Granty PPGR – potrzebne deklaracje!

środa, 8.12.2021 15:17 938 0

Informacja dla osób które złożyły oświadczenia w ramach projektu grantowego: Granty PPGR- wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PPGR w rozwoju cyfrowym Centrum Projektów Polska Cyfrowa po raz kolejny zmieniło wytyczne w konkursie i żąda dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów zgodnych ze złożonym oświadczeniem. Złożone oświadczenia podlegające ocenie będą uznane za prawidłowe w przypadku udokumentowania ich zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych.

W związku z powyższym zwracamy się z prośbą do osób, które złożyły oświadczenia do złożenia dokumentów:

Dotyczy wszystkich osób które złożyły już oświadczenia.

1)   Oświadczenie - potwierdzenie pokrewieństwa w linii prostej (wzór do pobrania poniżej oraz w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich).

Dotyczy osób, które nie złożyły dotychczas takiego dokumentu.

2)   potwierdzenia informacji dotyczącej zatrudnienia krewnego w PPGR (np. umowa o pracę, świadectwo pracy, książeczka/legitymacja ubezpieczeniowa z pieczątkami zakładu pracy, zaświadczenie z archiwum zakładowego, zaświadczenie z ZUS, akt notarialny odkupienia mieszkania po PPGR przez pracownika PPGR i inne).

 

Jednocześnie informujemy, że gmina Ząbkowice Śląskie wystąpiła do KOWR z prośbą o zweryfikowanie - potwierdzenie faktu pracowania wskazanej osoby w oświadczeniu w byłych gospodarstwach PPGR. W przypadku gdy nie zostały dostarczone dokumenty potwierdzające pracę w PPGR i również KOWR nie potwierdzi takiego zatrudnienia będzie to skutkowało wykreśleniem dziecka/wnioskodawcy pełnoletniego z listy osób uprawnionych do otrzymania komputera.

 

Dokumenty należy przedłożyć w nieprzekraczalnym terminie do 15 grudnia 2021 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich lub na adres maciej.michalski@zabkowiceslaskie.pl-

 

Dodatkowe informacje pod numerem telefonu: 74 8165 357 i 74 8165 313

Dodaj komentarz

Komentarze (0)