Będzie referendum w sprawie odwołania burmistrz Ziębic!

czwartek, 25.8.2016 21:29 236626 213

Na pięciogodzinnej sesji Rady Miejskiej Ziębic, w czwartek 25 sierpnia, podjęto uchwałę autorstwa 10 radnych o referendum w sprawie odwołania ze stanowiska burmistrz Alicji Biry. Szefowej gminy obniżono także pensję.

Radni w imiennym głosowaniu postanowili o przeprowadzeniu referendum gminnego w sprawie odwołania burmistrza Ziębic Alicji Biry z powodu nieudzielenia jej absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2015 rok.

Za uchwałą o referendum głosowało 10 radnych (Celner Zygmunt, Ciszewski Grzegorz, Gruszka Stanisław, Koprowski Jerzy, Kozłowski Józef, Majewska - Stolarek Małgorzata, Piekarski Artur, Pustułka Beata, Sobków Agata, Zając Marek), przeciw było 3 radnych (Kuriata Zygmunt,Lisowski Krzysztof, Kumaszka Daniel). Od głosu wstrzymał się Iskra Wacław, a Marek Kuriata był nieobecny na sesji.

 Wygląda na to, że trzeba zapłacić wysoką cenę za to, że normalizuje się i porządkuje pewne sytuacje i pewien bałagan po swoich poprzednikach – skomentowała decyzję radnych burmistrz Alicja Bira.  

Dokładną datę referendum określi Komisarz Wyborczy w Wałbrzychu, natomiast wiadomo, że przeprowadza się je w dzień wolny od pracy, najpóźniej 50 dnia od dnia opublikowania uchwały w wojewódzkim dzienniku urzędowym. 

Mieszkańcy gminy Ziębice będą odpowiadać na następujące pytanie: „Czy jesteś za odwołaniem Pani Alicji Bira z funkcji Burmistrza Ziębic przed upływem kadencji?” Pod pytaniem będą umieszczone dwa warianty odpowiedzi: TAK i NIE.

Aby referendum w sprawie odwołania burmistrz było ważne musi wziąć w nim udział nie mniej niż 3/5 liczby biorących udział w wyborach na to stanowisko w 2014 roku- według PKW w II turze wyborów na burmistrza Ziębic w 2014 roku wzięło udział 5 076 mieszkańców gminy na 14 559 uprawnionych do głosowania. Wynik referendum jest rozstrzygający, jeżeli za jednym z rozwiązań w sprawie poddanej pod referendum oddano więcej niż połowę ważnych głosów.

Koszty referendum zostaną pokryte z budżetu gminy z dochodów własnych oraz z oszczędności z wynagrodzenia burmistrz Biry, gdyż na tej samej sesji radni podjęli uchwałę o obniżeniu pensji burmistrz do 4 500 zł wynagrodzenia zasadniczego, 100 zł dodatku funkcyjnego i 20% dodatku specjalnego. Przy  uchwalaniu tego punktu sesji radni nie uniknęli wpadki. Przygotowana przez nich uchwała okazała się mieć pomyłki, które były naprędce korygowane.  Radni wykazywali w projekcie uchwały m.in., że zaoszczędzone poprzez obniżenie pensji burmistrz środki zostaną wykorzystane na inwestycje, choć już wcześniej uchwalili, że mają one pokryć koszty referendum. Ostatecznie uchwalono, że środki z obniżenia pensji zostaną wydatkowane na "inne cele".

Obniżone uposażenie burmistrz będzie pobierała od września 2016 roku.

 

Więcej o powodach nieudzielenia absolutorium burmistrz Birze przez radę Ziębic jutro na naszym portalu.

Przeczytaj komentarze (213)

Komentarze (213)

prawda o ziębicach piątek, 09.09.2016 23:05
https://web.facebook.com/Zi%C4%99bice-s%
C4%85-pi%C4%99kne-328337284170035/?fref=
ts
Magdalena piątek, 26.08.2016 15:40
Mam pytanie.czyj to byl pomysł zmiany organizacji ruchu w obrębie rynku i pobieranie opłat za parkowanie? Może mi ktoś odpowiedzieć?
sobota, 27.08.2016 19:52
No jak to czyj Herbowskiego i byłego Komendanta Straży Miejskiej, przecież oni zaczęli cało to zamieszanie
JL wtorek, 30.08.2016 21:04
A co oni do tego mają? To pomysł achowca - JANINY LACEL.
kik wtorek, 13.09.2016 12:18
nie nie parkowanie przy ul Browarnrj było po drugiej stronie i to było dobrze, ale rano ktoś wstał i zdecydowana odwrót co mi tam żeby się działo
ja piątek, 09.09.2016 14:31
a parkowanie na ul. Browarnej od rynku po lewej stronie to dopiero porażka , może by tak pomysłodawca spróbował jechać od strony Wąskiej na Browarną do Orlenu , że jeszcze nie było stłuczek to aż dziw , nic nie widać gdyby parnowano po prawej to co innego, porażka
Zofia środa, 31.08.2016 22:09
Strefa płatnego parkowania w rynku, to największa głupota jaka można było wymyślić. Ludzi i tak nie mają zamiaru płacić, nawet 50 groszy i ulice obok rynku są obstawianie samochodami, tak że szpilki się nie wciśnięcie, a rynek pusty stoi. Ja jako mieszkanka ulicy zamkowej nie mogę sobie auta postawić pod oknem, bo są tam wiecznie nastawiane inne samochody, które nie chcą parkować w rynku i płacić. Żenada z tym płatnym parkowaniem. Ta inwestycja się nigdy nie zwróci.
środa, 07.09.2016 15:00
na kolejne stanowisko w gminie ziębice została wybrana osoba spoza gminy. kierownikiem ośrodka pomocy społecznej została pani z chocianowa. to gdzieś koło strzelina?
Has sobota, 03.09.2016 22:20
Leszek Małek to złodziej i oszust
Has środa, 07.09.2016 12:40
no nie zupełnie firma przerobiona na córeczkę a to już inne nazwisko ha,ha
hes piątek, 09.09.2016 13:53
no to w bagno ją wkopał tatuś
wyborca piątek, 02.09.2016 12:59
Pytanie do p.Sobków: Jest pani radną od 2006 roku w tym czasie pobrała pani diety w kwocie 84 694 zł ( dane z oświadczeń majątkowych), czym oprócz przytakiwania poprzedniemu burmistrzowi może się pani pochwalić, co dała pani mieszkańcom w zamian za tą kwotę?
inka piątek, 02.09.2016 22:01
Pani Agata chociaż drąży temat, wczuwa się i nie olewa spraw i ważnych kwestii tak jak niektórzy radni, którzy tylko przychodzą odbębnić i coś poburczeć pod nosem. Przygotowuje się solidnie i wie o czym mówi...bez jej dociekliwości wiele spraw nawet nie byłoby poruszonych! Nie podlizuje się i nie gra dobrej, tylko mówi co myśli i pyta wprost! a to że oczekuje konkretnych odpowiedzi to nie musi się wszystkim podobać, wszystkim..czyli wiadomo komu...tym co im to nie na rękę.
HO wtorek, 13.09.2016 12:16
tu chodzi o tatusia Pana L.M.
ry środa, 07.09.2016 12:37
raczej teraz firma na córeczkę zarejestrowana
też wyborca niedziela, 04.09.2016 11:30
Ta kwota jest mniejsza niż roczny przyrost zarobków Burmistrz Biry (wynagrodzenie burmistrza minus zarobki sprzed wyborów - ok. 38.000 brutto!). I co za tę "podwyżkę" nam p. Bira zafundowała?
OI wtorek, 06.09.2016 14:20
i 10 lat pracy!
ULTRA wtorek, 06.09.2016 14:29
Wyborca nie umie dodawać!!!!!
piątek, 26.08.2016 08:49
Jak już tak chcecie Panią burmistrz odwołać to nie zapomnijcie o pani Lacel bo ona w tej gminie jest jak piąte koło u wozu.
RAFAŁ piątek, 02.09.2016 20:16
Pani Lacel to bardzo mądra i solidna osoba, to ona powinna być burmistrzem przynajmniej na najbliższe 2 lata.
polo czwartek, 01.09.2016 15:39
Masz rację. Organizuje tylko przejazdy OSP na sygnałach wokół Rynku.
Y czwartek, 01.09.2016 15:39
No i jeszcze strefę płatnego parkowania zorganizowała... EXTRA
kawka czwartek, 01.09.2016 15:40
No i jeszcze kopie pod Birową...
Zosia czwartek, 01.09.2016 15:40
No i jeszcze jest "fachowcem" od wszystkiego...
X niedziela, 28.08.2016 09:33
Ja jako mieszkaniec tej gminy mam prawo wiedzieć (a nawet zadac) odpowiedzi na pytanie: co radni którzy chcieli referendum :Sobkow, Gruszka, Pustulka, Piekarski, Zajac, Stolarek, Celner, Kozłowski, Koprowski, Ciszewski zrobili przez 1, 5 roku. Gruszka i Sobkow są 2 kadencje. Chcę wiedzieć! To jest moje prawo !
Odważny wtorek, 30.08.2016 20:59
to zapytaj, ale chyba nie tutaj i anonimowo. więcej odwagi. Na pewno kazdy z wymienianych przez ciebie radnych chętnie z Toba porozmawia!
Wiesniak niedziela, 28.08.2016 11:09
Jako mieszkaniec tego rejonu odpowiadam i pytam co zrobily dwie Panie Bira I Lacel przez 2 lata pobierały kase i organizowały spotkania aby mieszkancy gminy wypowiadali się co mają robic?Dobry menager to sam wie co robić,wystarczy przejść się po Ziębicach zobaczyć mury na cmentarzu aby mieć zdanie o gospodarzu,rynek to ewenement kostka i kamieniczki,radny Gruszka i Sobków na pewno nie są tam aby czesać kase jak rządzące nieudacznice,razem z całym swoim Strzelinskim nabytkiem .Jednoczmy się i wywiezmy te panie na taczkach inni po nich będą to mieli w pamięci.
Mieczysław niedziela, 28.08.2016 11:19
Podoba mi się obniżenie zarobków tej pani, jeszcze zastępcy i będzie na referendum które w mniemaniu niektórych jest zbędne,myśle że powinni osobiście porozmawiać z ta panią to zrozumieją kto to jest.Tak cynicznych i bezczelnych ludzi u władzy to w tym mieśćie nie byloPozdrawiam tych radnych i dziękuje im za taką decyzje .Zaoszczedzone będą pieniądze i normalnośc w gminie, po odejściu tych pan..
E wtorek, 30.08.2016 10:29
A mi sie nie podoba ponieważ dlaczego Herbowskiemu nie obniżyli? I dlaczego on brał 8 tys.będąc na chorobowym i gdzie byli wtedy radni? A jak wyglądają ziebice to zasługa wczesniejszych rządzacych. W naszym mieście nigdy nie bedzie nromalnie znowu burmistrzem ma być nauczyciel?
Ed wtorek, 30.08.2016 10:53
Normalności to u nas nigdy nie bedzie ponieważ polacy to bardzo dziwny naród. Ale co do obniżenia zarobków pani Lacel to sie zgadzam.
Q środa, 31.08.2016 18:19
Jak to co zrobili. Przyglądali się pracy Burmistrz, kontrolowali, dbali o nasze pieniądze i uznali, że teraz My powinniśmy ocenić. Dali NAM wybór! BRAWO!!!!
mieszkaniec Ziębic wtorek, 30.08.2016 21:58
Lepiej późno niż wcale, prawo radni !!!
mieszkaniec poniedziałek, 29.08.2016 14:42
A czy macie kogoś na miejsce Pani burmistrz, czy zamienimy syf na kiłę? A może Pani Sobków z Panem Gruszką podzielą między siebie stanowiska i w dwa lata odbudują to upadłe miasto z którego wszyscy uciekają. Referendum to strata czasu i pieniędzy. Frekwencja będzie może 10%.
Gość poniedziałek, 29.08.2016 14:50
Jak ona taka (p. Sobkow) mądra to niech ona zostanie burmistrzem. A zastępca następny adwersarz pani burmistrz np Koprowski. Dwóch nauczycieli.......to by Ziębice uzdrowili. Oj na pewno. A Pan Gruszka wielki biznesmen co zrobił?
Królik wtorek, 30.08.2016 20:55
Bira to wielki biznesmen i menadżer - ona to zrobiła! Kupiła Wyborców w kampanii bzdurnymi obietnicami i nagonką na wszystkich. teraz argumenty i pomyje wracają do Niej! Śpijmy dalej.......
Ja wtorek, 30.08.2016 20:51
Jeśli tak będzie, to znaczy, że mieszkańcy Gminy zagłosują za Birą. Jeśli tak chcą, to sami sobie będą winni i nadal będą mogli narzekać! Ja nie chcę!!!!!!!
wtorek, 30.08.2016 10:16
Bardzo dobry pomysł, pani Bira nie nadaje się na burmistrza, nie potrafi się wysłowić, nawet z kartki nie umie przeczytać bez zająknięcia. Ludzie nie mają pracy, budynki się walą, a p. burmistrz ankiety przeprowadza co zrobić, co klapki ma na oczach. Jeszcze gorsze były gminy i jakoś udało się odpowiednim władzom wyjść z kryzysu, tylko trzeba myśleć. Na tym stanowisku widzę tylko p. Szpilarewicza, ale pewnie nie podejmie się tego.
Mieszkaniect wtorek, 30.08.2016 12:26
Cyt."ludzie nie mają pracy, budynki się wala" Prawda. Ale o to proszę zapytać Pana Herbowskiego, Wolskiego i Nowaka. Oraz panią radna druga kadencje Sobkow i pana Gruszka. Bira jest dopiero 1, 5 roku. Radni tak samo odpowiadaja za stan w jakim sa Ziebice. Tamci burmistrzowie to dopiero nic nie robili.
leo wtorek, 30.08.2016 22:57
jak to nic nie robili przecież każdy z nich był na wycieczce w USA, a jeden to nawet więcej niż raz tam był, jasne że w ramach braterskiej współpracy
pin środa, 31.08.2016 18:20
Dlaczego kłamiesz leo?
ZUKman wtorek, 30.08.2016 20:49
Rani chcieli, żeby Gmina pisała o środki zewnętrzne na remont mieszkań komunalnych, ale Bira woli dać Zuk-owi kasę z budżetu. TO GOSPODARNOŚĆ?!
agnes52 piątek, 26.08.2016 07:31
no nareszcie...może Ziębice wreszcie wygrają, ta kobieta nadaje się tylko na zmywak.....
agata niedziela, 28.08.2016 11:26
czyżby co niektórzy z ekipy Herbowskiego nawet na zmywaku nie znaleźli miejsca i to całe referendum jest dla ich powrotu do urzędu
Księgowy wtorek, 30.08.2016 20:57
To całe referendum jest dla nas. Dobrze radni, że nie jesteście maszynką do głosowania dla Biry i Lacelowej. Macie stać na straży prawa i budżetu. Sprawdzać i rozliczać.
olga piątek, 26.08.2016 10:01
Ziębice juz nie wygrają, są na straconej pozycji a szkoda tyle mozna było zrobić. Poprzednicy pewne rzeczy przespali. <My sie cofamy nie idziemy do przodu. To jest miasto umarłe nic sie nie dzieje i nic nie powtaje, oprócz supermarketów.
alicja sobota, 27.08.2016 22:42
Biedny Szpunt, cały weekend spędzi przed komputerem żeby "prostować" to co tu piszą przeciwko miłościwie panującej. No cóż, jak ona straci stołek to na niego też taczka bedzie czekała. Chyba że go wcześniej wywiozą.
kania niedziela, 28.08.2016 08:25
Bira kryła mu tyłek od samego początku jego urzędowania i teraz też przez niego ma kłopoty. Ale oczywiście dalej traktuje to jak jakiegoś guru. Może oprzytomnieje jak na taczce będzie siedzieć obok niego. Oboje już w Ziębicach są spaleni. KARMA WRACA! Już niedługo Ciebie szpunt potraktują jak śmiecia.
piątek, 26.08.2016 08:04
Świetnym pomysłem jest to, że za referendum zapłaci sama burmistz. Ze swojej obniżonej wysokiej pensyjki
janka sobota, 27.08.2016 23:13
Bardzo zły pomysł. Radni powinni zapłacić to ich pomysł.
PM wtorek, 30.08.2016 21:03
To nie pomysł tylko efekt oceny pracy Burmistrz Biry. Zasłużyła sobie!
Mieszkanka piątek, 26.08.2016 11:22
A jakiegoż to Asa radni chowają w rękawie? Kto ma być ich burmistrzem. Znowu nauczyciel ? Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ale myślę ze ludzie nie dadzą się nabrać. I referendum im nie wyjdzie. I wtedy podadzą się do dymisji. Czego z całego serca im życzę.
sobota, 27.08.2016 19:45
No i jeszcze powinni złożyć się na koszty referendów i wpłacić w kasie Urzędu. Nie zapominajcie mieszkańcy gminy Ziębice, że pieniądze na referendum będą z kasy gminy, nikt mam tych pieniędzy nie da. No chyba, że radni przed referendum zrobią zrzutkę. Ale raczej na to bym nie liczyła.
Koryto wtorek, 30.08.2016 21:17
Pieniądze będą z obniżenia kasy dla A.B.
XYZ piątek, 26.08.2016 12:15
To nie Rada odwołuje tylko Mieszkańcy. Rada umożliwiła NAM wybór. Przestańcie pleść androny. i pomyślcie. Zadaniem Rady jest reprezentować nas i nasze interesy. Jeśli działąnie Biry skłoniło Radę do podjęcia uchwały o referendum (wcześniej nieudzielenia absolutorium), to Rada pozwala mieszkańcom dokonać wyboru. TAK WŁAŚNIE POWINNO BYĆ. Każdy będzie się mógł wypowiedzieć i ok. O taką Polskę nam chodziło. Nie chcę zaścianka z kłamstwem i hipokryzją.
Ziębiczanin sobota, 27.08.2016 22:36
Zapytaj radnej Sobków dlaczego nie namawiała radnych do podjęcia uchwały o referendum wtedy gdy Herbowski dwukrotnie nie dostał absolutorium. Wtedy nie dała szansy mieszkańcom prawa dokonania wyboru. Wtedy TAK WŁAŚNIE NIE POWINNO BYĆ??????? Wtedy według Ciebie mógł być zaścianek z kłamstwem i hipokryzją? O taką Polskę Tobie chodzi?
XYZ wtorek, 30.08.2016 21:07
Zapytaj radnych, którzy wtedy nie udzielili Herbowskiemu absolutorium! - na przykład Lacelowej, która wtedy była przewodniczącą Komisji Rewizyjnej.
ziębiczanin wtorek, 30.08.2016 23:02
no właśnie pytam najmądrzejszej radnej Sobków
Gwidon niedziela, 28.08.2016 11:28
Można Herbowskiego krytykować ale merytorycznie, konkrety proszę a nie dyrdymały ,co ma absolutorium do referendum, tu chodzi o całkowity brak wiedzy w rządzeniu gminą. Kolesiostwem i przyjmowaniem na urząd ludzi bez wiedzy i zdolności organizacyjnych,ruch w rynku to ewidentne działanie Birowej czy aby nie po to żeby siostrzenicy zrobić parking pod sklepem meblowym no pytam tak czy nie?
Ed wtorek, 30.08.2016 10:32
Już podaje konkrety a np zatrudnie p Janik która miała sie starać o dofinansowanie z Unii i co ? I klapa osoba niekompetentna i brała 5 tys zł za co ?To nie jest koleśostwo? Brała tylko udział w przygotowaniu kampanii Herbowskiego. Tam to było koleśostwo.
Kropla wtorek, 30.08.2016 21:09
A jak jej zabrakło to co? Strumień unijnych pieniędzy płynie.... Bira i jej urzędnicy potrafią? Własnie dlatego Rada nie udzieliła absolutorium.
Młoda piątek, 26.08.2016 12:29
Tak zgadzam sie, mamy wybór. Szkoda tylko ze rada i my mieszkancy nic nie zrobilismy. Jak widze jak obskurne sa Ziebice to aż mi sie serce łamie. A zwłaszcza Browar. Tu rada powinna nam umozliwić wybór jak powinno wyglądać nasze miasto. Szkoda że nie powstają nowe miejsca pracy. Ale ja takiej Polski nie chcę.
XYZ piątek, 26.08.2016 12:58
To o czym piszesz to nie zadania Rady - zarządzaniem zajmuje się Burmistrz. jego działania kontroluje Rada i udziela lub nie, po każdym roku pracy_ absolutorium. Po nieudzieleniu absolutorium może podjąć i podjęła uchwałę o referendum, w którym wypowiadają się i oceniają pracę burmistrza Mieszkańcy. Opisany mechanizm to nie plebiscyt (lubię - nie lubię), ale procedura oceny pracy anie osoby burmistrza. Dlatego cała ta dyskusja powinna być dyskusja na argumenty, a nie emocje. Pozdrawiam.
sobota, 27.08.2016 22:40
Proponuję aby przy okazji referendum mieszkańcy mogli odpowiedzieć na ankietę czy są zadowoleni z radnych. Myślę, że wtedy byłyby dopiero emocje.
Praca radnych też podlega ocenie.
kamil niedziela, 28.08.2016 11:12
I niech radna Sobków nie opowiada że dobrą ocenę stawili jej wyborcy bo jest już kolejny raz radną. Niech ma cywilną odwagę i honor przyznać się jakich sposobów używa aby tą radną zostać. Jest nauczycielem ma wiele możliwości aby wpłynąć na swoich uczniów i ich rodziców aby na Nią zagłosowali.
kandydat wtorek, 30.08.2016 21:13
Nie kompromituj się i nie oczerniaj. Przeczytaj ordynację wyborczą!
Alergik wtorek, 30.08.2016 21:16
Jak nie ma argumentów to zaczyna się opluwanie! Stara metoda .... głupców.
załamana sobota, 27.08.2016 00:16
Przepraszam ale jest mi bardzo ciężko pewne rzeczy pojąć. Dlaczego Ziebice tak żle prosperują kto za to odpowiada? Dlaczego nie powstają zakłady pracy albo dlaczego nie wspieramy naszego polskiego biznesu. Rynek jest już pusty, sklepów ubywa. To już zaczyna być miasto duchów. Co powstanie znowu kolejny supermarket. Na tak małe miasteczo tyle marketów? To juz jest przesada. Niech coś z tym zrobi rada miasta. Markety podatków nie płacą. Niech cos zrobią jak zdobyć pieniadze na rozwój naszego miasta bo to jest ważne. Chciałabym równiez ocenic pracę nie tylko Pani burmistrz ale równiez naszych radnych. Pozdrawiam serdecznie
pola piątek, 26.08.2016 12:32
Tylko tych mieszkanców ubywa, smutne
piątek, 26.08.2016 12:34
Ziębiczan jest coraz mniej.
p piątek, 26.08.2016 11:24
Bardzo trafne
sobota, 27.08.2016 14:57
Odwołać nowe musi nadejść
sobota, 27.08.2016 19:21
jakie nowe człowieku, o czym Ty piszesz. Dopóki Nowak, Herbowski, Sobków nie przestaną knuć nic nowego nie może być.
sobota, 27.08.2016 19:36
Nowy burmistrz
Janko piątek, 26.08.2016 10:29
Może wreszcie się uda i następca będzie jakiś normalny i będzie chciał zrobić coś dla miasta a nie jak pani Bira szukać tylko co poprzednicy źle zrobili ale oni chociaż coś robili a pani Bira nic nawet imprezy Ziębickie są już denne za jej kadencji trzeba jeździć po okolicy żeby coś ciekawego zobaczyć.Po tej pani to krajobraz Ziębic jak po wojnie....
xxxx? sobota, 27.08.2016 19:18
A zastanowiłeś się czy to całe referendum ma być dlatego,że ekipa Herbowskiego boi się konsekwencji za pogrążenie gminy w bagnie, o którym pani Bira ma odwagę mówić a nie zamiata pod dywan. Radna Sobków i radny Gruszka tak zaciekle bronią ekipy Herbowskiego muszą mieć ważny powód, ciekawe jaki.
KK wtorek, 30.08.2016 21:21
A o czym Ona mówi? Ktoś rozumie? Mam wrażenie, ze nawet Ona nie wie. Tyle afer miało być wykrytych, tyle spraw sądowych i co? teraz sama się tłumaczy, a to dopiero początek. Boję się jutra...
piątek, 26.08.2016 23:34
Gmina tonie w długach, a wam się imprez zachciewa? Głupcy! "Chleba i igrzysk" zachciewa się wam? Zaproście Dodę a może Bajm? Chyba czas spocząć na " Malwach" drodzy ziębiczanie!
sobota, 27.08.2016 00:02
Hola hola ,jest czas na pracę i czas na zabawę, to że gmina ma długi to standard ale jakieś imprezy dla płatników podatku się chyba należą?
sobota, 27.08.2016 19:23
Imprezy się Tobie chce, jaki z tego pożytek, sterta śmieci.
piątek, 26.08.2016 10:40
Ale imprezy ziebickie zawsze były do bani nawet jak nie było pani Biry. I jak pamietam zawsze trzeba było gdzieś jeżdzić i szukać. To akurat sie nic nie zmieniło. Ciagle stoimy w miejscu.
Ala piątek, 26.08.2016 13:02
To pochwała B. Nie rozumiem.
R sobota, 27.08.2016 09:09
Jeżeli w referendum mieszkańcy odwołaja burmistrz (nie wydaje mi sie) i będzie nowy burmistrz (pytanie kto- ostatni kontrkandydat Biry się nie nadaje - bo nauczyciel) to: poziom zycia mieszkańców zależy od wpływów do budżetu miasta i inwestycji. Pytanie czy powstaną nowe zakłady pracy, będzie lepszy dostęp do służby zdrowia, powstana nowe obiekty sportowe, będą przeprowadzane różne inwestycje, remonty itd Nie. Poziom zycia mieszkancow sie nie zmieni. Więc cała ta szopka za referendum to tylko sprawa personalna. Oni wręcz jej nie cierpią. Radna Sobkow jej chyba wręcz nienawidzi. Jest to też powrót do starych układów. Więc cakewalk to referendum nie ma sensu bo za 2,5 roku znowu są wybory. A koszt referendum i nowych wyborów to pewnie kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Mieszkaniec czwartek, 25.08.2016 22:14
Ci radni którzy głosowali za referendum to ludzie Herbowskiego i Nowaka. Wodzowie kazali wiec tak zagłosowali. Powinni przestać pełnić funkcję radnych jak najszybciej. Wstyd i hańba. Przecież wiadomo że to zemsta. Jeszcze mam pytanie. Co zrobili dla mieszkańców Ziębic następujący radni:Gruszka, Pustulka, Ciszewski, Stolarek, Kozłowski, Koprowski, Piekarski,Zajac. Co zrobiliście jako radni ? Myślicie że ludzie są naiwni i głupi? Mylicie się i to bardzo. Kij ma dwa końce.
pioter sobota, 27.08.2016 00:46
A co zrobili dla mieszkańców Radni Kumaszka, Iskra, Kuriata x2 ?!
Mieszkanka czwartek, 25.08.2016 22:57
A co zrobiła Pani Alicja? Nic. Więc proszę się nie wypowiadać.
xyz czwartek, 25.08.2016 23:05
Każdy ma prawo do opinii. Nawet jeżeli Pani zdanie jest inne od pozostałych. Ja uważam, że to radni są problemem gminy i ich należy zmienić.
sobota, 27.08.2016 19:30
W zupełności popieram. Mieszkańcy Ziębic powinni wstydzić się, że mają takich radnych, to hańba. Może należy rozliczyć radnych i zażądać aby mieli honor i zrzekli się swoich mandatów. Z pewnością byłaby wtedy szansa na nowe w Ziębicach.
Mieszkanic niedziela, 28.08.2016 09:50
o nie za radnych pwinnismy się wstydzić tylko za panią burmistrz która nas reprezentuje a z obietnic wyborczych nici....
Krzysiek czwartek, 25.08.2016 23:23
Największym problemem gminy jest niekompetentny, nieudolny, nie mający żadnego pomysłu na swój urząd, a tylko krytykujący wszystko i wszystkich burmistrz Alicja Bira. Burmistrz który co innego mówi, a co innego robi. Ta Pani to jedno wielkie nieporozumienie. Jestem za odwołaniem.
o piątek, 26.08.2016 09:08
Zgadzam sie problemem są radni a nie burmistrz bo ona bez ich zgody nic nie moze zrobić. Więc uważam że cały problem jest w radnych.
Ala piątek, 26.08.2016 13:09
A co chciała zrobić Burmistrz a radni nie pozwolili?
Z piątek, 26.08.2016 08:50
A co zrobiła ekipa Herbowskiego? Więc przoszę sie nie wypowiadać.
Zadowolony mieszkaniec piątek, 26.08.2016 01:00
I właśnie drugi koniec został znaleziony przeciwko pani burmistrz. Ponieważ ona szkodzi interesom naszej gminy nie radni. A tych radnych co pani/pan wymieniliście to w tym momencie dużo dla nas zrobili odwołując ją . I tyle z mojej strony.
l piątek, 26.08.2016 08:54
Naszemu miastu szkodzą radni a nie pani burmistrz. Kryją najwiekszego przestepce jaką jest P. skarbnik. A to już jest przestępstwo, ale szkoda tylko ludzi. Ziebic już i tak niedługo nie bedzie młodych tam nie ma. Bedzie miasto umaryłych.
p piątek, 26.08.2016 08:27
zgadzam sie . Wielki żal ze mamy takich radnych
Monika piątek, 26.08.2016 23:16
Jestem Młodą mieszkanka ktoea głęboko wierzyła w zmiany Pani Biry i która na Nią głosowała. Dziękuję Pani za ogromne rozczarowanie. Zagłosuje i tym razem za Pani odwołaniem.
piątek, 26.08.2016 23:57
Masz jaja,szacun wielki!
piątek, 26.08.2016 23:06
jestem za no i niech wezmą tych kolesi z ząbkowic, republika kolesi, ręka rękę itd.
Ktos piątek, 26.08.2016 08:36
Radni Gruszka (właściciel dużej firmy-osobiście kumpel pana Herbiego) radna Sobkow (przyjaciółka Pana Herbiego) jesteście druga kadencje radnymi. Co zrobiliście dla gminy ? Musimy Was ocenić. Pozostali radni Koprowski, Ciszewski (kto to jest?) Zajac, Stolarek, Celner, Pustulka, Piekarski co zrobiliście przez te 1,5 roku ! Oczywiście oprócz przeszkadzania burmistrzowi ?
oo piątek, 26.08.2016 21:43
Niech Pani Bira sama ustąpi. Szkoda jej zdrowia. To walka z wiatrakami. Miasto i tak jest ruiną bez przemysłu i perspektyw. Niech rządza radni. Ciekawe co wyrzadza... Bo doswiadczenie pokazuje ze nic oprócz ich koryta sie nie zmienia. A jak juz to na gorsze.
Go piątek, 26.08.2016 23:53
Dokładnie.
Antybir środa, 31.08.2016 18:27
Na gorsze to się teraz zmieniło koryto Biry.
A piątek, 26.08.2016 10:21
A jak przeszkadzali burmistrzowi? Podaj konkrety zamiast uprawiać dezinformującą propagandę.
ooooo sobota, 27.08.2016 22:54
obejrzyj sobie relacje Video z sesji rady konkrety będziesz mieć na dłoni.
Tatko środa, 31.08.2016 18:25
Konkretnie to z tych nagrań wynika, że Bira nic nie wie, do wszystkich burczy i nie potrafi argumentować. Tyle!
P piątek, 26.08.2016 10:30
Przeszkodzili odwołać p. skarbnik - osoba niekompetentna. A to jest duża strata i to jest informacja.
R piątek, 26.08.2016 12:06
Bzdura. Moze inny konkret?
polka piątek, 26.08.2016 09:07
Wierz mi ze te niektóre nazwiska radnych które wymieniłeś to ludzie którzy zrobili baaardzo dużo. Nie tyle dla samych Ziebic, bo przecież miasto Ziębice to nie jest cała gmina. Są jeszcze solectwa w których naprawdę dzięki naszym radnym dużo się dzieje. Mamy nowe drogi, wyremontowane świetlice, place zabaw dla dzieci, i cala masa pomysłów które są w trakcie realizacji. I wiesz co??? Nikt za ich plecami nie stoi!!!! Ja jestem dumna z takich radnych.
mieszkaniec sołectwa sobota, 27.08.2016 22:50
A ja słyszałem, że na terenie wiejskim gminy Ziębice duże wpływy ma Nowak i Herbowski. Udzielają wsparcia "posłusznym" radnym. Dzisiaj bez "pleców" nic nie załatwisz. Każdy to wie, no ale Ty chyba nie.
piątek, 26.08.2016 10:28
Jaki plac zabaw ?chyba nie ten na ul.Wałowej bo w takim bądź razie wy porządnego placu zabaw nie widzieliście !
piątek, 26.08.2016 13:49
Nie. Nie mam na myśli placów zabaw z Ziębic. Są jeszcze inne miejscowości w naszej gminie!!!
piątek, 26.08.2016 19:36
To mi się podoba!
"Dziwidło" na szczęście zakwita tylko raz na kilka lat.
sobota, 27.08.2016 22:13
Jeśli masz na myśli radną Sobków to zgadzam się. Czas najwyższy aby ta radna już przestała szkodzić naszej gminie.
Kumpel wtorek, 30.08.2016 21:24
Nie chodziło o nią. To jasne.
Przyjaciel piątek, 26.08.2016 20:32
Sekretarz (kumpel Alicji), Naczelnik Budownictwa (kumpel A. i rodzina Sekretarz), Prezes ZUK (kumpel A.B i przedstawiciel jej komitetu, podobna rodzina), naczelnik wydziału promocji (podobno rodzina przyjaciółki A.B), nowi w Urzędzie - przynajmniej 3 (podobno przyjaciele), projekty dla Gminy wykonują podobno nieodpłatnie - przyjaciele, radni głosujący przeciwko referendum - podobno przyjaciele przyjaciół. Bo wszyscy Polacy to jedna rodzina......
sobota, 27.08.2016 19:38
Po co piszesz takie rzeczy skoro nie masz pewności, plotami się zajmujesz, jak się Tobie nudzi to pozbieraj papierki z chodników w Ziębicach, będzie z tego korzyść bo będzie czysto. A jak Herbowski zwalniał z Urzędu i zatrudniał swoich widziałeś to, przeszkadzało Tobie.
KK wtorek, 30.08.2016 21:26
Nie jestem prezesem ZUKu i mam nadzieję, że Cię nie uraziłem. Jeśli należysz do "rodziny", to jej bronisz. Rozumiem.
P piątek, 26.08.2016 09:01
To umieją najlepiej robić przeszkadzać. Dostają za to pieniądze. Zróbcie w końcu miejca nowym wasz czas sie juz skończył. Wam już mówimy NIE.
Niziołek piątek, 26.08.2016 10:15
A kto w Radzie jest przyjacielem BIRY? Ci, którzy głosowali przeciwko referendum? Faktycznie obiektywni.
czytelnik piątek, 26.08.2016 10:24
Prawda
X piątek, 26.08.2016 12:06
Nieprawda.
CZESIO I MAŚLANA piątek, 26.08.2016 11:18
I odbędzie się w nocy jak to robi PiS, a radna Agata pilnuje interesów szwagra i mam co pilnować
Ojojoj piątek, 26.08.2016 17:32
Bardzo dobrze niech wraca Herbowski. To był taki dobry burmistrz- fachowiec. Pani Sobkow będzie szczęśliwa. A tak biedna ma stresa już od 1, 5 roku. No i wróci pani Janik ta od funduszy tyle załatwiła dotacji że hej ! Idzie lepsze !
była Ziębiczanka piątek, 26.08.2016 16:36
Jeszcze zatęsknicie za panią Birą .
piątek, 26.08.2016 15:34
Super, teraz mobilizacja!
g czwartek, 25.08.2016 21:52
Proponuje odwolac radnych a nie burmistrz ktora nie jest w stanie sama posprzątać syfu po poprzednikach. Przez błąd Pani skarbnik gmina jest w czołówce najbogatszych i nie ma szans na pozyskanie żadnych dotacji.
hhh piątek, 26.08.2016 15:24
Ci radni, którzy głosowali za odwołaniem Pani Burmistrz nadają się tylko do pracy w ZUK przy pracach porządkowych. Ciekawe, kto z ich będzie kandydował na burmistrza, ale siara!
E piątek, 26.08.2016 08:08
Zgadzam sie. Najpierw trzeba zrobić porządek po poprzedniej ekipie. Ale to jest ciężko to tak jak z PO, radni kwiczą bo nie chcą odejeść od swoich korytek i wygodnych posadek.
XYZ piątek, 26.08.2016 13:11
Gmina jest w czołówce rankingu przez błąd obecnej skarbnik. Każdemu się zdarza, ale w Urzędzie nikt nie potrafił wyjaśnić rzetelnie pomyłki. I znowu wstyd na cały kraj!
Mieszkaniec piątek, 26.08.2016 13:16
Teraz Ci radni zamiast pracować będą zajmować się kampania wyborcza aby "wstawic" swojego człowieka. Zanim odbedzie sie referendum minie kilka miesiecy.To będzie czas stracony. Brawo. Nie dość że w tych Ziebicach nic nie ma to jeszcze im się wyborów zachciewa !!!!!!
Gosc piątek, 26.08.2016 11:23
Szkoda ze w tym miescie to sie zlodziei broni a ludzi ktorzy zrobili porzadek w urzedzie wywala na zbity pysk!!!!!moze i ta bira nie robi duzo ale bynajmniej nie szkodzi miastu... a te dziady z rady miasta powinny wyleciec.sobkow jazwiec przewodniczaca rady tych kolesi trzeba wywalic bo to oni szkodza. W ziebicach zawsze rzadzili i beda rzadzic zlodzieje wiec zwykli ludzie co by nie robili to nie wybiora dobrze bo ciemnota rzadzi..wstyd ze z tad jestem.
P piątek, 26.08.2016 11:26
Zgadzam sie.
ewa piątek, 26.08.2016 11:45
Racja. co im tak zależy żeby odwołać burmistrza ? Nie uda im sie to.
P piątek, 26.08.2016 12:05
Szkoda, że w tym mieście każdy mówi i nie wie o czym. Może najpierw trzeba się przyjrzeć uwagom Rady i ocenić, czy miała rację. Wtedy mona sie wypowiadać.
Waldek czwartek, 25.08.2016 22:37
To bardzo dobra decyzja, szkoda że tak późno. Każdy kto miał do czynienia z panią Burmistrz wie, że jest problem w rozwiązywaniu najprostszych problemów mieszkańców. Jest niekomunikatywna, arogancja bije z jej wypowiedzi. Wystarczy 3 tysiące głosów do odwołania. A może pani Burmistrz wykona jedną pozytywną rzecz dla naszej gminy: jeszcze przed wydrukowaniem kart sama zrezygnuje. To będzie "coś" dla gminy Ziębice
olga piątek, 26.08.2016 11:09
Szkoda ze poprzednicy byli tacy komunikatywni i nie udało im sie nic zrobić dla naszego miasta.Szkoda ze oni nie rozwiązali problemów mieszkańców. Wielka szkoda, Ziębice toną juz od bardzo dawna. Dlaczego dopuściliśmy żeby ktos zniszczył browar? Jak to wygląda? Jak wyglądają ziębice? Pytam ?
z piątek, 26.08.2016 13:01
Chyba nie wyglądają lepiej poprawie 2 latach pseudodziałań A.Biry. tego nie wmówisz nikomu.
tomasz niedziela, 28.08.2016 11:22
nikt z ruiny do jakiej doprowadzili poprzednicy nie zbuduje Wersalu w 1,5 roku
Zenon czwartek, 25.08.2016 23:21
Chwała Ci Boże że w końcu radni poszli po rozum do głowy i podjęli taką decyzję!!!! mamy szansę uratować Ziębice, idziemy odwołać panią Alicję bo nie nadaje się kobieta na burmistrza i nie ma się co oszukiwać. Dziękuję Rado
Jan piątek, 26.08.2016 11:03
Już jest za pózno Ziebic sie na da sie uratować. Ziębice umierają. Potrzeba lekarza który uzdrowi je. Szkoda ze wczesniej nie mieliśmy dobrego lekarza który by uzdrowił Ziębice.
zdzisław piątek, 26.08.2016 12:55
ale za to stołki zostają i tęsknota kilku byłych w tym 1 z psl
AntyBIRA czwartek, 25.08.2016 22:53
Bira musi odejść, nic nie robi, to najgorszy burmistrz w Ziebicach !
Zadowolony mieszkaniec piątek, 26.08.2016 01:20
Jestem za odejściem BIROWEJ. Kto za niech komentuje.
Radar piątek, 26.08.2016 10:12
Tez tak myślę!!!!
Zła piątek, 26.08.2016 08:49
Referendum tak......
Ale żeby odwołać radnych!!!!
Zamiast pomóc kobiecie posprzątać ten bajzel, to robią wszystko żeby jej to utrudnić!!!!Ja jestem zwykłym szarym mieszkańcem i może moje zdanie jest mało ważne ....
Ale uważam że ta nasza rada to sabotaż!!!!!
Wypieprzyc to całe towarzystwo i zacząć wszystko od nowa!!!!
Co to za rada miasta ,która zamiast wesprzeć, pokierować itd to tylko czai się jak Judasz!!!
Ziebice nie popierają referendum piątek, 26.08.2016 08:59
Sama prawda. I jeszcze jedno. W przypadku nieudanego referendum mam nadzieję że Ci radni wszyscy "jak jeden mąż" podadzą się do dymisji !!!!!!!!!!
XXX piątek, 26.08.2016 10:13
Dlaczego? Dlatego, że chcieli wyjaśnień i pracy Burmistrza i jej ekipy? ZREZYGNOWAĆ Z URZĘDU POWINNA BIRA! gołym okiem widać jak się męczy...
P piątek, 26.08.2016 10:37
A co rozliczeniem poprzedniego burmistrza? Szkoda ze Herbowski nie podał sie do dymisji za jego pracę.
Mieszkanka piątek, 26.08.2016 13:05
A co z rozliczaniem poprzednika zrobiła obecna. Wielkie błoto w kampanii i nic. Okazało się, że pomawiała?
o piątek, 26.08.2016 09:04
I oddadzą pieniądze za to.
piątek, 26.08.2016 09:04
Prawo chyba stanowi ze w przypadku nieudanego referendum odwoływana jest z automatu rada?
o piątek, 26.08.2016 09:42
Mam nadzieję ze tak sie właśnie stanie. Radni do odwołania
M piątek, 26.08.2016 08:58
Zgadzam sie w 100 %. Radni wziaść sie w końcu do roboty. Płacimy wam za nie nie robienie. A efektów waszej pracy nie widać. Zróbcie coś w końcu dobrego dla naszego miasta. Jeżeli kochacie Ziębice to zróbcie coś pożytecznego.
Czaja piątek, 26.08.2016 10:10
Kto się czai? Chyba pseudoodnowicielka Bira i jej ekipa!. Radę wybrali mieszkańcy i Radni maja reprezentować ich interes - reprezentują. Teraz Mieszkańcy będą mogli zadecydować, czy nadal chcą zmian zaproponowanych przez Birę - to jest DEMOKRACJA> Jeśli większość będzie chciała, żeby Bira nadal była Burmistrzem - to będzie. Brawo Radni - wypełnili swój obowiązek. Teraz oceniać będziemy MY.
czwartek, 25.08.2016 23:30
Proponuje do referendum dodać pytanie ,,czy jesteś za obniżeniem wynagrodzenia burmistrz, vice burmistrz do najniższej krajowej,,
ol piątek, 26.08.2016 09:38
szkoda ze radni nie obniżyli pensji p Herbowskiemu i jego ekipie. Tylko oni sie nachapali i teraz sie śmieją z nas jacy ci mieszkancy są głupi. Musimy zmądrzeć. Jestem za Alicją Birą za jej zmianami. W końcu ktoś chce coś zrobić dla naszego miasta.
~ABtopotrzebujekija piątek, 26.08.2016 17:24
,,Dobra zmiana'', tak? No cóż...
piątek, 26.08.2016 10:00
Obniżyli, mimo że zarabiał mniej niż obecna burmistrz.
kik piątek, 26.08.2016 00:28
Popieram pytanie
kk piątek, 26.08.2016 06:50
Również popieram!
Zadowolony mieszkaniec piątek, 26.08.2016 01:21
Ja też popieram !!!!!
BBB piątek, 26.08.2016 06:28
Radni do dymisji. Bo są sterowani z tylnego siedzenia.
k piątek, 26.08.2016 09:34
Dokładnie.
czwartek, 25.08.2016 22:41
Mam pytanie: co zrobiła ta pani przez dwa lata? Coś wybudowała, naprawiła, usprawniła? Tylko czekam na konkrety, bo na razie jestem gotów głosować na tak. Choćby ze względu na ludzi, których traktuje tak jak traktuje
Mieszkaniec piątek, 26.08.2016 08:22
Człowieku co można zrobić przez 1.5 roku ? Przecież radni też mają wpływ na decyzję. Podam Ci głupi,drobny przykład co zrobiła. Przez 20 lat nikt nie potrafił ogrodzic placu zabaw koło osiedla Kopernika. I cud się stał. Jest ogrodzony. To tylko drobny przykład.
A piątek, 26.08.2016 10:17
O to chodzi, że wpływu nie mieli. Zarządza Gminą Burmistrz. Jak zarządza widać. Z "dobrej zmiany" już się tłumaczy przed prokuratorem i CBA czy CBŚ - sama takie informacje podaje.
B sobota, 27.08.2016 23:08
A skąd pewność że tłumaczy się ze swoich działań a nie za poprzedników.
Pupil środa, 31.08.2016 18:30
Oglądnij relację, to nie będziesz pytał. A. Birze nie wierzysz?
l piątek, 26.08.2016 09:57
To naprawdę cud, trzeba kochać swoje miasto zeby takich cudów było wiecej.
piątek, 26.08.2016 09:15
Przez te marne dwa lata to tylko pokazała ze ludzi z gminy ma gdzieś. Wszędzie wokół niej tylko ludzie ze Strzelina!!! Czyżby jakieś zobowiązania???
l piątek, 26.08.2016 09:23
Zobowiązali sie radni ze nas będą reprezentować ale oni nas mają gdzieś. Poprzednia ekipa miała nas gdzieś były ważne tylko układziki i okradanie naszej gminy. Okradaniu mówimy stop. Niech zacznie się coś dziać w Ziębicach. Np stworzenie nowych miejsc pracy. Przyciągnięcie młodych ludzi.
P piątek, 26.08.2016 08:12
A co zrobiła poprzednia ekipa oprócz oczywiście okradania nas?Nic ! Nie ma to jak układy układziki. Nie pozyskała żadnych środków unijnych nawet. Zresztą na tym stanowisku była bardzo kompetentna osoba p. Janik. Gratuluje. Czekam na konkrety.
Tmo piątek, 26.08.2016 09:05
To jest tylko i wyłącznie walka o STOŁKI. Chca zmiany burmistrza z przyczyn osobistych.Pytam się radnych: co zrobiliście dla przyszłości tego miasteczka i zatrzymania emigracji młodych ludzi ! Wy wspołrządzicie gmina. Nie mówcie że po 1,5 roku przeszkadzania burmistrzowi jest coś nie tak. Bo sami siebie oceniacie.Niektorzy z was są 2 kadencje.
Zal piątek, 26.08.2016 09:13
Nie stworzyli ani jedngo zakładu pracy. Nie zrobili nic zeby zatrzymać młodych. Mam pytanie czy oni są dobrymi stażnikami naszego społeczeństwa. Przykład Strzelina jak to misto sie zmienia na lepsze. A u nas nic nie wiedać budynek który 30 lat temu był zniszczony ciągle jest zniszczony. Jak to miasto wygląda?
piątek, 26.08.2016 08:03
To najlepsza wiadomość w ten piątkowy poranek. Ratujmy Ziębice, tylko 3 tysiące głosów potrzeba, aby coś zmienić
Nb piątek, 26.08.2016 08:26
Zmienić na coooooo ? Znajomego tych radnych. To decyzja tylko i wyłącznie personalna. Ona jest im niewygodna. Od samego początku jej nienawidzili.
piątek, 26.08.2016 09:12
Od samego początku to miała w radzie i przeciwników i zwolenników, którzy starali się zawsze z nią dogadać i wspierać. Ale niestety z ta Panią nie ma na to szans. Ona nie potrzebuje współpracy. Ma być po jej i koniec. Dlatego tez w końcu prawie cała rada potrafiła się zjednoczyć i działać razem dla dobra mieszkańców gminy.
Mieszkaniec x piątek, 26.08.2016 06:59
Jeżeli tak chcą Ci radni to trzeba w imię sprawiedliwości ocenić takze ich dzialania dla dobra Ziebic. A jak wiadomo powszechnie sam burmistrz bez poparcia rady nic nie może zrobić w pewnych kwestiach, decyzjach.Jeżeli ktoś wie co zrobiła dla naszego miasta np radna Sobkow, Gruszka, Ciszewski, Koprowski itd niech prosze napisze. Niech nie myślą że ludzie ich nie ocenią !
Mieszkaniec piątek, 26.08.2016 08:03
Dlaczego tego jeszcze nikt nie zrobił? Nikt nie ma z nich nawet honoru ale przede wszystkim klasy. Jestem jak najbardziej za!!!!!!!!!!!!!
Pupil piątek, 26.08.2016 13:21
Kto Wy jesteście, że nie rozumiecie podstawowych zasad. Każdy z tych radnych i ich dokonania są oceniane przez Wyborców co cztery lata. Wasze plucie to durnota. Nie ośmieszajcie się, chyba ze bierzecie za to kasę albo liczycie na jakiś inny zysk. A może jesteście przestraszeni możliwością, jaką Rada otworzyła przed mieszkańcami Gminy?
Mieszkanka czwartek, 25.08.2016 23:19
Jeśli ktoś by choć trochę się zainteresował Radnymi którzy knuja po kątach to by było lepiej.Pewnie Burmistrz zła bo nie umorzyła podatków co poniektórych radnym. Kozłowski nic nie robi dla swoich wiosek wręcz obrażony na mieszkańców bo mu prawdę w oczy powiedzieli. Spotkania potajemnie ech dużo by jeszcze pisać WSTYD RADNI
Absolwentka piątek, 26.08.2016 07:56
Spotkania w knajpie, żeby oblać podjętą decyzje. Szkoda że nic nie robią oprócz tego. Radna Sobków jest już na stołku od ładnych kilku lat, co zrobiła dla miasta oprócz przyczynienia się do zamknięcia Liceum w Ziębicach?
Zielony piątek, 26.08.2016 13:23
Hej Kosmito. Liceum zamykała Rada Powiatu a nie Gminy. Ogarnij się, bo cie szkoda!
Obywatel Z piątek, 26.08.2016 08:27
Jak co zrobiła? Znakomicie intryguje.
Po piątek, 26.08.2016 09:16
Radni intrygują, potrafią
OP piątek, 26.08.2016 17:31
Przynajmniej potrafią. Nie to co pani ,,burmistrz'', która potrafi...
Mieszkaniec piątek, 26.08.2016 08:00
Zgadzam. Wstyd radni brak klasy. Jest mi wstyd że nic przez tyle lat nic a nic nie zrobiono w Ziebicach. A radni sobie poprostu brali pieniądze za nic.
nuda piątek, 26.08.2016 07:55
Pierwsza osoba która chce coś zrobić a co zrobiła poprzednia ekipa? Okradała nas ale widać ze my lubimy być okradani. Wstyd rodacy. A dlaczego nie obnizono pensji poprzedniej ekipie ? Ale u nas w naszym nieszczęsliwym kraju już tak jest beznadziejnie.
Pracownik ZUK piątek, 26.08.2016 07:55
Szpunt! Bój się! będziesz następny! a za tobą twoje przydupasy
Edi piątek, 26.08.2016 07:49
A kiedy bedzie referendum w sprawie odwołania radnych pytam? To jest banda oszustów
piątek, 26.08.2016 07:35
Jestem za zmianami-Bravo radni!!!!!!!!!
mała piątek, 26.08.2016 07:07
Wspaniała wiadomość :-) :-D odwołać Panią Bire, która nieudolnie sprawuje urząd burmistrza, a następnie, niezwłocznie rozprawić się z prezesem Zuku, który doprowadza spółkę do ruiny!!!!
piątek, 26.08.2016 05:51
Radi swoje już zrobili, teraz reszta w rękach mieszkańców, drugi raz błędu już się nie popełni.
Ruchu piątek, 26.08.2016 05:04
Nawet nie wiedziałem że jeszcze jest tu burmistrz w tym zadaniu same starych żądzą tym.gównem wogóle coś zarabiają na tym.bo tak upadły kocioł z tych Ziębic że jak się idzie parkiem to kaczki chleb żucają dla tego bydła z Ziębic kiedyś to było miasto teraz zadupie ta stara pruchwa z tapirem jeszcze tam siedzi gdzie wyrabiają dowody szkoda gadać epoka kamienia
Młoda Mieszkanka czwartek, 25.08.2016 22:11
Chciała bym żeby pomysłodawcy ponieśli koszty swojego pomysłu, a najlepiej jak by sobie diety zabrali, zamiast ratować gminę wydają bezsensownie pieniądze :(
Zadowolony mieszkaniec piątek, 26.08.2016 01:33
Pieniądze nie są bezsensownie wydane są to pieniądze wydane na bardzo ale to bardzo dobry cel. Niech by to pani jako nie zadowolona mieszkanka obciela sobie pensję i przelała na konto gminy jako anonimowy darczyńca bo są ludzie którzy naprawdę nie płacą za nic i to gmina z własnych środków pokrywa te opłaty
Obywatel czwartek, 25.08.2016 22:32
Przecież każdy kto ma rozum i patrzy kto głosował za referendum wie że za tym stoi dwóch panow. Radni wstyd. Pamiętajcie-ludzie są MADRZY !
Zadowolony mieszkaniec piątek, 26.08.2016 01:17
Ludzie sadzą cały czas ze ta pani nam szkodzi i nic wiecej. Robi wszystko przeciwko nam powróćmy do FESTIWALU KSIĘSTWA ZIĘBICKIEGO wielka porażka. Nic dodać nic unam. Zero zadowolonych osób z tej imprezy poza nią.
Zadowolony mieszkaniec piątek, 26.08.2016 01:26
Co niektórzy niech pójdą na miasto i posłuchaja co mieszkancy o niej mówią i sadzą nie badzmy przrciwko naszym radnym bo w tym momencie i tak dużo dla nas zrobili głosując za referendum
Ziębiczanka niedziela, 28.08.2016 11:42
radna Sobków ludzie Herbowskiego rozpuszczają ploty a co niektórzy mieszkańcy jak papugi powtarzają takie są metody działania ekipy Herbowskiego
o piątek, 26.08.2016 09:31
Ale to jest mało ważne co o nas mówia. A co mówią o p. skarbnik? Żenada Szkoda z że nikt nie mówi jak przez lata nasza gmina była okradana i fałoszwano informacje. To było ok tak. Mam pytanie a co oni takiego zrobili nasze miasto stoi w miejscu nie rusza sie i to sie nazywa robienie? Zal tylko naszego miasta że tyle traci z takimi radnym
Zadowolony mieszkaniec piątek, 26.08.2016 01:18
Ująć
p piątek, 26.08.2016 10:34
Tak ale wcześniej w ziebicach sie nic nie działo dni ziebic były robione od kilkunastu lat w deszczu i i nikt nie zmienił tego, porażka.
ANC czwartek, 25.08.2016 22:37
Co to za radni. Kto takich ludzi wybiera ? Co to jest. Zabawa w piaskownicy. Sami niech się podadzą do dymisji !
Krzysiek czwartek, 25.08.2016 23:33
Ja wybieram takich radnych i jestem z nich dumny. Tak trzymać!
zareferendum czwartek, 25.08.2016 23:41
Tak właśnie. W końcu radni odważyli się na ten krok. Szkoda ze nie wcześniej. Lepiej zapłacić za referendum i kolejne wybory niż pozwalać tej Pani na dalsze wyniszczanie naszej gminy przez kolejne dwa lata.
ula piątek, 26.08.2016 09:46
Szkoda ze mnie tak duma nie rozpiera. Radni do odstrzału.
Zadowolony mieszkaniec piątek, 26.08.2016 01:09
Mieszkańcy takich radnych wybierają. A jeżeli wybrali to znaczy że mają do nich zaufanie.
Gość czwartek, 25.08.2016 22:15
Żenada. Tyle w temacie.
czwartek, 25.08.2016 23:44
Żenada to drugie imię pani burmistrz!
Zal piątek, 26.08.2016 09:26
Żenada to radni to dugie ich imię.
czwartek, 25.08.2016 23:18
teraz czas na takie kroki radnych w kamieńcu bo to z jednego kotła dwa diabły pochodzą czerniec już lucyfer na ciebie czeka precz z tyranią
czwartek, 25.08.2016 22:27
Może wojewoda uwali uchwałe i referendum nie bedzie