Agaczwartek, 10.08.2017 11:31
Myślę, że bardziej by się cieszyli, gdyby im wybudować sklep z alkoholem. Ludzie!!! Zamieniłabym w ciagu minuty zakład pogrzebowy w sąsiedztwie w zamian za radosnych imprezowiczów i meneli...
Sąsiad z przeciwkaniedziela, 06.08.2017 20:21
a może to przeszkadza niedalekiemu sąsiadowi dla którego droga dojazdowa do pobliskiego budowanego osiedla będzie przebiegać obok Charona gdzie ma sie znajdować planowany Dom Spokojnej Starości, wraz ze Śląską tworzą silną "Władze" w mieście
Małgorzatasobota, 05.08.2017 21:14
Jednym słowem Charon chce zmonopolizować usługi pogrzebowe . Właściciel tłumaczy że lekarze będą mieć blisko a ja widzę że rodziny by odebrać nieboszczyka będą płacić pośrednikowi czyli Charonowi .Szpital odda zwłoki im a ci jak rodzinka zapłaci odda je innemu zakładowi.Wszystko rozbija się o pieniądze ! Dom samotnej matki porodówka i zakład pogrzebowy ot towarzystwo .
sobota, 05.08.2017 22:25
No co ty gadasz? Przecież monopolu na usługi pogrzebowe w Świdnicy nie ma. Oprócz Charona jest jeszcze Arka, Kir, Ostatnia Posługa i chyba jeszcze jeden na Os. Słowiańskim ale w kwestii prosektorium to już inna bajka.
jniedziela, 06.08.2017 10:46
Monopol już jest, odbierając akt zgonu z oddziału w szpitalu dostałam tzw kartę informacyjną że babcię przewieziono na Śląską Powiedziano że to tam mam się zgłosić.
niedziela, 06.08.2017 08:36
Masakra, przecież wiadomo, że nie chodzi tutaj o dobre sampoczucie, ale o to, że komuś interes może trochę podupaść. A nie lepiej podzielić tort i żyć w zgodzie?
sobota, 05.08.2017 21:22
Przeszkadza tylko firmie która była monopolistą a już kurczy się i umkło, nie dopilnowali że ktoś inny może zbudować. A jak by było odwrotnie to co...??? Na Oś.Młodych też w samym centrum wywalili na wprost wszystkich mieszkańców nowe biuro z wielkim napisem ostatnią posługa w pobliżu Mc Donald gdzie jest dużo dzieci, żłobek i mnie się to nie podoba
jansobota, 05.08.2017 22:21
Popieram monopolista nie tylko na rynku usług pogrzebowych...
sobota, 05.08.2017 14:09
Okropieństwo mieć to przed domem
sobota, 05.08.2017 18:33
Dlaczego okropieństwo?A może przypomnienie,że każdy tam trafi.Memento mori.
niedziela, 06.08.2017 14:28
To nie znaczy że ludzie mają to mieć blisko domów, ciekawe czy właściciel wybudowałby sobie koło siebie. cwaniactwo i tyle w tym temacie
Były pracownikniedziela, 06.08.2017 15:48
Z tego co pamiętam to jeden z właścicieli Ostatniej też mieszka w nowym domu przy prosektorium na Ślaskiej. Ciekawe czy mu to przeszkadza?
poniedziałek, 07.08.2017 10:50
To jemu może nie przeszkadzać innym przeszkadza. Ludzie po prostu nie chcą takiego czegoś i jak to kupowali teren mogli się z tym liczyć. A nie nagle sobie kupili teren i będą robić co im się podoba bo to ich, a z resztą ludzi się nie liczyć.
/poniedziałek, 07.08.2017 12:32
Działkę obejmuje plan zagospodarowania przestrzennego, w którym dopuszczalna jest zabudowa usługowa w którym nie ma mowy o wyłączeniu usług pogrzebowych.
poniedziałek, 07.08.2017 15:08
to co z tego ale jednak to u ludzi wzbudza złe emocje
aniołponiedziałek, 07.08.2017 20:01
Co za idiotyczne podejście. Zastanów się trochę zanim cokolwiek napiszesz. jakie złe emocje może wzbudzać śmierć. Przecież śmierć pozostaje jak byś nie patrzył częścią życia. Jak byś nie patrzył.
wtorek, 08.08.2017 10:18
Ty masz idiotyczne podejście, to że śmierć jest częścią życia, to nie oznacza że jest to coś dobrego i ludziom się to wciska blisko domostw. Częściom życia są prowadzone zabiegi chirurgiczne w szpitalu, to co wybuduję tam przeszkloną salę operacyjną, żeby wszyscy to oglądali bo to część życia. Czy chcesz tego czy nie, śmierć wzbudza negatywne emocje i ludzie mają prawo nie chcieć takiego czegoś w sąsiedztwie. Nie chcą aby zajmowano się blisko ich domostw trupami.
/.wtorek, 08.08.2017 10:35
Zgadzam się, lepsza lokalizacja przy parku z placem zabaw dla dzieci, osirze i przy planowanym aqaparku na Ślaskiej Tam to nie wzbudza żadnych emocji.
sobota, 05.08.2017 18:46
To nie znaczy, ze kazdego dnia mamy o tym pamiętać.
Jareksobota, 05.08.2017 14:18
Przed jakim domem? No właśnie w bezpośrednim sąsiedztwie nie ma domów?
sobota, 05.08.2017 14:42
A co? Wolałbyś mieć noclegownię albo schronisko dla bezdomnych? Ten widok ładniejszy?
Zdziwionysobota, 05.08.2017 13:41
Niech mi ktoś powie o co chodzi protestującym? Budynek elegancki z kaplicą z prosektorium a na większej konkurencji w branży pogrzebowej skorzystają tylko klienci. Po co to larum?
Mieszkaniec Świdnicysobota, 05.08.2017 14:11
Poszła fama że będą mieć w okolicy krematorium że będą narażeni na widok trumien z nieboszczykami no to się przestraszyli ale dlaczego szpital też jest przeciwny? Powinien być raczej za budową.
sobota, 05.08.2017 13:22
Gołym okiem widać ze zakładowi ze Śląskiej nie jest to na rękę!!!
Jasobota, 05.08.2017 10:13
Gołym okiem widać że Panu Sebastianowi chodzi tylko o wygryzienie lepiej usytuowanej konkurencji. Szpital Latawiec już od kilku ładnych lat współpracuje z zakładem Ostatnia Posługa, który to ma swoje prosektorium na ul. Śląskiej. Jest to miejsce na uboczu gdzie zakład nikomu nie przeszkadza a też jest nie daleko szpitala. Świdnica jest miastem w którym jedno prosektorium w zupełności wystarcza a dla szpitala odległość nie ma znaczenia. Panie Sebastianie wybudowanie prosektorium to dopiero połowa sukcesu, trzeba jeszcze wygrać przetarg.
Beatasobota, 05.08.2017 12:11
Idąc takim tokiem myślenia, to po co komuś konkurencja, wstrzymajmy wszystkie inwestycje, pozamykajmy część marketów, sklepów, aptek, hoteli. Proszę się obudzić, mamy wolny rynek i to klient wybiera z kogo usług chce skorzystać.
Jasobota, 05.08.2017 13:03
Dokładnie, to klient wybiera z kogo usług chce korzystać. Widać to choćby po ilości nekrologów na doba.pl
sobota, 05.08.2017 13:31
Ostatnia to najstarszy zakład pogrzebowy w Świdnicy. Istnieje najdłużej i jest najbardziej rozpoznawalny. Nic dziwnego, że ludzie tam idą, bo w chwili pogrzebu człowiek działa jak automat.
sąsiad z przeciwkaponiedziałek, 07.08.2017 21:28
i dopłacają do interesu a ten ostatni kroi tak że to co Państwo przeznacza nie wystarcza w prostym rachunku,a w Charonie wystarcza no i gdzie tu sprawiedliwość...wiem bo dwa pogrzeby w tym roku przeżyłem, wiec nie ***cie mi tu. Jak by Ostatnia kupiła teren wąty by były te same że chca konkurencj wygryźć?? kazdy chce zyć czy tam umierać...
Jasobota, 05.08.2017 13:35
Klienci tego zakladu to juz niewiele mają do powiedzenia....
sobota, 05.08.2017 08:50
Ale jaja! To Latawiec nie chce mieć prosektorium pod nosem? Nie kumam.
sobota, 05.08.2017 09:09
Z prochu powstałeś i w proch się obrócisz.W proch nie w popiół.Na dodatek krematora bardzo źle się kojarzą po II wojnie światowej.Czegoś takiego nie powinno być.Postęp cywilizacyjny nie powinien ludzi spopielać .To tak odnośnie do tego że w chwili obecnej w promieniu ok 50 km funkcjonuje 7 krematoriów i budowa kolejnego nie miałaby sensu.A poza tym zgadzam się z tym,że śmierć jest wpisana w życie każdego człowieka i nie da się od niej uciec.Trzeba tylko mieć wiarę w Boga i wierzyć,że życie doczesne przemija.Ale się nie kończy.A śmierć jest narodzeniem do nowego życia.
Komentarze (32)