Badanie satysfakcji klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku
Starosta Kłodzki informuje, że w dniach 3-28 września 2018 r. w Starostwie Powiatowym w Kłodzku oraz w oddziałach zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie przeprowadzone będzie badanie satysfakcji klientów.
Celem badania będzie sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do jakości świadczonych usług.
Ankiety w wersji papierowej dostępne będą w następujących lokalizacjach:
– Biuro Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Kłodzku,
– Biuro Obsługi Klienta w Oddziale Zamiejscowym w Bystrzycy Kłodzkiej,
– Referat Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Kłodzku,
– Referat Komunikacji w Oddziale Zamiejscowym w Bystrzycy Kłodzkiej,
– Referat Komunikacji w Oddziale Zamiejscowym w Nowej Rudzie,
– Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Oddział Zamiejscowy w Nowej Rudzie,
– Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Oddział Zamiejscowy w Bystrzycy Kłodzkiej,
– Siedziba komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kłodzku, ul. Kościuszki 7,
– Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Kłodzku, ul. Kościuszki 2.
Ankieta będzie również dostępna w wersji on-line na stronach: www.bip.powiat.klodzko.pl i www.powiat.klodzko.pl
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu.
W wyniku ubiegłorocznego badania satysfakcji klientów zrealizowane zostały następujące działania:
1) Utworzono kącik zabaw dla dzieci w siedzibie urzędu w Kłodzku przy ul. Okrzei 1.
2) Kontynuowane są prace adaptacyjne budynku w Kłodzku przy ul. Wyspiańskiego 2k – budynek nr 4 na cele administracyjne dla poprawy jakości obsługi klienta. Dodatkowa lokalizacja zapewni komfortowe warunki obsługi klientów, dużą liczbę miejsc parkingowych, nowe pomieszczenia archiwum.
W miesiącu czerwcu 2018 r. zakończone zostały prace termomodernizacyjne budynku i związane ze zmianą źródła ciepła, które współfinansowane były ze środków unijnych w ramach projektu pn. „Modernizacja budynku administracji publicznej w Kłodzku przy ul. Wyspiańskiego 2K – budynek nr 4”. Ponadto, mając na względzie potrzeby osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony został w windę. Dalsze prace, głównie wykończeniowe, finansowane będą ze środków własnych.
Uwzględniając wnioski i oczekiwania klientów z poprzedniego badania satysfakcji podejmowane są również inne działania mające na celu podwyższenie poziomu obsługi i satysfakcji klientów. Działania te cechują się różnorodną złożonością, wymagają dodatkowych ustaleń i konsultacji oraz zaangażowania dodatkowych środków, dlatego są na różnym etapie realizacji:
1) Uruchomienie terminala płatniczego w kasie w o/z w Bystrzycy Kłodzkiej – działanie w trakcie konsultacji z ewentualnym dostawcą usługi.
2) Zmiany w zakresie Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów (ESOD) funkcjonującego w starostwie – objęcie systemem ESOD większość jednostek organizacyjnych powiatu - działanie w trakcie realizacji.Na chwilę obecną systemem ESOD, oprócz starostwa, objęte są następujące jednostki organizacyjne: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku, Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku, PKS w Kłodzku S.A. Docelowo systemem ma być objęta większość jednostek organizacyjnych powiatu co zapewni sprawną komunikację wewnętrzną pomiędzy jednostkami, a tym samym lepszą obsługę klienta.
3) Budowa nowych e-usług dostępnych dla klientów chcących załatwić sprawę on-line – działanie na końcowym etapie realizacji.
Nowe e-usługi odnosić się będą głównie do spraw załatwianych w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru. Umożliwią one załatwienie spraw takich jak np. złożenie wniosku o udostępnienie mapy ewidencji gruntów i budynków/mapy zasadniczej, złożenie wniosku o wydanie wypisu lub wypisu i wyrysu lub wyrysu z ewidencji gruntów i budynków czy złożenie wniosku w sprawie zgłoszenia lub uzupełnienia pracy geodezyjnej/kartograficznej.
Starosta Kłodzki
Maciej Awiżeń
Komentarze (0)