prcujacy a nie strajkujacyczwartek, 25.04.2019 00:47
od dzisiaj powinno sie do nauczycieli zwracac Pani szantazystko jaki sie nie podoba szantazystom to niech ida do pracy na konserwatora powieszchni plaskich ale tam trzeba pracowac 8 godzin dziennie i40 godz tygodniowo ale szantazysta tego nie ogarnie
Matka maturzystkiwtorek, 16.04.2019 17:58
Mam propozycję dla protestujących uczennic z Chrobrego w Kłodzku jeżeli jakimś cudem (mam nadzieję) matury się odbędą bez problemów to Wy w ramach protestu nie podchodzcie do nich i w solidarności z nauczycielami powtarzajcie 3 klasę. Masakra.
wtorek, 16.04.2019 18:52
o tototo
Maturzystkawtorek, 16.04.2019 20:48
Dlaczego? Bo nie mamy prawa wyrazić swoich poglądów? Czy może dlatego, że nasza postawa jest sprzeczna z Pani oczekiwaniami? Z całym szacunkiem do Pani, ale błagam, przecież jedno z drugim się nie łączy.
wtorek, 16.04.2019 21:06
Pani Matka maturzystki dobitnie powiedziała, jeżeli popierasz to co w tej chwili robią nauczyciele i nie chcą dopuścić do odbycia się matur to stań razem z nimi w jednym szeregu i w ramach ich poparcia nie przystąp do matury, która i tak się odbędzie bez względu na ich strajk a ty dla mnie będziesz łamistrajkiem takim samym jak ci strajkujący nazywali nauczycieli, który nie chcieli strajkować.
Matka maturzystkiwtorek, 16.04.2019 21:45
Droga Maturzystko chyba nie wiesz do czego nawołuje ZNP czyli do braku klasyfikacji maturzystów, nie udało się z egzaminami gimnazjalnym próbują z maturzystami, także wyrażaj swoje zdanie i popieraj strajkujących, widać masz inne plany niż Twoje koleżanki i koledzy i do matury nie masz zamiaru podchodzić. Twoje prawo.
Maturzystkawtorek, 16.04.2019 23:06
Wiem do czego nawołuje ZNP, co więcej- obawiam się, że mimo swojego wieku, orientuję się w CAŁOKSZTAŁCIE sytuacji lepiej niż Pani. Dlatego też uważam, że to rząd jest obojętny, zamiata wszystko pod dywan, nie stara się nawet załagodzić sytuacji. Ba! Nie zwrócił się bezpośrednio do nas- maturzystów. Kij ma dwa końce, ale niestety 4- letnie rządy partii rządzącej osiągnęły swój cel- podzielić społeczeństwo, w samym 2019 roku działo się tak przy WOŚP, przy Deklaracji LGBT+ czy przy właśnie strajku nauczycieli. Podzielonym społeczeństwem łatwiej manipulować. Czy rozmawiała Pani z jakimś nauczycielem na temat matur? Na temat przyszłości Pani dziecka? Ja na temat swojego egzaminu dojrzałości rozmawiałam z wieloma pedagogami, z wielu różnych szkół. Proszę zatem obojga Państwa o niewyznaczanie mi tego, co powinnam zrobić w związku ze swoimi poglądami, bo doskonale wiem. Dla jasności- nie staję za ZNP, ale za nauczycielami jako przeszłą, teraźniejszą i przyszłą grupą zawodową. Pozdrawiam
Tomśroda, 17.04.2019 00:02
Oj jakaś ty młodziutka naiwna i ....Co ty wiesz o życiu? Dlaczego nie walczyłaś o pielęgniarki o emerytów którym na leki nie starcza choć często walczyli za wolność dzięki której możesz teraz pisać o swoich poglądach, o całą rzeszę ludzi pracujących za najniższą krajową. Dlaczego w ich sprawie nie walczysz? Jest ci obojętny ich los?
Maturzystkaśroda, 17.04.2019 00:21
Ta dyskusja zmienia swój charakter na taki, który mija się z celem. Dlatego zanim ją zakończę, podkreślę dwie istotne sprawy. Po pierwsze, tak na przyszłość, proszę bez ad personam, bo czasem można niecelnie trafić ze swoją ironią. Po drugie- te argumenty nie są merytoryczne, , nikomu nie odejmuję tym, że popieram prostest.
xxx.xxxśroda, 17.04.2019 18:38
Myślałam, że maturzyści to już wiedzą, że pieniądze nie "rosną na drzewach" i niestety żeby jednym dać innym trzeba zabrać. Nie wiem dlaczego to nauczyciele mają być jedyną wybraną grupą zawodową i dostać 1.000 zł. kosztem innych ciężko pracujących, którzy nie dostaną nic. 1.000 zł. do zasadniczej i od tego wysługa to już nie 1.000 zł ale nawet 1.200 zł. A tym nauczycielom, którzy tak zazdroszczą wysokich wynagrodzeń w marketach proponuję 1 miesiąc pracy w prywatnej firmie lub na kasie w markecie, może jak dostaną szkołę życia to w głowach się nie będzie przewracać i wreszcie docenią te wszystkie przywileje, o których inni (tak dużo zarabiający) mogą tylko pomarzyć.
Krzysiekśroda, 17.04.2019 07:51
Normalnie się wzruszyłem, piękne wypracowanie na temat jaki to rząd jest zły, czyli nie chodzi aby było lepiej, tylko aby dowalić obecnie rządzącym, mama nauczycielka to napisała ? Jestem za tym co napisała mama maturzystki w ramach strajku nie podchodź do matury, bo jeśli dojdzie ona do skutku to dzięki rządowi.
Rodzicśroda, 17.04.2019 11:15
Maturzystka pisze w imieniu swojej matki lub ojca nauczyciela i tyle w temacie. Młodzież która wspiera protest to dzieci nauczycieli co widać na załączonych obrazkach.
abcśroda, 17.04.2019 14:53
ze swoją deklaracją lgbt proponuję przejechać się do berlina i przy najbliższym meczecie wyrazić swoję zainteresowanie. Szybko nauczą latać......z dachu wieżowca. Takie to multikulti się wam wmawia
młotpiątek, 19.04.2019 00:18
A ten Szewczyk to nie ma swoich dzieci co on wie
czwartek, 18.04.2019 15:08
Czy za okres strajku będą mieli płacone?
czwartek, 18.04.2019 20:35
Zgodnie z prawem to nie, ale jak można było przeczytać na tym portalu niektórzy włodarze miast deklarowali, że zapłacą nauczycielom za okres strajku co w cale mnie nie dziwi bo i tak na ten cel mają przeznaczone pieniądze. Interesuje mnie jedno dlaczego włodarze milczą na temat podwyżek dla nauczycieli czyżby dlatego, że będą partycypować w tych kosztach i nie na rękę im podwyżki ?
Plczwartek, 18.04.2019 22:54
Oczywiście że POwiat zapłaci. Na porządki w mieście nie ma pieniędzy ale robienie zadymy w kraju owszem.
Martaśroda, 17.04.2019 16:45
Mam pytanie do nauczycieli.
- dlaczego po znajomosci podciąganie oceny uczniom ( ktorych znacie rodziców? ) Nie uważacie,ze to krzywdzące dla innych uczniów? I nie udawajcie, ze nie wiecie o czym piszę!
abcczwartek, 18.04.2019 08:33
niestety to rozpowszechnione zjawisko:( biegający do nauczycieli nawiedzony rodzic, zaprzyjaźniony z nauczycielem lub nie, ale natrętny i żądający. I takiemu dziecku daje się naciąganą ocenę.
Beticzwartek, 18.04.2019 13:43
Oj wiem coś o tym. Mój syn uczy się naprawde b.dobrze. jego kolega mówiąc brzydko olewa wszystko, a ma 5 na koniec roku z pewnego przedmiotu ,a moj syn 4. Jest to baaaardzo krzywdzące. U kolezanki w klasie nauczycielka podnosi ocene rowniez po znajomosci swojej znajomej córce. Dzieci to widza i opowiadaja w domu. Nie jest to extra fajne. Nauczyciele nie robcie tak bo to krzywdzące dla dzieci.
Ankawtorek, 16.04.2019 06:37
Mendy społeczne wciągają w głupią grę biedne dzieci!!! Żyć nie mają z czego, pielęgniarki i położne ze stażem 30 letnim po podwyżce nie mają 3000 zł pracujące dzień w dzień po 8 godzin a te małpy 4 h dziennie, urlop zdrowotny itp i mało
obserwatorwtorek, 16.04.2019 20:47
Himalaje ignorancji i rynsztok językowy nie świadczą o Tobie, Anko, dobrze.Pielęgniarki i położne zmieńcie dyrekcję.Dla biurowych pieniądze ma!
Ankaśroda, 17.04.2019 07:40
A Ty obserwator czasem nie jesteś tym nauczycielem sp6, bo widocznie prawda Cię w oczy kole, nie pracuje w służbie zdrowia i ja nie narzekam na swoje zarobki, wykonywany zawód wybierałam świadomie i bynajmniej nie odstawiam cyrkow
obserwatorśroda, 17.04.2019 19:21
Wypowiadasz się, a nie masz pojęcia o pracy zarówno nauczycieli ,jaki pielęgniarek?Jak coś mówisz,to wysil się zgłębić temat!Potwierdzam,że jesteś ignorantką.
Ankaśroda, 17.04.2019 22:05
A ty dla mnie jesteś pajacem POwskim i zapewne strasznie wykwalifikowany, gdybym nie miała pojęcia o pracy pielęgniarki to na 100% pozostawiłabym to bez komentarza, niestety ale w rodzinie mam lekarzy i PIELĘGNIARKI, a Ty głąbie spier....pod ratusz i śpiewaj z kartki, żegnam
obserwatorśroda, 17.04.2019 22:57
No i znowu rynsztok z ciebie wychodzi.Ignorancja, chamstwo, zerowy poziom emocjonalny.Wykwalifikowany, owszem jestem, ale nie POwski.A ty zapewne pieniacz polityczny .Lekarze i pielęgniarki z rodziny powinny się wstydzić za taką krewną.Przynosisz im wstyd!!!!!Żegnam prostaku!Nie czytam więcej twoich wypocin.
Ankaczwartek, 18.04.2019 10:31
Widać twoje kwalifikacje, zapewne pedagogiczne, bo najłatwiej dostać się właśnie na pedagogike, rynsztok słów wychodzi ze mnie a z Ciebie to jest ogólny rynsztok, a prostaka poszukaj wśród grona rodzinnego, prawda zabolała i proszę jakie oburzenie, za dużo się tutaj udzielasz żegnam
Wenśroda, 17.04.2019 20:28
Kosz im na głowe.
obserwatorśroda, 17.04.2019 23:09
Wow ,odważniak z ciebie.Szkoda tylko, że zza ekranu komputera.
Gowczwartek, 18.04.2019 06:00
A z ciebie cienias, tez zza szybki
Państwo XYZśroda, 17.04.2019 16:59
Nauczyciele, których znam nie chcą strajkować..muszą bo są zaszczuci przez innych nauczycieli. Krzyczące małe koguciki zaszczuwają pokoje nauczycielskie. Nie dostaniecie nic poza tym co zostało przedstawione... Nie szkoda Wam kasy ? Mlynarz w Kłodzku wyczyscił kasę, od miasta nic nie dostaniecie...Broniarz już nie ma pomysłu sam nawołuje do rozmów. Rodzice będą Wam długo pamiętać tą sytuację...
Autorśroda, 17.04.2019 21:04
Argumenty a ściślej ich brak nie trafiają do społeczeństwa,rodziców czy uczniów.Za mało godzin pracujecie i tyle. Porównanie z tucznikiem- wasza edukacja ma się bardzo źle .
obserwatorśroda, 17.04.2019 23:06
Polecam przeczytać "kartę nauczyciela".Tam jest napisane, ile pracuje nauczyciel.Jak społeczeństwo ocenia, to powinno zgłębić temat u źródeł.Poczytać, porozmawiać z nauczycielami , ich rodzinami.Dzisiaj Kukiz mówił o pracy żony-nauczycielki.
środa, 17.04.2019 21:52
60% szkół i 67% przedszkoli w Polsce ( dane z dzisiaj ) nie strajkuje normalnie naucza. A nasz POwiat w zaparte za Schetyną i Broniarzem. Przyjdzie czas na podziękowanie nas rodziców i naszych dzieci.
baltazarponiedziałek, 15.04.2019 21:33
Lidl przyjmuje 3000 na rękę
wtorek, 16.04.2019 23:51
Idz do Lidla tam nie trzeba miec studiow a do szkolnictwa owszem.
Plśroda, 17.04.2019 00:07
Studia pedagogiczne? Po tych studia na zielonej wyspie gdzie Tusk wysłał Polaków przy zmywakach pracuje kilkaset tys naszych rodaków-pedagogów.
obserwatorśroda, 17.04.2019 23:00
Bo tam więcej zarobią, niż w naszej szkole!
kaskawtorek, 16.04.2019 00:04
Pozwalniać dyscyplinarnie jak nie chcą pracować.
A co do zarobków to zobaczcie na oświadczenia majątkowe radnych będących nauczycielami. Z tytułu pracy w szkole zazwyczaj mają 60-80 tys rocznie tj. 5-7 tys brutto miesięcznie.
Poszukajcie sobie, wszystko można sprawdzić.
rodziceśroda, 17.04.2019 17:40
Myślę że nauczyciele powinni płacić odszkodowania za skutki strajku i cieszyć się ze nie zostali jeszcze zwolnieni z pracy ... tak jest w firmach prywatnych i powinno być w szkołach skoro chcą tak samo super zarabiać jak w prywatnym biznesie
obserwatorwtorek, 16.04.2019 13:22
Mądra Kaśko!Radni to doświadczeni nauczyciele z wieloletnim dorobkiem i stopniem awansu.Zobacz, ile zarabiają młodzi na dorobku.Nikt z młodych nie przyjdzie do szkoły za takie zarobki.Będą uczyć Ukraińcy i inni uchodźcy!Wtedy będziecie szczęśliwi?
wtorek, 16.04.2019 14:14
Tak chcemy Ukraińców oni nie narzekają, początkujący nauczyciel powinien zarabiać najniższa krajowa, a biegiem lat gdy będzie doświadczony to dać mu podwyżkę / a nie zadać 1000 zł z góry! Na łeb upadli
obserwatorwtorek, 16.04.2019 14:30
A ty masz najniższą krajową?Studia wyższe, podyplomówki i kursy?
obserwatorwtorek, 16.04.2019 14:34
To dawaj do szkoły!Wymień "nierobów".
kaskawtorek, 16.04.2019 16:49
W każdym zawodzie początkujący pracownicy mają niższe stawki.
A pokaż chociaż jedną ofertę pracy na stanowisko nauczyciela w szkole publiczej w powiecie kłodzkim, Jakoś nikt nie chce zwolnić etatu, bo nigdzie nie znajdzie nic lepszego. Znam za to osobyz wykształceniem pedagogicznym, które nie zostały przyjęte z powodu braku wolnych etatów w szkole.
Olawtorek, 16.04.2019 17:24
Taka jest prawda? Ja niemam wykształcenia wyższego,, tylko zawodowe pracuje w dobrym hotelu , na wypłatę mam na rękę 2600 zł + premia co miesiąc 200zł + napiwki / nie narzekam i nie zamieniłabym pracy na żadną inną
Olawtorek, 16.04.2019 17:29
Żeby było jasno, pracuje po 8 godz/ co druga sobota i niedziela wolna
obserwatorwtorek, 16.04.2019 18:02
A ja znam takich młodych, którzy,jak popracują,zobaczą fiszki, dziękują za pracę w szkole.Zmieniają pracę, idą nawet do fabryk, bo tam z mgr są kierownikami i mają zarobki powyżej 3tys.A..i jeszcze mówią, że nie muszą się użerać z niewychowanymi dziećmi i roszczeniowymi rodzicami.
wtorek, 16.04.2019 19:51
Zgadzam się, że tak unas w kraju jest, każdy kto wybiera sobie zawód, czy to pedagog, czy lekarz, sędzia musi być świadom tej pracy którą niesie niekorzyść finansowa i zdrowotna
wtorek, 16.04.2019 22:09
No i on miał jaja nie narzekał i nie szantażował tylko dię zwolnił. Jednały jest mała różnica jemu dię chciało.
wtorek, 16.04.2019 22:30
Ignorancie,miej "jaja" i dawaj do szkoły!
abcponiedziałek, 15.04.2019 21:56
Lol, nawet dusznicka pedagożka się ujawniła, persona non grata wśród nauczycieli, jak i rodziców. 3/4 mieszkańców dusznik nienawidzi jej jak stalin hitlera :)
środa, 17.04.2019 17:25
Nie uśpicie prawdy usuwaniem komentarzy. Ta pani nie powinna pracować w szkole. Każdy w Dusznikach wam to powie. I niby za co dla niej podwyżka? Zamiast tego wypowiedzenie jej się należy. I nie wiem za co.są usuwane komentarze? Za prawdę? Bo obrażania ani groźb tu nie ma !
abcśroda, 17.04.2019 10:10
Oho, moderacja usuwa fakty opisujące działalność pedagog z dusznickiej podstawówce. Brawo cenzura
środa, 17.04.2019 10:55
Dla takich pedagogów won od podwyżek !
Autorśroda, 17.04.2019 08:34
W programie ROZDAWNICTWO+ są pieniądze na krowy, tuczniki, ojca Rydzyka, przekop mierzeji wiślanej, synekury dla swoich, stanowiska po 60tys miesięcznie dla asystentek itd itd. Nie ma pieniędzy na pielęgniarki, nauczycieli i ogólnie edukację. Premier Pinokio macha rekami i mówi że pieniądze się skończyły. Ich po prostu nie ma, bo od 89 r. nie było w Polsce czegoś takiego jak nadwyżka budżetowa. Rząd zadłuża nas i następne pokolenia aby spełnić obietnice wyborcze. Przez ostatnie 4 lata ceny wzorsły jakieś 15-25%, dla 4 osobowej rodziny to wzrost wydatków na utrzymania o 400-500 zł. To tyle ile rodzina dostaje na pierwsze dziecko. Rząd najpierw wyjmuje pieniądze z naszych kieszeni aby następnie tryumfalnie oznajmić że nam na daje.Za kilka lat, jeśli to szaleństwo się nie skończy, to my skończymy jak Grecja !
Myszaśroda, 17.04.2019 09:07
Szaleństwo? Szaleństwem było zabierać ludziom pieniądze i rozdawać między sobą A potem mówić im że to nie są pieniądze społeczeństwa. Nie pobieram ani 500+ ani żadnych innych dofinansowań Ale to nie zmienia faktu że Po nigdy nie było dla ludzi. Są wyjątki. Owszem. Ale wyjątek nie stanowi reguły. Pozdrawiam
środa, 17.04.2019 13:25
Prawda jest taka, że dzisiejszy rząd okłamuje ludzi i kupuje ich za ich własne pieniądze tylko po to aby utrzymać się przy władzy a jeśli lud pokocha ich bezgranicznie za wszelkie dodatki+, to go go okradną do reszty bo nie będzie już żadnej apolitycznej instytucji, która pociągnie do odpowiedzialności Kaczyńskiego i jego wściekłą watahę. To jest niestety przykre. Dzisiaj rząd zaczyna szukać brakujących pieniędzy poprzez kradzież naszych oszczędności z OFE w sposób bardziej cyniczny niż zrobiła to PO (czego także nie popieram) i wśród przedsiębiorców, którzy wypracowują najwięcej PKB tego kraju. PiS chce przywrócić komunizm, pozamykać ludzi w zakładach pracy i zniszczyć przedsiębiorczość. To partia stojąca w kontrze do rozwoju kraju i ludzi.
środa, 17.04.2019 16:35
Jestem pewnie twoim sąsiadem i nazywasz mnie watachą. Co ten Schetyna z wami robi.
Plśroda, 17.04.2019 16:33
Ale za to popierasz zaporowe podwyżki dla nauczycieli. Czyli nikomu tylko nauczycielom. Brawo. Tak było w czasie wojny jedni uciekali jak szczury za granicę inni walczyli za WSZYSTKICH. Rozumiem że twoi potomkowie byli tymi pierwszymi.
Autorśroda, 17.04.2019 09:43
Trzeba znaleźc równowagę między pomocą a inwestycjami. PiS tylko rozdaje, a nie zbudował od początku do końca kilometra autostrady!
Życzliwyśroda, 17.04.2019 11:36
Banda nierobów. Popracujcie po 40 godzin tygodniowo i wywalczcie, aby mieć tyle wolnego ile inni ludzie, a nie wakakacje, ferie, weekendy i święta wolne. W dupach wam się poprzewracało. Druga sprawa, wasza płaca powinna być adekwatna od wyników i zaangażowania i macie pracować też na przerwach. A nie jak dzieci mówią, że przychodzą na przerwie z jakąś sprawą i słyszą, że niech nie przeszkadzają, bo macie teraz przerwe dziadygi.
Autorśroda, 17.04.2019 10:54
Nowy program: Jarkowe+, czyli 50 tys. dla swoich. Może tak swoi podzielą się z nauczycielami?
Mariuszśroda, 17.04.2019 07:49
Nauczyciel podstawówki w Kłodzku zarabia 61-63 tys brutto rocznie czyli 3,5 tys na rękę te zarobki są z oświadczenia majątkowego radnych nauczycieli jak pani premier powiedziała że będą zarabiać 8100 to szef FZZ mówi że tylko 230 zł podwyżki??? Trzeba zmusić burmistrza niech sprawdzi monitoring czy strajkujący przebywają w szkole 8 godz dziennie jeżeli wychodzą wcześniej ukarać z dyscyplinarką włącznie za samiwolne opuszczenie miejsca pracy. Na wasze miejsca są chętni rzuca sprzątanie hoteli i zmywak w Anglii i was zastąpią. A z terrorystami się nie negocjuje. A do Pana starosty mam pytanie jakim prawem nauczyciele radni powiatów nie Podają dochodów w oświadczeniu majątkowym to ich obowiązek.
Autorśroda, 17.04.2019 07:56
A asystentka Glapińskiego , którą jest od wszystkiego i od niczego, zarabia tyle miesięcznie...
qwertyśroda, 17.04.2019 09:44
nie siedzą w szkołach podczas strajku. chodzą do szkoły w takich godzinach jak by mieli w planie lekcji a potem spacerują na wolnym czasie po mieście. ludzie nie są głupi! w takich małych miasteczkach wszyscy się znają i widzimy ten wolny teraz czas nauczycieli. nie dziwie się że będą sobie kontynuować ile się da
Realistaśroda, 17.04.2019 07:56
Jak Kowalski i Nowa dostali by 1000 zł brutto to na rękę było by 750 zł nauczyciel jakby dostał 1000 zł to na rękę miałby 1800 zł taka różnica a machanie fiszka z 13tej czy 14tej pensji to tym nie wzbudzicie litości.
Tomwtorek, 16.04.2019 02:00
Oj drodzy nauczyciele. Strajkujcie, wyciągacie rączkę po kasę. Trzeba się było uczyć! Przecież każdy mógł iść na prawo, medycynę a nie biadolić teraz.
wtorek, 16.04.2019 23:55
Po prawie czy medycynie jak sie nie ma pleckow to tez Nic sie nie zwojuje
Państwo XYZwtorek, 16.04.2019 21:14
Podobno nauczyciel człowiek wykształcony...podobno...Trzeba być hipokrytą i obudnikem aby nie dostrzec, że zostaliście wyciągnięci w gierki polityczne przed wyborami. Pan B. piesek na smyczy Peło i Codu steruje Wami jak chce. Jak zagra tak tańczycie. On nie traci tylko Wy, on ma co miesiąc 12 tysi...Już straciliscie w oczach dzieci, rodziców nie podniesienie się już. Rząd pokazał że dają rady z egzaminami, ja osobiście po strajku kierują list do kuratorium o przeprowadzenie kontroli czy program został przerobiony... na każdego nauczyciela z osobna. Dyrektor po negatywnej opinii jest zobowiązany do wyciągnięcia konsekwencji. Brawo belfry
js56wtorek, 16.04.2019 23:45
Brawo dla mojego poprzednika "Państwo XYZ" Przecież ten strajk to był z góry ustalony przez targowicę. Nauczyciele, którzy mają w sobie jakąś klasę honoru powinni wiedzieć, że zostali wmanipulowani w strajk polityczny. Był bardzo dobrze zaplanowany: Egzaminy ośmioklasistów, gimnazjalistów, w maju matura. Przez lata rządzenia PO i PSL nie mieli żadnych podwyżek wynagrodzenia, teraz gdy PiS budzi Polskę z letargu podstawia mu się różne "Kłody pod nogi" aby upadł. Jarosław Kaczyński prawdę powiedział - każda osoba, która jest w porządku wobec prawa i ojczyzny, może spać spokojnie. Obecnie widać naocznie, jak wiele osób w kraju coś dręczy i nie mogą przez to się wysypiać, więc próbują bezskutecznie obalić najlepiej rządzący Rząd PiS od trzydziestu lat!
Alawtorek, 16.04.2019 21:59
Brawo sedno sprawy. Mało kto to rozumie niestety. Już zapomnieli jaki ich Tunio zwolnił 42 tys nauczycieli i zamknął 29 tys szkół i zrobił z nich biedaków. A przecież to inteligentni ludzie
wtorek, 16.04.2019 22:27
Wow, jaki jesteś ważny,"kierujesz list do kuratorium".Poczujesz się dowartościowany.Tylko nie program, ale podstawa programowa.A w ogóle wiesz, czego uczy się twój potomek?Jakie ma przedmioty, nauczycieli i co wie i umie?Pochwal się,gdzie ty pracujesz.Też "skieruję list" do twojego przełożonego.
LikwidacjaKartyNauczucielawtorek, 16.04.2019 19:26
mobilizujmy społeczeństwo do likwidacji karty nauczyciela
Zośkawtorek, 16.04.2019 23:15
Niestety większość społeczeństwa nie ma pojęcia o waszej pracy. Chcą was rozliczać, a sami nie potrafią zrobić sobie rachunku sumienia z pracy zawodowej. Nie jestem nauczycielem żeby nie było, że stąd ta opinia. Uważam jednak, że bardziej należy się Wam, bo macie wkład w przyszłość naszego społeczeństwa. Nie godzę się jednak na 500+ dla tych, którzy przez to, że dostają pieniądze na dzieci nie mają zamiaru podjąć jakiejkolwiek pracy. Im kasa się zgadza, a Was nazywają "nierobami". To jest właśnie absurd tego kraju!
Alawtorek, 16.04.2019 23:05
Drodzy Nauczyciele, róbcie swoje! Macie jak każda grupa zawodowa prawo do strajku i manifestowania niezadowolenia. A jadu i zawiści w naszym kraju nigdy nie zabraknie. Teraz wibec Was, wcześniej wobec Owsiaka, policjantów, Kaczyńskiego. Współczuję tym, co wciąż bezpodstawnie opluwają....
gzkwtorek, 16.04.2019 11:37
Jestem za wysokim uposażeniem nauczycieli,ale to co teraz robią nauczyciele to hucpa polityczna na osłabienie i obalenienie rządu i to kosztem dzieci! Pieśń pochwalna ku czci TNVowi(SP nr 6), telewizji, która jest antypolska, antykatolicka, to był wstyd na całą Polskę. Tym "strajkiem" zamiast zjednać sobie społeczeństwo robicie sobie wrogów. Aż strach pomyśleć kto uczy nasze dzieci.
PS. W Niemczech nauczyciele też chcieli strajkować, mimo, że zarabiają tam dobrze, ale niestety sąd im tego zabronił a niemiecki trybunał konstytucyjny oddalił ich skargę.
Alawtorek, 16.04.2019 22:15
Są za słabi żeby to zrozumieć.
Rodzicwtorek, 16.04.2019 11:26
Po tygodniu w Skodzie większość wróciłaby do szkoły i zgodziłaby się pracować bez podwyżki.
bystrzakwtorek, 16.04.2019 15:43
Po tygodniu w szkole spieprzałbyś do Skody w podskokach!
wtorek, 16.04.2019 22:13
To czemu tego nie zrobisz?
rodzicwtorek, 16.04.2019 07:37
Jesteście hipokrytami. Nie ma chyba tak uprzywilejowanej grupy zawodowej jak Wasza. Nie widzicie nic poza czubkiem swojego nosa. Wydaje się Wam że jesteście najlepsi, najmądrzejsi, że wszystko Wam się należy.... Macie rację, wydaje się Wam. Mam nadzieje że nic nie ugracie i że dzięki temu strajkowi uda się ukrócić te Wasze przywileje poprzez likwidacje karty nauczyciela. Może wtedy docenicie co straciliście. W nosie macie system edukacji i dobro dzieci. Liczą się tylko pieniądze. Co maja powiedzieć inni pracownicy strefy budżetowej którzy pracują znacznie więcej i mniej zarabiają?!
wtorek, 16.04.2019 14:01
Brawo! Bo myślą że jak dostaną podwyżkę, to będzie godniejsze nauczanie, a dzieci dalej będą pobierać korepetycje / żenada
obserwatorwtorek, 16.04.2019 14:48
Przeczytaj "kartę "i znajdź przywileje.
Ddpwtorek, 16.04.2019 18:59
W punkt! Może by tak pielęgniarkom dać rok urlopu zdrowotnego na poratowanie zdrowia??? Czy chcecie by padła przy Waszym łóżku gdy będziecie potrzebować pomocy??? I jeszcze jedno: co jest takiego w tym waszym zawodzie że z reguły to ludzie zgryźliwi, nieprzyjemni i chamscy??? Nauczyciel to nie zawód to rozpoznanie;) karta nauczyciela to relikt PRL-u trzeba wreszcie zrobić z tym porządek
obserwatorwtorek, 16.04.2019 20:29
Coś malutko znalazłeś.Dowody na zgryźliwość,chamstwo,proszę!Bez pomówień.Jak masz taką zdolność stawiania diagnoz, to siebie najpierw zdiagnozuj.Jakie masz rozpoznanie?
Dklponiedziałek, 15.04.2019 21:34
Pomyślcie wy paskudy o takich sprzataczkach w szkołach co po każdym szczylu który nie trafi w kibel musi harować cały dzień!! WSTYD
wtorek, 16.04.2019 07:02
Bo każda sprzątaczka chyba wie, że po uczniach się sprząta, było się uczyć a nie kible myć sieroto!!
Mariolawtorek, 16.04.2019 15:35
Drogi INTELIGENTNY INACZEJ .Jeśli chodzi o POKOJOWE , SALOWE,SPRZĄTACZKI generalnie wszystkie osoby na Stanowisku Utrzymujacym czystość!!!!!Należą się wyrazy szacunku i słowa uznania.Wiedz o tym że zwana przez CIEBIE sprzataczka dba oto abyś "jak chodzisz na lewizne SYFU do domu nie przyniósł.jak jedziesz na wczasy żebyś czysto miał i żeby wszyscy co będą wypoczywać po TOBIE nie smierdzialo.Pokojowka to jeden z najtrudniejszych zawodów w tych czasach dlatego chociażby jest narażona na kontakt z WIELOMA CHOROBAMI i nie tylko .jest to temat zeka .osoba sprzatajaca ma kontakt z tym co wydalicie i nie splukacie delikatnie mowiac.Zawsze usmiechniete mimo że pracują NAWET W NIEDZIELE I ŚWIĘTA MAJOWKI .Pamietaj gdy wszyscy maja wolne i jadą odpocząć TWOJA SPRZATACZKA szykuje dla ciebie miejsce żebyś wypoczol byl zadowolony żebyś mial CZYSTO!!!! Jeśli chodzi o wykształcenie to wiedz że magister KIBLE SPRZATA!!!tylko za granica zeby znajomy go nie widział bo wstyd a do polski wraca taki uczony zarobiony.Ktoś kto nie ma szacunku doSPRZĄTACZKI!!!!nie ma szacunku dla siebie.Jest bardzo Płytkim ludziem Aaaaa SPRZĄTACZKA zawsze znajdzie prace gozej z TOBA bo DYREKTOREM SIĘ BYWA A CZLOWIEKIEM SIĘ ZOSTAJE....
Niedźwiedźwtorek, 16.04.2019 16:28
Mariolka ty to chyba jesteś z rodziny kiepskich /czytaj ze zrozumieniem, że każda ; sprzątaczka sprząta po kimś,) czy to będzie uczeń, czy pacjent, czy wczasowiczów to sprzątaczka musi to posprzątać, (@ kto dyrektor)
Mariolawtorek, 16.04.2019 20:07
Drogi niedźwiedziu to ty naucz sie czytać.Tu nie chodzi o to kto ma sprzątać lecz o przykre słowa w kierunku osób sprzatajacych. Mianowicie sugerowanie że TRZEBA BYŁO SIE UCZYĆ itp.
Dklwtorek, 16.04.2019 07:32
Wystarczy sie przylozyc w domu i nauczyc dziecko podnosic deske,ale tak to jest jak zalatwiacie sie cale zycie pod drzewem.
obserwatorwtorek, 16.04.2019 13:01
Brawo!!Dzieci powinni wychowywać rodzice!Są tacy, co nie wychowują, ale hodują, i mają pretensje do całego świata!
wtorek, 16.04.2019 14:06
Cepie / jak wiesz dzieci są różnego charakteru tak jak nauczyciel który wybiera sobie grupkę ulubionych dzieci, a reszta be
obserwatorwtorek, 16.04.2019 14:24
"Cepie"-świadczy o żenującym poziomie intelektualnym i emocjonalnym interlokutora.Nie ma ulubionych, są dobrze wychowane lub niewychowane przez rodziców.
Rodzicwtorek, 16.04.2019 09:12
Bardzo Serdecznie Dziękuję Nauczycielom za swoja pracę: zwłaszcza za to, że musimy odrabiać lekcję z dzieckiem do godziny 20 (Pani nauczycielka matematyki nic nie tłumaczy gada do tablicy i zadaje kilka stron zadań plus zadania na "Matal...i), Pani z angielskiego za to że dziecko aby coś umiało musi chodzić na korepetycja bo na lekcji nic się nie nauczy, Pani z Geografii za to, ze więcej krzyczy niż tłumaczy...napisałbym więcej ale jak każdy normalny człowiek w tym kraju muszę pracować 8h dziennie plus 'odwalanie' za Was pracy popołudniami. BRAWO WY
..wtorek, 16.04.2019 19:42
Po geografii domniemam że to o Sp3 mowa :)
Mama już bez sił:(wtorek, 16.04.2019 18:41
Widzę nauczycieli waląsających się po sklepach. Umawiają się do fryzjera itp:/ chcecie wiedzieć ile muszą siedzieć w szkołach na strajku???????? Tyle ile trwa normalnie ich praca!!!!!! 3h kawki w sekretariacie i są wolni :/
autorwtorek, 16.04.2019 09:25
Szewczyk a skąd nagle znalazła się antypolska TVN?????pięknie jesteście sterowani i wykorzystywani,pierwszy przypadek w świecie,gdzie terroryści spod znaku ZNP,wzieli za zakładników -uczniów i postawili warunek--uwolnimy dzieci,jak spełnicie nasze żądanie--1000 zł,na rękę,bo jak nie to dzieci rozp.......my,,przypomnę jedyną zasadę która obowiązuje w całym świecie-----z terrorystami się nie rozmawia,a co się robi????dopowiedzcie sobie sami
Kachnawtorek, 16.04.2019 10:33
Ot Polacy. Najmądrzejsi, najlepiej się na wszystkim znają, wiedzą jak pracuje lekarz, ielęgniarka, policjant i nauczyciel i nawet za jakie pieniądze kto i jak ma pracować. A sami narzekają na swój los sprzątaczki, kasjera czy parkingowego...
xxxwtorek, 16.04.2019 10:54
Idąc do lekarza i czekając w kolejce masz tyle czasu że dowiesz się "kto i ile bierze w łapę". Idziesz na komisariat czekając w kolejce nauczysz się połowę paragrafów i jak ten system działa. Idąc do nauczyciela nie dowiesz się nic bo on ma zawsze racje i co on powie jest święte. SORY TAKI MAMY KLIMAT
obserwatorwtorek, 16.04.2019 12:03
Taaaa.Wystarczy,że pójdziesz, poczytasz i już możesz wszystkich zastąpić.Ha,ha,ha.
wtorek, 16.04.2019 12:27
wstyd
dla Państwa Polskiego
ale i wstyd dla nauczycieli
-kika-wtorek, 16.04.2019 12:53
Jakie płace taka emerytura.Popieram nauczycieli,walczcie o swoje.
Rodzicwtorek, 16.04.2019 15:04
40 godzin pobytu w szkole w tym 20 dydaktycznych, przygotowanie się do zajęć i sprawdzenie prac uczniow dodatkowe zajęcia i kolka zainteresowan dla uczniow płaca to średnia krajowa za wyjazdy z uczniami wyplata delegacji jak każdy inny pracownik zgodnie kodeksem pracy rekompensata za pracę to ferie zimowe, świąteczne i dwa miesiące wakacji. Żadnej karty nauczyciela
obserwatorwtorek, 16.04.2019 15:34
Odsyłam do "karty" w poszukiwaniu przywilejów.
FilmikSp6usuniętywtorek, 16.04.2019 18:28
Strajkujcie w Święta Wielkanocne i wakacje:)
USKłodzkoponiedziałek, 15.04.2019 21:58
ZGŁASZAMY "NAUCZYCIELI" DO URZĘDU SKARBOWEGO. Wiesz który nauczyciel prowadzi korepetycje - zgłoś go do US niech sprawdzą czy odprowadza podatek. Jak Ja mam płacić na ich wypłaty to niech ONI płacą np na drogi.
Każda wiadomość o łamaniu prawa jest dla nas cenna. Skuteczna walka z przestępczością to więcej pieniędzy w krajowym budżecie na drogi, szkoły, szpitale i inne wydatki publiczne. Jeżeli masz informacje, które mogą nam w tym pomóc, nie zostawiaj ich dla siebie – powiadom KAS.
powiadomKAS@mf.gov.pl 800 060 000
wtorek, 16.04.2019 14:09
Oczywiście że zgłoszę, bo wiem kto dorabia i mam nagranie czarno na białym # jest to karalne kwota grzywny! Chcieli to będą mieć zniżkę
Karolwtorek, 16.04.2019 17:00
Ja mam ukryta kamerkę jak przychodzi pani od korepetycji , muszę wiedzieć jak uczy i za co pobiera kasę
Autorponiedziałek, 15.04.2019 22:45
Donieś na Jarosława w sprawie kasy którą wziął dla księdza...Numer poprawny...
Katarzynawtorek, 16.04.2019 07:27
Tu wcale nie chodzi o kasę,tylko o obalenie legalnie wybranej władzy. Nauczyciele to tylko bezwolne narzędzia,które powinny szukać nowej pracy. Szukajcie ,oby jak najdalej od naszych dzieci !!!
Ateckiponiedziałek, 15.04.2019 23:12
Korepetycje nie są opodatkowane, sprawdź wyrok SN. Dlaczego jest tyłu baranów.
niewtorek, 16.04.2019 09:57
Ja tam zgłoszę dla zasady żeby sprawdzili. Za to jak utrudniliście mi życie przez ten strajk. Korepetycje24 z Kłodzka już zgłoszeni teraz kolej na wszystkich z powiatu kłodzkiego . pozdrawiam
Autorwtorek, 16.04.2019 14:03
Uruchom program DONOSICIEL + i uczyń z kablowania źródło utrzymania.
poniedziałek, 15.04.2019 21:28
Widać od samego początku, w jakim kierunku zmierza ten strajk (protest). Niczym się nie różnicie od tych co w grudniu przeprowadzali ciamajdan w sejmie a patrząc na was drodzy "nauczyciele" jesteście kontynuacją walki aby postkomuna wróciła do rządzenia.
Dziękuję tym nauczycielom, którzy nie dali się wciągnąć w politykę aparatczyka Broniarza, którego działania inspirowane są przez ogólnie mówiąc polityków Koalicji Europejskiej.
Karolwtorek, 16.04.2019 01:25
Najłatwiejsze studia pedagogiczne nie pozwalzją na zrozumienie intencji tych aparatczyków. Są zbyt głupi i ślepi aby zrozumieć że są narzędziem do przejęcia władzy. Europie nie podoba się że nie chcemy już im paluszka trzymać w..,
obserwatorwtorek, 16.04.2019 13:14
Karol, to pewnie światły umysł, wszystko wie, wszystko rozumie i sam może zmieniać świat.Nie jest głupi i ślepy,w mig odczytuje intencje.Objawiony jasnowidz!
NAUCZYCIELE płaćcie sami za wycponiedziałek, 15.04.2019 21:37
Rodzice nie popierają strajku nauczycieli,do uczniów wystosowano prośbę że dobrze będzie to widziane gdyby zamanifestowali swoje poparcie dla nauczycieli...a może będą lepiej oceniani..? każdy widzi w tym interes politycy PO dla siebie poparcie itd.integracji nie ma nawet w tej grupie zbyt wielu przebywa na L4.
NAUCZYCIELE płaćcie sami za wycieczki z uczniami -do tej pory robią to za was uczniowie a wy bardzo chętnie omawiacie sprawy wycieczek już na pierwszym zebraniu
Paulinaponiedziałek, 15.04.2019 22:59
Wbrew pozorom zdarzają się uczniowie, którzy sami z siebie potrafią wyrazić poparcie dla naszych nauczycieli. Łączy nas z nimi silna więź i po 13 latach edukacji w szkole naprawdę im to zawdzięczamy. Proszę zatem nie wygłaszać powodów naszej manifestacji za nas.
Oto link do protestu uczniowskiego: https://www.facebook.com/events/20433651 95973263/?ti=cl
Pozdrawiam- autorka słów zamieszczonych w artykule
Julia. Maturzystka.wtorek, 16.04.2019 11:46
Paulina, nie wypowiadaj się za wszystkich maturzystów, bo była Was garstka na tyłu co jest w samym Kłodzku. Druga sprawa, poparli ci, którzy są dziećmi nauczycieli lub są z nimi blisko powiazani.
Paulinawtorek, 16.04.2019 12:30
Mowa tu o uczniach, którzy przyszli, bo przecież odniosłam się do komentarza powyżej i tylko w imieniu tych uczniów się wypowiadam;) Poparli ci, którzy zdają sobie sprawę, jak wygląda ta praca za kulisami
Bmbponiedziałek, 15.04.2019 21:38
Do roboty nieroby, a jak w szkole źle to do skody!
Rodzicwtorek, 16.04.2019 11:14
DO SKODY! POPIERAM.
Rod.zic.poniedziałek, 15.04.2019 22:04
Tragedia ludzie co wy piszecie. Nie macie pojęcia o edukacji to się nie kompromitujcie. Moja córka zdaje maturę i jestem jak najbardziej za strajkiem. Walczcie kochani dalej. To końca. Zjednoczyliscie się wszyscy i tak trzymajcie. A na takie bzdury nie zwracanie uwagi.
Aniaponiedziałek, 15.04.2019 23:17
Nierób to Twój ojciec.
Cyklistaponiedziałek, 15.04.2019 20:47
Niech powiedzą ile biorą za korepetycje i czy płacą za to podatki.
tuiterazponiedziałek, 15.04.2019 21:18
To co za darmo ma swój czas poświęcać, żeby komuś pomóc maturę zdać!?
poniedziałek, 15.04.2019 21:33
Według ciebie prywatnie za kasę,można nauczyć,a w szkole to co?
Piechurponiedziałek, 15.04.2019 21:45
Nauczyciel powinien przygotować ucznia by bez problemu zdał maturę. Od lat większość uczniów musi brać korepetycje by osiągnąć tróję na maturze.
Ateckiponiedziałek, 15.04.2019 23:26
Korepetycje nie są w Polsce opodatkowane a do tego to dodatkowe zajęcie. Ty nierobie też możesz coś robić po pracy.
Tajgerwtorek, 16.04.2019 00:43
Jesteś przykładem niedouczonego dzieła polskiego nauczyciela i niestety nie wiesz,że podatek również płaci się za taką działalność jaką są korepetycje. Rura zmięknie jak urząd skarbowy nałoży pierwsze solidne kary.
Autorponiedziałek, 15.04.2019 20:50
Asystentki Glapińskiego w NBP zarabiają po 60 tysięcy, w Polskiej grupie Zbrojeniowej od 2016 było 8 prezesów, każdy wziął milionowe odprawy, Tysiące Misiewiczów i Pisiewiczów zasiada w radach nadzorczych zgarniając tysiące złotych. Myśląca cześć narodu jest obrażana przez suwerena i jego uosobienie - Prezesa. Prezes rozdaje tysiąca zadłużając budżet bo chce przykryć swoje winy. Ale to się nie uda ! Jeżeli nie doinwestujemy edukacji to będziemy mieli takich profesorów jak na przykład Pani Pawłowicz...
poniedziałek, 15.04.2019 21:19
Profesor Pawłowicz to ty do pięt nie dorastasz nieuku.
Autorponiedziałek, 15.04.2019 21:50
Przeczytałeś geniuszu tylko o "profesor" ? Kto cię nauczył składac litery, przypadkiem nie nauczyciel? Niektórzy mieli do szkoły pod solidna górkę, a teraz ich "władza" dopieszcza mówiąc, że są lepszym sortem.. Ale popelina....
Arekponiedziałek, 15.04.2019 23:21
To babsko nie jest profesorem!!!
rynioponiedziałek, 15.04.2019 21:09
POczekajcie na PEŁO to wam dołoży ale wiek emerytalny.
poniedziałek, 15.04.2019 21:40
I połowę szkół zamkną,tylko to potrafią
Kamilponiedziałek, 15.04.2019 21:17
Z Bystrzycy nie było nikogo???
Ktośponiedziałek, 15.04.2019 21:23
Smarkacze wspierają bo lekcji nie ma pomyśleliście o strazakach policjantach tych którzy narażają życie dla waszego bezpieczeństwa głowa boli wstyd nauczyciele
Paulinaponiedziałek, 15.04.2019 23:07
Jeśli pod swoimi słowami podpisuje się "Ktoś", to bez wątpienia ma prawo obrażać uczniów- świadomych i mających uargumentowane poglądy, od "smarkaczy". Nie wiem czy jako maturzyści pałamy radością z braku lekcji, ale z pewnością nasz czas wykorzystujemy pożyteczniej niż pisanie komentarzy opartych na agresji i braku wiedzy, bo przecież policjanci o swoje prawa i godność także protestowali.
Pozdrawiam- nie ktoś, ale maturzystka z artykułu.
Wrrrponiedziałek, 15.04.2019 21:58
Bardzo przykro mi czytać taki wulgaryzm.Jak możecie takie świństwa wypisywac!!! Pod adresem nauczycieli .teraz to tacy INCOGNITO jesteście drodzy rodzice a jak wrócą lekcje "wybaczcie mi prosze słowa lizać cholewki bedziecie bo wstyd bedzie sie przyznać że tak pisaliscie"DRODZY NAUCZYCIELE całym sercem jestem z wami w WAS nadzieja by MOJE dzieci ukończyły wymarzone zawody .Jako PROSTY PRZECIETNY rodzic dziekuje za czas i cierpliwość jaka dazycie moje pociechy.Żadne pieniadze nie zwrócą wam tych smutnych chwil które dzieci wam zgotowaly a rodzice roscili z calym szacunkiem przepraszam za wszystkich rodziców i wszystkie dzieci .Dobrej nocy.
abcponiedziałek, 15.04.2019 22:04
Bo jak któryś rodzic się wychyli, zaraz jego dzieciak ląduje w poradni psychologiczno pedagogicznej za karę, sprawdzone info na podstawie dusznickiej podstawówki
wtorek, 16.04.2019 08:08
Prawda bo nauczyciele to są czasami psychicznie nastawieni do dzieci, znam nauczycielkę, gdzie jej wnuczka chodzi do gimnazjum. Obraża uczniów i jej wolno bo babcia wielka nauczycielka wredna suka a nie nauczycielka
Rod.zic.poniedziałek, 15.04.2019 22:14
Dokładnie tak jest. Anonimowo jest dużo prościej kogoś obrażać. Proszę przyjść z dzieckiem do szkoły i powiedzieć to prosto w oczy .
Rodzice!!! to waszym największym skarbem zajmują się właśnie ONI to IM powierzacie swoje największe szczęście. CO JEST Z WAMI. WSTYD. POWINNIŚMY ICH WSPIERAĆ to dla naszych dzieci również jest lekcja. Jak należy walczyć o godności i szacunek.
Zróbcie sobie rachunek sumienia.
Benponiedziałek, 15.04.2019 23:14
Dlaczego się dziwisz w końcu to kraj katolicki a ta religia to religia nienawiści.
wtorek, 16.04.2019 01:45
Tęskno ci za wschodnią religià. Zachód już żałuje.
Tomwtorek, 16.04.2019 01:11
Te czasy już minęły teraz dziecko za naukę dziękuje rodzicowi.
wtorek, 16.04.2019 08:02
Nikt nikogo nie obraża, tylko pisze prawdę, a jak ktoś jest ciemny, to i tak nie zrozumie
hahahaponiedziałek, 15.04.2019 22:18
duszniccy PEDAGODZY......Ci dwaj z transparentem z jakże wymownym przesłaniem, buahahahahahha
abcponiedziałek, 15.04.2019 22:35
Opinia nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych spoza dusznik: nauczanie w dusznikach jest totalnie na dnie. Ile to, dwa czy trzy lata temu maturę w dusznikach w pierwszym terminie zdała jedna osoba.
alaponiedziałek, 15.04.2019 23:39
rozgonic tych nierobow,batem ich...
Muuuuuwtorek, 16.04.2019 00:21
Skoro szkoły są finansowane z budrzetu panstwa to tylko państwo-rząd, ma do szkół prawo. Więc czemu Broniarz RZĄDZI ? A tak na marginesie- nie kąsa się ręki która karmi.
wtorek, 16.04.2019 01:09
Niestety Barany stadem za schetyną-broniarzem.
wtorek, 16.04.2019 06:50
Barany a nie nauczyciele, mówią, że jak więcej zarobią to będzie lepsza nauka w szkole, bo co? Dostaniecie podwyżkę i będziecie lepiej edukować? Czy wy siebie słyszycie, proponuję zabrać im kartę nauczyciela, i wprowadzić 168 godzin pracy, w ciągu miesiąca albo niech idą do Lidla na kasę / szacun dla tych nauczycieli co nie strajkują że nie zostawili swoich uczniów, to jest pedagog z powołania!
Stanisławwtorek, 16.04.2019 08:07
Czy Wan naprawdę mało podwyżki o 700zł ? I o jakim Wy dobru ucznia mówicie? Kasa pojdzie do uczniów portfeli czy Waszych? Poprostu- wstyd .
Czopikwtorek, 16.04.2019 08:32
Ta a jak się nie podoba to do Hakera na budowę nieroby
Komentarze (157)
- dlaczego po znajomosci podciąganie oceny uczniom ( ktorych znacie rodziców? ) Nie uważacie,ze to krzywdzące dla innych uczniów? I nie udawajcie, ze nie wiecie o czym piszę!
A co do zarobków to zobaczcie na oświadczenia majątkowe radnych będących nauczycielami. Z tytułu pracy w szkole zazwyczaj mają 60-80 tys rocznie tj. 5-7 tys brutto miesięcznie.
Poszukajcie sobie, wszystko można sprawdzić.
A pokaż chociaż jedną ofertę pracy na stanowisko nauczyciela w szkole publiczej w powiecie kłodzkim, Jakoś nikt nie chce zwolnić etatu, bo nigdzie nie znajdzie nic lepszego. Znam za to osobyz wykształceniem pedagogicznym, które nie zostały przyjęte z powodu braku wolnych etatów w szkole.
PS. W Niemczech nauczyciele też chcieli strajkować, mimo, że zarabiają tam dobrze, ale niestety sąd im tego zabronił a niemiecki trybunał konstytucyjny oddalił ich skargę.
dla Państwa Polskiego
ale i wstyd dla nauczycieli
Każda wiadomość o łamaniu prawa jest dla nas cenna. Skuteczna walka z przestępczością to więcej pieniędzy w krajowym budżecie na drogi, szkoły, szpitale i inne wydatki publiczne. Jeżeli masz informacje, które mogą nam w tym pomóc, nie zostawiaj ich dla siebie – powiadom KAS.
powiadomKAS@mf.gov.pl 800 060 000
Dziękuję tym nauczycielom, którzy nie dali się wciągnąć w politykę aparatczyka Broniarza, którego działania inspirowane są przez ogólnie mówiąc polityków Koalicji Europejskiej.
NAUCZYCIELE płaćcie sami za wycieczki z uczniami -do tej pory robią to za was uczniowie a wy bardzo chętnie omawiacie sprawy wycieczek już na pierwszym zebraniu
Oto link do protestu uczniowskiego: https://www.facebook.com/events/20433651
95973263/?ti=cl
Pozdrawiam- autorka słów zamieszczonych w artykule
Pozdrawiam- nie ktoś, ale maturzystka z artykułu.
Rodzice!!! to waszym największym skarbem zajmują się właśnie ONI to IM powierzacie swoje największe szczęście. CO JEST Z WAMI. WSTYD. POWINNIŚMY ICH WSPIERAĆ to dla naszych dzieci również jest lekcja. Jak należy walczyć o godności i szacunek.
Zróbcie sobie rachunek sumienia.