Nietrzeźwa matka opiekowała się dziećmi

wtorek, 8.11.2016 10:18 49466 50

1,4 promila miała podczas interwencji policyjnej młoda matka, która będąc w takim stanie „opiekowała” się dwójką swoich dzieci. Funkcjonariusze z powiatu kłodzkiego oddali małoletnich w wieku 2 i 3 lat pod opiekę najbliższej rodziny. O sprawie zostanie powiadomiony sąd rodzinny.

- Policjanci z Komisariatu Policji w Bystrzycy Kłodzkiej interweniowali w jednym z mieszkań na terenie miasta, gdzie pijana matka sprawowała opiekę nad dziećmi w wieku 2 i 3 lat. Kiedy funkcjonariusze pojawili się w mieszkaniu, dzieci były w pokoju i bawiły się. Pomimo, że od kobiety czuć było wyraźną woń alkoholu zapewniała, że wypiła tylko dwa drinki. Przeprowadzone badanie wykazało u 23-letniej kobiety 1,4 promila alkoholu w organizmie. W związku z taką sytuacją dzieci zostały oddane pod opiekę najbliższej rodziny - informuje podinsp. Wioletta Martuszewska z kłodzkiej policji.

Obecnie policjanci wyjaśniają wszystkie okoliczności tego zdarzenia. Zebrane w tej sprawie materiały zostaną przesłane do sądu rodzinnego. 

KPP Kłodzko 

Przeczytaj komentarze (50)

Komentarze (50)

... wtorek, 07.06.2022 02:48
Paulina Pszonczak z ulicy orężnej
obywatel piątek, 11.11.2016 16:14
nie oszukujmy sie!
skoro do domu wpadla policja ktos musial zglosic to co sie dzieje
zapewne byli to sasiedzi ktorzy wiedzieli ze takie libacje to standard bo kto okazjonalnie nie wypije? a watpie zeby na kazda jedna matke byly zgloszenia jak wroci nietrzezwa?
to musialo powtarzac sie regularnie dlatego sasiedzi zareagowali
aby zlo wygralo wystarczy zeby dobrzy ludzie nie robili nic
nie doszukujmy sie tez winy w 500+
kto normalny opiekuje sie dziecmi w takim stanie
swoja droga moi znajomi tez maja dzieci pracuja i nie zabardzo stac ich zeby sie upijac
bo utrzymanie rodziny kosztuje
to pewnie jedna z tych mlodych bystrzyckich patolek ktore prowadza wozki odje...ane mefedronem z piwem w rece utrzymuje je panstwo z naszych pieniedzy a one uwarzaja sie za gwiazdy
gdzie sumienie sobota, 12.11.2016 00:08
no jasne ktos doskonale musial wiedziec ze mama jest regularnie nawalona
bo skad ktos wie czy ja akurart w domu wypilam drinka czy cala butelke?
mama musiala juz sobie wyrobic opinie i wizerunek skoro sasiedzi interweniowali
co zadzwonili w ciemno i trafili? swieta mama wypila 2 drinki akurat w ten dzien? to chyba mocne drinki skoro 1.4 promila
bo wiem ze po 0.7l w dwie osoby ma sie mniej promili
Str piątek, 11.11.2016 01:39
Nie wierze, ze interwencja policji byla tak o.
Nawet jesli ktos z sasiadow zadzwonil to musial to zrobic wiedzac albo, ze ta osoba pije przy dzieciach czesto, albo bylo w domu glosno;)
Nikt nie jest święty, ale jak sie kładzie dzieci spac i pije sie drinka czy lampke wina , albo nawet to glupie piwo to kto z sasiadow wie co ja robie u siebie w domu i po co ma dzwonic na policje?
Ktos musial wiedzieć, ze dziewczyna jest pijana i zadzwonic.
Zreszta nie rozumiem jak mozna byc az tak nieodpowiedzielnym i wiedzac ze sie ma dwojke dzieci pod opieka pic. 1.2 promila to duzo. Dzieci nawet nie spaly, a jakby sie cos stalo?
Zero rozumu w glowe i moze tu sie bronic i wypisywac co chce, ale dobrze ze ktos zareagowal. Moze to ja nauczy i juz nigdy nie zrobi czegos tak glupiego.
dkl33 czwartek, 10.11.2016 09:48
Tak informacyjnie: w zależności od urządzenia pomiarowego, pomiar zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu podawany jest w promilach albo w mg/l. Stosuje się przelicznik 1 mg/l =2,1 promila. Podawana w artykule informacja, że Szanowna Mama miała 1,4 promila to w przeliczeniu daje 0,66 mg/l. Dodam, że zgodnie z art. 115 par 16 kk, stan nietrzeżwości to powyżej 0,5 promila. Kierowcy w takim stanie są np.pozbawiani praw jazdy za ten występek...
Poldek środa, 09.11.2016 21:03
WŁADZO z Bystrzycy Kłodzkiej pod Waszymi oknami stoi wspaniały banner zachęcający po alkohol a obok jest Poradnia Antyalkoholowa ??? Więc jak to się ma z ustawą o wychowaniu w trzeźwości????? Czy kandydat na wyleczenie ma iść przed czy po???? konsultacjach!!!!
Picolo wtorek, 08.11.2016 21:24
...wielkie halo !!!! a może bardziej przyjżeć się powodom dla których rodzice sięgają po alkohol i tu znależć rozwiązanie problemu ,pomoc potrzebującym jest bardziej wskazana i właściwa a nie represje wobec zagubionych ,pozostawionych na pastwę losu nowoczesności i bezduszności urzędasów dzięki politykierom co takie prawo ustanawiaja ...trzymajcie się Matki i Ojcowie wiara w Was że jednak wychowacie swije pociech ku uciesze swojej i Ojczyzny ....jednak??? a co z traumą u najmłodszych z powodu rozstania z Matką????
wtorek, 08.11.2016 21:27
Mądrze mówisz.
... środa, 09.11.2016 08:55
Dziękuję za tą wypowiedź. Jestem matką o której jest ten artykuł. I zgadzam się z panem w 100%
Db środa, 09.11.2016 11:21
Ty ********** *****u 500plus brała i piła ****************** zagubiona niech się w końcu opieka weźmie za nich
Picolo środa, 09.11.2016 13:08
Dlaczego jesteś wulgarnym nie wychowanym należycie w normalnej rodzinie i jeszcze na dodatek piszesz bez sensu??? Zastanów się kim jesteś a potem dawaj nauki innym.....a co ty robisz z ta 500??? do skarbonki ...? czekamy na sensowna odpowiedz...
Db środa, 09.11.2016 16:21
Po co piła w Bystrzycy dobrze mówią ludzie ze 500plus uderza do głowy i piją powinni pozabierac w *** te pieniądze i za to przyznać pomoc rzeczowa
Db środa, 09.11.2016 19:33
Ty czytasz co piszesz trauma po co piła
środa, 09.11.2016 16:42
0,6 mg to nie to samo co 0,6 promila a nie wszystkie alkomaty podają w promilach i trzeba przeliczać. A mamusia ostro się broni więc coś jest na rzeczy może 0,6 przy pierwszy dmuchu
... wtorek, 08.11.2016 14:04
Nie miałam 1,4 promila, ta pani mnie oczernia. Miałam 0,6 i wypilam dwa drinki, dziećmi zajmuje się sama. Nie mam problemu alkoholowego. Teraz wiem że niepotrzebne mi to było bo mam przez to nieprzyjemności. Żałuję tego. Ale niech pani nie pisze w artykule ze miałam 1,4 bo to stan w którym mając tyle promila nie byłabym wstanie stać o własnych nogach i zajmować się dziećmi a jednak to robiłam. Mogą mnie państwo teraz oczerniac, przyjmę to na barki bo jestem nieodpowiedzialna ale zrobię wszystko żeby dzieci przy mnie zostały będę walczyła. Gdybym nie chciała się nimi zajmować i nie kochalabym ich tak bardzo jak kocham po prostu już wtedy oddalabym je w ręce policji czy w każdej chwili zgłosiła do opieki ze nie chce się nimi zajmować tak jak niektóre matki postępują i chodzą zadowolone jak gdyby nigdy nic, dla mnie dzieci są wszystkim tylko się pogubilam,potrzebuje pomocy i taka pomoc otrzymuje od pani Agnieszki K. A pani która napisała ten artykuł nie pomaga w niczym tylko rujnuje ludzi psychicznie. Ja się nie poddam
jsdgjas środa, 09.11.2016 15:25
wszyscy ci " konsultanci rodzin" to jest grupa ludzi, która powinna się wykazać w pomocy ludziom samotnie wychowującym...a oni /może aby się wykazać lub by podnieść sobie samym samoocenę?/ przyczyniają się do odbierania matkom dzieci.WSTYD! Ale...raz na wozie, raz pod wozem...
mama niedziela, 13.11.2016 00:00
Matka, która zamiast opiekować się dziećmi pije drinki, powinna się się zastanowić, co robi. Opieka nad dzieckiem wymaga uwagi non stop. W każdej chwili może się zdarzyć coś nieprzewidzianego. Ma Pani szczęście, że nie wydarzyła się żadna tragedia. Wiele się o tym słyszy. Gdyby Pani naprawdę kochała swoje dzieci, to na pewno nie sięgałaby Pani po alkohol. To jest zachowanie skrajnie nieodpowiedzialne. Jak chce Pani wychowywać swoje dzieci, skoro ma Pani problemy sama ze sobą. Radzę otrzeźwieć i wziąć się do pracy nad sobą. Życzę Pani przede wszystkim, aby zapomniała Pani o alkoholu i zrozumiała, że najważniejsze jest dobro Pani dzieci. Tylko tak myśląc nic nie będzie ponad Pani siły, nawet zerwanie z nałogiem.
wtorek, 08.11.2016 19:57
Masakra....
Db środa, 09.11.2016 11:30
Dziewczyno 1.4promila można chodzić po co pilas Masz coś z beretem nie szkoda ci dzieci a jak by coś się stało i co idiotko ja bym ci zabrała dzieci i nie oddala
Marysia środa, 09.11.2016 14:57
kochana to twoje 0,6 jazy 2 jest liczone i daje 1.2 wiec jak wyskakuje w mierniku promilowym 0.4 czy 0.6 to zawsze liczy sie razy2 i wtedy daje wynik w promilach
k.w wtorek, 08.11.2016 19:03
W naszym kraju jest tak ze jeden rodzic musi być trzeźwy jeśli opiekuje się dziećmi!!!!
wtorek, 08.11.2016 21:41
Kiedys nasi rodzice gdy szli ze znajomymi na piwo dwa trzy czy drinka zabierali nas ze soba i dawali upic pianki a teraz wielkie halo bo matka na odstresowanie po ciezkim dniu wypila dwa drinki ... kurcze bez jaj krzywdy im nie zrobila dzieci sie bawily ... i mialy sie.swietnie to nie 500 + jest wazne ... kazdy kto ma.ochote cos sobie wypije.ale z glowa ... a jakas walnieta sasiadka dzwoni i caly swiat sie nagle wali ... ludzie ogarnijcie.sie
środa, 09.11.2016 06:12
Bo nasi rodzice byli mądrzejsi i nie kablowali.....
k.w środa, 09.11.2016 08:48
Oj całą prawdą kiedyś tak było teraz strach cukierki z alkoholem zjeść jak się na dzieci!!!!!!!!
Picolo wtorek, 08.11.2016 21:24
...wielkie halo !!!! a może bardziej przyjżeć się powodom dla których rodzice sięgają po alkohol i tu znależć rozwiązanie problemu ,pomoc potrzebującym jest bardziej wskazana i właściwa a nie represje wobec zagubionych ,pozostawionych na pastwę losu nowoczesności i bezduszności urzędasów dzięki politykierom co takie prawo ustanawiaja ...trzymajcie się Matki i Ojcowie wiara w Was że jednak wychowacie swije pociech ku uciesze swojej i Ojczyzny ....jednak??? a co z traumą u najmłodszych z powodu rozsatania z Matką????
wtorek, 08.11.2016 21:05
No a co to napić się nie można? Alkohol jest dla ludzi, jeden go wypije więcej, drugi mniej, najważniejsze aby nie wpaść w nałóg alkoholowy.
w wtorek, 08.11.2016 18:04
A czy wam nie zdarzyło się nigdy wypić trochę i opiekować się dziećmi? Abstynenci sami widzę. Wydaje mi się że wypić trochę to nie grzech a życzliwy sąsiad pewnie zadzwonił. Chyba że owa pani naprawdę ma problem z alko to wtedy potrzebna pomoc
wtorek, 08.11.2016 19:55
1.4 promila to nie trochę...
... wtorek, 08.11.2016 20:16
Napisałam,nie miałam 1,4 promila tylko 0,6. Ta pani mnie oczernia
wtorek, 08.11.2016 17:56
W tym kraju to az strach sie piwa napic bo ci dzieci zabiora masakra
wtorek, 08.11.2016 11:22
Więcej 500+ będzie lepiej.
Krokodyl wtorek, 08.11.2016 15:32
Winisz 500+, ale teraz jak by Cię matka urodziła, to dostała by 4000 tysiące. I by się cieszyła. Więc nie bądź zły na innych, że ktoś dostaje pieniądze
djkscn środa, 09.11.2016 15:17
...nieładna odpowiedź, wstyd...90 kilka procent katolików w narodzie...
Iza wtorek, 08.11.2016 13:56
W kazdym panatwie jeat pomoc fonansowa. I wy wyzej nie pieprzcie ze 500plus jest tu glowna przycYna zaistnialej sytuacji ! Zwyczajna patologia, brak odpowiedzialnosci i nic wiecej. Poza tym nie badzmy tacy swieci i niewinni. Bo watpie, zebyscie wy wyzej wypowiadajacy sie nigdy nie spozyli alkoholu podczas opieki nad dziecmi! Chociaz raz w zyciu. Takze, dajcie sobie na wstrzymanie z tym 500 plus ...
Joł wtorek, 08.11.2016 13:17
Przed 500plus miała problem z alkoholem , teraz już nie ma
eve wtorek, 08.11.2016 11:45
Niektórzy nie mogą znieść, że w Polsce jest w końcu pomoc dla rodzin. Tak, jak w innych, normalnych państwach. To nie 500+ jest problemem, ale patologia, która generalnie była, jest i będzie. Myślę, że ta pani miała problem z trzeźwością zanim wprowadzono 500+. Od tego są odpowiednie instytucje, żeby taką rodzinę monitorować i reagować.
wtorek, 08.11.2016 11:59
Niestety ludzie w Polsce nie mogą znieść tego, że ciągle się ich okłamuje. Dali 500+, ale w sumie zabiorą ludziom miesięcznie znacznie więcej. I suma summarum będzie 500-. Taka polityka prorodzinna. Za to Rydzykowi 20 mln+ bo najważniejsza jest rodzina Radia Maryja. I to ludzi bulwersuje - ta hipokryzja i arogancja w wydaniu przekraczającym poczynania poprzedników. A 500+ dla wielu jest motywacją do częstszego bywania w monopolowym - tak niestety prawda.
eve wtorek, 08.11.2016 15:50
Prawda jest niestety taka, że ci z góry,co mają wziąć, to i tak wezmą. I ty za to też płacisz. Z tą różnicą, że wcześniej polskie rodziny nie dostały nic.
wtorek, 08.11.2016 19:28
Hmmm... Do tej pory nie było też aż tak drastycznych podwyżek jakie są planowane. W sumie za te 500 zł odda się 1000 zł, więc nie kalkuluje się to. W dodatku zabierają coś więcej - normalność, wolność i godność. To sa praktyki godne totalitaryzmu a nie demokratycznego kraju. A ludzi chce się uciszyć programem 500+, na który każdy się składa. Dalej się opłaca?
abcd wtorek, 08.11.2016 12:16
Ta pani pewnie miała problem z alkoholem, zanim wprowadzono 500+, ale teraz dzięki tym pieniądzom ma więcej do wydania na dogodzenie swoim zachciankom, a nie dzieci...
A rodziny, które mają 1 dziecko? Są be! Bardzo be..niegodne...ich dzieci mają mniejsze potrzeby i mniejsze żołądki...Pogratulować takich programów!
wtorek, 08.11.2016 12:23
No właśnie o to chodzi - wybiórczość albo próba przekupstwa społeczeństwa. To jest korupcja na skalę jakiej do tej pory nikt nawet sobie nie wyobrażał. Wstyd mi za ten (nie)rząd jako Polakowi. A 500+ pomaga patologii w sposób niebywały na przelewanie pieniędzy w gardła. Na prawdę politykę rodzinną można prowadzić w zupełnie inny sposób.
eve wtorek, 08.11.2016 15:23
Zróbcie sobie drugie i po problemie. Ja też mam jedno i nikomu tych pieniędzy nie żałuję. A od patologii są odpowiednie instytucje, jak napisałam wcześniej.
wtorek, 08.11.2016 19:10
Nikomu kasy nie żałuję, ale szlag mnie trafia jak ludzie nie patrzą na to co się dzieje. Dają 500 zł a zabiorą znacznie więcej! Proste liczenie, nie trzeba być Pitagorasem. Za chwile podniosą ceny energii, w górę poszło ubezpieczenie OC, podrożeje paliwo, podniosą podatki (sprytne ukrycie podwyżki w tzw. jednolitym podatku), w górę pójdzie akcyza na samochody, a jak podrożeje benzyna to w górę pójdą ceny transportu itd. I dzięki temu otrzymując 500+ każdy odda 1000 zł, czyli będzie 500-. Miejcie Państwo trochę szersze horyzonty niż czubek własnego nosa.
eve środa, 09.11.2016 20:16
Mając szerszy horyzont niż czubek własnego nosa i program 500+ wypada zauważyć, że dzisiejszy stan państwa to efekt skomuszałych, złodziejskich rządów przez 26 lat po upadku komuny. Afera aferą pogania. Wystarczą newsy tylko z wczorajszego dnia. Audytu w sprawie reprywatyzacji w Warszawie nie będzie, w sprawie amber gold pani prokurator nie stawiła się przed komisją, bo się rzekomo rozchorowała. A zaglądając do naszego podwórka - czy aby na pewno każdy z naszych przedsiębiorców, możnych kłodzkich, dorobił się uczciwą pracą?? ....Cba w kłodzkim ZOZie. Czy uważasz, że nie płacisz za to? Ja już wolę płacić na 500+.
środa, 09.11.2016 22:37
A ja nie chcę płacić np. na ekshumację grobów ofiar smoleńskich bo żadnego zamachu NIE BYŁO, nie mam zamiaru płacić na szkołę pana Rydzyka, nie mam zamiaru płacić na tzw. Misiewiczów, nie mam zamiaru płacić na kretyńskie reformy pani Zalewskiej, na zboczenia Macierewicza, na tworzenie historii przez IPN. I przede wszystkim nie chcę wstydzić się za mój kraj przed innymi narodami bo niestety w złym kierunku idziemy. PiS miało swoje 5 minut, zresztą to jest spadkobierca PC, zamieszanego w aferę FOZZ na 5 miliardów dolarów. To Kaczyński był jednym z tych, którzy nie hamowali tzw. rozkradania kraju na początku lat 90. Ten rząd to obłuda i hipokryzja, ale propaganda o Polsce w ruinie widać dała skutki. I to jest smutne.
jddklgv piątek, 11.11.2016 07:04
Zgadzam się, mam dość "dobrych zmian"
eve środa, 09.11.2016 23:10
No cóż, chyba nie masz wyjścia. :-))
czwartek, 10.11.2016 00:11
Zawsze mogę wyjechać z Polski ;) Ale wstyd za nich i tak będzie :(
antypis środa, 09.11.2016 18:10
W pełni popieram, 500+ to kiełbasa wyborcza, kto mądrzejszy zrozumie, sam znam przypadki rzucania pracy bo bardziej sie opłaca siedzieć na dupie i dostać 500, żeby nie przekroczyć progu.... I nie ma co się produkować, zwolennicy PiS i 500+ i tak swoje wiedzą lepiej. Ta sekta już tak ma !
Alicja wtorek, 08.11.2016 12:16
Zgadzam się z tą wypowiedzią to nie 500+ jest winne ponieważ dzieci mają już 2 i 3 lata... A 500+ wprowadzono dopiero w tym roku...czyja wina hmm...niedojrzałość emocjonalna ludzi..lub brak odpowiedniego wsparcia sama niewiem.. Jestem również mama dwójki dzieci nie powiem zdarza się okazjonalnie na jakiejś uroczystości wypić odrobinę alkoholu ale w granicach rozsądku przecież dzieci na to patrzą.... Przykre że takie mamy nie biorą tego pod uwagę..