Przekroczyli prędkość o ponad 50 km/h
Policjanci ruchu drogowego z Dzierżoniowa zatrzymali prawo jazdy kolejnym dwóm kierowcom. Zatrzymanie dokumentów związane było z przekroczeniem dozwolonej prędkości w terenie zabudowanym o więcej niż 50 km/h. Pamiętajmy, że nadmierna prędkość szczególnie w terenie zabudowanym powoduje duże zagrożenie w ruchu drogowym.
* 3 lipca 2018 roku o godz. 20.00 na ul. Batalionów Chłopskich w Dzierżoniowie 34-letni kierujący samochodem marki Audi przekroczył dozwoloną prędkość w obszarze zabudowanym o 57 km/h. Mężczyzna został ukarany mandatem karnym. Otrzymał 10 punktów karnych i zostało mu zatrzymane prawo jazdy.
* 3 lipca 2018 roku o godz. 21.45 na ul. Batalionów Chłopskich w Dzierżoniowie 39-letni kierujący samochodem marki Mercedes przekroczył dozwoloną prędkość w obszarze zabudowanym poruszając się z prędkością 123km/h przy ograniczeniu do 70 km/h km/h. Mężczyzna został ukarany mandatem karnym w wysokości 500 zł. Otrzymał 10 punktów karnych i zostało mu zatrzymane prawo jazdy na okres 3 miesięcy.
Źródło: Komenda Powiatowa Policji w Dzierżoniowie
Przeczytaj komentarze (29)
Komentarze (29)
Ale najłatwiej realizować plany Komendy Głównej w nocy bo liczą wyniki.
W przypadku ręcznych urządzeń pomiarowych:
- pomiar odbywał się z dużej odległości (odległość jest wyświetlana na urządzeniu obok wskazania prędkości)
- pomiarów dokonywano w gęstym ruchu i przy słabym oświetleniu.
Uwaga! Jeśli zaszły powyższe okoliczności, udokumentuj je np. zdjęciami z telefonu komórkowego pokazującymi miejsce i moment kontroli
- pomiar został dokonany w gęstym ruchu
- policjant stał głęboko na poboczu
- w pobliżu miejsca pomiaru znajduje się np. linia wysokiego napięcia, trakcja tramwajowa
- w tle znajdują się duże, metalowe obiekty, od których fale mogłyby się odbijać
Ostateczny pomiar z urządzenia laserowego, przy dużej odległości jest więc obarczony błędem. Po pierwsze, w dużym ruchu wiązka laserowa może być wycelowana w zupełnie inne auto niż zatrzymywane. Po drugie, laser może „prześlizgnąć się” po namierzanym aucie, co jest kolejnym czynnikiem zmniejszającym precyzję pomiaru. I niestety nie zawsze działa zabezpieczenie, które w przypadku ruchu ręki policjanta wskazuje błąd pomiaru. Kolejna możliwość pojawienia się błędu to wycelowanie wiązki np. w przednią szybę auta – wtedy pomiar może być „zdjęty” z samochodu znajdującego się z tyłu.
1. Mocherowe berety, emeryci, niedzielni kierowcy,typy Wieśka Tico, typ ferdek ferdynant, ci którzy nie wiedzą co z czasem zrobić jakby mogli to by pchali swoje samochody żeby zaoszczędzić 0,1 L benzyny i dlatego jadą 40km/h na dwupasmowej i to lewą stroną
2. Normalni którzy chcą sprawnie ale bezpiecznie pokonywać trasę w zależności od warunków pogodowych, od natężenia ruchu, myślący inaczej, zjeżdżający na prawą stronę jak zobaczą w lusterku typ kierowcy nr 3, jadący na plusie bo wiedzą , że jedynie w nocy to mogą zabić komara na szybie.
3. Prawdziwi piraci młodzi gniewni z ,,BMW,, którzy jadą +50 przy szkołach, sklepach, wyprzedzają z lewej prawej jakby mogli to nawet górą
Ci z pierwszej grupy ze względu na specyfikę mają dużo czasu i siedzą na dobie, piszą pozamykać, zabrać auta bo trochę przekroczyłeś i ich komentarzy jest (jak widać) najwięcej
Ci z drugiej grupy nie mają czasu tutaj pisać bo pracują ich tu nie ma i nie mają kiedy taczki załadować
Tych z trzeciej na szczęście jest mało