Wieczór Poetycki w Powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy w Kłodzku
W dniach 1-29 września 2017 r. w Starostwie Powiatowym w Kłodzku oraz w oddziałach zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie przeprowadzone zostało badanie satysfakcji klientów.
Celem badania było sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do jakości świadczonych usług.
Ogólna ocena poziomu usług oceniona została na poziomie 4,55 przy 5-stopniowej skali.
Uwzględniając wnioski i oczekiwania klientów planowane jest podjęcie następujących działań mających na celu poprawę jakości świadczonych usług i podwyższenie poziomu obsługi i satysfakcji klientów:
1) Poprawa organizacji pracy, w szczególności w wydziale KTD o/z Nowa Ruda (podjęcie działań zmierzających do usprawnienia obsługi klienta, co bezpośrednio wpłynie na skrócenie czasu oczekiwania klienta na przyjęcie przez pracownika).
2) Wprowadzenie terminala płatniczego w kasie w o/z w Bystrzycy Kłodzkiej.
3) Kontynuacja adaptacji budynku przy ul. Wyspiańskiego 2k – budynek nr 4 w Kłodzku na cele administracyjne dla poprawy obsługi klienta (dodatkowa lokalizacja zapewni komfortowe warunki obsługi klientów, dużą liczbę miejsc parkingowych, nowe pomieszczenia archiwum).
4) Zmiany w zakresie Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów (ESOD) funkcjonującego w starostwie – objęcie systemem ESOD większość jednostek organizacyjnych powiatu, co zapewni sprawną komunikację wewnętrzną pomiędzy jednostkami, a tym samym lepszą obsługę klienta.
5) Utworzenie kącika zabaw dla dzieci w siedzibie urzędu w Kłodzku przy ul. Okrzei 1.
6) Budowa nowych e-usług dostępnych dla klientów chcących załatwić sprawę on-line.
7) Budowa nowej strony internetowej powiatu.
http://powiat.klodzko.pl
Komentarze (0)