Komentarze (16)

BFE środa, 11.01.2017 09:09
potrzebny jest drugi tor pomiedzy swidnicą a dzierżoniowem gdyż planowana częstotliwość ruchu pociągów na tym odcinku może stworzyć problem przepustowości tego odcinka a co za tym idzie kilkuminutowe opóżnienia pociągów.
geolog trawniczek niedziela, 15.01.2017 08:55
nasyp jest ifrastruktura przepustów jest wiadukty sąc nasyp jest tylko tory iautomatyka potrzebna jena nastawnia w Kraszewicach
max poniedziałek, 09.01.2017 15:38
Myślę,że rewitalizacja zakończy się raczej w Kamieńcu. Całość100 km. Daje to 1,6 mln/km.Drugi tor?Na elektryfikację to za mało i raczej jej nigdy już nie będzie
~ poniedziałek, 09.01.2017 21:20
I może jeszcze pendolino do tego... Pojedyncze fragmenty pomiędzy legnicą a dzierżoniowem zmodernizują częściowo. Łącznie 40 km, a i na tych wybranych fragmentach tylko niektóre rzeczy zrobią. Jak z dzierżoniowa do świdnicy będzie się po wszystkim jechać 5 min szybciej, to i tak będzie dobrze.
geolog trawniczek niedziela, 15.01.2017 08:46
koniecznie drugi tor do świdnicy wtedy ma sens kolej do bielawy towarowe to podstawa mosty wiadukty i strzezony przejazd na stefie i wymiana torów na stacji dzierzoniów. Wiecej torów na towarowe bo jedentor do kamieńca na piławce most na jeden tor drugi wysadzony w 1945 roku.
geolog trawniczek niedziela, 15.01.2017 08:49
wiadukt w kamieću do wymiany drugi tor był do żąbkowic. kamieniec - dzierzoniów jedentor powinien byc drugi tor dss do stacji piława górna i bocznica kolejowa do sjenitu .
Emce poniedziałek, 09.01.2017 14:05
To oznacza remont przejazdu Dzierżoniów - Bielawa?
pkp dol. poniedziałek, 09.01.2017 15:33
raczej nie
geolog trawniczek niedziela, 15.01.2017 08:39
tor potrzebny jest do muzeum młyna włascicielem są soczki berger do niego nalezy ten tor i muzeum techniki w jawoezynie i dzierzoniowska szopa na małe górskie parowozy
środa, 11.01.2017 23:52
Ten przejazd nie wymaga remontu tylko likwidacji nikomu niepotrzebnego toru do młyna nieczynnego od 20 lat, a jego niezniszczone elementy można by było wykorzystać na torze do Piławy. Tor do Piławy leży na łuku i jest tak wyprofilowany, że nie da się zrobić płaskiego jak patelnia przejazdu - jest nachylony pod kątem, tzw przechyłka - ale po zlikwidowaniu toru do młyna łatwiej byłoby uzyskać jakiś kompromis w profilu przejazdu, nie mówiąc o tym, że ubyłoby jednej "skakanki".
geolog trawniczek niedziela, 15.01.2017 08:37
warto by było ułożyć drugą nitke torów z ?Dzierzoniowa do świdnicy to odpanie automatyka w moscisku i kraszewicach nowe przesła na moscie na bystrzycy w kraszewicach.
Adam z Pieszyc wtorek, 10.01.2017 22:30
Tylko utworzenie jednego wspólnego administracyjnie miasta z Bielawy, Dzierżoniowa i Pieszyc tj. Obecnie blisko 80 000 mieszkańców
Wymusi, ułożenie drugiego toru (nasyp już jest - tory ukradzione przez Rosjan po roku 1945)
robert wtorek, 10.01.2017 10:34
jak na razie to tylko list intencyjny może być wiele hałasu o nic podobny list intencyjny powstał w 2004 na temat remontu linii kolejowej przez Niemczę i Łagiewniki i wiadomo jak to się zakonczyło .
oli poniedziałek, 09.01.2017 13:14
fajnie by było gdyby z DDz jechały pociągi do zakopanego ,katowic itp kiedyś się jezdziło super było
poniedziałek, 09.01.2017 13:45
Możesz się przesiąść we Wrocławiu.
poniedziałek, 09.01.2017 13:33
Wystarczy Ddz przez Sobótkę do Wroclawia i juz bedzue super