Badanie satysfakcji klientów w Starostwie Powiatowym w Kłodzku
Starosta Kłodzki informuje, że w dniach 7-30 września 2020 r. w Starostwie Powiatowym w Kłodzku oraz w oddziałach zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie przeprowadzone będzie badanie satysfakcji klientów.
Celem badania będzie sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do jakości świadczonych usług.
Ankiety w wersji papierowej dostępne będą w następujących lokalizacjach:
– Biuro Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Kłodzku,
– Referat Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Kłodzku,
– Referat Komunikacji w Oddziale Zamiejscowym w Bystrzycy Kłodzkiej,
– Referat Komunikacji w Oddziale Zamiejscowym w Nowej Rudzie,
– Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Oddział Zamiejscowy w Nowej Rudzie,
– Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Oddział Zamiejscowy w Bystrzycy Kłodzkiej,
– Siedziba komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kłodzku, ul. Kościuszki 7,
– Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Kłodzku, ul. Kościuszki 2.
Ankieta będzie również dostępna w wersji on-line na stronach: www. bip.powiat.klodzko.pl i www.powiat.klodzko.pl
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w badaniu.
W wyniku ubiegłorocznego badania satysfakcji klientów zrealizowane zostały następujące działania:
1) Wprowadzono system kolejkowy w wydziale KTD o/z w Bystrzycy Kłodzkiej oraz o/z w Nowej Rudzie.
2) Przyczyniono się do poprawy warunków dla klientów poprzez umieszczenie na korytarzach dodatkowych krzeseł, stolika.
3) Kontynuowane są prace adaptacyjne budynku w Kłodzku przy ul. Wyspiańskiego 2k – budynek nr 4 na cele administracyjne dla poprawy jakości obsługi klienta.Dodatkowa lokalizacja zapewni komfortowe warunki obsługi klientów, dużą liczbę miejsc parkingowych.
Starosta Kłodzki
Maciej Awiżeń
Przeczytaj komentarze (1)
Komentarze (1)