W PWSZ wystartował program Nowoczesnego Zarządzania Biznesem
Studenci wałbrzyskiej PWSZ na kierunku logistyka, 10.11.2016 r. aktywnie uczestniczyli w otwartym wykładzie pt. „Ubezpieczenia społeczne niezbędne w prowadzeniu firmy i codziennym życiu każdego człowieka”, który zainaugurował Program Nowoczesnego Zarządzania Biznesem (NZB). Jest to program współpracy szkół wyższych i sektora finansowego (Związku banków Polskich, Biura Informacji Kredytowej S.A., Biura informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.) Wykład poprowadziły Monika Bisek-Grąz i Katarzyna Morawiec z wałbrzyskiego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Jednocześnie w godzinach 11.00-14.00 czynne było stoisko informacyjne pn. „Strefa NZB” - zorganizowane z udziałem Partnera Programu – Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Studenci mogli porozmawiać z pracownikami ZUS oraz założyć konto na Platformie Usług Elektronicznych. Spotkaniu towarzyszyła dyskusja i wymiana poglądów pomiędzy uczestniczącymi stronami. Nie zabrakło też bardzo trudnych pytań. Działania w ramach Programu są koordynowane przez p. Agnieszkę Krawczyk (Koordynatora Regionalnego Programu NZB) oraz dr Beatę Detynę i dr Piotra Szymańca (koordynatorów po stronie PWSZ AS).
W semestrze zimowym roku akademickiego 2016/2017 planowane są jeszcze dwa wykłady (skierowane szczególnie dla studentów kierunków: logistyka, administracja, BHP):
- Korzystanie z informacji gospodarczej przewagą konkurencyjną firm (planowany termin: 08.12.2016 r. – godz. 11.30, sala 120, bud. B),
- Jaką emerytką/jakim emerytem zostaniesz? (planowany termin: 14.12.2016 r. – godz. 11.30, sala 120, bud. B).
W ramach podpisanego Listu intencyjnego studenci i wykładowcy PWSZ AS będą mogli uczestniczyć m.in. w:
- wykładach prowadzonych zarówno przez praktyków reprezentujących Partnerów, jak również doradców Centrum Informacji Gospodarczej (CIG),
- konferencjach uczelnianych oraz biznesowych,
- szkoleniach dla pracowników naukowych,
- spotkaniach i debatach na tematy ekonomiczne,
- praktykach studenckich u Partnerów Programu,
- szkleniach e-learningowych.
Komentarze (0)