Zwycięzcy konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny Dolnego Śląska

poniedziałek, 25.10.2021 16:32 875 0

Dolnośląska Organizacja Turystyczna od wielu lat na zakończenie letniego sezonu organizuje
konkurs, który wskazuje turystyczne gwiazdy regionu. Nagradzane są atrakcje turystyczne, regiony
oraz imprezy, które są popularne wśród turystów, ale oceniany jest również ich rozwój i wpływ na
branżę turystyczną.


W konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny Dolnego Śląska w 2021 roku zdobywcami
Certyfikatu zostali:

1. Kolejkowo, czyli wyjątkowa makieta kolejowa - przeszło 500 m torów, 15 pociągów, 60
wagonów i jeszcze więcej wrażeń z oglądania Wrocławia i Dolnego Śląska w miniaturze.
2. Turystyczna Trzynastka, grupa zaprzyjaźnionych, dolnośląskich atrakcji turystycznych z
terenu Kotliny Kłodzkiej, Ziemi Wałbrzyskiej i Gór Sowich tworzących wspólną ofertę
regionalną.
3. Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, obiekt prezentujący dawne techniki czerpania
papieru z siedzibą w budynku zabytkowego drewnianego młyna z XVI w. aspirujący do wpisu
na listę światowego dziedzictwa UNESCO.

Certyfikat Specjalny, czyli nagrodę dla najlepszego „młodego” produktu turystycznego na Dolnym
Śląsku (tzn. funkcjonującego nie dłużej niż 2 lata) otrzymuje:
1. Dolnośląski Szlak Piwa i Wina, prezentujący dolnośląską tradycję i kulturę browarnictwa
oraz winiarstwa.

 

Złoty Certyfikat otrzymuje:

1. Hydropolis, jedyne w swoim rodzaju nowoczesne i interaktywne centrum wiedzy o wodzie.
Celem konkursu jest wsparcie rozwoju turystyki na Dolnym Śląsku poprzez wskazanie
turystom miejsc i inicjatyw, które dają wiele możliwości spędzenia wolnego czasów ciekawy sposób.
Do tej pory łącznie kilkanaście obiektów oraz imprez na Dolnym Śląsku otrzymało certyfikaty, które w
ciągu ostatnich lat stały się prawdziwym znakiem jakości dla branży.

Laureaci regionalnego etapu wezmą teraz udział w ogólnopolskim konkursie na Najlepszy
Produkt Turystyczny, który rozstrzyga Polska Organizacja Turystyczna. Certyfikat POT podnosi rangę
produktu turystycznego. Jest cenną nagrodą zarówno pod względem wizerunkowym jak i
marketingowym.

 

Dodaj komentarz

Komentarze (0)