Remont rozpoczęty

piątek, 12.2.2016 11:37 617 0

W czwartek, 11 lutego, wykonawca remontu budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Żeromskiego 27 przejął plac budowy i tym samym rozpoczęła się długo oczekiwana modernizacja zabytkowego, neoklasycystycznego obiektu świebodzickiego magistratu.

Wykonawcą tej inwestycji jest firma BUD-MICH z Wałbrzycha, wybrana w drodze przetargu spośród 17 złożonych ofert. Wartość zadania to prawie 2 mln zł.

Przed wykonawcą dużo pracy - remont obejmuje kompleksową przebudowę i rozbudowę wraz z termomodernizacją obiektu. Po wykonaniu tych prac budynek będzie bardziej funkcjonalny, przyjazny osobom niepełnosprawnym, poprawi się także jego efektywność energetyczna.

Prace powinny się zakończyć do 15 grudnia 2016 roku.

W związku z remontem przeniesione zostały wydziały, znajdujące się w budynku: Wydział Finansowo-Budżetowy, Skarbnik Miasta, kasa, podatki, księgowość, (znajdują się obecnie w ratuszu, na parterze), natomiast Wydział Spraw Obywatelskich, Ochrony Ludności i Działalności Gospodarczej  funkcjonuje w budynku dworca PKP, ul. Pl. Dworcowy 1.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)