Oszczędność czy cwaniactwo, czyli jak Polacy wykiwali Lidla

środa, 9.11.2016 10:40 9538 17

Sieć sklepów firmy Lidl nie doceniła sprytu Polaków i straciła na ogłoszonej 27 października akcji promocyjnej kilkaset tysięcy złotych. Rodakom bowiem wyjątkowo nie smakowały produkty własne marki i masowo oddawali puste opakowania. A sklep zwracał im za to w całości gotówkę. Także w Świdnicy.

Każdy, kto kupił produkty marek własnych dyskontu, ale nie był z nich zadowolony, mógł zwrócić w sklepie opakowanie po tym produkcie i otrzymać pełny zwrot pieniędzy za zakupy.

- W niedzielę byłem świadkiem jak kobieta wyjęła z torby z 30 pustych opakowań, wyłożyła je przy kasie, po czym oddano jej ponad 300 zł. To samo zrobił drugi klient. Nie za bardzo wiedziałem o co chodzi a kasjerka też nie była chętna do udzielenia odpowiedzi. Dopiero w domu wszedłem na stronę sklepu i doczytałem regulamin promocji - mówi nam pan Michał.

Promocja „Kupuj sprytnie i tanio” miała trwać do końca listopada. Niestety, Lidl zdecydował o jej zakończeniu wczoraj. -  Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta – tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

Klienci, którzy dokonali zakupów do 8 listopada nadal mogą towary zwrócić. 

***

Lidl to założona w Niemczech sieć sklepów dyskontowych, działająca w 26 krajach europejskich. Główna siedziba firmy znajduje się w Neckarsulm.

W Polsce Lidl funkcjonuje jako Lidl Sp. z o.o. sp. k. Siedziba spółki znajduje się w Jankowicach, w gminie Tarnowo Podgórne, pod Poznaniem.

W naszym kraju firma posiada 600 sklepów a ich liczba ciągle rośnie.

 

Przeczytaj komentarze (17)

Komentarze (17)

środa, 16.11.2016 22:27
W takich momentach jest mi wstyd za Nasz pazerny naród.
środa, 16.11.2016 06:50
W kłodzku Schwarz Gruppe wybudowało jedynie lidla a z kauflandem sobie odpuścili.. Przez kochanego ,ulubianego Pana Pi,,,
piątek, 11.11.2016 19:54
Pazernosc Lidia była zawsze, chcięli zarobić to zarobili. W każdym kraju jak jest promocja to w sklepach są tłumy. A może było to celowe działanie?
eve sobota, 12.11.2016 10:07
Też tak uważam. Lidla, jak i innych marketów. Wystarczy sobie wspomnieć, ile razy cena towaru w kasie różni się od tej na półce. Przypadek?? Jak dyskonty rolują Polaków to ok, tylko Polacy nie mogą rolować dyskontów. Nie żałuję, bo i tak jesteśmy okradani z każdej strony.
sobota, 12.11.2016 13:46
to po co tam chodzisz?
sobota, 12.11.2016 14:41
Nie chodzę i nie żałuję. Nie przeszkadza mi to jednak, żeby się wypowiedzieć w tym temacie.:-)
poniedziałek, 21.11.2016 14:32
nie znam się, to się wypowiem... żal
wtorek, 22.11.2016 08:39
Nie powiedziałem, że się nie znam, tylko, że z jakiegoś powodu nie robię tam regularnie zakupów. Żal jest owszem, ale, że ludzie mają ograniczone myślenie.
środa, 23.11.2016 09:59
dobrze, że stać Cię na odrobinę autorefleksji, nie jest jeszcze tak źle
echhh środa, 09.11.2016 13:13
... i dlatego mamy wizy do USA i dlatego nie lubią Polaków kombinatorów w Anglii , i dlatego nie lubią Polaków kombinatorów w Niemczech , i dlatego lepiej siedzieć na zasiłku z MOPS, zwolnić się z pracy by doić skarb państwa z zasiłków i 500 + na pierwsze dziecko .... i dlatego tym kraju nie będzie nigdy dobrze !!!!
iefbfhj czwartek, 10.11.2016 16:22
Dołączam do opinii o cwaniactwie Polaków w świecie...:-(
środa, 09.11.2016 13:40
to prawda - czasami aż wstyd przyznawać się do bycia Polakiem dzięki kreciej robocie naszych rodaków
dociekliwy środa, 09.11.2016 22:24
niestety dziennikarzyna nie odrobił lekcji ... gdyż główna siedziba koncernu Szwarc znajduje się w Szwajcarji i w swojej stajni ma jeszcze Kauflanda przy czy marka lidl jest dla plepsu a Kaufland marką premium
czwartek, 10.11.2016 11:03
Dziwne bo nawet na swojej stronie internetowej Schwarz Gruppe podaje, że swoją siedzibę mają w Niemczech (jakieś 300 km od granicy ze Szwajcarią). Poza tym nie ma takiego słowa pleps - jest plebs.
środa, 09.11.2016 23:13
A bo to mało razy markety oszukiwały klientów?? Już tak nie brońcie, bo "biedaczyska" wychodzą na swoje.
środa, 09.11.2016 11:57
To jest właśnie polska mentalność - do cywilizacji nam jeszcze daleko.
oko środa, 09.11.2016 10:42
nie smakowalo jej ale z pazernosci zjadla 30 opakowan a puste oddal ha ha ha szczyt bezczelnosci typowego polaka, zenada rece opadaja