Rekrutacja elektroniczna do szkół podstawowych
21 maja 2018 r. rozpocznie się elektroniczna rekrutacja do szkół podstawowych. Rodzice mają czas na złożenie wniosków do 25 maja 2018 r. Później system elektroniczny będzie nieaktywny.
W tym samym czasie rodzice muszą złożyć w szkole podstawowej I wyboru wydrukowane zgłoszenie rekrutacyjne lub wniosek rekrutacyjny wraz z wymaganymi załącznikami.
Do rekrutacji przystępują dzieci mieszkające we Wrocławiu, urodzone w:
- 2011 r. - jako 7 - latki,
- 2012 r. - jako 6 - latki - jeżeli realizowały, w roku szkolnym 2017/2018, wychowanie przedszkolne albo posiadają opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej.
Można wybrać maksymalnie 3 szkoły.
5 czerwca 2018 r. będą ogłoszone listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do szkół podstawowych. Po tym terminie ruszy nabór uzupełniający do klas I w publicznych szkołach podstawowych, w których będą jeszcze wolne miejsca. Ten etap odbywać się będzie bez narzędzi elektronicznych.
W roku szkolnym 2018/2019 we Wrocławiu będzie działać 80 szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto. Planowane jest otwarcie 219 oddziałów klas pierwszych (w tym 8 oddziałów integracyjnych).
Kolejność zgłoszeń elektronicznych nie ma znaczenia. Ważne, aby zarejestrować dziecko w systemie rekrutacyjnym oraz dostarczyć wymagane dokumenty do szkoły I wyboru w dniach 21 - 25 maja 2018 r. System będzie aktywny pod adresem: rekrutacje.edu.wroclaw.pl
Komentarze (0)