Usuwanie azbestu w gminie Strzegom

piątek, 8.7.2022 11:56 516 0

Gmina Strzegom otrzymała kolejny raz dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu na zadanie pn. "Usuwanie wyrobów zawierających azbest zlokalizowanych na terenie gminy Strzegom w 2022 roku". Prace już się rozpoczęły.

Na zdjęciu moment wywożenia ściągniętego azbestu z jednej z posesji na terenie gminy Strzegom

Dotacja została przyznana w kwocie 30 600,64 tys. zł przy całkowitym koszcie zadania, które oszacowano na kwotę 118 399,10 tys. zł. Do unieszkodliwienia jest w sumie 109,288 Mg wyrobów zawierających azbest z 53 posesji (107,99 Mg + pakowanie, załadunek, transport 1,3 Mg).

Zadanie na zlecenie gminy Strzegom wykonuje firma: Logistyka Odpadów-Realizacje sp. z o. o. z Bielska-Białej.

Tradycyjnie przypominamy, że w ramach zadania firma demontuje elementy pokrycia dachu, oczyszcza teren z pyłu azbestowego oraz pakuje, ładuje i przekazuje do unieszkodliwienia wytworzone odpady azbestowe. Mieszkańcy nie zapłacą za te czynności. Jedynym kosztem po ich stronie pozostanie wykonanie nowego pokrycia dachu.

 Gm.  Strzegom

Dodaj komentarz

Komentarze (0)