Wraca bezpośrednia obsługa klientów w UM Świebodzice

sobota, 3.7.2021 10:21 1265 0

Uprzejmie informujemy, że w Urzędzie Miejskim w Świebodzicach od dnia 5 lipca 2021 r. ze względu na łagodzenie obostrzeń epidemiologicznych przywraca się bezpośrednią obsługę klientów.

Klienci w trakcie wizyty w Urzędzie są zobowiązani do:

• zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki oraz odkrycia ust i nosa na prośbę pracownika Urzędu w przypadku konieczności identyfikacji lub weryfikacji tożsamości danej osoby;
• dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu, w którym dostępny jest automatyczny dozownik z płynem do dezynfekcji;
• stosowania się do obowiązujących zasad bezpieczeństwa.
W budynku Urzędu może przebywać określona liczba klientów.
Zasady bezpieczeństwa:
Po wejściu do budynków Urzędu należy zdezynfekować ręce lub założyć rękawiczki oraz maseczki. Warto także mieć własny długopis. Osoby oczekujące na załatwienie sprawy w poczekalni, tj. odpowiednio w holu od ul. Stefana Żeromskiego 27 oraz ul. Rynek 1 proszone są o zachowanie dystansu społecznego 1,5 m.

Możliwość kontaktu:

Sekretariat Urzędu Miejskiego:

tel. 74 666-95-17; 74 666-95-18

Biuro Podawcze

tel. 74 666-95-55

- bezpośredni kontakt z wydziałami merytorycznymi: https://www.bip.swiebodzice.pl/wydzialy-urzedu-miejskiego/172

- kontakt e-mailowy – swiebodzice@swiebodzice.pl

- złożenie dokumentów za pomocą platformy e-PUAP

- złożenie dokumentów w Punkcie Podawczym przy ul. Stefana Żeromskiego 27 lub sekretariacie w Ratuszu przy ul. Rynek 1,

- złożenie dokumentów za pomocą poczty tradycyjnej lub kuriera.

Godziny pracy Urzędu:

poniedziałek, środa, czwartek: godz. 7:30-15:30;

wtorek: godz. 7:30-16:00;

piątek: godz. 7:30-15:00

Źródło: swiebodzice.pl

Dodaj komentarz

Komentarze (0)