Uczestnik zebraniasobota, 14.12.2019 07:23
Wszystko było ustawione ludzie mogli mòwić ale odpowiedzi konkretnej ze strony władz nie było.Szkołe w Łagiewnikach wychwalano pod niebiosa a tam pedagodzy nie dają rady sobie z dziečmi .Dyrektorka radzi rodzicom zgłaszać na policję sporne sprawy między dziećmi bo ona nie umie ich rozwiązač.I toczą się procesy w Sądzie.A Sołys z Jażwiny powinna byč na taczce wywieziona jak Jagna w "Chłopach" ktòra mòwiła że zabrała dzieci z tej szkoły bo szkoła już nie mogła nic im dać, dzieciom w 2 klasie.To cud mieč tak zdolne dzieci haha
Kate Mosswtorek, 23.03.2021 19:41
Oj tak wielce radna a nic nie robi.
sobota, 14.12.2019 09:21
Taka prawda że szkoła w jazwinie jest potrzebna jak rybie ręcznik. Kadra tragiczna, warunki tragiczne. Tyle w temacie
Kate Mosswtorek, 23.03.2021 19:39
Ta szkoła to tylko dla uczniow znajomych zanajomych. Straszna faworyzacja nauczycieli tych dzieci co znają kogos ze szkoły.
Swojasobota, 14.12.2019 16:38
Masakra
:)sobota, 14.12.2019 19:19
A druga matka zapomniała że jej córkę uratował nauczyciel z Łagiewnik i dzieci z klasy kiedy Ona i jej mąż byli na szansach.....masakea
:)sobota, 14.12.2019 19:21
Saksach
Kikiniedziela, 15.12.2019 03:20
Bardzo mnie ciekawi jaki to był nauczyciel i jaka to była sytuacja
Była uczennica szkoły.niedziela, 15.12.2019 22:38
Nowy dyrektor szkoly nowa Pani sołtys a nie boi się stracić pracę to idzie i klepie co Pracodawca każe. Rodzice oddadzą dzieci do Tuszyn niż mieli by oddać do zbieraniny w Łagiewnikach.
poniedziałek, 16.12.2019 09:42
Moje kolejne dziecko chodzi do szkoły w Łagiewnikach i widzę jak ta szkoła sie rozwija, wypraszam sobie pisanie o "zbieraninie" i innych bardzo niechlubnych określeniach uczniów którzy uczęszczają do szkoły w Łagiewnikach, która ma o wiele wyższy poziom nie jedna szkoła w Dzierżoniowie czy we Wrocławiu.
Dodatkowo panuje w niej miła atmosfera i szkoła jest bardzo bezpieczna.
Kate Mosswtorek, 23.03.2021 19:37
Szkoła w Łagiewnikach to patologia jakich mało. Masakra. Ta dyrektor to porażka.
Edek z jazwinysobota, 14.12.2019 19:20
Jak mozna bronic szkoly skoro panidyrektor sama ja pograza soltys wsi oraz radny gminy tejze wsi zamiast stac za wiekszoscia wsi stoja za wojtem czy nie lepiej pomyslec o referendum i opuscic ta gmine
czwartek, 26.12.2019 12:27
może będzie miała przeniesienie do lepszej roboty jak tą waszą szkołę zamkną
niedziela, 15.12.2019 17:28
Edziu jak opuścić gminę? Tak się nie da.
sobota, 14.12.2019 19:35
Polecam walnąć się tą pustą głową w ścianę i wydrążyć się w temat, a takie idiotyczne komentarze zostawić dla siebie.
sobota, 14.12.2019 21:38
Od tego wdrazania sie w temat. Mozg ci wysechl i nie masz czym sie walnoc w sciane
Agaponiedziałek, 16.12.2019 20:10
Jak przeniosę swoje dziecko do Dzierżoniowa to zostanie tylko trójka.
Mieszkaniecsobota, 14.12.2019 09:29
Szkoła w Jaźwinie to kula u nogi naszej gminy... Niestety nie jest potrzebna i wójt ma rację, że chce ją zamknąć! Rozumiem wygodę rodziców, bo mają szkołę na miejscu, ale trzeba też patrzeć na opłacalność i dobro ogółu a nie tylko garstki rodziców i ich dzieci.
Poza tym powiem tyle, kadra jest tam tragiczna! A ta fałszywa baba z Łagiewnik to nie powinna nawet myszy tresować, a co dopiero dzieci uczyć!
Dzieci przeniesione do Łagiewnik przynajmniej będą miały normalnych nauczycieli z powołania i wyjdzie im to na zdrowie.
sobota, 14.12.2019 10:24
Proszę bardzo, dzieci pójdą do szkół w Dzierżoniowie, gmina utraci uczniów i pieniądze z oświaty.
sobota, 14.12.2019 10:37
To przerażające. Róbcie sobie sami na złość, kosztem swoich dzieci.
Zamiast pościć dzieciaki do fajnej i nowoczesnej szkoły to zaczynacie się zachowywać jakby te dzieci na stracenie miały jeździć tym autobusem(10-12 minut drogi)...
poniedziałek, 16.12.2019 09:44
moje dziecko idzie do szkoły 25 minut a mieszkamy w Łagiewnikach, nikt go nie wozi.
Autorsobota, 14.12.2019 11:01
Gmina nic nie utraci. Dostaje na ucznia 7 tys. Zł. Wydaje 26 tys. To znaczy że zostanie jej ponad milion złotych.
Rodzicsobota, 14.12.2019 10:46
Stek bzdur
Uczennicasobota, 14.12.2019 12:38
Jako uczennica z tamtej szkoły wiem że 60% dzieci idzie do Dzierżoniowa bo jak to mówią nie chce chodzić do Łagiewniki bo tam, patologia a z oleszna szkoda gadać... Więc gmina tylko straci
Nauczyciel bez powołaniasobota, 14.12.2019 19:58
Powiedział co wiedział mieszkaniec-Łagiewniki
dobowiczkasobota, 14.12.2019 11:49
Słowa dyrektorki szkoły, to jak strzał w kolano. Zamiast bronić - lizanie d.... wójta. Żenada ....
niedziela, 15.12.2019 17:04
To nie Dyrektor ma stawać na pierwszym ogniu, ale Wy- rodzice, to o Wasze dzieci chodzi. A Wy siedzicie w okopach, albo sami plujecie na własną szkołę. Wstyd i żenada. Potraficie wyłącznie narzekać.
sobota, 14.12.2019 13:12
Pani Dyrektor nie ma się co dziwić bo nie chce występować przeciwko swojemu pracodawcy (wójtowi). Skoro i tak już większość wie że ma zapewnioną ciepłą posadkę w innej placówce
Autorsobota, 14.12.2019 11:11
Czy jest zrobiona analiza ilu uczniów z Jazwiny kończy studia?
niedziela, 15.12.2019 13:28
Po podstawówce nikt , ale po szkołach średnich całkiem przyzwoity wynik .
sobota, 14.12.2019 12:37
Co drugi
Autorsobota, 14.12.2019 12:51
Co drugi rok jeden.
sobota, 14.12.2019 00:47
Szarpaniny nie musi puszczać. Ale wystarczyło zostawić początek wystąpienia tej Pani gdzie się przedstawia i mówi że jej dziecko chodzi do szkoły w Łagiewnikach
matkasobota, 14.12.2019 08:20
Szkoda, że ta Pani nie wykonuje wyroków sądu, które ma jej dziecko, a jak jest niezadolona że szkoły w łagiewnikach, to niech go przeniesie do jaźwiny. To następna wioskowa celebrytka, która sama powinna być objęta pomocą psychologiczną, bo tylko zadymy robi i nimi żyje. W ogóle nie zajmuje się synami! No bez przesady, żeby takie coś było autorytetem dla innych. A w ogóle, to po co ona tam przyszła? Żeby znowu błyszczeć?
Ooosobota, 14.12.2019 23:25
Komentarz w stylu cytuję :"takie coś"jest poniżej wszystkich norm społecznych,moralnych itp.juz taka wiadomość była napisana więc gdzieś ona się podziała???
sobota, 14.12.2019 16:23
Zgadzam się z tą opinią , żeby krytykować innych to trzeba zacząć od siebie , mi pomogła szkoła w Łagiewnikach mam dzieci które naprawdę potrzebowały pomocy , szkoła w Łagiewnikach nauczyła mnie jednego trzeba rozmawiać z ludźmi , rozwiązywać problemy , a nie od razu lecieć do sądu bo sądy jeszcze nikogo nie pogodziły , nie wolno palić za sobą mostów a co teraz córeczka tej pani wróci do szkoły w Łagiewnikach , warto było .?
Ooosobota, 14.12.2019 18:21
A skąd rozmówca ma informacje na temat niewykonania wyroków sądowych? Publiczne upadlanie osoby grozi karą z procesu cywilnego...uważaj autorze bo Prokurator znajdzie Twoje ID.
sobota, 14.12.2019 18:51
Pisanie prawdy , nie nazywa się upadławianiem człowieka .
Ooosobota, 14.12.2019 18:54
Trzeba mieć dowody na to co się mówi i pisze...innaczej konsekwencje publicznych oszczerst mogą być bardzo wysokie
sobota, 14.12.2019 18:57
Sąd rodzinny pomoże! To jest w dokumentacji, więc to nie oszczerstwa!
Ooosobota, 14.12.2019 23:27
A skąd rozmówca zna dokumentację sądową???...przecież dostęp do niej ma tylko sąd i zainteresowane strony.
sobota, 14.12.2019 18:54
Wszyscy to wiedzą! A publicznie upadla ta Pani... Wszystkich po kolei!
rodzicsobota, 14.12.2019 15:48
O tym jak jest ta Pani świadczy fakt, że nie odebrała swojego dziecka, które wróciło tego dnia około 17.00 z wycieczki. Zostało pod szkołą. Powiedziała mu, że jest w pracy. Była w Jaźwinie na występach. Do domu chłopca odwiozły nauczycielki.....I tyle w temacie.... taka to matka.
Ania obserwatorsobota, 14.12.2019 20:49
Przydałaby się nowa drekcja tej szkoły która z sercem "walczylaby"o tą szkole
A tak Pani obecna zniechęca ze wszystkim bo już pewnie ma coś pewnego od władz.
Nauczycielka z 29letnim stażem ktora sie wypowiadala byłaby idealna na nowa Panią dyrektor .widać kobieta z powołaniem.
sobota, 14.12.2019 22:55
Startuj na Dyrektor
a ,,
Psfsobota, 14.12.2019 10:58
Dlaczego nie ma w reportażu ujętych rozmów Kuratora Oświaty i Dyrektor z Łagiewnik z Panią która jest rodzicem dziecka z Łagiewnik i porusza problemy związane ze szkołą w Łagiewnikach?.Gdzie ten materiał i dlaczego został wycięty?
sobota, 14.12.2019 22:30
Bo cała dyskusja miała dotyczyć przyszłości szkoły w Jaźwinie a nie szkoly w Łagiewnikach. Ta Pani nie jest mieszkanką Jaźwiny a jej dziecko chodzi do szkoły w Łagiewnikach. O co jej chodziło? można się domyśleć.
sobota, 14.12.2019 21:06
Bo nie ma sensu.
Watsupgtsobota, 14.12.2019 14:04
Głosujcie na PO. Będą niedługo niemieckie szkoły. Bo co polskie to się nie opłaca.
pis srissobota, 14.12.2019 22:29
To po co bydlaku robisz zakupy w LIDLU I ALDIKU
Autorsobota, 14.12.2019 18:52
Gadasz od rzeczy. Kurator z PiS, Pan Jacek z PiS, Zalewska też.
Mamasobota, 14.12.2019 19:48
Moim zdaniem potrzebna jest nowa dyrekcja która postarała by się o środki unijne na dofinansowanie klas. Tak było w szkole podstawowej w Piławie Dolnej, stamtąd też rodzice zabierali dzieci do Dzierżoniowa. A teraz proszę pięknie zaopatrzone gabinety, dzieci mają zapewnione wszytko, jest nowocześnie i rozwojowi.
Mamasobota, 14.12.2019 19:48
*rozwojowo
sobota, 14.12.2019 19:44
Nie wiem po co ta cała wymiana obelg. Losy szkoły w Jaźwinie od roku są przesądzone. Szkoła działa do końca roku szkolnego. Mówiono o tym wśród mieszkańców okolicznych miejscowości. Biznes to biznes, a i rodzicom nie zależy, o czym oficjalnie powiedzieli na spotkaniu.
Autorsobota, 14.12.2019 12:58
Pieniądze zamiast na szkoły rząd wydał na 13 emerytury. Za chwilę zaczną likwidować szpitale. Długi szpitali sięgają 15 mld zł. Lekarzy brak, pielęgniarek brak. ZUS ledwie dyszy. Czas umierać.
Autorsobota, 14.12.2019 13:30
Może też wydał na 500+???
sobota, 14.12.2019 14:29
To prawda. Nazbierałem 5 tys. na nowego iPhona
sobota, 14.12.2019 14:03
Ta szkoła już umarła w sposób naturalny. To klasy w której jest 4 uczniów? Ludzie, pomyślcie sobie, że pierwsze klasy są dla waszych dzieci najważniejsze. Jeżeli wówczas nie nauczą się żyć w dużym gronie, później będą miały duży problem, żeby przyzwyczaić się do licznych klas w szkołach średnich, czy też do dużej społeczności w pracy. Tutaj nie do końca chodzi o pieniądze, chociaż ich wątek też się przewija. Myślę że sam fakt zagospodarowania budynku na cele społeczne jest dużym plusem. Widzicie w jakich warunkach prowadzona jest świetlica i biblioteka? Lepiej te pieniądze pchać w budynek szkolny, który ma boisko i może stać się centrum wioski, którego zawsze w Jaźwinie brakowało.
sobota, 14.12.2019 16:07
Poprzedni Wójt też miał swojego Jacusia,jakoś nie najlepiej na tym wyszedł
sobota, 14.12.2019 15:09
Tutaj pomoże tylko wybitna matematyczka i długoletnia Pani Dyrektor,obecnie pracowniczka kuratorium oświaty PANI ELWIRA
Aaasobota, 14.12.2019 15:01
Na początku pięknie mówiło się o szkole w Łagiewnikach o szkole w olesznej ale jak w końcu przyszedł czas na mowę o szkole w Jaźwinie to mówiło się tylko negatywnie na temat szkoły w Jaźwinie no super przedstawienie władz przed kuratorem
.sobota, 14.12.2019 14:55
Brawo władza lagiewnicka ładna propaganda szkoda słów na wasze działania zawsze tylko lagiewniki ale o reszcie wiosek się zapomina brawo
Autorsobota, 14.12.2019 11:05
Rozwiązanie jest jedno. Rząd zwiększa subwencje na ucznia do 26 tys. I jest super.
Mieszkanka Jaźwinysobota, 14.12.2019 00:15
Film jest perfekcyjnie zmontowany. Wycięto fragment który wskazuje na to że Pani (8min 20 s) miała problem w szkole w Łagiewnikach. A wyszło na to jak by o Jaźwine chodziło. Wiele więcej niewygodnych dla wójta fragmentów spotkania zostało wyciętych
sobota, 14.12.2019 09:37
Szkoda, że ta Pani nie wykonuje wyroków sądu, które ma jej dziecko, a jak jest niezadolona że szkoły w łagiewnikach, to niech go przeniesie do jaźwiny. To następna wioskowa celebrytka, która sama powinna być objęta pomocą psychologiczną, bo tylko zadymy robi i nimi żyje. W ogóle nie zajmuje się synami! No bez przesady, żeby takie coś było autorytetem dla innych. A w ogóle, to po co ona tam przyszła? Żeby znowu błyszczeć? Tej Pani powinni tać medal za oczernianie wszystkich instytucji i nieustanne kłamstwa. Tu przyszła, żeby dać upust swojej pasji, czyli kłamaniu. Mogła powiedzieć, za co ma sprawy w sądzie jej dziecko. Tak naprawdę to ona w żaden sposób nie wspiera dziecka, tylko kłamie... Na każdy temat. Najlepiej od niej z daleka się trzymać!
Jazwinasobota, 14.12.2019 00:21
Spotkanie trwało 3h a gościowi bateria w kamerze padała i podładowywał, bądz uczciwa, bo ciężko zarejestrować tyle godzin gadki
sobota, 14.12.2019 00:26
Bateria padła pod koniec spotkania. A Pani wystąpiła prawie na początku. Więc na 100% nagrywał
sobota, 14.12.2019 00:35
Chyba 20 minut szarpania o puszczenie filmu. Tam nie było rozmowy.Nie było co puszczać.
Lolisobota, 14.12.2019 16:36
O której mowa?
Asdsobota, 14.12.2019 07:50
Lepiej byłoby przerzucić dzieciaki z sieniawki czy okolicznych wiosek do jazwiny niż likwidować szkole. Likwidowanie instytucji do śmierć dla wiosek.
sobota, 14.12.2019 09:13
Byłoby lepiej. I rodzice byli by zadowoleni. Ale tego nie zrobią. Wójt wyraźnie cały czas podkreśla że jest za mało dzieci w szkole w Łagiewnikach i dlatego z Jazwiny chce tam przenieść. Żeby chociaż częściowo wypełnić braki
Autorsobota, 14.12.2019 13:03
Jak to Przerzucić. Co to kartofle? A jak myślisz chcieliby, czy poszli by gdzie indziej. Ja bym do Jazwiny dziecka nie wysłał. Popatrz na te,, przegrane,, twarze nauczycielek.
Xxxxxsobota, 14.12.2019 13:17
One nie są przegrane tylko włożyli w tą całą szkole swoje serce to tak jak by ktoś z twojego domu chciał cię wyrzucić... I zabrać dzieci bo nauczyciel traktują ich jak swoje dzieci
sobota, 14.12.2019 13:53
Tak, tak a w szczególności ta urocza nauczycielka która pochodzi z Łagiewnik...
W Łagiewnikach wszyscy wiedzą jaka jest wredna i mściwa! W życiu nie chciałabym, żeby ona "uczyła" moje dzieci. W sumie jej brat i bratowa są identyczni...
Otwórzcie oczysobota, 14.12.2019 10:34
Tak, tak, cała Sieniawka marzy żeby oddać dzieci do Jaźwiny. Jaja sobie robisz?
Od niemal 20 lat Sieniawka chodzi do Łagiewnik i jest super. Dzieciaki są zadowolone, że jest to szkoła na poziomie a poza tym ma takie sale gimnastyczne, jakich nie ma 90% szkół w tym kraju! Robicie krzywdę swoim dzieciakom trzymając je w tej śmiesznej szkole! Co to będzie jak będą musiały z 4 osobowej klasy pójść np. do szkoły w Dzierżoniowie? Powiem Ci co będzie! Nie odnajdą się i będą gnębione przez rówieśników!
Przestańcie patrzę na swoje wygody ludzie, ja wiem że fajnie jak bezrobotna mamuśka bryknie się po swoją pociechę nawet i o 12 jak skończy lekcje, ale co z tymi rodzicami, którzy pracują do 16 czy 17? Co oferuje ta pseudo szkoła? Kto będzie pilnował dzieciaków? No właśnie nikt! A w Łagiewnikach jest świetlica i są dodatkowe zajęcia jak SKS, rodzic spokojnie może dokonczyc pracę i pojechać odebrać dzieciaki, bez pośpiechu, bez proszenia się szefostwa czy może wcześniej wyjść itp.
Otwórzcie oczy i przestańcie zachowywać się jak na dzikim zachodzie!
Dodam że z Jaźwiny do Łagiewnik i do Oleszny jest taka sama odległość czyli 11 km oznacza to że autobus potrzebuje 12 minut na dowiezienie dzieciaków. No żeby się Wasze bąbelki nie popłakały od takiego czasu w autobusie...
sobota, 14.12.2019 11:37
Popieram wypowiedź !!!
sobota, 14.12.2019 12:27
Ja również popieram autora tej sensowneuj i mądrej wypowiedzi.
autorkasobota, 14.12.2019 05:32
Przecież nie stać nas na utrzymywanie tak małych klas!A może kler coś dorzuci na utrzymanie szkoły?Kasy mają,jak lodu!
Komentarze (79)
Dodatkowo panuje w niej miła atmosfera i szkoła jest bardzo bezpieczna.
Poza tym powiem tyle, kadra jest tam tragiczna! A ta fałszywa baba z Łagiewnik to nie powinna nawet myszy tresować, a co dopiero dzieci uczyć!
Dzieci przeniesione do Łagiewnik przynajmniej będą miały normalnych nauczycieli z powołania i wyjdzie im to na zdrowie.
Zamiast pościć dzieciaki do fajnej i nowoczesnej szkoły to zaczynacie się zachowywać jakby te dzieci na stracenie miały jeździć tym autobusem(10-12 minut drogi)...
A tak Pani obecna zniechęca ze wszystkim bo już pewnie ma coś pewnego od władz.
Nauczycielka z 29letnim stażem ktora sie wypowiadala byłaby idealna na nowa Panią dyrektor .widać kobieta z powołaniem.
a ,,
W Łagiewnikach wszyscy wiedzą jaka jest wredna i mściwa! W życiu nie chciałabym, żeby ona "uczyła" moje dzieci. W sumie jej brat i bratowa są identyczni...
Od niemal 20 lat Sieniawka chodzi do Łagiewnik i jest super. Dzieciaki są zadowolone, że jest to szkoła na poziomie a poza tym ma takie sale gimnastyczne, jakich nie ma 90% szkół w tym kraju! Robicie krzywdę swoim dzieciakom trzymając je w tej śmiesznej szkole! Co to będzie jak będą musiały z 4 osobowej klasy pójść np. do szkoły w Dzierżoniowie? Powiem Ci co będzie! Nie odnajdą się i będą gnębione przez rówieśników!
Przestańcie patrzę na swoje wygody ludzie, ja wiem że fajnie jak bezrobotna mamuśka bryknie się po swoją pociechę nawet i o 12 jak skończy lekcje, ale co z tymi rodzicami, którzy pracują do 16 czy 17? Co oferuje ta pseudo szkoła? Kto będzie pilnował dzieciaków? No właśnie nikt! A w Łagiewnikach jest świetlica i są dodatkowe zajęcia jak SKS, rodzic spokojnie może dokonczyc pracę i pojechać odebrać dzieciaki, bez pośpiechu, bez proszenia się szefostwa czy może wcześniej wyjść itp.
Otwórzcie oczy i przestańcie zachowywać się jak na dzikim zachodzie!
Dodam że z Jaźwiny do Łagiewnik i do Oleszny jest taka sama odległość czyli 11 km oznacza to że autobus potrzebuje 12 minut na dowiezienie dzieciaków. No żeby się Wasze bąbelki nie popłakały od takiego czasu w autobusie...