Obsługa Klienta w wałbrzyskim UM w nowej odsłonie
Od tego tygodnia Urząd Miejski w Wałbrzychu prezentuje nową, lepszą jakość obsługi klienta. Kompetencja pracowników, sprawność i nowoczesne rozwiązania technologiczne to jedno. Dziś dochodzą do tego także komfortowe warunki współpracy z lokalną społecznością w estetycznym i przestronnym Biurze Obsługi Klienta, które od 6 marca ponownie funkcjonuje przy ul. Sienkiewicza 6-8, czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 16:30.
Wprowadzono również nowe rozwiązania dla tych, którzy nie mogą osobiście pojawić się w BOK proponując skorzystanie z Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) – www.epuap.gov.pl. Wśród usług, które oferuje ten system jest Profil Zaufany umożliwiający składanie pism elektronicznych ze skutkiem prawnym.
21 grudnia 2016 r. Urząd Miejski w Wałbrzychu uzyskał zgodę Ministra Cyfryzacji na pełnienie funkcji Punktu Potwierdzającego Profil Zaufany, co znacząco podnosi standard obsługi klienta.
źródło: FB UM Wałbrzych
Dodaj komentarz
Komentarze (0)