-666środa, 30.12.2020 15:39
Nie bez przyczyny na policję mówi się psy. Do niedawna burki wlepiały mandaty
za nie noszenie masek pomimo że nie istniało żadne prawo nakazujące ich
noszenie. Większość spraw skierowanych do sądów kończyło się brakiem
wszczęcia postępowania bo nie było żadnej podstawy prawnej. Tak samo teraz
nie ma żadnej podstawy prawnej by móc zakazać przemieszczanie się w
sylwestra, ale burki pewnie też będą wlepiały mandaty a sądy będą te mandaty
anulowały.
środa, 30.12.2020 19:42
jak cię okradną, oszukają, pobiją, zniszczą twoją własność to co zrobisz?
Myśliwy gugałaśroda, 30.12.2020 20:38
Okradną, oszukają, zniszczą to tylko takiego gościa jak ty....... Ciaptaku. Pa
czwartek, 31.12.2020 10:36
Więc jesteś tym co kradnie, oszukuje i niszczy! To dla tego tak nienawidzisz wszystkich
środa, 30.12.2020 20:48
Nic nie zrobię, bo wobec rządu i milicji jestem bezsilny.
czwartek, 31.12.2020 16:26
Milicja byla w PRL-u!
empatycznyśroda, 30.12.2020 15:42
Tylko Gangsterzy nie lubią Policji i tak brzydko się o nich wyrażają, czyżbyś popierał bezprawie? Masz rodzinę?, Starszych rodziców, dziadków? Nie obchodzi cię ich zdrowie?
-666środa, 30.12.2020 16:08
Dokładnie odwrotnie, jestem przeciw bezprawiu. Policjant też może być
gangsterem jeśli grozi karami mimo braku podstawy prawnej do takich gróźb.
Bezprawie to było wlepianie mandatów za brak maseczek, bezprawiem także
będzie wlepianie mandatów za nie przestrzeganie godziny policyjnej w sylwestra
ponieważ nie da się wprowadzić godziny policyjnej bez wcześniejszego wprowadzenia stanu wyjątkowego a to wiąże się z odszkodowaniami których komuniści
z PIS nie chcą płacić bo nie starczy na 500+.
Jak ktoś się boi to niech siedzi w domu a zakupy robi z dowozem nic mi do tego.
Ale nie mam zamiaru rezygnować z moich podstawowych wolności jako człowieka
tylko dlatego że ktoś się boi że umrze od wirusa. Jak ktoś straszy cię mandatem
za rzekome złamanie prawa to taki ktoś jest bandytą. Całe zamknięcie gospodarki
czyli pozbawienie ludzi pracy z powodu jakiegoś widzimisię tego czy innego
przygłupa jest bezprawne bez wprowadzenia stanu wyjątkowego.
Lokdałny i maseczki są nic nie warte na co dowodem jest podobna ilość zgonów w
krajach które zrobiły z obywateli niewolników i tych co nie wprowadziły żadnych
albo prawie żadnych zakazów. W Niemczech do niedawna zakazy były o wiele
słabsze niż w Polsce i mimo to mają prawie o połowę mniej zgonów niż w Polsce,
w Szewcji praktycznie nie mięli żadnych zakazów i wkrótce Polska przegoni
Szwecję w ilości zgonów. Zastanów się nad tym.
środa, 30.12.2020 19:29
I przemówił "profesor". Znawca prawa, socjolog, filozof i polityk. Skąd czerpiesz takie mądrości???
środa, 30.12.2020 20:02
To ty się zastanów. Jak twoim zdaniem ludzie się zakażają? Gdyby zakażony nie parskał na zdrowego, gdyby ludzie zachowywali dystans i stosowali się do wszystkich zaleceń to na pewno nie byłoby tyle zakażeń. To właśnie tacy mądrale jak ty powodują problem. I nie biadol już o tym rzekomym łamaniu prawa bo nie wiesz o czym piszesz. Nasłuchałeś się polityków i teraz powielasz populistyczne kawałki.
-666czwartek, 31.12.2020 02:42
Prawdopodobnie ludzie zarażają się drogą kropelkową jak w grypie i w
przeziębieniu. Do końca nie wiadomo jak ludzie się tym zakażają bo jest to
nowa choroba więc nie przeprowadzono jeszcze dokładnych badań.
Czy sądzisz że w Szwecji albo w Niemczech ludzie mniej parskają i dlatego
w niemczech mimo wprowadzenia łagodniejszych zakazów jest prawie 2x
mniej zgonów niż w Polsce a w Szwecji w której praktycznie nie ma żadnych
zakazów zgonów jest prawie tyle co w Polsce? Jak te statystyki mają się
do tego o czym mówisz że wystarczy stosować się do "zaleceń" czyli nakazów
i zakazów za które grożą surowe kary?! Skoro stosowanie się do "zaleceń"
zmniejsza ilość zakażeń to dlaczego statystyki mówią coś innego mianowicie to
że kraje z zakazami i bez zakazów mają podobne wyniki? Dla mnie wnioski są
proste, jeśli ilość zgonów nie zależy od "zaleceń" to oznacza że te "zalecenia"
są bezsensowne.
Co do łamania prawa jest to rzecz ewidentna, jak nie ma jakiegoś nakazu to nie
można za łamanie nieistniejącego nakazu karać. No chyba że w państwie
bolszewickim ale tam wszystko jest możliwe.
Normalnyczwartek, 31.12.2020 10:32
Ale ty bredzisz. Jaka nowa choroba? Od dawna wirus Sars jest znany, i od dawna jest badany. i naucz się czytać statystyki
czwartek, 31.12.2020 15:18
W Szwecji lub NIemczech ludzie mają zapewne większy szacunek do prawa. Jesli mają zakaz zgromadzen, to sie nie gromadzą. A u nas jest zakaz zgromadzen, ale jak pan burmistrz wytłumaczy, ze panie z blyskawicami na beretach mogą się gromadzic, bo one po prostu spaceruja - no to masz kraj z realnie brakiem przestrzegania obostrzeń. W Austrii, Wloszech czy NIemczech zamkneli stoki, to sie tam ludzie nie scigają na pomysly jak oszukac (teoretycznie rządzących -praktycznie - współobywateli ) , wynając schowek na narty, czy parking, tylko się stosują - chociaz tez nie jest im łatwo zapewne. Dlatego nie można naszego kraju i obostrzeń porównywać z pozostałymi.
czwartek, 31.12.2020 17:49
we włoszech były otwarte bary do 18. co tu duzo pisać Włosi tak dlugo byli zamknięci i co ??? nie ma u nich poprawy. te obostrzenia nic nie dają. w każdym kraju zakazy nakazy . gdzie ta poprawa sytuacji
-666czwartek, 31.12.2020 19:55
W Szwecji zakazy były symboliczne a mimo to Polska zaraz ich doścignie
w ilości zgonów. Za to nagonka medialna na Szwecję że morduje swoich
obywateli była gigantyczna, aktualnie jest cichuteńko. W Niemczech zakazy
były mniej restrykcyjne niż w Polsce efektem jest o połowę mniejsza umieralność.
Ciężko porównywać Polskę, Niemcy i Szwecję, ale W USA zrobili badania
sąsiadujących hrabstw jedno wprowadziło lokdałn drugie nie wprowadziło,
statystyki w obu były praktycznie identyczne, wniosek - ilość zakażeń i zgonów
nie ma korelacji z surowością zakazów nazywanych "obostrzeniami", co za
tym idzie wszelkie tego typu obostrzenia nie mają sensu i prowadzą do katastrofy
ekonomicznej która musi przełożyć się na zwiększenie umieralności w przyszłości.
Doba nie usuwać komentarzczwartek, 31.12.2020 20:02
Oto sposób na bezprawne działanie policji. Zobaczymy jak szybko spokojnieją
https://m.facebook.com/sto ry.php?sto
ry_fbid=2720389441506607&id= 100006067321
510
strażnik dzierżoniowskiśroda, 30.12.2020 16:26
ale twój za..any obowiązek jest zakrywać usta i noc masz rodziców i dziadków?
A ja też mam prawo wyjść zrobić zakupy... a dowóz to możesz sobie sam wynająć. Wszystko jest zgodnie z najnowszą ustawą, to zresztą nie był wymysł PIS ale PO , PIS jedynie trochę to przeformatowało.
Nasz obowiązek jest się zastosować, jak nie to mandat lub kara sanepidu. Pamiętaj! Nawet w demokracji istnieją pewne zasady! Komuna minęła! Więc nie porównuj obecnego systemu do komuny. To już nie wróci, bo na szczęście, nareszcie mamy praworządną demokrację od 2015 r. wcześniej to było bezprawie za PO. Przypomnij sobie co robiło PO z górnikami! Dlatego będę się ośmielał dzwonić na 112 widząc łamanie obostrzeń, a już takie widziałem w pewnych sklepach, ale nie zdradzę marki. Nawet na sprzedawców już zgłaszałem skargi.
czwartek, 31.12.2020 18:10
mam rodziców widuje ich codziennie
Normalnyczwartek, 31.12.2020 10:35
Pomyliłes daty, w 2015 komuna wróciła....niestety
Okrutnikśroda, 30.12.2020 16:42
Wiesz, że PIS też strzelał już do ludzi? I to dwukrotnie. Na marszu o Wolność 24 października (wtedy też wysłano prowokatora który rzucił w policję granatem łzawiącym) i na Marszu Niepodległości 11 listopada. Poza tym jeżeli rząd uchwala bezsensowne i szkodliwe prawo oraz upiera się przy nim przez prawie cały rok, to chyba coś jest na rzeczy.
strażnik dzierżoniowskiśroda, 30.12.2020 17:13
Nie kłam, bo wiem, że Policja użyła środków przymusu koniecznego wobec łamiących obostrzenia! Nie ucierpiał tam nikt niewinny!
Chyba, że uważasz, że w więzieniu siedzą sami niewinni. Wyłącz kłamliwych pseudodziennikarzy, zawsze "czujnych", rzekomo przekazujących "prawdę" udzielających się jedynie na facebooku i youtube, bo żadna stacja TV (nawet komercyjna) na szczęście nie jest tak głupia aby emitować ich kłamstwa!
Okrutnikśroda, 30.12.2020 23:11
To, że Policja używała ŚPB jest oczywiste, jednakże wymiar ich użycia (w szczególności w porównaniu do o wiele liczniejszego Strajku Kobiet) jest delikatnie mówiąc kontrowersyjny. Zacznijmy od granatu łzawiącego. wiadomo, że był on gazowy po tym, że na transmisjach na żywo po jego pojawieniu się wszyscy zaczęli mocno kaszleć. Ponadto na jednej z nich (konkretnie od CHWDP TV) widać moment rzucenia nim w Policję, która go odrzuca w tłum (i tak wiele razy, niczym jak uwielbiana przez francuskich antifiarzy zabawa na przerzucanie się gazem).Typowy kibol nie ma dostępu do takich specyfików, w przeciwnym razie 11 listopada skończyłby się okryciem całej Warszawy mgłą z gazu. Świadkowie w wywiadach na żywo wspominali o użyciu broni gładkolufowej. Policja o tym nie mówiła, lecz wcześniej została już wielokrotnie przyłapana na kłamstwach (np. sprawa Jacka Burego 16 maja). Powtórzę też jeszcze raz. Obostrzenia są w dużej części bez sensu i bezprawne. Doprowadzają do ogromnej liczby bankructw. Dowodem na to jest postępujące obywatelskie nieposłuszeństwo. Ludzie popełniają samobójstwa i giną z braku dostępu do opieki zdrowotnej. Liczba zgonów z tego powodu znacznie przewyższa liczbę zgonów przez covida. W oficjalnych danych widać rozbieżności w liczbie zgonów covidowych a zgonów ogółem w porównaniu do poprzednich lat.
środa, 30.12.2020 23:15
CHWDP ? To wiarygodne media? Koń by się uśmiał!
Gościu zadziera z każdym już, nawet z tymi, z którymi ramię w ramię maszerował. To recydywa. Raz już siedział, a teraz ma dozór. Proszę nie podawać mi go za przykład!
Okrutnikśroda, 30.12.2020 23:44
Dowodem jest transmisja którą prowadził czyli obraz, nie to co mówił. Raczej nierealne jest to aby manipulował obrazem podczas nadawania na żywo, kimkolwiek by był.
Strażnik dzierżoniowskiczwartek, 31.12.2020 10:40
Ale nad własnymi słowami, Ba, emocjami nie potrafi on zapanować, stąd ma już poważne zarzuty z art. 18 § 2 Kodeksu karnego
środa, 30.12.2020 16:48
Te KONFIDENT!!!! Najpierw zapoznaj się z konstytucja potem pisz bzdury.Po drugie nikt Ci nie broni wychodzić ale widocznie mało wychodzisz bo Ci pusty łeb TVP-pis roz@@@ła.Oto Twój wpis
"ale twój za..any obowiązek jest zakrywać usta i noc masz rodziców i dziadków" jak mam zasłonić noc konfidencie???
środa, 30.12.2020 19:45
A ty co wyczytałeś takiego w konstytucji, że się tak wymądrzasz?
strażnik dzierżoniowskiśroda, 30.12.2020 16:54
niech będzie nos, nochal, nozdrza, też może być? Nie obchodzi mnie jak, maseczka , przyłbica ważne abyś nie zarażał! Rozumiemy się?
środa, 30.12.2020 17:14
pracuje od początku tego wariactwa w sklepie i wszystkie jesteśmy zdrowe mamy kontakt z klientami i to różnymi. z maskami bez masek maska na czole maska na nosie. każdy ma prawo wierzyć w co chce. i nikt mnie nie zmusi abym wierzyła w to wszystko . rozumiemy się
środa, 30.12.2020 19:36
Już to gdzieś słyszałem "wirusa nie ma bo go nie widać". Brak słów. Że też taka osobę zatrudnili w sklepie.
środa, 30.12.2020 20:44
i widzisz ludzie żyją nie poddają sie panice . takiś mądry to napisz gdzie jest grypa angina zapalenie oskrzeli. tyle osob pracuje w sklepach i co są zdrowe. nie oni nie widzą wirusa wystarczy że widzą takich jak TY
środa, 30.12.2020 23:25
To sie ciesz ze Ci sie do tej pory udawalo- przy takim podejsciu nie jestem pewna czy tak dalej bedzie.Wiesz ilu lekarzy i pielegniarek pracujacych przy koronachorych ZMARLO?Poczytaj w Internecie -moze cie to przekona
czwartek, 31.12.2020 16:49
podobno internet kłamie aha a do tej pory lekarze i pielęgniarki byli nie smiertelni ????????
rezolutny dzieciakśroda, 30.12.2020 23:55
Nie dzięki mamusiu, sama se poczytaj. W bajki z Internetu też przestałem wierzyć.
środa, 30.12.2020 17:21
a ty co warunki chcesz stawiać ?
środa, 30.12.2020 16:56
konfidentem mogłeś sobie nazywać komuchów 40 lat temu , czemu wtedy nie miałeś odwagi?
środa, 30.12.2020 17:23
jesteś chory żal mi ciebie. wybuduj sobie schron i proszę nie wychodz z niego i nie zaglądaj na dobe. z ciebie prawdziwy demokrata jesteś chorym zawistnym kapusiem
strażnik dzierżoniowskiśroda, 30.12.2020 17:37
Sam se zbuduj nawet norę! A ty mi zabronisz wyjść z domu? Mam prawo, a ty masz za..rany obowiązek zasłaniać noc i usta! Nie przestanę nigdy tego tu na dobie przypominać i uświadamiać mieszkańców !
środa, 30.12.2020 17:52
nie jest mi potrzebna nora bo się nie boję ale ty sie boisz . widac po twoich wpisach jaki jestes spanikowany. i te twoje słownictwo pożal sie boże. Ty niczego nie uświadamiasz niestety z takim podejściem :(
strażnik dzierżoniowskiśroda, 30.12.2020 19:50
Haha portami to chyba ty się trzęsiesz, bo ja się nie muszę już bać jako zaszczepiony na covid ) A co masz do mojego słownictwa, że prawda cię w oczy kole?
Nie straznikponiedziałek, 25.01.2021 03:51
Teraz rozumiem twoje do nosicielstwo szczepionka mózg wyzarla.
czwartek, 31.12.2020 16:53
horror .zrozum w końcu nie boje sie bo nie ma czego szczep sie na co chcesz . tylko proszę opuść DOBE. jestes tak sfiksowany że brakuje słów. Największym tchórzem to jesteś TY sztuczny wymyślony strazniku
autorśroda, 30.12.2020 16:42
W Polsce wszyscy mądrzejsi, w Austrii, Francji wprowadzili godzinę policyjną i ludzie przestrzegają, a my Polacy wiemy zawsze wszystko lepiej. Czy tylko z batem trzeba stać?, sam jeden z drugim głową nie ruszy?, mózgu nie użyje?.
-666czwartek, 31.12.2020 19:59
Jakby we Francji albo w Austrii bili kijami murzynów to czy w Polsce powinniśmy
też ich naśladować? A może weźmiemy przykład z Austrii i Francji i sprowadzimy
sobie tak ze 2 miliony opalonych dżentelmenów bez dokumentów wyznających religię
przedpokoju?
Okrutnikśroda, 30.12.2020 23:13
przywołanie Francji na przykład jest kompletną bzdurą. W trakcie lockdownu miało miejsce mnóstwo protestów wielkościowo przypominający polski strajk Kobiet. O ile w Polsce protesty były pokojowe (poza pojedynczymi przypadkami przemocy w OBIE strony), to we Francji były to często zamieszki.
środa, 30.12.2020 17:01
ciekawe czy we Francji i Austrii ludzie są zadowoleni że musza nosić te oplute zwilgotniałe maseczki ????
środa, 30.12.2020 20:08
A czy tu chodzi o zadowolenie? Gdybyś rozumiał, że całe to zamieszanie to troska o zdrowie i bezpieczeństwo ludzi to byłbyś zadowolony a może nawet szczęśliwy
środa, 30.12.2020 20:48
haha troska ??? to dlaczego przychodnie zamknięte dlaczego ludzie umierają nie na wirusa tylko inne choroby. prosze nie pisac tu o trosce.
czwartek, 31.12.2020 11:11
troszczę się o twoje sumienie , gdzie się podziała twoja wrażliwość i trzeźwość?
czwartek, 31.12.2020 17:54
gdzie wrażliwość lekarzy którzy doprowadzają do śmierci oni moga byc bezkarni
666+piątek, 01.01.2021 22:22
Taki jesteś cwany za ekranem. A jak widzisz te burki to z daleka dzień dobry mówisz i zakladasz maseczkę hahaha.
zdziwionyśroda, 30.12.2020 16:51
p...m to chyba ty jesteś, takim małym kundelkiem , który za nogawkę może tylko poszarpać
środa, 30.12.2020 17:28
Pasikowskiego się naoglądałeś?
XRpiątek, 01.01.2021 14:19
Precz z tą nową normalnością. Precz z manipulacją rządową i medialną! Ludzie wyjdzcie w końcu z domów jak normalni ludzie i połóżcie kres tym manipulacjom i zastraszaniu
czwartek, 31.12.2020 20:05
Oto sposób na bezprawne działanie policji.
https://m.facebook.com/story.php?sto
ry_fbid=2720389441506607&id=100006067321
510
czwartek, 31.12.2020 19:46
A oto sposób na bezprawie ze strony policji. Zobaczymy jak szybko spokojniejsze
pieszyczwartek, 31.12.2020 06:32
Kontrolują a sami bezczelnie łamią przepisy. W dniu wczorajszym, zupełnie przypadkowo na ulicach Dzierżoniowa widziałem trzy radiowozy z dwuosobowa załogą oczywiście bez maseczek, nawet "dyżurnych" pod brodą.Dwa radiowozy " kijanki " na światłach a jeden busik"suka " na przejściu dla pieszych. Czyżby załogi rodzinne z jednego gniazda. Na pewno z jednej " fabryki "
strażnik dzierżoniowskiczwartek, 31.12.2020 07:49
Czemu kłamiesz proszę o dowód, a jak nie to właśnie złamałeś prawo pomawiając funkcjonariusze na służbie!
Art. 226. Znieważenie funkcjonariusza publicznego.
§ 1. Kto znieważa funkcjonariusza publicznego lub osobę do pomocy mu przybraną, podczas i w związku z pełnieniem obowiązków służbowych,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
Inteligentczwartek, 31.12.2020 09:22
Ty nie unoś się tak, bo Ci pocieknie po spodniach :)
Strażnik dzierżoniowskiczwartek, 31.12.2020 10:36
Inteligencie a ty nosisz spodnie czy spódnice?
Bo jeśli to drugie , nie przystoi ci takie słownictwo.
Stasiu Gąskaczwartek, 31.12.2020 10:34
Zmień płytę to już jest nudne!
czwartek, 31.12.2020 10:02
Ja bym proponował aby zaczęli od siebie. Jeżdżą w radiowozach po dwóch lub trzech bez założonych maseczek albo innych nakryć twarzy lub nosa.
Strażnik dzierżoniowskiczwartek, 31.12.2020 10:31
Pomawiasz funkcjonariusza? To Art. 226. KK
czwartek, 31.12.2020 15:28
pomawia ? gdzie to jest napisane ?Napisal co mysli czy sie moze myle Nie obrazil nikogo Helloo sie "straznik" obudz
środa, 30.12.2020 17:22
Zomowcy to teraz najbardziej znienawidzona grupa zawodowa. Kilka miesięcy wystarczyło.
środa, 30.12.2020 17:38
LUDZIE JADĄ Z NIMI NAWET PRZEZ SEN
środa, 30.12.2020 19:48
Czy ten wpis to wiedza z autopsji?
strażnik dzierżoniowskiśroda, 30.12.2020 17:26
Praworządność w nareszcie demokratycznym kraju śmiesz porównywać do komuny i zomo? Nie wiem czy wiesz co grozi za obrażenie funkcjonariuszy Policji?
226) § 1. Kto znieważa funkcjonariusza publicznego lub osobę do pomocy mu przybraną, podczas i w związku z pełnieniem obowiązków służbowych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
środa, 30.12.2020 17:47
Porównujesz kaczą pispospolitą do demokratycznego kraju? Nie wiem czy wiesz, ale za to grozi pobyt w Tworkach.
strażnik dzierżoniowskiśroda, 30.12.2020 17:50
Ło rety , czyżby jakiś oPOzycjonista mnie straszył? Już się boję ! :D haha
HAHA zaraz moje IP namierzysz! :D he he! :) I co mi wtedy zrobisz?
środa, 30.12.2020 21:05
Demokratyczny kraj to ty widziałeś chyba na obrazku, te zakazy i zachowanie policji jakbyś porównał do tych we Francji czy Niemczech to byś durniu wiedział gdzie jest lepiej. Dziękuj opatrzność za ten PiS ale zanim to twojego pustego baniaczka trafią argumenty może minąć wiele lat.
czwartek, 31.12.2020 10:04
Nie porównuj kaczystanu do demokracji i wolnego kraju!
Stasiu Gąskaczwartek, 31.12.2020 10:29
Głodujesz? A 500 + masz? Za mało dostałeś w tarczy antykryzysowej?
Wprawdzie wyspy się zamykają, ale są inne kraje strefy schengen. Zapraszam do Grecji. :) Czy gorzej mamy niż w Grecji?
Intrligentczwartek, 31.12.2020 09:26
Jedynym krajem w Europie gdzie państwowa spółka wykupuje prywatną grupę medialna jest Rosja, drugim krajem w Europie i jedynym w UE, który robi to samo jest Polska, i ty śmiesz mówić o demokracji ? TVP to tuba propagandowa rządu, to samo stanie się z tą grupą medialną.
strażnik dzierżoniowskiczwartek, 31.12.2020 10:22
Czy tak ciężko wytrzymać chwilowo restrykcje sanitarne? Przecież podobnie jak było 100 lat temu z hiszpanką, będzie i tym razem, że
epidemia minie. Pod warunkiem, że będziemy zdyscyplinowani, 100 lat temu nie było Internetu i na szczęście fakenewsów. A jednak ludzie byli zdyscyplinowani i dlatego przeżyli.
Czy naprawdę antymaseczkowcy nie widzieli chorych umierających w
szpitalach? Won na SOR, zobaczcie sami!
komisarzczwartek, 31.12.2020 10:20
Skoro się panu "inteligentowi" żyje lepiej w Rosji co mam powiedzieć?
środa, 30.12.2020 18:04
Zomowcy owszem ale tu mowa o policjantach (tylko że ty nie wiesz o co chodzi)
czwartek, 31.12.2020 05:07
Dzisiejsza "policja" wróciła do tradycji zomo.
środa, 30.12.2020 22:24
JEDYNE CO TO POLICJA MOZE NAS W DUPE POCALOWAC
czwartek, 31.12.2020 09:47
Dokladnie taka prawda
stasiuśroda, 30.12.2020 22:27
Że co? Czemu pan nie lubi policjantów?
środa, 30.12.2020 22:40
Niemożliwe.To już pana szukają,żeby całować!
Krzysiek DDZśroda, 30.12.2020 22:47
a czemu w dupe ? ! maja takie rozkazy od "wladzy" ! To ich praca jak kazda inna !
środa, 30.12.2020 18:21
to co się dzieje w marketach przekracza wszelkie granice!!! TŁUMY .GRZEBIĄ W TOWARACH - BRAK REKAWIC-NOSZĄ COŚ CO MOŻE EWENTUALNIE PRZYPOMINAĆ MASECZKĘ...nie zdziwi mnie jak to wszystko "buchnie" na nowo..
strażnik dzierżoniowskiczwartek, 31.12.2020 07:56
No i buchła i pewnie buchnie, bo rzeczywiście ludzie są nieodpowiedzialni. Już w czasie świąt był spokój, bo spadła liczba zakażeń, a teraz po danych z ministerstwa, widzimy, że znów wzrosła. A sklepy oczywiście podobno mają obowiązek dostarczać rękawice jednorazowego użytku, ja jednak zawsze zakładam kiedy są, a jak nie ma biorę jedną z foliowek. Owszem mógłbym donieść Sanepidowi na sklep który nie dostarcza rękawiczek, ale wiem, że nic to nie daje raz jak zadzwoniłem do Sanepidu donieść na Fryzjera, to odpowiedzieli, że od tego jest Policja aby sprawdzali. Ok, od tej pory więc wzywam Policję.
czwartek, 31.12.2020 05:50
Po co tam chodzisz? Widocznie sama nie wierzysz że to niebezpieczne, ale innych się czepiasz.
służbistaczwartek, 31.12.2020 08:00
Ma prawo robić zakupy jak nosi maseczkę i ma prawo czuć się bezpiecznie aby inni nosili maski i nie zarażali tej osoby co nosi maskę, a czepiasz się ty!
Noszący maskę chroni innych, a nie siebie. Ile czasu musi minąć, żeby ludzie to pojęli, że chronimy siebie nawzajem!
czwartek, 31.12.2020 08:30
"Ma prawo" bo tak w rozporządzeniu napisali głupcy i łgarze, którzy sami tych rygorów nie przestrzegają bo wiedzą że to lipa.
strażnik dzierżoniowskiczwartek, 31.12.2020 09:09
Pokaż dowód gdzie nie przestrzegali, bo inaczej kłamiesz!
Art. 226. Znieważenie funkcjonariusza publicznego lub organu konstytucyjnego RP
Dz.U.2020.0.1444 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny
§ 1. Kto znieważa funkcjonariusza publicznego lub osobę do pomocy mu przybraną, podczas i w związku z pełnieniem obowiązków służbowych,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
środa, 30.12.2020 22:38
O,nie mogę!Nie widziałam policjanta w pandemicznej akcji.
Sumienny obywatelśroda, 30.12.2020 22:50
Ja widziałem i widziałem jakiś czas temu koło biedronki dziwnego kolesia, co próbował dyskutować z policjantami swoją wyuczoną śpiewką "jaka jest podstawa prawna?"
Szok ludzie umierają masowo, a ten się pyta o podstawę prawną. Idiota?
czwartek, 31.12.2020 05:47
Ludzie zawsze umierali. A ciemnota zawsze próbowała bronić się od złego różnymi magicznymi przedmiotami, dziś takim amuletem jest kawałek szmatki na twarzy. Mamy XXI wiek a ludzie dalej wierzą w gusła.
czwartek, 31.12.2020 09:07
Jakie gusła? Maseczka zatrzymuje wirusa! A ty wolisz wierzyć w fakenewsy ?
czwartek, 31.12.2020 07:45
Jak nie wierzysz to zapytaj się rodziny sp Michala
czwartek, 31.12.2020 08:17
Na pokaz jak te chinskie kurtki od komuchow. Szkoda ze tam komentarze wylaczone
Elaśroda, 30.12.2020 22:01
Byłam wczoraj w Media. Ludzie jedna kasa. A kolejka!!!!!! Bez żadnego odstępu. Ludzie bez masek też byli. I nawet nikt nie zwróci uwagi. Szkoda gadać
XRpiątek, 01.01.2021 14:25
Bo Media Markt jest nie dla idiotów, więc wiedzą, że to wielka medialna ściema!
Stasiu Gąskaśroda, 30.12.2020 22:04
A po co ich reklamujesz wymieniając markę?
Trzeba było fotę strzelić i wysłać na komendę. Dlatego ja nie chodzę tam. Jak potrzebuje coś to przez Internet kupuję gdzie chcę, nawet w tych marketach, których nie ma w moim mieście. Paczkomaty są najbezpieczniejszą formą zakupu i sprzedaży.
-666czwartek, 31.12.2020 03:01
Czy ktoś jest mi w stanie logicznie wytłumaczyć
dlaczego ilość zgonów w kraju z rygorystycznymi obostrzeniami nie jest
zdecydowanie mniejsza od krajów gdzie obostrzeń nie ma lub są mniej
rygorystyczne? Dla mnie podobne ilości zgonów bez względu na poziom
surowości zakazów są dowodem na bezsensowność tych zakazów.
Skuteczność maseczek chirurgicznych w zatrzymywaniu wirusa jest
delikatnie mówiąc wątpliwa o czym świadczy bardzo dużo zakażonych wśród personelu medycznego który ma środki i wiedzę by się chronić, więc nieroby z policji
szwendając się po sklepach mogą co najwyżej zwiększyć ryzyko infekcji.
Queenczwartek, 31.12.2020 12:33
The Show Must Go On
Kilkujadekczwartek, 31.12.2020 17:07
"a mnie się nie podoba wasza wredna gęba"
pobozny ratownikczwartek, 31.12.2020 11:16
Innej metody niż dystans maseczka i dezynfekcja nie wymyślono lepszej. Szczepionki pomogą też trochę pod warunkiem zaszczepienia się większości populacji!
-666czwartek, 31.12.2020 19:40
Metody dystans, maseczka, dezynfekcja wydają się dobre tylko że
kraje które wprowadziły te metody w wersji hardcore mają praktycznie te
same współczynniki umieralności co kraje które te metody wprowadziły w
wersji delikatnej i kraje które wcale nie wprowadziły tych metod. Więc
wniosek logiczny jest taki że te metody sa bezsensowne skoro z nimi czy
bez nich ilość zgonów wszędzie jest podobna. Mało tego świadczy to o szkodliwości
tych metod bo niszcząc gospodarkę uzyskujemy to samo co bez niszczenia
gospodarki.
Według mnie wszystkie te metody są mydleniem oczu, na pierwszy rzut
oka widać że w taki sposób nie da się powstrzymać wirusa, co potwierdzają
statystyki, a jedyne co można uzyskać to katastrofę gospodarczą i wynalazki rodem z 1984 Orwella. Wiadomo że nie zaszczepi się większość populacji bo nikt trzeźwy umysłowo nie da się zaszczepić produktem firmy wielokrotnie karanej sądownie,
który to produkt nie przeszedł długofalowych badań skutków ubocznych a sam producent zastrzega sobie prawo nie ponoszenia winy za długofalowe skutki
uboczne. Dodatkowo nierząd bolszewicki PIS gorliwie namawia do szczepionki
a jeśli bolszewik do czegoś namawia to oznacza że musi być to jakaś patologia
której za wszelką cenę należy uniknąć. Nie możesz tego wiedzieć że szczepionki
pomogą nawet jak zaszczepi się 99,99% osób
skoro tak na prawdę nie wiadomo jaka będzie ich skuteczność za 3 miesiące
czy za 2 lata.
środa, 30.12.2020 19:30
youtu.be/p7o2HBPVb_U
środa, 30.12.2020 19:47
wypad płaskoziemcy!
czwartek, 31.12.2020 18:59
wypad ciemnoto !!!
Zdrowia Wszystkimśroda, 30.12.2020 15:08
Ja się pytam kiedy ten Cyrk się skończy ??? ile można
pielęgniarzśroda, 30.12.2020 15:35
Jak się zaszczepi przynajmniej 70 % obywateli!
I nie cyrk a ochrona obywateli. Masz jeszcze odrobinę empatii?
środa, 30.12.2020 23:17
oj pielegniarz co ty piszesz ! szczepionka tak szybko nagle ? pomysl troche !!!!
już odpornyczwartek, 31.12.2020 00:02
jakie nagle? Czekaliśmy od marca!
czwartek, 31.12.2020 00:15
odporny ...ty wiesz ile sie testuje sczepionke ??? To Ci powiem 5 lal Ale zdrowia
środa, 30.12.2020 17:09
panie pielęgniarz a gdzie jest grypa ???? widuję lekarza i ratownika wchodzących do sklepu bez maseczki . ochrona obywateli przed czym ????
czwartek, 31.12.2020 00:04
Ja miałem grypę jesienią, objawów koronawirusa nie było, ja przeszedłem inną zupełnie infekcję. Przeciwciała więc na Sars Cov 2 mogę mieć jedynie przez szczepionkę.
strażnik dzierżoniowskiśroda, 30.12.2020 17:16
Nie bredź, co widzisz, bo mnie to zupełnie nie obchodzi, jeśli widzisz jakiekolwiek łamanie prawa, masz obowiązek zgłosić to odpowiednich organów ścigania!
środa, 30.12.2020 21:35
To nie jest łamanie prawa....poczytaj konstytucję...to co się dzieje to jest bezprawie...ograniczanie wolności ludziom ..maseczki ,szczepienia są po to aby zniewolić człowieka ...dajecie się tej masońskiej hołocie zniewolić, sprzedali kraj za kilka srebrników i cieszą się jak jakiś strażnik ,,prawa'' donosi...no ale ci strażnicy ''prawa'' też się sprzedali...
twój masonśroda, 30.12.2020 22:31
a ziemia jest płaska?
życie jest na marsie?
kosmici przylecą i zabiorą nam prezesa?
Billy Gates zhakuje nam Windowsa?
w ile jeszcze fakenewsów i spisków uwierzycie?
czwartek, 31.12.2020 18:01
a że kosmici przylecą i zabiorą wam prezesa w to bym chętnie uwierzyła
środa, 30.12.2020 17:31
tak jest wystrzelać wszystkich. organy ścigania ???? niech się zajmą innymi sprawami a nie gnębieniem obywateli. nie od tego są
środa, 30.12.2020 20:06
Właśnie się zajmują tym co potrzeba!
Powstrzymaniem zarazy!
środa, 30.12.2020 20:57
faktycznie zajmują sie tym co trzeba smiechu warte. czy wy jestescie debilami czy udajecie. wy myślicie ze taki policjant po służbie przestrzega tego wszystkiego albo pielęgniarka albo pani z sanepidu. o czym wy piszecie. jest mnóstwo takich przykładów a wy dalej swoje . że co ci z rządu trzymają sie zasad tak tylko przed kamerami
twój rozsądny rodakśroda, 30.12.2020 21:07
Pokaż mi choć jeden złamany paragraf przez Policjantów!
Chyba sam masz coś za uszami, skoro innym wciskasz!
Uczepiłeś się zwykłych funkcjonariuszy, egzekwujących jedynie konkretne rozporządzenia i ustawy!
środa, 30.12.2020 21:12
napisane jest po służbie policjant. czy myślisz ze oni we wszystko wierzą. robia tak bo to jest ich praca a niestety większość z nich po pracy mysli inaczej. Ty myslisz ze wszystkie pielęgniarki wierzą w całą tą panikę ????
środa, 30.12.2020 21:16
Tak. Pokaż mi choć jednego policjanta i pielęgniarkę czy lekarza którzy nie uznają pandemii.
czwartek, 31.12.2020 16:58
jak mam pokazać ty jestes chory może pesel lub adres ci podac.
środa, 30.12.2020 21:15
czy ty rozmawiasz z ludżmi czy ty widzisz ludzi . nic nie mam za uszami ale takie poglądy mnie wkurzają. czy kazdy który chodzi do kościola to idealny człowiek
środa, 30.12.2020 21:17
A kto ci każe chodzić do kościoła? Mnie Rydzyk nie obchodzi!
czwartek, 31.12.2020 17:45
czytaj ze zrozumieniem bo widać że masz z tym problem
kazaśroda, 30.12.2020 16:08
A co zrobić z panią która ma pizzerie UNO w Dzierżoniowie i przychodzi do Intermarche ze trzy razy dziennie bez maseczki.
środa, 30.12.2020 16:55
a ty co śledzisz kobiety?
środa, 30.12.2020 16:32
Pochwalić za rozsądek.
środa, 30.12.2020 16:27
Może ktoś jej kupi i podaruję?
czwartek, 31.12.2020 05:49
Ona uczciwie zarabia na życie, nie tak jak ty, nierobie.
Romanśroda, 30.12.2020 15:28
A siłownię ktoś sprawdza?
osiłek ze smerfów niebieskichśroda, 30.12.2020 15:34
Ja
środa, 30.12.2020 15:47
Nie sądzę, skoro nadal działają.
środa, 30.12.2020 16:00
jak kasyna w Warszawie? Nie martw się to przeoczenie podobne więc i tak je też zamkną
czwartek, 31.12.2020 05:48
Nie interesuj się, konfidencie.
środa, 30.12.2020 18:45
Kto się boi (mandatu lub virusa) niech nie wychodzi z domu
środa, 30.12.2020 20:16
Kto się nie boi zakrywa usta i nos zachowując dystans od innych!
goscśroda, 30.12.2020 23:38
Nie ,ten ktory nie chce nosic maski-niech ten siedzi w domu i nie zaraza innych Wierzyc sie nie jak ludzie idiotycznie mysla i wmuszaja jakies swoje durne przekonania innym-to do tych antymaseczkowcow bylo
obywatelczwartek, 31.12.2020 00:00
Problem tylko, że tylko w Polsce Konstytucja uniemożliwia wprowadzenie godz. policyjnej i stanu wyjątkowego, bo nie stać Polaków wypłacać przedsiębiorstwom odszkodowań. Czesi takich konstytucji nie mają, Francuzi nie mają i inni. Dlatego tam Policja lepiej sobie radzi z łamiącymi obostrzenia. Dlatego Konstytucję trzeba koniecznie zmodernizować.
-666czwartek, 31.12.2020 02:19
Radzi sobie policja lepiej w pacyfikacji obywateli, ale czy skutki tego radzenia
widać w statystykach ofiar śmiertelnych?
Arturśroda, 30.12.2020 23:15
Pesymistom i optymistom naj w N. Roku
już zdrowyczwartek, 31.12.2020 00:05
zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia!
środa, 30.12.2020 19:34
milion ozdrowieńców skąd oni sie wzieli nie potrzebowali szczepionek ???
goscśroda, 30.12.2020 23:29
A kto kidykolwiek powiedzial,ze Korona jest w 100% smiertelna?
środa, 30.12.2020 19:39
a te zgony na całym świecie to skąd się wzięły? całe szczęście, że tak wiele ludzi wyzdrowiała
polakśroda, 30.12.2020 15:13
Ta kontrola to wielka lipa pod publikę akurat byłem w biedronce było tam sporo osób bez maseczek albo z opuszczonym szaliczkami i nikt nie został ukarany mandatem tylko podnosili szaliczki i w życiu nie wyjdziemy z tego dziadostwa.
środa, 30.12.2020 15:42
BO SZALIKI I APASZKI MAGA BYC ABY ZASLANIAC USTA I NOS I TYLE W TEMACIE
Okrutnikśroda, 30.12.2020 15:19
Zakazy są bezprawne i bezsensowne. Pretensje kieruj do rządu i nadgorliwych policjantów. Akurat nasza reaguje tylko w przypadku Hercunia a i też nie zawsze. Zobaczymy jak będzie dzisiaj (o 17 robi mały protest pod biurem poselskim Dworczyka)
strażnik dzierżóniowskiśroda, 30.12.2020 15:33
A orientujesz się co do ustawy covidowej? Bo może nie orientujesz się. Policja ma uprawnienia już karać! Poza tym to dla zdrowia obywateli więc wara ode mnie bez maski!
środa, 30.12.2020 17:06
człowieku opamiętaj się. nosimy maski od marca jak inne kraje i co ???? pomogło to coś ??? dalej słuchamy ile to zakażen ile zgonów ???? czy to coś pomogło strazniku ????????????
Strażnik dzierżoniowskiśroda, 30.12.2020 17:20
Tak, mi przynajmniej jak do tej pory udało się nie zarazić i nie zamierzam przerwać stosowania się do obostrzeń. Musimy wszyscy wytrzymać! Tak wszyscy wytrzymać mamy do szczepionek! Będzie jeszcze normalnie! Cierpliwość jest cnotą! Jakby PO rządziło dawno wszyscy byśmy pomarli!
środa, 30.12.2020 17:28
niestety teraz za pisu już umarło tyle nie potrzebnie osób. Normalnie już nie będzie . powiedz to właścicielom hoteli restauracji i tym co stracili pracę. szczepionki też nie pomogą zobaczysz . oni nie wiedzą jak z tego wybrnąć, zobaczysz nie wszyscy się zaszczepią a powiedzą że pokonaliśmy wirusa. i tak jest w kazdym kraju są ci co wierzą i ci co nie wierzą
środa, 30.12.2020 17:36
Walnij sobie sete kolego...Nie rozkminiaj tylko żyj życiem codziennym , przestraszony jesteś jak mało kto ...luz bracie
środa, 30.12.2020 22:00
Jakby rządziło PO , byłby cmentarz na każdym osiedlu. Chować zmarłych musielibyśmy obok własnych domów. Bo Pani Kopacz nawet szczepionek nie zamówiła uwierzyła fake newsom z fejsbuuka
środa, 30.12.2020 20:04
ale z tarczy antykryzysowej nie łaska było skorzystać, czyżby mało im ? Wzięli może palca i chcą całą rękę?
środa, 30.12.2020 20:52
masakra masz firmę ??? co niektórzy to jej jeszcze nie dostali. a ty myślisz że rząd swoje pieniadze wyłożył ??? to popatrz na nowe podwyzszki. ciemnota
Obywatel zaPISany w historiiśroda, 30.12.2020 21:54
To są pieniądze z VATu odzyskane od Mafii i od takich gangusów jak nie jaki N. siedzący w areszcie śledczym. Powoli się biorą za każdego z poprzedniej ekipy sprzed 2015 r.
Sottishśroda, 30.12.2020 19:20
Ty jednak jesteś idiotą. I tak Cię to nie minie. Jak masz żyć to bedziesz żył. Zarazisz się prędzej czy później. A na szczepionkę nie licz. A jak zadzwonisz na mnie, że chodzę bez maski kapusiu to w tej samej chwili dostaniesz w dziub. Ormowiec w dziada pradziada.
środa, 30.12.2020 21:02
W takim razie będziesz płacił dwa razy, pierwszy za maseczkę, drugi za pobicie dop9ki do twojego lutego łba nie trafi, żeś durny.
Rodak zza Bugaśroda, 30.12.2020 21:50
Dobrze się czujesz, czy to jakaś paranoja? Kogo konkretnie chcesz lać?
strażnik dzierżoniowskiśroda, 30.12.2020 20:02
A czemu na ciebie akurat? A co ja cię znam? Będę zgłaszał osoby, które ujrzy moje oko a one nie będą nawet o tym wiedzieć, a musiałbyś namierzy moje IP ale za cienki jesteś
goscśroda, 30.12.2020 23:04
Nosimy? A ilu jest takich co nie nosi widac nawet w komentarzach tutaj.W ten sposob nigdy to sie nie skonczy
środa, 30.12.2020 19:54
Głęboko wierzę, że wszystkie obostrzenia przyczyniają się do zahamowania wirusa tylko, że nie wszyscy chcą to zrozumieć i dla tego wciąż tyle zakażeń.
środa, 30.12.2020 20:18
Dokładnie a antymaseczkowcy nadal będą twierdzić, że koronawirusa im zesłał PIS, a ziemia jest płaska!
środa, 30.12.2020 20:44
Szkoda mi Grześka, facet ewidentnie ma problem... wcześniej protestował bo korona to ściema, ale jak mu zmarł kolega od protestów na covida to zaczął protestować przeciwko szczepionkom... co on zrobi jak skończy się pandemia? Przeciwko czemu lub komu będzie krzyczał w megafon?
Stasiu Gąskaśroda, 30.12.2020 22:20
Pajacują antymaseczkowcy, widziałem na fejsie jego stronę, jak na rynku Policjantów próbował przekonywać. :) Błazenada
środa, 30.12.2020 17:52
W obecnym czasie formacja zwana Policją zachowuje się jak „pani lekkich obyczajów” sprzedała się PISowi , zawsze zastanawiałem się czy do Policji wstępują ludzie z dysfunkcją mózgu czy dopiero dostają tej dysfunkcji po założeniu tego uniformu?
środa, 30.12.2020 18:02
gdybyś tylko zdjął ceratę z głowy to może zobaczyłbyś rzeczywistość
środa, 30.12.2020 18:16
zapomniałeś jeszcze dodać coś tam o płaskiej Ziemi itp...
środa, 30.12.2020 18:32
A tak zapominałem! zdejmij ceratę ze swojej płaskiej głowy
zaPISany w historii naroduczwartek, 31.12.2020 10:25
Jak to dobrze, że dzieciaki niedługo wracają wreszcie z domów do szkół, wówczas doba odpocznie od takich jak ty hejterów.
środa, 30.12.2020 18:17
Prawda zabolała?
środa, 30.12.2020 18:35
A czemuż, że w "obecnym czasie" - za poprzedniej władzy strzelali do górników
Sylwesterśroda, 30.12.2020 21:14
Brawo Policja-proszę częściej !!!
środa, 30.12.2020 21:20
Like
rodakśroda, 30.12.2020 20:12
Brawo Policja, popieram w 100 % ich działania! Problem jest tylko z wieloma Polakami niezdyscyplinowanymi (mentalność po kompleksach prlowskich), widzę to po komentarzach wielu, Polacy, którzy w każdym Policjancie widzą zomowca. A to chyba jakaś paranoja i chyba to się leczy.
wdzięcznyśroda, 30.12.2020 20:55
Po za tym większość tych Polaków w każdym Policjancie widzi PISowca. a przecież Policjanci są apolityczni. Wypełniają jedynie swoje obowiązki. Tak Politycy podjudzili społeczeństwo przeciw rządowi, który przecież jest pierwszym i jedynym rządem troszczącym się o obywateli. Czy komuś źle się żyje w tym kraju? Czy ma powód do narzekania? Czy ktoś głoduje? To za PO dzieci głodowały, a 500 + choć było pomysłem PO to nie zrealizowali tego a dopiero PIS to wprowadził w czyn. PO chciało abyśmy jak najdłużej pracowali do emerytury, i gdyby nie świadczenia przed emerytalne wielu ludzi schorowanych by się wykończyło. Na szczęście PIS zadbał nawet o godziwe i należne emerytom ich emerytury i dodatki jak 13stki i 14nastki. Mamy wreszcie raj dla obywateli a nie dla mafii jak kiedyś gangsterzy rządzili dziś wreszcie uczciwy Polak się liczy!
środa, 30.12.2020 20:41
youtu.be/bUdykVLYUNQ
środa, 30.12.2020 20:27
Kieruję pytanie do komentujących. Co jest powodem. że klienci w aptekach przestrzegają zasady bezpieczeństwa zgodnie z zaleceniami Sanepidu, a w Bricomarche około 40% klientów ignoruje te zasady. Najgorzej jest między regałami i przy kasach jeśli chodzi o zachowanie odległości.
środa, 30.12.2020 20:36
bo z apteki bez maseczki wyjdziesz z kwitkiem (w odróżnieniu od Biedronki)
Stary porzadekśroda, 30.12.2020 20:16
Nienawidzą nas ale też żerują na nas
środa, 30.12.2020 19:04
Wszystkie rządy pójdą do wymiany (wprowadzają obostrzenia). Powstanie rząd światowy.
środa, 30.12.2020 19:24
I przemówiła na Dobie Baba Wanga
środa, 30.12.2020 19:49
Ci co znają swoich mocodawców, może zostaną na nadzorców
swśroda, 30.12.2020 17:12
jak to w koncu jest?Jednakowe mundury maja a jeden ma buty wysokie a drugi chyba pantofle.Czy tu liczy sie ilosc lat służby czy przepisy ?
Sottishśroda, 30.12.2020 19:27
Dobrze, że nie mokasyny :)
autorśroda, 30.12.2020 19:13
Nareszcie się przebudzili chyba po tym zjeździe z Pieszyc
Hahahhaśroda, 30.12.2020 18:52
Endriu rally golf IV 1.4 LPG podłącza swoją siorke jak mama patrzy , za dawanie z ucha na policji ma LPG do swojego golfa
środa, 30.12.2020 18:02
A u Rydzyka ich nie było!!!!!!!!!!!!
środa, 30.12.2020 17:40
Wszystko na pokaz, przyszły nowe rozkazy z góry...
..środa, 30.12.2020 14:55
Za jaki brak maseczki? Kłamstwo!!! Można innymi środkami usta i nos osłonić.
Komentarze (196)
za nie noszenie masek pomimo że nie istniało żadne prawo nakazujące ich
noszenie. Większość spraw skierowanych do sądów kończyło się brakiem
wszczęcia postępowania bo nie było żadnej podstawy prawnej. Tak samo teraz
nie ma żadnej podstawy prawnej by móc zakazać przemieszczanie się w
sylwestra, ale burki pewnie też będą wlepiały mandaty a sądy będą te mandaty
anulowały.
gangsterem jeśli grozi karami mimo braku podstawy prawnej do takich gróźb.
Bezprawie to było wlepianie mandatów za brak maseczek, bezprawiem także
będzie wlepianie mandatów za nie przestrzeganie godziny policyjnej w sylwestra
ponieważ nie da się wprowadzić godziny policyjnej bez wcześniejszego wprowadzenia stanu wyjątkowego a to wiąże się z odszkodowaniami których komuniści
z PIS nie chcą płacić bo nie starczy na 500+.
Jak ktoś się boi to niech siedzi w domu a zakupy robi z dowozem nic mi do tego.
Ale nie mam zamiaru rezygnować z moich podstawowych wolności jako człowieka
tylko dlatego że ktoś się boi że umrze od wirusa. Jak ktoś straszy cię mandatem
za rzekome złamanie prawa to taki ktoś jest bandytą. Całe zamknięcie gospodarki
czyli pozbawienie ludzi pracy z powodu jakiegoś widzimisię tego czy innego
przygłupa jest bezprawne bez wprowadzenia stanu wyjątkowego.
Lokdałny i maseczki są nic nie warte na co dowodem jest podobna ilość zgonów w
krajach które zrobiły z obywateli niewolników i tych co nie wprowadziły żadnych
albo prawie żadnych zakazów. W Niemczech do niedawna zakazy były o wiele
słabsze niż w Polsce i mimo to mają prawie o połowę mniej zgonów niż w Polsce,
w Szewcji praktycznie nie mięli żadnych zakazów i wkrótce Polska przegoni
Szwecję w ilości zgonów. Zastanów się nad tym.
przeziębieniu. Do końca nie wiadomo jak ludzie się tym zakażają bo jest to
nowa choroba więc nie przeprowadzono jeszcze dokładnych badań.
Czy sądzisz że w Szwecji albo w Niemczech ludzie mniej parskają i dlatego
w niemczech mimo wprowadzenia łagodniejszych zakazów jest prawie 2x
mniej zgonów niż w Polsce a w Szwecji w której praktycznie nie ma żadnych
zakazów zgonów jest prawie tyle co w Polsce? Jak te statystyki mają się
do tego o czym mówisz że wystarczy stosować się do "zaleceń" czyli nakazów
i zakazów za które grożą surowe kary?! Skoro stosowanie się do "zaleceń"
zmniejsza ilość zakażeń to dlaczego statystyki mówią coś innego mianowicie to
że kraje z zakazami i bez zakazów mają podobne wyniki? Dla mnie wnioski są
proste, jeśli ilość zgonów nie zależy od "zaleceń" to oznacza że te "zalecenia"
są bezsensowne.
Co do łamania prawa jest to rzecz ewidentna, jak nie ma jakiegoś nakazu to nie
można za łamanie nieistniejącego nakazu karać. No chyba że w państwie
bolszewickim ale tam wszystko jest możliwe.
w ilości zgonów. Za to nagonka medialna na Szwecję że morduje swoich
obywateli była gigantyczna, aktualnie jest cichuteńko. W Niemczech zakazy
były mniej restrykcyjne niż w Polsce efektem jest o połowę mniejsza umieralność.
Ciężko porównywać Polskę, Niemcy i Szwecję, ale W USA zrobili badania
sąsiadujących hrabstw jedno wprowadziło lokdałn drugie nie wprowadziło,
statystyki w obu były praktycznie identyczne, wniosek - ilość zakażeń i zgonów
nie ma korelacji z surowością zakazów nazywanych "obostrzeniami", co za
tym idzie wszelkie tego typu obostrzenia nie mają sensu i prowadzą do katastrofy
ekonomicznej która musi przełożyć się na zwiększenie umieralności w przyszłości.
https://m.facebook.com/sto
ry.php?sto
ry_fbid=2720389441506607&id=
100006067321
510
A ja też mam prawo wyjść zrobić zakupy... a dowóz to możesz sobie sam wynająć. Wszystko jest zgodnie z najnowszą ustawą, to zresztą nie był wymysł PIS ale PO , PIS jedynie trochę to przeformatowało.
Nasz obowiązek jest się zastosować, jak nie to mandat lub kara sanepidu. Pamiętaj! Nawet w demokracji istnieją pewne zasady! Komuna minęła! Więc nie porównuj obecnego systemu do komuny. To już nie wróci, bo na szczęście, nareszcie mamy praworządną demokrację od 2015 r. wcześniej to było bezprawie za PO. Przypomnij sobie co robiło PO z górnikami! Dlatego będę się ośmielał dzwonić na 112 widząc łamanie obostrzeń, a już takie widziałem w pewnych sklepach, ale nie zdradzę marki. Nawet na sprzedawców już zgłaszałem skargi.
Chyba, że uważasz, że w więzieniu siedzą sami niewinni. Wyłącz kłamliwych pseudodziennikarzy, zawsze "czujnych", rzekomo przekazujących "prawdę" udzielających się jedynie na facebooku i youtube, bo żadna stacja TV (nawet komercyjna) na szczęście nie jest tak głupia aby emitować ich kłamstwa!
Gościu zadziera z każdym już, nawet z tymi, z którymi ramię w ramię maszerował. To recydywa. Raz już siedział, a teraz ma dozór. Proszę nie podawać mi go za przykład!
"ale twój za..any obowiązek jest zakrywać usta i noc masz rodziców i dziadków" jak mam zasłonić noc konfidencie???
też ich naśladować? A może weźmiemy przykład z Austrii i Francji i sprowadzimy
sobie tak ze 2 miliony opalonych dżentelmenów bez dokumentów wyznających religię
przedpokoju?
https://m.facebook.com/story.php?sto
ry_fbid=2720389441506607&id=100006067321
510
https://m.facebook.com/story.php?sto
ry_fbid=2720389441506607&id=100006067321
510
Art. 226. Znieważenie funkcjonariusza publicznego.
§ 1. Kto znieważa funkcjonariusza publicznego lub osobę do pomocy mu przybraną, podczas i w związku z pełnieniem obowiązków służbowych,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
Bo jeśli to drugie , nie przystoi ci takie słownictwo.
226) § 1. Kto znieważa funkcjonariusza publicznego lub osobę do pomocy mu przybraną, podczas i w związku z pełnieniem obowiązków służbowych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
HAHA zaraz moje IP namierzysz! :D he he! :) I co mi wtedy zrobisz?
Wprawdzie wyspy się zamykają, ale są inne kraje strefy schengen. Zapraszam do Grecji. :) Czy gorzej mamy niż w Grecji?
epidemia minie. Pod warunkiem, że będziemy zdyscyplinowani, 100 lat temu nie było Internetu i na szczęście fakenewsów. A jednak ludzie byli zdyscyplinowani i dlatego przeżyli.
Czy naprawdę antymaseczkowcy nie widzieli chorych umierających w
szpitalach? Won na SOR, zobaczcie sami!
Noszący maskę chroni innych, a nie siebie. Ile czasu musi minąć, żeby ludzie to pojęli, że chronimy siebie nawzajem!
Art. 226. Znieważenie funkcjonariusza publicznego lub organu konstytucyjnego RP
Dz.U.2020.0.1444 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny
§ 1. Kto znieważa funkcjonariusza publicznego lub osobę do pomocy mu przybraną, podczas i w związku z pełnieniem obowiązków służbowych,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
Szok ludzie umierają masowo, a ten się pyta o podstawę prawną. Idiota?
Trzeba było fotę strzelić i wysłać na komendę. Dlatego ja nie chodzę tam. Jak potrzebuje coś to przez Internet kupuję gdzie chcę, nawet w tych marketach, których nie ma w moim mieście. Paczkomaty są najbezpieczniejszą formą zakupu i sprzedaży.
dlaczego ilość zgonów w kraju z rygorystycznymi obostrzeniami nie jest
zdecydowanie mniejsza od krajów gdzie obostrzeń nie ma lub są mniej
rygorystyczne? Dla mnie podobne ilości zgonów bez względu na poziom
surowości zakazów są dowodem na bezsensowność tych zakazów.
Skuteczność maseczek chirurgicznych w zatrzymywaniu wirusa jest
delikatnie mówiąc wątpliwa o czym świadczy bardzo dużo zakażonych wśród personelu medycznego który ma środki i wiedzę by się chronić, więc nieroby z policji
szwendając się po sklepach mogą co najwyżej zwiększyć ryzyko infekcji.
kraje które wprowadziły te metody w wersji hardcore mają praktycznie te
same współczynniki umieralności co kraje które te metody wprowadziły w
wersji delikatnej i kraje które wcale nie wprowadziły tych metod. Więc
wniosek logiczny jest taki że te metody sa bezsensowne skoro z nimi czy
bez nich ilość zgonów wszędzie jest podobna. Mało tego świadczy to o szkodliwości
tych metod bo niszcząc gospodarkę uzyskujemy to samo co bez niszczenia
gospodarki.
Według mnie wszystkie te metody są mydleniem oczu, na pierwszy rzut
oka widać że w taki sposób nie da się powstrzymać wirusa, co potwierdzają
statystyki, a jedyne co można uzyskać to katastrofę gospodarczą i wynalazki rodem z 1984 Orwella. Wiadomo że nie zaszczepi się większość populacji bo nikt trzeźwy umysłowo nie da się zaszczepić produktem firmy wielokrotnie karanej sądownie,
który to produkt nie przeszedł długofalowych badań skutków ubocznych a sam producent zastrzega sobie prawo nie ponoszenia winy za długofalowe skutki
uboczne. Dodatkowo nierząd bolszewicki PIS gorliwie namawia do szczepionki
a jeśli bolszewik do czegoś namawia to oznacza że musi być to jakaś patologia
której za wszelką cenę należy uniknąć. Nie możesz tego wiedzieć że szczepionki
pomogą nawet jak zaszczepi się 99,99% osób
skoro tak na prawdę nie wiadomo jaka będzie ich skuteczność za 3 miesiące
czy za 2 lata.
I nie cyrk a ochrona obywateli. Masz jeszcze odrobinę empatii?
życie jest na marsie?
kosmici przylecą i zabiorą nam prezesa?
Billy Gates zhakuje nam Windowsa?
w ile jeszcze fakenewsów i spisków uwierzycie?
Powstrzymaniem zarazy!
Chyba sam masz coś za uszami, skoro innym wciskasz!
Uczepiłeś się zwykłych funkcjonariuszy, egzekwujących jedynie konkretne rozporządzenia i ustawy!
widać w statystykach ofiar śmiertelnych?