Galeria do artykułu 'Czy biedne południe dogoni bogatą północ Dolnego Śląska? Deklaracja Sudecka podpisana. Mamy gonić razem'

poniedziałek, 10.3.2025 20:38 3192 18

Komentarze (18)

Odpowiadasz na komentarz:
Solo
czwartek, 01.01.1970 01:00
Układ komunikacyjny jest krwiobiegiem Państwa – kiepski, to zawał Biała Księga Transportu W marcu 2011 r. Komisja Europejska zaaprobowała do wdrożenia strategię (Transport 2050) konkurencyjnego systemu transportu, który zwiększy mobilność, usunie główne bariery w kluczowych obszarach i spowoduje wzrost zatrudnienia. W tym samym czasie padły propozycje, aby - do roku 2050 - znacznie ograniczyć zależność Europy od importu ropy i zredukować emisję dwutlenku węgla w transporcie o 60%. Stąd w białej księdze transportu pojawił się podtytuł: "W kierunku konkurencyjnego i zasobooszczędnego systemu transportu   Biała Księga Transportu formułuje 10 strategicznych celów. Poniżej przedstawione zostały cztery z nich, będące głównym celem projektu TRANSFORUM: Cel nr 1: Zmniejszenie o połowę liczby samochodów o napędzie konwencjonalnym w transporcie miejskim do 2030 r.; eliminacja ich z miast do 2050 r.; osiągnięcie zasadniczo wolnej od emisji CO2 logistyki w dużych ośrodkach miejskich do 2030r. (cel 1 projektu);  Cel nr 3: Do 2030 r. 30 % drogowego transportu towarów na odległościach większych niż 300 km należy przenieść na inne środki transportu, np. kolej lub transport wodny, zaś do 2050 r. powinno to być ponad 50 % tego typu transportu. Osiągnięcie tego celu będzie wymagało odpowiedniej infrastruktury (cel 2 projektu).  Cel nr 4: Ukończenie szybkiej europejskiej sieci kolejowej do 2050 r. Trzykrotny wzrost istniejącej sieci szybkich kolei do 2030 r. oraz zachowanie gęstej sieci kolejowej we wszystkich państwach członkowskich. Do 2050 r. większa część ruchu pasażerskiego na średnie odległości powinna odbywać się koleją (cel 3 projektu). Cel nr 8: Do 2020 r. ustanowienie ram europejskiego systemu informacji, zarządzania i płatności w zakresie transportu multimodalnego (cel 4 projektu). http://www.ikolej.pl/wydarze
nia/biala-ksiega-transport-w-roku-2050/
dzisiaj, 4 godz temu
Za 2 lata pojedziemy Izerą Moradzieckiego po S8 Miszy Dworczyka...
Nie elektrycznych wczoraj, 8 godz temu
Będą gonić na rowerach, może dogonią?
rysiu 67 wczoraj, 13 godz temu
bylo po rownobylyzaklady huty wlukienictwo klomet prdukowali wozki dziecice kopalniie...
lola wczoraj, 10 godz temu
TAK!! wpędzili Nas w nędzę i niewolnictwo a okupant zaciera...
real wczoraj, 9 godz temu
to nie możliwe by coś takiego napisać po trzeźwemu
lola wczoraj, 10 godz temu
Amatorszczyzna oparta na doskonaleniu swoich umiejętnośći w utrwalaniu zapewnień nie...
KMWTW wczoraj, 20 godz temu
Deklaracja sudecka 2035 podpisana przez ludzi którzy będą może rządzili...
. wczoraj, 19 godz temu
Dla wielu podpisujących deklarację jest to ostatnia...
nowy wczoraj, 20 godz temu
Gonić to będą was.
Deri wtorek, 11.03.2025 05:23
Kiedy będzie zatwierdzony Styl Architektury Sudetów wzorem Stylu alpejskiego, zwanego...
Bławatek wczoraj, 21 godz temu
aleś się napiął ,odpuść ....nie wygodnie być tak nadymanym....
obserwator poniedziałek, 10.03.2025 21:52
Przede wszystkim droga szybkiego ruchu . Jej brak sprawia, że...
Solo wtorek, 11.03.2025 05:18
Układ komunikacyjny jest krwiobiegiem Państwa – kiepski, to zawał Biała Księga Transportu W marcu 2011 r. Komisja Europejska zaaprobowała do wdrożenia strategię (Transport 2050) konkurencyjnego systemu transportu, który zwiększy mobilność, usunie główne bariery w kluczowych obszarach i spowoduje wzrost zatrudnienia. W tym samym czasie padły propozycje, aby - do roku 2050 - znacznie ograniczyć zależność Europy od importu ropy i zredukować emisję dwutlenku węgla w transporcie o 60%. Stąd w białej księdze transportu pojawił się podtytuł: "W kierunku konkurencyjnego i zasobooszczędnego systemu transportu   Biała Księga Transportu formułuje 10 strategicznych celów. Poniżej przedstawione zostały cztery z nich, będące głównym celem projektu TRANSFORUM: Cel nr 1: Zmniejszenie o połowę liczby samochodów o napędzie konwencjonalnym w transporcie miejskim do 2030 r.; eliminacja ich z miast do 2050 r.; osiągnięcie zasadniczo wolnej od emisji CO2 logistyki w dużych ośrodkach miejskich do 2030r. (cel 1 projektu);  Cel nr 3: Do 2030 r. 30 % drogowego transportu towarów na odległościach większych niż 300 km należy przenieść na inne środki transportu, np. kolej lub transport wodny, zaś do 2050 r. powinno to być ponad 50 % tego typu transportu. Osiągnięcie tego celu będzie wymagało odpowiedniej infrastruktury (cel 2 projektu).  Cel nr 4: Ukończenie szybkiej europejskiej sieci kolejowej do 2050 r. Trzykrotny wzrost istniejącej sieci szybkich kolei do 2030 r. oraz zachowanie gęstej sieci kolejowej we wszystkich państwach członkowskich. Do 2050 r. większa część ruchu pasażerskiego na średnie odległości powinna odbywać się koleją (cel 3 projektu). Cel nr 8: Do 2020 r. ustanowienie ram europejskiego systemu informacji, zarządzania i płatności w zakresie transportu multimodalnego (cel 4 projektu). http://www.ikolej.pl/wydarze
nia/biala-ksiega-transport-w-roku-2050/
Szalony Fryzjer wtorek, 11.03.2025 04:35
Odgrzewany kotlet... Szarlatan skupia wszystkich aby mu mamony ktoś nie...
Maschinengewehrschütze poniedziałek, 10.03.2025 22:39
Pojedzone , popite, podpisane...Tyle
Midas poniedziałek, 10.03.2025 21:59
Prędzej polnoc zdubluje południe i tak oto takim prostym sposobem...
poniedziałek, 10.03.2025 21:35
To jest jakaś kpina podpisujecie jakieś deklaracje a obok chcecie...
Paweł poniedziałek, 10.03.2025 21:13
I takimi pierdołami zajmuje się ta władza. Zero konkretów i