anowtorek, 27.06.2017 18:07
Będzie realizowany najkrótszy wariant, z lewej strony dotychczasowej K-8, aby dogodniej skomunikować łącznik drogowy Dzierżoniowa z drogą K-8 , w przyszłości S-8. Wreszcie skończą się improwizacje i prowizorki i powstanie droga przyszłościowa na miarę XXI wieku.. Wariant 5 został namalowany na mapkach , bo były takie wymogi, od początku był poronionym pomysłem.
bisekpiątek, 23.06.2017 12:33
ciekawe czy uzwglenili tez jakies drogi rowerowe ?! zeby nie wszylo tak jak z droga lagiewniki dzierzoniow. miala byc droga rowerowa do dzierzoniowa i guzik z tego wyszlo!!! Łagiewniki moglby sie stac dobra baza wypadowa do gor sowich, jakby ktos pomyslal i polaczyl drogi rowerowe. Lasy Panstwowe tez by mogly w tym brac udzial. Ale nie ma ludzi z pomyslem jak wojt jezdzi tylko autem to nie zrozumie tego. Aby te lesne dziadki wreszcie sie zmienily na stolach.
kkkkwtorek, 20.06.2017 21:46
a PO co tam Wielichowska POtrzebna?
wtorek, 20.06.2017 22:38
Dzieki tej posłance wszystko sie w końcu ruszyło.Od początku wszystko "pilotowała" .Nie interesuje mnie z jakiej jest partii.
Tśroda, 21.06.2017 11:22
Droga w wariancie najkrótszym , przez Ząbkowice i Kłodzko, to przyszłościowy, logiczny wariant na miarę XXI wieku. Pora wreszcie skończyć z PROWIZORKAMI , bo do niedawna prowizorki w Polsce były standardem, czego skutki niejednokrotnie odczuwamy. Dla przykładu : drogę szybkiego ruchu z Krakowa do Zakopanego nie budują przez Wadowice. Dzierżoniów ma dobry , krótki łącznik z drogą K-8, Świdnica położona blisko Wrocławia i niedaleko ma do A-4. Planowana droga do Kłodzka ma umożliwić szybko i bezpiecznie dojechać turystom z północy i centrum Polski , a przede wszystkim inwestorom, na teren ZIEMI KŁODZKIEJ i POWIATU ZĄBKOWICKIEGO. Od Gdańska, przez Wrocław, Ząbkowice, Kłodzko to wariant z przyszłością, który za jakiś czas stanie się korytarzem łączącym Gdańsk, Warszawę , Wrocław, Kłodzko, Wiedeń i dalej na południe Europy. Improwizacji - prowizorkom, pora wreszcie powiedzieć NIE !!!
anośroda, 21.06.2017 08:13
Dzierżoniów ma łącznik z drogą K-8 i to wystarczy.
wtorek, 20.06.2017 17:46
czyli Kłodzko łagiewniki nadal będzie niebezpieczna i będzie ciasno skoro nie będzie po dwa pasy..teraz jest z ruchem masakra a zanim to wybudują to i 2x2 nie robiło by szału..ale postawi się ograniczenia i fotoradary
wtorek, 20.06.2017 23:48
Większość będzie 2+1. Czyli dwa pasy z jednej strony np. przed wzniesieniami. Ale to rodzi tylko napięcia na drodze bo "trzeba zdążyć wszystkich wyprzedzić".
środa, 21.06.2017 07:18
cała Szwecja jest tak "zbudowana" i jakoś nie ma tam radarów i nikt nie musi bo co 5 km jest szansa na wyprzedzanie
środa, 21.06.2017 09:33
kiepski przykład - Szwecja jest obszarowo większa od Polski a żyje tam cztery razy mniej ludzi ( około 10 mln )
xxxwtorek, 20.06.2017 22:48
Wariant w kierunku Świdnicy i Dzierżoniowa , a następnie na Kłodzko jest jedynym wartym ładowania tak duzych pieniędzy w budowę tej drogi. Połączenie dla południa województwa to najwazniejszy projekt infrastrukturalny dla Dolnego Sląska - pora to w końcu głośno powiedzieć.
xxxwtorek, 20.06.2017 23:47
a po co na Świdnicę? zrobili przecież łącznik z autostradą
Vwtorek, 20.06.2017 20:21
Kto reprezentował Dzierżoniów?
Komentarze (16)