Komunikat NFM dot. odwołanych koncertów w maju 2020 r.
W związku z decyzją rządu o zawieszeniu funkcjonowania teatrów, oper, filharmonii, a także kin i sieci kinowych oraz w trosce o Państwa bezpieczeństwo od 12 marca 2020 r. aż do odwołania wszystkie wydarzenia organizowane w NFM zostają wstrzymane. Już teraz z przykrością informujemy, że nie odbędą się koncerty, które zostały zaplanowane do 31 maja 2020 r., w tym 32. edycja festiwalu Musica Polonica Nova. Dla wszystkich odwołanych wydarzeń szukane są nowe terminy. W szczególności NFM prowadzi rozmowy w sprawie nowej daty dla zaplanowanego na 18 maja koncertu „The Bach Project: Yo-Yo Ma” – więcej informacji na ten temat wkrótce.
NFM Online, w ramach którego prowadzone są transmisje oraz prezentacje nagrań koncertów, jest dostępny na profilu na Facebooku oraz kanale na YouTube, a także na stronie internetowej NFM: www.facebook.com/nfmwroclaw, www.nfm.wroclaw.pl.
Zachęcamy też do oglądania koncertów i innych materiałów audio-wideo w trybie tzw. premiery:
www.nfm.wroclaw.pl/article?view=article&id=1469.
Zapraszamy do słuchania muzyki razem z NFM!
Ze względu na bezpieczeństwo Melomanów budynek będzie zamknięty dla zwiedzających aż do odwołania, a kasa NFM nieczynna. W niezmienionym trybie będą działały linie telefoniczne, w tym rezerwacje. Realizujemy też zamówienia złożone online w Sklepie NFM (www.nfm.wroclaw.pl/sklep-nfm). O terminie ponownego otwarcia Kasy NFM poinformujemy Państwa wkrótce.
Zwroty biletów na koncerty są przyjmowane online i odbywa się to w następujący sposób:
• w przypadku wydarzeń marcowych zwroty będą przyjmowane do końca kwietnia 2020 r.,
• w przypadku wydarzeń kwietniowych zwroty będą przyjmowane do końca maja 2020 r.,
• w przypadku wydarzeń majowych zwroty będą przyjmowane do końca czerwca 2020 r.
JAK ZWRÓCIĆ BILETY DROGĄ MAILOWĄ?
Jeśli chcą Państwo zwrócić zakupione bilety, prosimy o przesłanie prośby o zwrot na adres kasa@nfm.wroclaw.pl lub skorzystanie ze specjalnie przygotowanego Formularza zwrotu biletów.
W treści wiadomości prosimy o wskazanie:
- imienia i nazwiska,
- numeru rachunku bankowego, na który mają zostać wysłane środki,
- przypisanych do rachunku bankowego danych adresowych.
W przypadku zakupu dokonanego online prosimy o przesłanie biletów i dowodu zakupu, które otrzymali Państwo w załącznikach w formacie PDF. W przypadku zakupu biletów w kasach NFM prosimy o skan lub zdjęcia biletów oraz dowodu zakupu. Wyjątkowo zostaną też przyjęte bilety bez paragonu.
Dodaj komentarz
Komentarze (0)