Komentarze (5)

Emeryt środa, 22.05.2024 14:48
- odbudowa krawężników w śladzie starych - spowoduje, że po kilku tygodniach chodniki będą w takim samym stanie jak stare - czyli zniszczone.
Wydaje się , że rozsądnym było by poszerzenie jezdni o 50-100 cm - autobusy i ciężarówki nie mogą się wyminąć bez jazdy po chodniku.

- dużo wyższe krawęzniki stają sporą przeszkodą dla osób starszych, inwalidów czy matek z wózkami

straszny ten projekt jest
stanisław czwartek, 23.05.2024 13:08
autobusy to rozumem ale jeśli chodzi o samochody ciężarowe mają zakaz wjazdu na tą ulicę
TIR czwartek, 23.05.2024 13:52
oprócz śmieciarek, dostawczych i tych co przez pomyłkę.
SUV-y też wąskie nie są.
Fakt - ciągników siodłowych z przyczepami nie zauważono
Ja środa, 22.05.2024 21:45
Zgadzam się z wpisem powyżej. Zwężenie chodnika nie utrudniłoby poruszania pieszym, natomiast ułatwiło przejazd pojazdom, zwłaszcza gdy jedzie autobus. Nie rozumiem też, dlatego nie wykorzystano możliwości wykonania prawoskrętu przy byłym Dobromedzie...jest tam wystarczająco dużo miejsca i z pewnością poprawiłoby wjazd na ul. Wrocławską. Kompletnie nieprzemyślany ten projekt.
czwartek, 23.05.2024 07:02
Wyjazd z Głowackiego jest na tyle szeroki, że prawoskręt niepotrzebny. Potrzebna jest natomiast kultura kierowców i podstawy kodeksu drogowego, że przy skrecie w lewo na drodze dwukierunkowej zjeżdżamy do środka osi jezdni i wtedy w prawo skręcamy bez problemu.