Punkt Obsługi Klientów NFZ w Kłodzku zmienia lokalizację
Od 1 kwietnia Punkt Obsługi Klientów NFZ w Kłodzku będzie zlokalizowany przy ul. Objazdowej 11, przy siedzibie PGNiG i w bliskiej odległości od centrum handlowego Galeria Twierdza Kłodzka. Nowe miejsce jest zdecydowanie bardziej komfortowe i przestronne, a przede wszystkim dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Punkt znajduje się na parterze budynku, więc można do niego wygodnie wjechać wózkiem inwalidzkim czy z wózkiem dziecięcym. W nowym miejscu przewidziano także Kącik Małego Klienta i pokój dla opiekuna z dzieckiem.
Ważne:
W dniu przeprowadzki, czyli 31 marca, punkt obsługi będzie zamknięty, dlatego i nie załatwimy swoich spraw na miejscu. Jednak bez problemu możemy zostawić wniosek w skrzynce znajdującej się przed wejściem.
Wszystkie wnioski będą realizowane od następnego dnia, a odpowiedzi zostaną odesłane na wskazany przez klientów adres.
W okresie przeprowadzki kłodzkiego punktu, bez zmian będzie działać sala obsługi w Wałbrzychu przy ul. T. Kościuszki 1-3. Podstawowe informacje o tym jako poruszać się po systemie opieki zdrowotnej uzyskamy także pod bezpłatnym, całodobowym numerem infolinii 800 190 590.
Sprawy, które można u załatwić w punkcie:
• uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
• potwierdzić Profil Zaufany;
• podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
• zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
• potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
• uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia
Komentarze (2)
A ta objazdową niestety daleko. Ciekawe co będzie teraz w aktualnej lokalizacji?