeciwieństwie do innych anonimów ja nikogo nie obrażam.
Wierna czytelniczka środa, 04.04.2018 16:29
Witam, tak wierna czytelniczka ma auto, była na spotkaniu w sprawie nowego parkingu i mieszka w bloku nr 1. Z kasztanów nie spadła nawet gałązka w trakcie wichur. Spółdzielnia Mieszkaniowa w rozmowie telefonicznej poinformowała że wycięcie drzew zlecili mieszkańcy a w oświadczeniu dla Doby nagle to gazownia zleciła.
środa, 04.04.2018 12:07
POLACY TO MURZYNI ,TYLKO BIALI
Mama wtorek, 03.04.2018 19:52
W Dzierżoniowie nie ma wogole żadnego miejsca gdzie można spędzić wolny czas czy nawet pójść na spacer. Wszędzie beton i smród spalin. Z dzieckiem do Bielawy jeżdżę na jezioro, do parku itd. Dzierżoniów wogole nie nadaje się jako miasto gdzie można wychowywać dziecko
środa, 04.04.2018 10:17
Jak to nie ma? Ślepa? A park na styku osiedli Błękitnego/Różanego/Jasnego? Tyle kasy burmistrz wywalił na tą inwestycję i ludzie tego nie dostrzegli :D Marketing kuleje.
środa, 04.04.2018 11:09
Burmistrz wywalił kasę nie na park, bo on już był, tylko na plac zabaw koło parku. A tam urządził patelnię bez cienia drzew, latem nie do wytrzymania.
Paweł środa, 04.04.2018 01:47
Drzewa wsadzać w miejsca wolne w których są wolne miejsca (trawa) można za stare drzewa uzupełniać nowymi drzewami tak jak jest we Wrocławiu. Pełno połaci po starych drzewach wolnych miejsc jest np os. Bękitne os Różane musiały być przykracanie gałęzi.
środa, 04.04.2018 10:11
Na Błękitnym już zafajdanych przez ptaki drzew wystarczy. Jak chcesz, to sobie posadź na balkonie.
wtorek, 03.04.2018 16:08
ZNOWU KTOŚ BEZ SAMOCHODU SIĘ PRUJE, A LUDZIE NIE MAJĄ GDZIE PARKOWAĆ, JAKI PROBLEM MASZ CZŁOWIEKU. CHODNIK ZOSTANIE POD KLATKĄ, A ZAMIAST TEGO NA DOLE BĘDZIE PARKING, KIEROWCY I TAK BLOKUJĄ TEN CHODNIK PARKUJĄC, WIĘC SAMOCHODY CIĄGLE STOJĄ 7M OD TWOJEGO BIEDNEGO OKNA? CO ZA RÓŻNICA CZY BĘDĄ STAŁY NA CHODNIKU CZY NA PARKINGU?
wtorek, 03.04.2018 16:34
jak tak bardzo kochasz swój samochód to zabierz go do domu a nie komuś pod oknem zostawiaj
ja środa, 04.04.2018 07:15
Jak bardzo kochasz zieleń przeprowadź się do lasu
środa, 04.04.2018 10:03
Dokładnie. Nie podoba się, to zbić szałas i do lasu!
wtorek, 03.04.2018 16:44
20 letni złom trzymaj na szrocie
wtorek, 03.04.2018 16:51
Oczywiście, samochody i tak będą stał i tak. Jeśli będzie tam parking to w końcu będzie to wyglądać jak należy. Jak ktoś chce mieć zieleń i słuchac spiewu ptaków to na wieś proszę. Kiedy projektowano to osiedle nikt nie mógł przewidzieć tak dużej ilości aut. Dlatego należy to zmienić i dostosować do dzisiejszych wymogów.
wtorek, 03.04.2018 20:06
Mogl mogl przewidziec ale nie wierzono w taki dobrobyt
blokers środa, 04.04.2018 07:31
Kto to jest " Spółdzielnia Mieszkaniowa " z poważaniem ? Panie Kolinko, brakło odwagi czy pomyślunku ? W zwrocie " Z poważaniem" musi wystąpić osoba a nie instytucja. I jeszcze jedno : Pamiętajcie o ogrodach .... jak to śpiewał p. Janusz Kofta.
wtorek, 03.04.2018 19:06
U nas niestety ważniejszy jest ptaszek ,motylek ,żabka jak człowiek
prezes środa, 04.04.2018 06:23
Człowieku zastanów się co piszesz. One były i żyły wcześniej od ludzkości.Przetrwały i miały się dobrze.Teraz okrutni ludzie robią wszystko ,żeby je zniszczyć.Tylko cały czas zapominają o jednym.Wyeliminują Je,to za jakieś 30 lat wyeliminują Siebie.Dziękuję za uwagę
środa, 04.04.2018 07:30
Ptaszek, motylek i żabka nie są ważniejsze niż człowiek, są ważne właśnie dlatego że człowiek ich potrzebuje. I w interesie człowieka jest ich ochrona.
:) wtorek, 03.04.2018 21:38
ZA TEN STAN RZECZY NALEŻY W NAJBLIŻSZYCH WYBORACH PODZIĘKOWAĆ PANU JAROSŁAWOWI RUDNICKIEMU. TO JEST RADNY Z OSIEDLA JASNEGO I NIE DAWNO CHWALI Ł SIĘ NA FEJSIE ŻE MIESZKANCY BĘDĄ ZADOWOLENI Z JEGO DZIAŁANIA W TEJ SPRAWIE.
Mieszkaniec SM wtorek, 03.04.2018 23:02
Jest to kolejny klakier z zespołu kolinki dużo gada mało robi - co zrobił do tej pory ?? czy ktoś widział ?? bo ja nie widziałem . Jak do tej pory to tylko broni kasę kolinki a jaki napuszony chodzi . I tu trzeba poprzeć stanowisko MIESZKAŃCA który pisał o tym , że trzeba chodzić na zebrania i głosować a nie siedzieć w domu. A może by tak stworzyć jakąś grupę którzy będą chcieli naprawdę działać dla dobra SM a nie tak jak rada nadzorcza którzy tak jak za komuny we wszystkim popierają swojego GURU . No ale dzięki niemu biorą kasę za nic nie robienie. To jest fucha
Mieszkaniec Jasne 1 środa, 04.04.2018 06:01
Ja podziękuję! Czekam na tą inwestycję od wielu lat! Co do drzew...było ogłoszenie na klatce schodowej czy ktoś jest przeciw wycince? Wierna nie widziała ogłoszenia, bo nie mieszka w bloku 1.
środa, 04.04.2018 06:21
Masz z tym problem? Startuj za 7 miesięcy w wyborach, wygraj i zmieniaj świat! W końcu po 20 latach coś na zapomnianym osiedlu Jasnym będzie robione. Brawo!
Lokator wtorek, 03.04.2018 16:32
Usytuowanie miejsc parkingowych określone jest w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690 ze zm.). Odległość parkingu dla samochodów osobowych, czyli wydzielonych lub zadaszonych miejsc postojowych oraz otwartych garaży wielopoziomowych od okien pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi w budynku mieszkalnym lub budynku zamieszkania zbiorowego zależy od ilości stanowisk. Odległość ta nie może być mniejsza niż: 7 metrów w przypadku 4 stanowisk postojowych, 10 metrów w przypadku od 5 do 60 stanowisk postojowych oraz 20 metrów w przypadku większej liczby stanowisk.
Źródło: https://www.experto24.pl/lifestyle/auto-
moto/auto-i-prawo/w-jakiej-odleglosci-od
-okna-moze-byc-parking.
wtorek, 03.04.2018 22:05
Co mówią przepisy o parkowaniu samochodów osobowych na chodnikach, gdzie odległość stojącego samochodu od okien jest mniejsza niż 7m, np. 5,5m? Dzięki za odpowiedź.
Wawrzyniec Pruski - polski dzied wtorek, 03.04.2018 21:54
Obwiązać drzewa biało-czerwonych szafkami i nikt nie ruszy.
Sram na Dzierżoniów wtorek, 03.04.2018 20:47
Dzierżoniów to dziura zaorać trzeba i spokój.
Czytelniczka wtorek, 03.04.2018 18:27
Bielawskie osiedla powinny być wzorem dla Dzierzoniowskiej SM.
Platforma Obywatelska xd wtorek, 03.04.2018 17:41
to wszystko przez TUSKA
wtorek, 03.04.2018 17:30
Niedługo to będzie betonowa pustynia drzewa można przycinac a nie wycinac u nas na Różanym też w ostatnim okresie zostało wycięta prawie połowa drzew i to nie tylko tych które niby mogły by zagrażac samochodom ale prawie wszystkie nie mówię już o żywopłotach które teraz jak półmetrowe korzenie wystające z ziemi po co to było tak nisko podcinac zieleń jest nam potrzebna jak powietrze zobaczcie ile zieleni jest na osiedlach gdzie są inne zarządy Kolorowe Błękitne Złote przyjemnie popatrzec naj lepiej by było gdyby przed taką decyzją skonsultowac to z lokatolami nie z jednym ale z większą ilością tak jak to robi prezes spółdzielni w Bielawie który po zebraniu lokatorów lub przedstawicieli wydzje decyzję bo jedna czy dwie osoby nie mogą decydowac
mieszkaniec tego śmierdzącego Dz wtorek, 03.04.2018 17:11
Tyle się mówi o ekologii wprowadza się nowe znaki drogowe z zakazem
samochody elektryczne a w Dzierżoniowie jak zwykle na odwrót
zniszczyć zieleń rzęchy smrodliwe pod okna i tak ma wyglądać
nowoczesny Dzierżoniów
wtorek, 03.04.2018 16:43
Spółdzielnia dobrze robi,teraz coraz więcej ludzi ma samochody, w rodzinie wiele osób ma po 2 auta,a jest problem z parkowaniem..
wtorek, 03.04.2018 16:45
co to za samochód za 2 tyś ?
wtorek, 03.04.2018 16:52
6 osób w 2 pokojach ale wóz pod blokiem mus
Adam wtorek, 03.04.2018 16:04
Jest wyjście: Najlepsze dla wszystkich. Wyciąć stare drzewa i posadzić nowe młode.