Co dalej z Punktem Paszportowym w Kłodzku?
Na początku kwietnia br. w nowym budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Wyspiańskiego 2K w Kłodzku podpisany został list intencyjny dotyczący utworzenia i funkcjonowania Terenowego Punktu Paszportowego. Jak wówczas zapowiadano, na jego oficjalne otwarcie trzeba będzie poczekać ok. 1,5 miesiąca. Na jakim etapie są obecnie prace związane z jego uruchomieniem?
- W budynku przy ul. Wyspiańskiego 2K przygotowane i wstępnie wyposażone zostało pomieszczenie pod siedzibę Terenowego Punktu Paszportowego. Obecnie czekamy na ofertę z Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych na zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego. Oczekujemy również na zlecenie przez Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu, wykonania dedykowanego łącza internetowego do planowanej siedziby Terenowego Punktu Paszportowego w Kłodzku. Zlecenie wykonania łącza przez DUW jest warunkiem koniecznym do rozpoczęcia procesu rekrutacji pracowników, a następnie ich przeszkolenia w Oddziale Zamiejscowym DUW w Wałbrzychu - czytamy w komunikacie Starostwa Powiatowego w Kłodzku. - Uruchomienie Terenowego Punktu Paszportowego będzie możliwe po podpisaniu przez Wojewodę Dolnośląskiego Porozumienia z powiatem kłodzkim, a takie będzie możliwe po „uzbrojeniu” siedziby w niezbędne łącza i sprzęt. W związku z brakiem precyzyjnego określenia ile czasu będą trwały działania zarówno PWPW i DUW, jest nam bardzo trudno wskazać termin uruchomienia Punktu.
Przeczytaj komentarze (4)
Komentarze (4)