[WIDEO] Staropolanka sponsorem technicznym The World Games Wrocław
Staropolanka, najwyższej jakości woda mineralna Ziemi Kłodzkiej, została sponsorem technicznym Igrzysk Sportów Nieolimpijskich – The World Games Wrocław 2017. W ramach porozumienia partner dostarczy pół miliona butelek wody dla sportowców oraz aktywnie włączy się w promowanie zdrowego trybu życia wśród najmłodszych wrocławian.
– „Zależało nam na współpracy ze Staropolanką z dwóch powodów: to dobra i zdrowa woda, która wpisuje się w naszą misję promowania zdrowego trybu życia. Na dodatek pochodzi z naszego regionu, od zawsze jest mocno związana z Dolnym Śląskiem i Wrocławiem. Cieszę się, że nasza oferta zyskała uznanie kolejnej silnej marki. To pokazuje, że Igrzyska The World Games 2017 są dobrze odbierane na rynku i traktowane jako atrakcyjna okazja do promocji” – mówi Marcin Przychodny, prezes Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego – The World Games 2017.
Produkowana w Uzdrowiskach Kłodzkich Staropolanka została oficjalną wodą Igrzysk. Na potrzeby 3,5 tysiąca sportowców, którzy wezmą udział w The World Games 2017, Staropolanka dostarczy cenną w minerały wodę. Będzie ona również dostępna w punktach gastronomicznych dla kibiców na wszystkich 26 obiektach, na których rywalizować będą uczestnicy Igrzysk.
– „Zdrowe odżywianie, nawadnianie i odpowiedni styl życia to kluczowe wartości dla marki Staropolanka. Cieszymy się, że w The World Games 2017 znaleźliśmy partnera, który myśli i działa podobnie. Naszą umowę odbieramy w kategoriach zarówno zasadnej inwestycji na rodzimym rynku, jak i docenienia marki Staropolanki, która od lat skutecznie się rozwija. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie korzyści wszystkim, a zwłaszcza kibicom i sportowcom” – zaznacza Mariusz Diakowski, zarządzający Staropolanką w Uzdrowiskach Kłodzkich SA – Grupa PGU.
Porozumienie zakłada również obecność Staropolanki podczas wędrówki flagi The World Games po wrocławskich szkołach i przedszkolach. W trakcie spotkań poświęconych Igrzyskom dzieci będą otrzymywały butelki z wodą mineralną oraz wskazówki dotyczące odpowiedniego nawadniania i zdrowych nawyków żywieniowych.
– „Nasza stała obecność w wydarzeniach o charakterze sportowym świadczy o konsekwentnym budowaniu pozycji Staropolanki jako marki kojarzącej się z najwyższą jakością wśród wód mineralnych przeznaczonych dla osób dbających o zdrowie, dobre samopoczucie i kondycję. Pojawienie się na imprezie takiej rangi jak The World Games to również dowód na wysokie pozycjonowanie naszych produktów w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem rynku wrocławskiego, a także szansa na promocję poza granicami kraju – dodaje Piotr Pawełczyk, wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich SA” – Grupa PGU.
Źródło.: TWG 2017
Wideo.: Doba.pl
Komentarze (0)