Firmowe gadżety reklamowe – dlaczego to dobry pomysł?

wtorek, 3.3.2020 12:10 2602

Gadżety reklamowe są bardzo polecanym, a przy tym stosunkowo niedrogim pomysłem na budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Jakiego rodzaju gadżety są najbardziej odpowiednie? Dlaczego jeszcze warto się na nie zdecydować? Dowiedz się z poniższego tekstu.

  1. Niedrogi i skuteczny nośnik reklamy
  2. Jaki gadżet reklamowy wybrać?

Niedrogi i skuteczny nośnik reklamy

Gadżety reklamowe są prostym, względnie tanim, a przy tym bardzo skutecznym nośnikiem reklamy. Dobrze dobrane do działalności, a także profilu klienta, kontrahenta czy innej osoby obdarowanej, spełniają funkcję reklamową, a przy tym są funkcjonalne. Budują pozytywny wizerunek firmy. Sprawdzają się zarówno w kontaktach z klientami, jak również z partnerami biznesowymi.

Różnego rodzaju gadżety są także polecanym wyborem dla pracowników firmy. Koszulki, czapeczki czy bluzy reklamowe noszone przez pracowników pozwalają w łatwy sposób zidentyfikować np. sprzedawcę w sklepie. Są również szczególnie polecane w przypadku różnego rodzaju eventów, targów, konferencji czy imprez masowych. Pracownik ubrany w strój z logo danej firmy jest doskonale widoczny nawet z dużej odległości.

Duże gadżety, takie jak np. parasole z logo firmy też są świetnym rodzajem reklamy, który jest doskonale widoczny nie tylko dla samego właściciela produktu, ale również jego otoczenia.

Jaki gadżet reklamowy wybrać?

Decydując się na firmowy gadżet reklamowy, który będzie następnie wręczany klientom albo kontrahentom, należy wziąć pod uwagę kilka czynników. Poszukując gadżetu dla klienta, warto wziąć pod uwagę m.in. jego wiek. Inne bowiem gadżety będą odpowiednie dla nastolatków, dzieci i odbiorców młodych, a inne dla np. seniorów. W pierwszym przypadku polecane są różnego rodzaju nowoczesne akcesoria, takie jak powerbanki, smycze, etui na smartfony albo tablety, pendrive’y itp. Jeśli chodzi natomiast o starszych odbiorców, to o wiele lepiej postrzegają oni takie produkty jak eleganckie notesy, kalendarze, pióra czy nawet ołówki reklamowe. Zresztą stylowy, elegancki zestaw do pisania typu pióro, długopis plus ołówek, jest również polecanym wyborem dla kontrahentów. Dla partnerów biznesowych odpowiednim rozwiązaniem może być również elegancka galanteria skórzana, np. aktówka, teczka biznesowa albo portfel.

Wybierając gadżet reklamowy, warto mieć na uwadze, że aktualnie klienci poszukują przede wszystkim produktów funkcjonalnych. Dlatego też tak polecane są wyroby, które pozostaną z nowym właścicielem przez długi czas i rzeczywiście będą mu z powodzeniem służyły. Do takich gadżetów należą z całą pewnością wspomniane już wcześniej kalendarze, artykuły piśmiennicze czy artykuły technologiczne.