Problem z dostępem do biletów ZKM
Ostatniego dnia sierpnia pisaliśmy o tym, że tuż przed zmianą cen biletów (od 1 września) na autobusy lokalne nie było możliwości kupić w Dzierżoniowie bilety w sklepach, a biletomaty były nieczynne (co sami sprawdziliśmy). O przyczyny takiej sytuacji, tzn. dlaczego ZKM Bielawa nie zadbał o biletomaty zapytaliśmy bielawski magistrat. Taką odpowiedź otrzymaliśmy:
Wszystkie biletomaty stacjonarne oraz mobilne są serwisowane na bieżąco przez pracowników Referatu Komunikacji Miejskiej.
Opisywana sytuacja nie ma nic wspólnego z podwyżką cen biletów obowiązującą od 1 września br. Biletomaty stacjonarne są sprawdzane 3 razy w tygodniu.
Jeśli awaria na biletomacie wystąpi w piątek po godzinie 15.00, to może zostać usunięta dopiero w pierwszy dzień roboczy ( w zależności od pozostałych zadań realizowanych przez pracowników Referatu Komunikacji Miejskiej. )
Ponadto bilety jednorazowe i czasowe ZKM można również kupić w biletomatach mobilnych oraz za pomocą aplikacji mobilet, która działa od 2010 roku.
Kamila Adamska
rzecznik prasowy
UM Bielawa
Dziękujemy za odpowiedź. Nie zmienia to jednak faktu, że często biletomaty są nieczynne. Zaledwie kilka dni temu jadąc do Pieszyc ponownie trafiliśmy na biletomat w autobusie, który owszem był włączony, ale pieniądze przelatywały do szufladki na dole. Pasażerowie podchodzili i odchodzili bez biletu. Kupienie biletu w samych Pieszycach też okazało się trudne. I jak tu nie jeździć "na gapę"?
Czytaj także: Bilety na autobusy ZKM? Nie ma! Wysprzedane!
Przeczytaj komentarze (32)
Komentarze (32)