Wysoki poziom satysfakcji klientów z jakości usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Kłodzku
Wysoki poziom satysfakcji klientów z jakości usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Kłodzku. Z raportu tegorocznego badania ankietowego wynika, iż ogólna ocena poziomu usług określona została przez respondentów na poziomie 4,53 przy 5-stopniowej skali.
Badanie satysfakcji klientów przeprowadzone zostało w dniach 7-30 września 2020 r. w Starostwie Powiatowym w Kłodzku oraz w oddziałach zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie. Jego celem było sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów w odniesieniu do jakości świadczonych usług. Wynik badania pokazał, iż ogólna ocena poziomu usług określona została na poziomie 4,53 przy 5-stopniowej skali.
- Szanowni Państwo, cały czas staramy się podnosić poziom świadczonych usług dla Klientów naszego starostwa. Naszą pracę oceniliście Państwo wysoko w przeprowadzonym ankietowym badaniu satysfakcji klienta. Dziękujemy! - czytamy w komunikacie Starostwa Powiatowego w Kłodzku.
W 2020 roku wyznaczono koordynatora do spraw dostępności w Starostwie Powiatowym w Kłodzku. Do jego zadań należy w szczególności wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Kłodzku oraz monitorowanie podejmowanej przez starostwo działalności w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Wyniki tegorocznego badania prezentuje wykres. Szczegóły znajdą Państwo tutaj: http://www.bip.powiat.klodzko.pl/.../raport_klienci...
Przeczytaj komentarze (11)
Komentarze (11)