"Granitowy Szlak" rusza!
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Szlakiem Granitu" rusza z realizacją projektu "Marki Lokalne Dolnego Śląska - tworzone z pasją". - Wspólnie z naszymi partnerami realizujemy projekt współpracy, którego celem jest wzmocnienie i promocja lokalnych produktów i usług. Już dziś zapraszam lokalnych producentów do współpracy z nami w tworzeniu "Granitowego Szlaku" jako rozpoznawalnej marki - mówi Krystian Ulbin, prezes LGD Szlakiem Granitu.
Projekt współpracy "Marki Lokalne Dolnego Śląska - tworzone z pasją" o akronimie MARLO realizowany jest przez 7 Lokalnych Grup Działania z województwa dolnośląskiego i uzyskał dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 - 2020.
W ramach projektu tworzona jest baza lokalnych producentów, wytwórców, rzemieślników, restauracji oraz ciekawych miejsc do odwiedzenia z naszego terenu. Planowana jest także organizacja warsztatów dotyczących brandingu marki, w tym tworzenia etykiet, które będą dotyczyć podniesienia wiedzy i kompetencji w zakresie kreowania wizerunku marki, sporządzania etykiet i opisów zgodnie z przepisami. Kolejne zadanie to warsztaty rękodzielnicze - stare tradycje, nowoczesny design, mające na celu zaprezentować przykłady nowoczesnych narzędzi tworzenia i promowania tradycyjnych produktów lokalnych, form tkactwa, rzeźby, ceramiki, rękodzieła oraz cukiernictwa. Wspólnie z partnerami opracowana będzie publikacja dotyczącą marek lokalnych poszczególnych obszarów, aby wykorzystać efekt synergii i wspólnie promować swoje produkty i usługi.
Podsumowaniem projektu będzie konferencja promująca produkty lokalne "Granitowego Szlaku", mająca na celu wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami i nawiązanie kontaktów.
- Projekt MARLO jest pierwszym, dużym krokiem w tworzeniu "Granitowego Szlaku" jako rozpoznawalnej marki. Zależy nam na wsparciu lokalnej przedsiębiorczości, stąd ta inicjatywa. Tworzona baza lokalnych producentów posłuży nam w przyszłości w naszych działaniach promocyjnych oraz przedsięwzięciach o charakterze szkoleniowym i edukacyjnym - podsumowuje Krystian Ulbin, prezes LGD.
W ramach projektu zostaną zrealizowane:
- warsztaty rękodzielnicze - stare tradycje, nowoczesny design,
- warsztaty dotyczące brandingu marki, w tym tworzenie etykiet,
- publikacja dotyczącą marek lokalnych 7 Lokalnych Grup Działania,
- konferencja promująca produkty lokalne "Granitowego Szlaku".
Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: 71/ 733-78-88 lub e-mail: biuro@lgd-szlakiemgranitu.pl
Dodaj komentarz
Komentarze (0)