Urząd Gminy Łagiewniki – nowe zasady pracy i obsługi klienta od 5 listopada
Urząd Gminy Łagiewniki – nowe zasady pracy i obsługi klienta od 5 listopada 2020r.
Zgodnie z zapowiedzią ze strony rządu, ukazało się rozporządzenie dotyczące administracji samorządowej, w którym jest mowa o zasadach funkcjonowania urzędów i jednostek organizacyjnych w czasie epidemii koronawirusa.
Rozporządzenie wprowadziło pracę zdalną w instytucjach samorządowych, jednocześnie jednak upoważniło wójtów, burmistrzów i starostów do ustalenia konkretnych rozwiązań organizacyjnych w sprawach bieżącej obsługi mieszkańców.
Na podstawie rządowych przepisów oraz dbając o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników w czasie trwania pandemii COVID-19, Urząd Gminy Łagiewniki przechodzi na zdalną obsługę klienta. Pracujemy w sposób ciągły i mieszkańcy Gminy mogą załatwić wszystkie sprawy.
Od 5 listopada zmienia się sposób obsługi klienta, który zgodnie z rządowymi zaleceniami, odbywa się w formie korespondencji tradycyjnej, elektronicznej i telefonicznej.
W Urzędzie Gminy Łagiewniki można załatwić sprawy:
- osobiście poprzez wrzucenie przesyłki odpowiednio oznaczonej (np. w zamkniętej kopercie)
do udostępnionej urny na korespondencję, zlokalizowanej w budynku Urzędu Gminy Łagiewniki,
ul. Jedności Narodowej 21, 58-210 Łagiewniki - na parterze przed wejściem. - osobiście w przypadku spraw niecierpiących zwłoki lub wymagających osobistej obecności interesantów, po umówieniu terminu wizyty, za pomocą środków do komunikacji na odległość, w godzinach pracy Urzędu tj.:
- w poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. od 7:30 do godz. 15:00,
- w środy w godz.: 07:30 – 15:00,
- w piątki w godz.: 07:30 – 14:00.
- obsługa osobista, o której mowa w pkt 2, będzie odbywać się po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie lub elektronicznie w wyznaczonym miejscu obsługi zlokalizowanym przy Biurze Obsługi Klienta.
Urząd Stanu Cywilnego – funkcjonuje zgodnie z godzinami pracy Urzędu Gminy.
Osobiście przyjmowane będą wyłącznie sprawy pilne: tj. rejestracja zgonów
Wszelkie inne sprawy po umówieniu telefonicznym pod numerem nr 74 66 33 423.
Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste – funkcjonuje zgodnie z godzinami pracy Urzędu Gminy -bezpośrednia obsługa klienta odbywa się w dniach:
poniedziałek od 7.30 – 14.30
środa od 7.30 – 15.00
po uprzedniej rejestracji telefonicznej 74 66 33 428
W sprawach pilnych skarg i wniosków mieszkańcy proszeni są o kontakt telefoniczny w celu umówienia spotkania z Wójtem Gminy Łagiewniki.
tel. 74 89 39 455
fax: 74 89 40 130
e-mail: gmina@lagiewniki.pl
Skrytka ePUAP: /kn6tnt963c/skrytka
Interesantom zapewnia się dostęp do preparatów do dezynfekcji rąk. Zastrzega się prawo do odmowy obsługi interesantów nieposiadających masek ochronnych lub niestosujących się do obowiązku dezynfekcji rąk.
Wójt Gminy Łagiewniki
/-/ Jarosław Tyniec
WYKAZ TELEFONÓW UG ŁAGIEWNIK
Dodaj komentarz
Komentarze (0)