Dofinansowanie na usuwanie azbestu w gminie Wałbrzych
Skorzystaj z dofinansowania i przystąp do „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Wałbrzycha”. Jeżeli na terenie Twojej nieruchomości znajdują się wyroby zawierające azbest i chcesz się ich pozbyć – złóż wniosek o pomoc na realizację przedmiotowych prac (dotacja).
Do końca stycznia trwa nabór wniosków.
Warunkiem skorzystania z dofinansowania jest:
- lokalizacja obiektu budowlanego lub składowanie wyrobów zawierających azbest na nieruchomości położonej w granicach administracyjnych Gminy Wałbrzych,
- posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości,
- złożenie wniosku w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu.
Finansowaniu podlegają koszty związane z realizacją prac w zakresie obejmującym:
- demontaż elementów nieruchomości zawierających azbest, transport i utylizację odpadów przez podmiot posiadający odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwienie,
- przygotowania zdemontowanych elementów nieruchomości, transport i utylizację odpadów przez podmiot posiadający odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwienie
Dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych lub elewacyjnych oraz refinansowaniu wydatków związanych z usuwaniem azbestu poniesionych już przez użytkowników wyrobów zawierających azbest.
Gmina Wałbrzych finansuje zadanie w wysokości 100% wartości usługi brutto, w ramach środków:
- 1.85% kosztów zostanie pokrytych z uzyskanego przez Gminę dofinansowania od Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu,
- 2.15% kosztów zostanie pokrytych z budżetu Gminy Wałbrzych.
źródło: Wałbrzyska Rewolucja Śmieciowa
Dodaj komentarz
Komentarze (0)