Komentarze (100)

Odpowiadasz na komentarz:
uczestnik spotkania
czwartek, 01.01.1970 01:00
Podczas spotkania p.prezes Wik ani razu nie wspomniał o zwykłych ludziach którzy płacą pensję jemu i jego pracownikom którzy przybyli razem z nim na spotkanie z Radą Nadzorczą S.M.,p.prezesa interesuje tylko rozwój zysk spółki to aby mógł zapłacić podwykonawcy aby ten mógł zapłacić vat ani razu nie wspomniał o ludziach którzy płacą co miesiąc haracz na jego pensję -ponad 100 mln zł dotacji nie starczyło jeszcze trzeba było podwyżek cen wody-gratulacje dla burmistrza ma Pan "wybitnego" fachowca w całkowicie zależnej od Pana spółce miejskiej.
zorientowany wtorek, 21.06.2016 22:42
Pani DANUTO- Jedyne wyjście to pogonić SM/WiK aby wymienili zgnite rury. Woda na stacjach uzdatniania jest 100% krystaliczna. Dlatego, władze muszą zdobyć fundusze (SM - nie słyszałem, aby zdobyła jakikolwiek środki zewnetrzne), celem systematycznej wymiany.
Danuta wtorek, 21.06.2016 21:37
Pranie białych rzeczy to loteria. Bawełna bardzo łapie ten żółty kolor wody. Założyłam sobie duży filtr wody ale zapycha się szybko no i muszę do wody dopłacać kupując filtry.Woda u nas jest bardzo droga w porównaniu z innymi miejscowościami.
mieszkaniec Dzierżoniowa wtorek, 21.06.2016 13:40
"Zła jakość wody" -takie stwierdzenie MUSI być poparte badaniami wody i to odpowiednio pobranej.Dlaczego Prezes SM nie przedstawił żadnego negatywnego wyniku? Odpowiedź jest prosta-BO TAKIEGO NIE POSIADA, BO TAKICH NIE MA.Gdyby wodę badało się tylko wzrokiem, to po cóż byłyby laboratoria i to certyfikowane???Zanim rzuci się oskarżenie należy zebrać wiarygodne dowody, a nie "pod publiczkę" pokazać słoik z wodą niewiadomego pochodzenia.
J wtorek, 21.06.2016 13:47
Często nawet 2 lub 3 razy w tygodniu leci żółta woda, a Pan/Pani każe wzywać eksperta. Jak ktoś jest daltonistą to niech sam idzie do eksperta.
wtorek, 21.06.2016 14:39
Ale żółta to nie znaczy, że złej jakości. Właśnie w tym tkwi sęk aby powymieniać te stare rury przez które woda przepływa do naszych mieszkań.
zorientowany wtorek, 21.06.2016 22:41
Pani DANUTO- Jedyne wyjście to pogonić SM/WiK aby wymienili zgnite rury. Woda na stacjach uzdatniania jest 100% krystaliczna. Dlatego, władze muszą zdobyć fundusze (SM - nie słyszałem, aby zdobyła jakikolwiek środki zewnetrzne), celem systematycznej wymiany.
Agnieszka piątek, 17.06.2016 12:04
Gówno prawda jak mam rury pozapychane kamieniem od wody zimnej a nie ciepłej więc niech Bronowicki nie pieprzy tylko sie weźmie za poprawę jakości wody. Jak bede chciała minerały to sobie kupię tabletki w aptece a nie będę piła to gówno żółte co leci z kranu. Odwołać go i wywalić na zbity ryj.
Dr poniedziałek, 20.06.2016 15:31
Tak to już jest, że woda ma spełniać normy, a tak z WiKu (nawet przy 22 st. niemieckich je spełnia). Węglany i wodorwęglany wapnia nie wpływają negatywnie na ludzkie zdrowie. Co innego bakterie - ale tych nie stwierdza się w wodzie z WiK. Rozmawiałam kiedyś z Panią, która pracuje w Wiku (mieszkanki Dzierżoniowa) i powiedziała mi, że jej dziecko pije wodę z kranu, ponieważ ona jest przekonana o czystości tej wody, bo sama ją bada. I to zdanie bardzo mnie przekonało. Woda nie może być też pozbawiona minerałów i tu Pan Bronowicki ma rację - picie wody dejonizowanej (klasa miliQ) lub destylowanej jest wręcz niewskazane, ponieważ zaburza osmotyczność komórek ciała.
niedziela, 19.06.2016 07:04
Herbaty się z tej wody nie da zrobić,bo wychodzi mętna lura,dlatego już od paru miesięcy kupuję a Aldi wodę w 5l butelkach.
niedziela, 19.06.2016 07:12
Hmmm... Ja z tej samej wody herbate robie i nie ma lury. Moze jednak wypadaloby, aby SM zabrala sie za wymiane rur w mieszkaniach swoich lokatorow i problem sie sam rozwiaze. Lepiej dzialac niz gadac!
spółdzielca sobota, 18.06.2016 12:15
Jestem PRZERAŻONA! Jak „ My” jesteśmy jeszcze głęboko w PRLu. Dokładnie zapoznałam się z materiałem Doby + Sudecka.tv, poczytałam na odpowiednich stronach www nt. wody. I co? Dlaczego SM za nasze pieniądze robi pokazówkę przed a nie po spotkaniu stron RN SM / WiK? Panie prezesie SM, nas nie interesuje Pana praca na rzecz
„ Nowoczesnych w Dz-wie”. Najbliższe wybory na pewno to rozliczą. Pytam jeszcze raz, dlaczego nie było medialnego podsumowania po spotkaniu??? Kilku uczestników tego spotkania mówiło mi, że wypracowano sposób dalszego wspólnego działania, i nie tylko w sprawie wody. Wystąpienie członka RN (a gdzie jej przewodniczący?) o milionach zdobytych czy przerabianych w WiKu i zarzut gdzie efekty dla SM (właśnie sobie przeczytałam www.wik.dzierzoniow.pl, PODZIWIAM ilość zdobytych środków zewnętrznych i zrealizowanych inwestycji dla gmin). Bo gdyby Pan spytał swojego prezesa SM, dlaczego na stronie www. SM nie ma takich informacji o sukcesach, to wówczas bym zgadzała się z Panem (radzę RN SM w Dz-wie spotkać się z Panem prezesem SM w Bielawie). Nie jest wielką sztuką w zarządzaniu wziąć od ludzi pieniądze i je wydać ponoszą również własne koszty, prawdziwy MENADŻER je POMNAŻA. Dlaczego, nasze władze nie podchodzą do rozwiązywania problemów w sposób cywilizowany? Przecież to już dziecko wie, że jak wleje wodę, nawet źródlaną, do brudnego, zadzerwiałego blaszanego kubka (rury) to będzie brudna. Awarie sieci i odkładanie się kamienia kotłowego (gorąca woda), nawet w nowych rurach jest problemem skomplikowanym. Na pewno czynnik finansowy ma tu ogromy udział w tempie wymiany rur i sieci. I tego typu informacji oczekujemy, jak planujecie je rozwiązać? Bo to, co zobaczyłam, to dla mnie EWIDENTNA MANIPULACJA. Ma nadzieję, że RN SM rozliczy??? My nie płacimy Wam za takie działania. Wiele rzeczy w naszym kraju trzeba jeszcze zmienić, ale skupmy się na konkretnej pracy a nie bezsensownym drogim gadaniu. Polityka, to niech będzie tylko na Wiejskiej.
sobota, 18.06.2016 06:27
Z wypowiedzi P.Kolinki absolutnie nic nie wynikło.Zrobił pozorację zainteresowania tematem nic więcej.
hydraulik sobota, 18.06.2016 08:55
Przecież wszyscy wiedzą, źe woda jest produkowana w normach na stacjach uzdatniania i zanim dopłynie do kranu musi mieć kontakt z niestety starymi rurami również w budynku. Władze SM zamiast tracić nasze pieniądze w świetle kamer, dopłaćcie Wikowi i razem wymieniając osiedlowe zgnite rury.
sobota, 18.06.2016 12:01
Brawo Ty! Sluszna uwaga, zamiast glupoty gadac wszyscu zarzadzajacy powinni sie wziac do roboty, czego przykladem jest wlasnie prezes Wiku.
mieszkaniec piątek, 17.06.2016 12:53
Widać Kolanko u siebie w gabinecie wymienił rury bo na Sudeckiej pokazali, że woda jest czysta. Kiedy zacznie SM wymieniać nam mieszkańcom? Najlepiej swoje nieróbstwo usprawiedliwić po PERELOWSKU!!!!
piątek, 17.06.2016 23:35
Wymienił rury albo... przed wejściem na salę rozpuścił kredę w szklance, by podnieść spektakularność widowiska. Być może miejsce Pana Kolinko jest w cyrku, tam za takie i inne sztuczki dostaje się brawa. Nikt z mieszkańców chyba nie miałby sumienia powiedzieć, że tak mętna woda płynie w jego kranie - jeżeli jednak tak jest, to warto zaprosić przedstawicieli WiK do mieszkania i niech pobiorą wodę sami.
badacz sobota, 18.06.2016 00:30
Od wczoraj ciągle nalewam wodę zimną do szklanki i obserwuję - czysta. Jutro kupię kredę i zrobię doświadczenie.
Staś Pytalski piątek, 17.06.2016 08:02
A może by tak jakiś pozew zbiorowy o odszkodowanie za zniszczenie sprzętu agd.....
mama trójki dzieci piątek, 17.06.2016 23:38
Ja tam zainwestowałam w agd z systemem odwapniania (mam np. taką stację parową). Nie jest to wiele droższe, a agd pracuje super.
sobota, 18.06.2016 12:04
Mozna??? Mozna !!!
piątek, 17.06.2016 09:32
Nie ma problemu. Odszkodowanie wliczy się w koszty i podniesie się cenę wody. Na swoje odszkodowanie złożysz się sam.
uczestnik spotkania piątek, 17.06.2016 11:39
Podczas spotkania p.prezes Wik ani razu nie wspomniał o zwykłych ludziach którzy płacą pensję jemu i jego pracownikom którzy przybyli razem z nim na spotkanie z Radą Nadzorczą S.M.,p.prezesa interesuje tylko rozwój zysk spółki to aby mógł zapłacić podwykonawcy aby ten mógł zapłacić vat ani razu nie wspomniał o ludziach którzy płacą co miesiąc haracz na jego pensję -ponad 100 mln zł dotacji nie starczyło jeszcze trzeba było podwyżek cen wody-gratulacje dla burmistrza ma Pan "wybitnego" fachowca w całkowicie zależnej od Pana spółce miejskiej.
piątek, 17.06.2016 12:57
Niedługo posprzątamy w Wik i pierony nie pomogą!!!
wyborca piątek, 17.06.2016 20:35
A ja uważam, że Kucharski do następnych wybór pójdzie już Nienowoczesny, tylko z Piorunem. Przecież widzi jakie zdarzenia przynoszą ostatnie tygodnie. I wie dlaczego wygrał wybory. Prawda zawsze w czasie wyborów ujrzy światło, choć szkoda, że nie wcześniej.
piątek, 17.06.2016 17:01
Jeśli powiadasz, że prezes spółki dba o finanse spółki i jej rozwój to lepszej laurki wystawić mu nie mogłeś. Bo właśnie to są jego podstawowe obowiązki.
piątek, 17.06.2016 18:06
W 100% racja!
piątek, 17.06.2016 12:57
Niedługo posprzątamy w Wik i pierony nie pomogą!!!
piątek, 17.06.2016 13:03
13 dla pracowników Wik najważniejsza przecież zasłużyli a ludziska i tak zapłacą to co rada miasta uchwali póki są gromowładni w radzie i w powiecie nic się nie zmieni ot całe możliwości nowoczesnego ddz!
Krs piątek, 17.06.2016 22:24
Jesteśmy za. Dobry pomysł!!!
oszukiwany na każdym kroku piątek, 17.06.2016 10:42
W Dzierżoniowie woda jest droższa niż w Warszawie!!!
zorientowany piątek, 17.06.2016 23:38
Chłopie, co ty porównujesz wodę bez ścieków, musisz podać sumę. Na internecie możesz sprawdzić, że u nas cena: woda + ścieki jest na średnim poziomie krajowym.
Dionizy Cikawski piątek, 17.06.2016 15:19
No niech wkońcu WiK powie dlaczego ta nagonka !!!! Na mieście już chuczy, że chodzi o dużą kasę z WiKu do prywatnych kieszeni a prezes powiedział - wara!!!
A czy to prawda, że już w WiKu był pewien Pan po Cywilu u prezesa........???
polonista piątek, 17.06.2016 23:33
Dionizy pisze się huczy. Mogłeś napisać, że jest coraz glośniej.
LOL czwartek, 16.06.2016 22:34
Bronowicki pi***y jak potłuczony.
Ja ciepłej wody z CWU nie założyłem, więc nie używam tej jak to sugeruje "zagęszczonej" wody z zamkniętego obiegu do gotowania herbaty.
A mimo to zauważyłem, że od około pół roku zawsze na dnie szklanki po herbacie zostaje mi obrzydliwy muł który muszę wylać.
Wcześniej w czajniku osadzał się kamień, ale w postaci stałej. Nic w tym nadzwyczajnego. Tyle że to zostawało w czajniku.
A teraz w czajniku osadza się muł, który już postaci kamienia z jakichś względów nie osiąga, i w szklance z herbatą też się osadza po przestygnięciu.
Więc Bronowicki przestań pier**elić durnoty porównując ten ściek do wody mineralnej, bo ten problem nie tylko dotyczy osób mających CWU.
RW piątek, 17.06.2016 23:26
Gdyby przyczyną Pańskiego piasku w nerkach była woda z wodociągów, to większość, (jak nie wszyscy) mieszkańcy obsługiwani prze WiK mieliby piasek w nerkach. Zamiast używać wulgaryzmów i kompromitować samego siebie lepiej jest ochłonąć, zastanowić się i dopiero wówczas wypowiadać się na dany temat.
K poniedziałek, 20.06.2016 15:36
Tak. I kto tu p***doli jak potłuczony...
K poniedziałek, 20.06.2016 15:46
Tak. I kto tu p***doli jak potłuczony...
K poniedziałek, 20.06.2016 15:56
Tak. I kto tu p***doli jak potłuczony...
K piątek, 17.06.2016 22:26
Rozwiązać Spółdzielnię!!!!
mieszkaniec piątek, 17.06.2016 23:22
Popieram pomysł, ale utworzyć ze SM spółkę córkę WiKu. Jestem pewien,że Bronowicki przez 2-3 lata zrobi z niej wzorcową ( w WiKu zrobił bardzo dużo - byłlo to również mówione na tym spotkaniu z RN) . On pracuje a nie lata po mediach i szuka winnych.
krop piątek, 17.06.2016 08:30
lepszej wody wam nie trzeba
piątek, 17.06.2016 22:23
Proszę, nie wypowiadaj się jeśli nie mieszkasz na osiedlu!!!!
Krs piątek, 17.06.2016 22:21
Na różanym też jest fatalna woda - z kamieniem, brudna i czasami śmierdząca! A tak w ogóle to spółdzielnia mieszkaniowa ma wiele do życzenia! Obsługa niemiła i nieprofesjonalna. W kontakcie telefonicznym, zgłaszając awarię - jeden z Panów - powiedział "Ja pierdzielę". Byliśmy w szoku. Tak samo było z kaloryferami: grzejniki nie grzały, na 6 były letnie; a Pan, który przychodził na kontrole twierdził, że są gorące. Pytaliśmy się go, czy on nie ma czucia, albo czy czasami nie robi z nas głupków... To była masakra! Wiele jest takich absurdów.
piątek, 17.06.2016 13:23
Obejrzałam materiał na dobie ten z wodociągów to normalnie powiatowy Balcerowicz jaki on ma łeb do biznesu jeszcze trochę i woda w ddz będzie za darmo jak w uk.
ekonomista piątek, 17.06.2016 20:07
Rzeczywiście ma facet łeb i zasady, dlatego mu zazdroszczą i jak czytać nie rozumieją.
Agnieszka piątek, 17.06.2016 14:37
Zła jakość wody jest rzeczywiście problemem, dotyczącym nie tylko Dzierżoniowa. Pochodzę z Dzierżoniowa, ale od lat mieszkam we Wrocławiu. Często bywam w Dzierżoniowie i stwierdzam, że jakość wody w Dzierżoniowie jest o wiele lepsza niż we Wrocławiu. Modernizacja sieci wodnej w Dzierżoniowie też jest bardziej dynamiczna niż w Dzierżoniowie. Super jakość wody jest w Norwegii, niestety w Polsce jest z tym problemem wszędzie. Ale w Dzierżoniowie jest przynajmniej ciągłość prac nad jej poprawą. To jest praca wielu osób, a oceniając w skali 1:0 można kogoś skrzywdzić taką oceną.
piątek, 17.06.2016 14:22
JAKOŚĆ WODY NA OSIEDLACH I SMRÓD Z METZELERA W UPALNE WIECZORY TO NAJWIĘKSZE UTRAPIENIA MIESZKAŃCOW OSIEDLI.
DECYDENCI ZRÓBCIE COŚ Z TYM PÓKI JESTEŚCIE U WŁADZY
j piątek, 17.06.2016 13:52
Faktycznie, jakość wody jest fatalna. Na os. Zielonym kamień w czajniku, ekspresie do kawy trzeba usuwać przynajmniej raz w tygodniu. Do tego często woda jest mętna!
oszukiwany na każdym kroku piątek, 17.06.2016 13:44
W Dzierżoniowie woda jest droższa niż w Warszawie!!!
oszukiwany na każdym kroku piątek, 17.06.2016 13:44
W Dzierżoniowie woda jest droższa niż w Warszawie!!!
piątek, 17.06.2016 13:19
Na Tęczowym pomiędzy 8 a 9 od 2 tygodni jest studzenka ogrodzona barierkami Wik -ludzie z 8 mówią że Wik znalazł złoty pociąg a z 9 że mają za dużo tych barierek i główny ekonomista kazał je wystawiać na mieście aby złomiarze wzięli bo to taniej niż odwieźć na skup i z zyskiem dla wiku-pozdrawiam prezesa w tym m-cu jak zwykle dołożę się do jego pensji
oszukiwany na każdym kroku piątek, 17.06.2016 11:23
W Dzierżoniowie woda jest droższa niż w Warszawie!!!
mieszkaniec piątek, 17.06.2016 11:03
Podpisuję się pod tym, że woda na nowym Tęczowym jest tragiczna! kamień taki, że masakra. Czyszczenie czajnika min. 1 w tygodniu. O co biega? Nareszcie ktoś poruszył ten wątek!
piątek, 17.06.2016 10:00
W Piławie Dolnej po paru latach oczekiwania na poprawę parametrów jakości wody , ze względu na b.dużą ilość kamienia i innych zanieczyszczeń, zainstalowałam stację uzdatniania wody z filtrami. Pytanie do WiK za co my konsumenci płacimy, za wodę dobrej jakości czy za ścieki, które musimy we własnym zakresie uzdatniać?
piątek, 17.06.2016 09:20
Jakość wody bardzo się pogorszyła. Czajnik musz odkamieniac bardzo często, wcześniej wystarczyło parę razy w roku, więc niech pań Bronowicki nie opowiada bzdur. A woda nie jest tania.
krop piątek, 17.06.2016 08:39
lepszej wody wam nie trzeba
krop piątek, 17.06.2016 08:38
lepszej wody wam nie trzeba
krop piątek, 17.06.2016 08:38
lepszej wody wam nie trzeba
obserwator czwartek, 16.06.2016 21:32
Skład jakościowy wody powinien być publikowany przynajmniej raz w miesiącu w lokalnych mediach . Może woda jest czysta ale rury brudne i pijemy żelaziankę albo coś gorszego.
rob piątek, 17.06.2016 07:43
Pewnie, że tak. Ale każdy ma dostęp do informacji publicznej i każdy może zapytać WiK o skład wody. Przy okazji takiego artykułu mogła by to zrobić "Doba". Niech opublikują informację o składzie wody wraz z wyjaśnieniem co dane składniki oznaczają i jakie są normy. Mam wrażenie, że problem nie dotyczy tylko Dzierżoniowa. W okolicznych miejscowościach też nie jest najlepiej. Jest potrzeba zrobienia badań wody dla poszczególnych miejscowości. Niech to będzie w pierwszej kolejności Dzierżoniów, Gilów, Piskorzów, Ratajno i Kiełczyn. Porównajmy jak to wygląda. I warto jeszcze zapytać WiK o ciśnienie wody.
piątek, 17.06.2016 09:34
Dobie nie chciało się nawet zrobić artykułu o przebiegu zebrania. Włączyli kamerę i nich się robi samo. Jak ktoś nie chce oglądać filmików to niczego się nie dowie.
piątek, 17.06.2016 06:39
A co powiecie o tym, że spółdzielcy pokazują słoik z brudną wodą, ale kiedy p. Bronowicki nalewa do szklanki wody z kranu to jest ona krystalicznie przejrzysta?
piątek, 17.06.2016 05:41
Wode jaka obecnie pijemy to nie woda a sciek p.B.Po awarii nie plucze sie rur tylko ten syf tloczy sie ludziom w rury,dlatego siadaja wodomierze pralki i inny sprzet .Prezes wik ma to wszystko w nosie tylko zysk go interesuje i kasa do kieszeni taki byl zawsze.
water piątek, 17.06.2016 01:29
Ludziska przetestujcie wide pod jakosi PH. Pare kropel a bedziecie zszokowani jaki Kolor ma. Sala ph w necie. Przewaznie kazda woda butelkowa to woda kwasowa a nie alkaliczna. Nasz organizm wytwarza ph okolo 7.0. Sam robilem eskperyment w domu I bylem w szoku
J czwartek, 16.06.2016 23:56
Na Złotym też kamień a mamy 21wiek.
piątek, 17.06.2016 00:58
A co to ma do rzeczy?
Mam krewnych w Niemczech pod Hannoverem i tamtejsze wodociągi raz w roku robią tzw odkalkowanie, po naszemu odwapnianie rur, bo woda jest tam mocno zwapniona i tworzy kamień na rurach.
piątek, 17.06.2016 00:03
PRZECIEŻ SP.MIESZK. TO W WIĘKSZOŚCI ESBECKA BANDA
piątek, 17.06.2016 00:05
prezes jest na liście Wildsteina
ddz czwartek, 16.06.2016 23:18
przestancie narzekac tylko zmiencie tego prezesa
zorientowany czwartek, 16.06.2016 23:28
A mówilem, że za wszelką cenę trzeba znaleźć nowy etecik dla przegranego politycznie kolegi. Ludzie, kiedy będziecie doceniać tych którzy pracę traktują poważnie?
mieszkanka os. Kolorowego czwartek, 16.06.2016 23:05
A ja na Kolorowym mam wode ok! I zadnych problemow z jej dostawa. Wiec o co kaman? Ktos tu probuje ludziom jakis galimatias wprowadzic. Nie ladnie!!!
XYZ czwartek, 16.06.2016 21:25
A tak na poważnie, to nikt nie ma pretensji, że woda jest twarda, ale że jest twardsza niż zwykle. I nie jest to kwestia podgrzewania w rurach, bo ja /jak zawsze/ do czajnika leję zimną, a kamień aż zgrzyta i zalatuje cementem - o przepraszam - zdrowotnym wapniem. Pan jak zwykle chce "zagadać" temat licząc na to, że zanim ludzie otrzeźwieją po takiej przemowie, to Pana już nie będzie. Szkoda.
czwartek, 16.06.2016 22:29
Zyta czwartek, 16.06.2016 21:37
Żałosne ględzenie pana Bronowickiego jest jasnym dowodem jego ignorancji! Do rozdawania baloników podczas "Marszu Dla Życia" lepiej się ten pan nadaje niż do dbania o jakość wody w mieście.
czajnik czwartek, 16.06.2016 17:11
os Zielone też czajnik biały od kamienia cały podczas gotowania
czwartek, 16.06.2016 21:35
Pralki i zmywarki zakamienione, ale jakość wody super ???
XYZ czwartek, 16.06.2016 21:19
Panie Prezesie - GENIALNE!!! Do dzisiaj nie wiedziałem, że Pan tak dba o moje zdrowie.Czas to nazwać: gdzie mieszkamy? Bad Dzierżoniów? Dzierżoniów Spring? Bo Dzierżoniów Zdrój to jakby trywialnie... Z ilością wylewek też możemy przebić Anglików:1 - crystal water; 2- aqua perlage; 3- malina sowiogórska; 4 grillowa; 5- serek i cebulka itd, itp.
mieszkaniec czwartek, 16.06.2016 21:28
Przecież wiadomo, że chodzi o rury z ciepłą wodą. Mieszkam na osiedlu i u mnie zdarza się, że jest rudawa woda zimna. Ciepła często jest z kamieniem kotłowym (piasek), z obniżonym ciśnieniem i czasami biaława. Myśle, że to jest walka polityczna ( na sudeckiej koś napisał,że chodzi o ......). Jak zwykle nikt nie mówi o rozwiązaniu problemu, tylko szuka się winnego
fg czwartek, 16.06.2016 22:42
No właśnie nie tylko o CWU chodzi, chociaż w CWU jest to większy problem.
Ja CWU nie mam, gotuję zimną wodę i 1/4 szklanki herbaty przy dnie muszę wylać, żeby tego szlamu nie pić.
Za co ja ku*wa płacę w tych rachunkach za wodę? Jak zechcę mineralną to sobie w butelce kupię. Kto mi zapłaci za zniszczenie sprzętu AGD?
Jakieś 4 miesiące temu miałem atak kolki nerkowej. Tak się zastanawiałem skąd w wieku około 30 lat można mieć piasek w nerce.
Teraz ku*wa wiem. Jakbym tego sk****sysa Bronowickiego we własne ręce dostał, to nie wiem co bym z nim zrobił.
czwartek, 16.06.2016 21:10
Bronowicki z OBS i Bolisęga z ND (PO) to symbole wstydu mieszkańców DDZ
czwartek, 16.06.2016 20:59
Na Jasnym piasek leci z woda
Cadyk z Biłgoraja czwartek, 16.06.2016 20:40
Woda już jest po tych wszystkich inwestycjach unijna - a niedługo może będzie koszerna - portalsamorzadowy.pl/rozmowa-tygodnia/pp
p-bot-oraz-prywatyzacja-to-rozwiazania-d
la-polskich-wodociagow,32834.html
dacha czwartek, 16.06.2016 19:06
Panie Prezesie Bronowicki, problem jakości wody nie dotyczy tylko osiedli dzierżoniowskich. Doskonale Pan wie, że stan jakości wody w prawie całym mieście jest fatalny, a nie wszędzie dociera wszak woda z elektrociepłowni. Proszę więc nie wprowadzać nas w błąd. "Pan chyba sam nie wie, co się z tą wodą dzieje."
Popieram czwartek, 16.06.2016 19:15
100 % RACJI !!!
czwartek, 16.06.2016 20:23
Mieszkam w starej części miasta i wodę mam bardzo dobrej jakości. Ale chyba jest tak, że w różnych częściach miasta woda nie jest ta sama, jest z innych źródeł.
czytelniczka czwartek, 16.06.2016 19:13
Z uwagi na to wyprowadziłam się z Dzierżoniowa.
Mieszkaniec czwartek, 16.06.2016 17:32
Dodajmy do tego ciśnienie ciepłej wody na "starym Tęczowym" gdzie ciepła woda ledwo leci.
czwartek, 16.06.2016 18:59
Za to odpowiada ciepłownia
abraxas czwartek, 16.06.2016 18:00
Kierownictwo Wodociagów odsyłam do Czech.Tam woda jest jak piwo!
czwartek, 16.06.2016 18:44
Na szczęście u nas jest o wiele tańsza.
czwartek, 16.06.2016 18:58
Żółta i niefiltrowana?
zyta czwartek, 16.06.2016 18:35
Panie Bronowicki jeśli pana woda jest taka super to niech ją pan pije surowa zobaczymy ile pan pociągnie na tej "żródlanej" wodzie.Ja przed gotowaniem filtruję ją w dzbanku Daf i dopiero gotuję inaczej nie da rady tego syfu pić.Jeden kamień i osad.
aaa czwartek, 16.06.2016 18:15
Co pan bzdury opowiada. We Wrocławiu jest ciepła woda z ciepłowni a woda do picia jwst jak żródlana nawet zachęca się nie kupować mineralnej gdyż woda pitna jest czysta i zalecana do picia. A może emeryci by skorzystali z mądrości młodych wykszztałconych ludzi a nie mówili BEŁKOTU bo śmiech ogaarnia na to co mówi pan z wodociągów. Chłopie Twój czas się kończy i należy dopuśccić młodych.
autor czwartek, 16.06.2016 18:13
I co wynika z tego spotkania?
evoque czwartek, 16.06.2016 18:11
Bronowidzki zarabia jako prezes wodociagow po 50.000zl miesiecznie to mu nie przeszkadza wyzszy rachunek za wode.nie bardzo widac ze chca pomoc mieszkancom.dostal sie na posade i tyle z jego pracy....szkoda ze nie interesuje sie sytuacja jakiego stanu jest woda w ddz w kranach.
czwartek, 16.06.2016 18:03
Szkoda gadać truja nas
Anna czwartek, 16.06.2016 17:38
Jestem z Tęczowego.Fatalna jakość wody,częste awarie,brak porządnie ciepłej wody to standard.A płacić trzeba,tylko za co? Za ten syf?!
mieszk. czwartek, 16.06.2016 17:12
na os. Tęczowym II też kamień w wodzie , a filtry drogie i woda też coraz droższa . oszczędza się , mniej kubików jest zużytych a cena na rachunku coraz większa .
czwartek, 16.06.2016 17:04
Nie ma komu porządku zrobić nie tylko o wodę się rozchodzi. Proszę zobaczyć jak drzewka i inne bajery rosną w Bielawie tam os się lepiej prezentują a w ddz problem jest straszny PRL jest a czynsze bardzo duże ale to chyba jest ten nowoczesny Dzierżoniów.
kolor czwartek, 16.06.2016 16:58
na Kolorowym tragiczna!!! bardzo duży osad kamienia