niedziela, 01.11.2020 22:47
Tak to prawda emeryci psuja reputacje firmy tacy jak Panowie
Jurasz..k Sztajn.r Siarnec.i Stan.o i inni
maja emerytury 3000 tysiaki to jeszcze im malo
to oni piepsza innym kierowca robote bo nie mozna wywalczyc podwyzki
niedziela, 01.11.2020 22:54
Pasazerowie uwazajcie bo Ci emeryci w firmie KLOSOK1
potrafia stracic przytomnosc lub maja nadcisnienie
byly juz takie przypadki ...............
Pasażerniedziela, 01.11.2020 19:41
W tej całej komunikacji to jeżdżą same dziadki 60+, ktorzy albo romansuja z malolatami albo juz maja zaburzenia koordynacji i nie potrafią jezdzic. Tam co chwila jakis dzwon z udzialem autobusu. Ta cala firme powinni zamknac bo patologia. Mysla o.niebieskich migdalach a potem bum bum . Zeeszta oni jezdza jakby dopiero dostali prawko. Wymuszaja, zapierdzielaja o nie zwracaja uwagi na innych uczestnikow ruchu
niedziela, 01.11.2020 20:03
Stłuczki zdarzają się wszędzie, nie tylko w Dzierżoniowie. Może i jeżdżą szybko i czasami muszą wymusić pierwszeństwo ale raczej nie dla zabawy, tylko
dlatego, że muszą gonić rozkład, żeby ciebie pasażerze dowieźć na czas do pracy.
Pretensje można mieć przede wszystkim do ZKM Bielawa, bo olewają wszystko. Biletomaty w autobusach i na przystankach ciągle nieczynne, rozkłady z czasów komuny, brak zaplecza sanitarnego dla kierowców na pętlach. Można wymieniać długo.
Jak to mówią ryba psuje się od głowy...
Miejmy trochę wyrozumiałości dla tych kierowców, pracują dużo i starają się jak każdy zrobić to co do nich należy.
ŻonaKierowcyMPK_Wrocławniedziela, 01.11.2020 17:30
Panie Kierowczynie, Panowie Kierowcy,
po co Wam to wszystko - praca tyle godzin w miesiącu za takie pieniądze, brak WC, inne utrudnienia?
MPK Wrocław cały czas szuka Kierowców, za naprawdę godziwą stawkę.
Przy umowie o pracę:
1. na początek 3900 zł brutto + 10% premii regulaminowej + 400 zł dodatku frekwencyjnego + dodatki wynikające z rozliczenia grafiku pracy
2. po roku zatrudnienia 4200 zł brutto + 10% premii regulaminowej + 400 zł dodatku frekwencyjnego + dodatki wynikające z rozliczenia grafiku pracy;
3. po 5 latach 4800 zł brutto + 10% premii regulaminowej + 400 zł dodatku frekwencyjnego + dodatki wynikające z rozliczenia grafiku pracy (dot. również kierowców spoza MPK);
+ różne dodatki socjalne
niedziela, 01.11.2020 19:30
No to naprzód zawodowi kierowcy, jest super praca.
niedziela, 01.11.2020 17:45
od poniedzialku nie wolno wychodzic z domu
Zmiennikniedziela, 01.11.2020 17:17
Co za ludzie nieużyte! Rozbije się, a nie zatrzyma się!!! :o :o :o
misiusobota, 31.10.2020 22:52
Niech dalej każą im jeżdzić po 260 godzin w miesiącu to w końcu dojdzie do tragedii może wtedy ktoś się zainteresuje co się w tej firmie wyprawia!!!
Ot i wszystkoniedziela, 01.11.2020 10:37
Oni sa sami sobie winni ze tyle godzin jezdza! Dlaczego nie jezdza, czyli dlaczego ni pracuja wedlug przepisów??? Jeden i drugi cymbal nie jest zadnym kierowca a jedynie posiadajacym prawo jazdy takiej czy innej kategorii! Przepisy wyraznie mówia ze kierowca autobusu moze tyle i tyl godzin jechac i nastepni musi miec przrwe! Tak samo przepisy wyraznie mówia ze kierowca autobusu tyle i tyle godzin dziennie moze prowadzic autobus! Podobnie jest z kierowcami cizerówek gdzie takze przepisy wyranie mówia ze najpózniej po 4,5 godzinach kierowca ciezarówki MUSI zrobic przerwe 45 minut i wtedy moze ponownie jechac nastepne 4,5 godziny! Raz w tygodniu przepisy zezwalaja na dluzsza jazd niz 9 godzin jednak przy dwóch przerwach po 45 minut! Te gnoje jezdza bez przerw i tak dlugo jak sie da bo chca miec jak najwiecej godzin azeby w ten sposób zarobic wiecej pieniadzy! Jeden i drugi jest potencjalnym zabójca jezeli prowadzi pojazd dluzej niz zezwalaja przepisy!
Eeeniedziela, 01.11.2020 13:56
Nie gnoje kupo łajna kto więcej powoduje stłuczek wypadków kierowcy d czy b zawsze się zdarzy
niedziela, 01.11.2020 10:56
Chłopie dowiedz się najpierw, a pózniej się wypowiadaj. Komunikacja miejska to zupełnie co innego niż chociażby przewozy pracownicze. Czas pracy i przerwy również są inne niż na ciężarówkach. Ty tego nie wiesz, bo żaden z Ciebie kierowca.
Wracając do tego, że sami sobie są winni. Otóż nie, nikt z nich z chęcią nie przychodzi na 10h dziennie żeby siedzieć za kierownica od 4 rano do 14 z przerwami po 3 minuty(które są fikcja) bez dostępu do WC i czasu na jakąś kanapke. Każdy chce zarobić i utrzymać rodzinę, więc jeżdżą tak żeby zarobić godnie. Pewnie powiesz, że można zmienić pracę, no można ale kto będzie woził np. ciebie do pracy w której zapewne nie dajesz się wykorzystywać i masz za wszystko płacone...
kolega z PKS-uniedziela, 01.11.2020 06:51
No i ? Pracując zawodowo jako kierowca w swoim czasie robiłem miesięcznie od 4,5 do 5 tys. km. W tym też przez 23 lata prowadziłem autobus. Jestem na emeryturze po 45 latach bezwypadkowej pracy za kółkiem. To co teraz wyrabiają panowie kierujący autobusami to zgroza. Na wydrę, na siłę, udzielają sobie pierwszeństwa, uprzywilejowania mając za nic przepisy oraz innych użytkowników. A przede wszystkim zdrowie i życie znajdujących się w pojeździe.Ostatnio taki as kierownicy wycieczkowym autokarem wyprzedzał osobówkę pod Kluczową na łuku w prawo jadąc od strony Dzierżoniowa do Ząbkowic.Jadący z góry autem osobowym zjechał na pobocze wyhamowując. Przy tych manewrach autokarem zakołysało jak jachtem na dużej fali. Mało go nie wywrócił. Co z pasażerami? Jakie emocje i stres ?
Lekarzniedziela, 01.11.2020 08:48
Człowieku super kierowco jaki był ruch samochodów kiedyś a teraz nasz pojęcie panie emerycie
Hahaniedziela, 01.11.2020 08:44
Powinni na miesiąc zamknąć przejazdy autobusów szybko by był płacz za szoferami jak byście cisneli z buta
sobota, 31.10.2020 16:45
Szofery z autobusów to straszna patologia
PRZYKRO MI !!!sobota, 31.10.2020 20:40
od PONIEDZIAŁKU nie wolno wchodzić do LASU
Janiedziela, 01.11.2020 05:20
I to jest informacja!!!
Goleksobota, 31.10.2020 18:30
Pracuj za kółkiem po 10 godz i później się wypowiadaj
sobota, 31.10.2020 22:56
...i pięć dni w tydodniu. Ciekawe czy jakaś kontrola czasu pracy kierowców u kłosoka była?
2x w tyg. Autobussobota, 31.10.2020 21:11
Dzień bez Kłosokka w kolizji dzień zmarnowany
Wstydsobota, 31.10.2020 21:12
Norma. Kłosok i spółka....dajcie spokój
Ffdasobota, 31.10.2020 21:14
I co w tym dziwnego? Dziadki szaleją u Kłosoka. Wstyd.
2x w tyg. Autobussobota, 31.10.2020 21:09
Non stop autobusy. Non stop. 70+ działa w KłosOKu.
sobota, 31.10.2020 18:51
proszę pana szofery to nie patologia tylko *****iałe EMERYCI których pan Kłosok ceni bo podatku nie odprowadza jak za zwykłego kierowcę
sobota, 31.10.2020 19:58
To znaczy ,że popiera potologię i wspiera
sobota, 31.10.2020 18:40
Jareczku to ciebie nazwano tumanem HAHAHA noooo chyba nikomu za złe nie masz za takie okreslenie, na zajezdniw poniedziałek w ramionach pana P. i jak postawisz żarcie to ukoimy twoje żale
sobota, 31.10.2020 18:17
ten dziad ze śląska '' KŁOSOK''tylko kasę za kilometry liczy w c***u ma kierowców prawda kierowniku Piotrze.
Komentarze (31)
Jurasz..k Sztajn.r Siarnec.i Stan.o i inni
maja emerytury 3000 tysiaki to jeszcze im malo
to oni piepsza innym kierowca robote bo nie mozna wywalczyc podwyzki
potrafia stracic przytomnosc lub maja nadcisnienie
byly juz takie przypadki ...............
dlatego, że muszą gonić rozkład, żeby ciebie pasażerze dowieźć na czas do pracy.
Pretensje można mieć przede wszystkim do ZKM Bielawa, bo olewają wszystko. Biletomaty w autobusach i na przystankach ciągle nieczynne, rozkłady z czasów komuny, brak zaplecza sanitarnego dla kierowców na pętlach. Można wymieniać długo.
Jak to mówią ryba psuje się od głowy...
Miejmy trochę wyrozumiałości dla tych kierowców, pracują dużo i starają się jak każdy zrobić to co do nich należy.
po co Wam to wszystko - praca tyle godzin w miesiącu za takie pieniądze, brak WC, inne utrudnienia?
MPK Wrocław cały czas szuka Kierowców, za naprawdę godziwą stawkę.
Przy umowie o pracę:
1. na początek 3900 zł brutto + 10% premii regulaminowej + 400 zł dodatku frekwencyjnego + dodatki wynikające z rozliczenia grafiku pracy
2. po roku zatrudnienia 4200 zł brutto + 10% premii regulaminowej + 400 zł dodatku frekwencyjnego + dodatki wynikające z rozliczenia grafiku pracy;
3. po 5 latach 4800 zł brutto + 10% premii regulaminowej + 400 zł dodatku frekwencyjnego + dodatki wynikające z rozliczenia grafiku pracy (dot. również kierowców spoza MPK);
+ różne dodatki socjalne
Umowa zlecenie:
- wynagrodzenie: 25 zł brutto/godz.
Tabor:
- Solaris Urbino 12 i 18,
- Mercedes Citaro I generacji (solo i przegubowce)
- Mercedes Citaro C2 (II generacja) - solo i przegubowce.
Szczegóły:
https://mp
k.wroc.pl/kariera/praca-w-mpk-wroclaw
Wracając do tego, że sami sobie są winni. Otóż nie, nikt z nich z chęcią nie przychodzi na 10h dziennie żeby siedzieć za kierownica od 4 rano do 14 z przerwami po 3 minuty(które są fikcja) bez dostępu do WC i czasu na jakąś kanapke. Każdy chce zarobić i utrzymać rodzinę, więc jeżdżą tak żeby zarobić godnie. Pewnie powiesz, że można zmienić pracę, no można ale kto będzie woził np. ciebie do pracy w której zapewne nie dajesz się wykorzystywać i masz za wszystko płacone...