Powiat dzierżoniowski - zachorowania na COVID-19

piątek, 31.12.2021 10:30 21519 40

Ministerstwo Zdrowia przekazało dane na temat zakażeń koronawirusem (SARS-CoV-2) w powiecie dzierżoniowskim według stanu na piątek, 31 grudnia. Wynika z nich, że w naszym powiecie w ciągu ostatniej doby zdiagnozowano 35 nowych zakażeń.

powiat dzierżoniowski
Liczba zakażonych: 35
Liczba zakażonych na 10 tys. mieszkańców: 3,48
Liczba przypadków śmiertelnych: 0
- COVID-19: 0
- choroby współistniejące: 0
Liczba zleceń POZ: 44
Liczba ozdrowieńców: 69
Liczba osób objętych kwarantanną: 535
Liczba wykonanych testów: 186
Liczba testów z wynikiem pozytywnym: 39

Przeczytaj komentarze (40)

Komentarze (40)

KrólewskiSzczepPiastowy piątek, 31.12.2021 12:57
Antyszczepionkowcy boicie się niepotrzebnie powikłań poszczepiennych, które rzadziej się zdarzają, jednak nie myślcie sobie, że tak łatwo przechorujecie covid. Bo teraz lekarze ostrzegają przed groźnymi powikłaniami nerkowymi po przejściu COVID-19. Problem może dotyczyć nawet 30 proc. pacjentów z ciężkim przebiegiem infekcji. Z powodu COVID zmarło ok. 1/4 pacjentów dializowanych. Rozumiecie, że szczepienie może was uratować przed ciężkim przebiegiem COVID-19?
andrzej piątek, 31.12.2021 13:28
A może zamiast tu ludzi straszyć podasz dane na temat : Zgony z powodu zawału serca, cukrzycy, nadciśnienia, nadwagi , grypy i powikłań po niej (chociaż, grypy ostatnio jakoś nie widać) nieudzielenie pomocy na czas bo dyspozytor nie usłyszał że ma to związek z covid, niewykonanie na czas zabiegów planowych bo NFZ ZABRONIŁO, zaniedbanie pacjentów nowotworowych..itp? Jakie masz kwalifikacje żeby tutaj pisać o jakichś infekcjach i procentach? Kim Ty jesteś żeby tu opisywać cokolwiek i podawać to jako fakt? Piszesz że ..." szczepienie może uratować..." A gdziś Ty to wybadał, gdziś Ty robił badania żeby ferować tu osądy i jakiekolwiek wnioski przedstawiać? Powielasz, powtarzasz i agitujesz bez jakiejkolwiek wiedzy bazując na tym co opowiadają Ci ludzie, którzy mają z tego kasę. Czujesz jakąś chorą misję - jedź do Etiopii tam sie przydasz. Zapędzasz sie w tym i już nie panujesz człowieku nad tym co piszesz . Ludzie którzy nie chcą przyjmować tego eksperymentalnego preparatu genetycznego w przeważającej części nie są przeciw szczepieniom na cokolwiek ale są świadomi tego że nie chcą narażać siebie i swoich rodzin, nie chcą dobrowolnie stawać się królikami doświadczalnymi. To jest cała prawda.
piątek, 31.12.2021 13:44
Zaraz , jak to nie ma grypy? Przecież w np. 2019 roku nasza Doba podaje zachorowania na dzień 20 lutego 2019 ..PONAD 700 zachorowań To zachorowania w naszym powiecie https://doba.pl/ddz/artykul/grypa-w-powi
ecie-dzierzoniowskim-/35844/0
andrzej piątek, 31.12.2021 15:30
A dlaczego nikt nie komentuje takiego faktu dzisiaj? Nikt nie pisze że to fejk jakiś? Dlaczego nie pisze tu ten no.... strasznik, Królewski Szeczp czy inny że nasza Doba manipuluje faktami? A może po prostu nie potrafi nikt tego racjonalnie wytłumaczyć ? Wkleję w razie gdyby miało się rozmyć https://doba.pl/ddz/artykul/grypa-w-powi

ecie-dzierzoniowskim-/35844/0
#SzczepimySię sobota, 01.01.2022 20:19
A to jakaś choroba na strażnika w dzierżoniowie panuje? Nieźle.
sobota, 01.01.2022 20:23
A może tak bardziej po polskiemu?
Jacuś sobota, 01.01.2022 20:52
No sory nie wiem czy to polska choroba, jak ten cały sars cov II też pochodzi z Chin, a nowa i kolejna zresztą odmiana z Afryki. A ten cały strażnik czy jak go tam nazywają strasznik? Nieźle dowala tutaj , że myślą, że to z jedną i tę samą osobą gadają. Czyżby te ich wrażenia to nowy objaw wirusa, czy nowy Niepożądany Odczyn Poszczepienny
andrzej sobota, 01.01.2022 21:12
No większych idiotyzmów juz nie możesz wymyślić? Skoro się nie szczepią ci którzy tutaj strasznika wyśmiewają to skąd ta teoria o NOP? Nie kompromituj się ...
sobota, 01.01.2022 22:22
A kto wymyśla o rzekomych NOPach? Nie antyszczepionkowcy?
Zdrowia Wszystkim piątek, 31.12.2021 14:03
andrzej jak zawsze 100 % racji
piątek, 31.12.2021 14:15
Andrzejku, bierzesz poniekąd udział w eksperymencie - jako grupa kontrolna. Z własnej głupoty, co prawda. Ponadto bierzesz udział w drugim eksperymencie jakim jest wpływ sars2 na człowieka i odległe powikłania covid. Danych masz wszędzie pełno, problem jest taki że nie potrafisz ich analizować. Nawet nie rozumiesz o czym piszesz a wołasz o dane - zawały czy udary są konsekwencją cukrzycy, nadciśnienia, nadwagi i tym podobnych zaburzeń metabolicznych, nie umiera się na "nadwagę". Większość szpitali pracuje w normalnym trybie, tylko część jest przekształcona na jednoimienne, wspomagane przez tymczasowe, reszta ma co najwyżej przekształcone pojedyncze oddziały na covidowe w razie potrzeby. Problem jest z personelem przede wszystkim. To ludzie Twojego pokroju w głównej mierze łapią wirusa i obciążają niepotrzebnie szpitale i zabierają ze zwykłych oddziałów personel. Jeśli żal ci nieleczonych na inne choroby, to pretensje w pierwszej kolejności do siebie. Przestań strugać kretyna i się zaszczep.
Zdrowia Wszystkim piątek, 31.12.2021 14:25
udział w eksperymencie biora wlasnie zasczepieni tym szajsem niesprawdzonym ! I to oni zarazaja najwiecej bo mysla ze szpryce dostali to juz im wsio wolno ! Przez ten cyrk alapandemi zmarlo wiecej osob na inne choroby bo sie wam w covidka chce bawic ! .........wiruski byly i beda ! A ty sie zaszczep 7 dawka zeby za dwa lata nie leciec znow
andrzej piątek, 31.12.2021 14:34
Jeżeli biorę udział w takim badaniu to chciałbym o tym wiedzieć. Na razie wiem że taki udział biorą Ci którzy się szczepią. Zbiera się te dane te NOP-y i czeka jaki wpływ będzie miał ten preparat genetyczny na następne pokolenia. Skoro nie chcę się szczepić to się nie zaszczepię i nic mnie do tego nie przekona. Żadne zakazy czy nakazy i straszenie czymkolwiek. A tu znowu sie zapędzasz z wnioskami . A może nie zamykało się oddziałów kiedy grypa siała spustoszenie?.. To o czym piszesz było zawsze stosowane! Teraz robi się tą szopkę tylko po to żeby usprawiedliwić wydawanie i zarabianie kasy ...Taka prawda niestety. I nie zwalaj tego na niezaszczepionych. A teraz wykaże jeden podstawowy błąd w Twoich (jakże głębokich wnioskach) Jaka grupa kontrolna ? Załóżmy że zaszczepiono 100% populacji świata .... jakie wnioski chciałbyś wyciągnąć i co badać? Słabiutki ten argument. Nawet gdyby założono że jakiś procent się nie zaszczepi to kto z tych ludzi podda się jakimkolwiek badaniom. Będzie tak jak z fajkami czy alkoholem..... zachorował bo palił , bo pił... bo się nie zaszczepił ... bez jakichkolwiek dowodów będzie się przypisywało różne cuda bo się nie szczepił. I to ma być naukowa metoda? To ma być jakikolwiek dowód na cokolwiek. No przykro mi.... A znowu jak mówi moja prawie 100 letnia i niezaszczepiona babcia.... chcesz psa uderzyć to kij sie zawsze znajdzie. Raz jeszcze powtarzam...czas pokaże i naprawdę chciałbym sie mylić bo smutno mi kiedy patrzę że z ludzi pod płaszczykiem ich interesu robi się króliki doświadczalne. Zdrowia wszystkim na Nowy Rok
piątek, 31.12.2021 15:08
To przecież szczpienia jednodawkową podobno podpisywali takie coś, a przy szczepieniach inną szczepionką, widocznie jeśli nie sporządzonej takiej umowy to nie może być badanie, Ty boisz się NOP, ja COVID więc tym się różnimy. Oj każdy czegoś się boi. Być może boisz się zwykłego wkłucia nie obchodzi mnie to, ja jednak wolę zapobiegać chorobom i dać sobie wstrzyknąć sprawdzony i przebadany preparat szczepionkowy.
andrzej piątek, 31.12.2021 15:20
Gdzieś Ty widział że ja się boję? Nigdzie o tym nie pisze że się boję! Piszę o tym że jeżeli mam cos dostać, czymś mają mnie szprycować to chciałbym żeby to było przebadane i w pełni opisane. Sam chcę podejmować decyzję o tym co i kiedy biorę. Jednak nie będę brał udziału w EKSPERYMENCIE tym bardziej jeżeli się mnie do tego zmusza i szczuje innych przeciwko mnie. Poczekam, może nie doczekam do końca tej szopki, jednak myślę że czas pokaże. Chociaż czasem mnie dopadają wątpliwości, bo tak gruby przekręt a w zasadzie jego kulisy raczej nigdy nie ujrzą światła dziennego. Zbyt dużo kasy , zbyt wielu umoczonych "możnych tego świata" i nie pozwolą . Jak bardzo chciałbym się mylić. Zdrówka ;)
piątek, 31.12.2021 20:52
Ta, już zaraz wszędzie przekręt, wszędzie spisek, wszyscy rządzący źli i podstępni? Haha A ja może zaraz też jak popieram szczepienia na covid to albo gangus albo albo ćpun?
andrzej piątek, 31.12.2021 21:15
Człowieku ...ty jesteś jakiś chory jakiś, czy już nie przyswajasz najprostszych faktów? Podejrzewam że nasz pan Prezydent nie jest świadomy tego że jest manipulowany. Czy ja kiedykolwiek pisałem że nie popieram szczepień? Zawsze pisałem i tego będę się trzymał... nie dam sobie wcisnąć żadnego niesprawdzonego badziewia ..o przepraszam ... genetycznego eksperymentalnego preparatu medycznego. Nie popieram żadnej formy nacisku, przymusu i wszech ogłupiającej propagandy. Dawać mi twarde dowody..., podeprzeć to kilkudziesięcioletnimi badaniami i wynikami.... nikt tego nie zrobi, dlatego że nie ma takich badań. Jak mam komuś zaufać skoro w żywe oczy mi wciskano że po szczepieniu będę bezpieczny (a zachorowałem i to ciężko), jak mam ufać komuś kto rok wcześniej mi wciska że moje dziecko jest bezpieczne a za chwilę mi wciska że muszę szczepić bo zagrożenie? Jak mam ufać komuś kto wciska że maseczka mnie ochroni a póżniej potwierdza sie że jakoś nie bardzo chroni.... i mogę tu wiele innych argumentów podać ale... Po co ? Komu? Hejterom którzy mają płacone za podważanie faktów... ? Zdrowia życzę
Sylwester piątek, 31.12.2021 23:21
"zachorowałeś ciężko"? a mógłbyś uniknąć ciężkiego przebiegu gdybyś się zaszczepił! Pfizer na przykład to nie eksperyment, bo też nic takiego nie podpisywałem , w wypełnianym przeze mnie formularzu, że biorę udział w eksperymencie. Raczej wiedziałem, że szczepionka przeszła wszystkie 3 testy. Więc nie byłem królikiem doświadczalnym! Więcej zdrowia i trzeźwych spostrzeżeń i rozsądku życzę w nowym 2022 roku!
andrzej piątek, 31.12.2021 23:35
Zaszczepiony byłem proszę - jeżeli potrafisz zweryfikować... COVID-19 Vaccolne Astra Zeneca Lot ABV5300 . Ludzie którzy mają pojęcie spokojnie to zweryfikują. Więc przestań mi tu bzdety popychać. Po co miałeś cokolwiek podpisywać, skoro zgodę na eksperyment na Tobie podpisali już inni. Ci którzy wzięli za to kasę. Ty szaraczku miałeś tylko przyjąć i... no właśnie ...wychylić się z NOP albo nie. Tu Twoja rola sie kończy. I tak już zostanie . Przykro mi ale myślę że powinieneś zweryfikować to o czym Cię zapewniano z faktycznym stanem . Zdrówka i "jasności" w przyszłym roku.
andrzej piątek, 31.12.2021 23:49
Opisuję to wszystko, walczę z tymi bzdurami którymi Was karmią a Wy łykacie to na zimno, przyjmując jako jedyną i prawdziwą informację, dlatego że wiem jak to wygląda. Wiem czym to wszystko pachnie i wiem także jaka jest obłuda w tych wszystkich "jedynych i niepodważalnych" pewnikach, którymi się karmi niczego nie świadomych ludzi. Dziś apeluję do tych, którym została resztka zdrowego rozsądku. Szukajcie informacji, słuchajcie, weryfikujcie i podejmujcie świadome decyzje czy chcecie być naprawde królikami doświadczalnymi? Co postanowicie...no cóż ... Wasza wola. ;)
Dr. pierwszego kontaktu sobota, 01.01.2022 20:54
nieźle i sam ze sobą gadasz.
andrzej sobota, 01.01.2022 21:05
Czy gdybym próbował stworzyć pozory dialogu czytelników to podpisywałbym się pod poszczególnymi postami? Zastanów sie i nie próbuj doszukiwać jakiegokolwiek przekrętu z mojej strony. A co do Ciebie... no niestety mam właśnie odmienne zdanie.
sobota, 01.01.2022 22:25
Imię Prezydenta sobie za nicka obrałeś, aby być bardziej autorytatywny?
To na mnie nie działa.
andrzej niedziela, 02.01.2022 00:02
Przykro mi ale ... nie jednemu psu burek na imię. Zbieżność jest całkowicie przypadkowa a imię moje jest tutaj prawdziwe. Nie mam powodów do ukrywania się pod różnymi strasznikami, królewskimi rodami czy mniej lub bardziej bzdurnymi (w założeniu chwytliwymi) nickami. A na Ciebie nic nie działa widzę ani rzetelne fakty , ani proste stwierdzenia i dowody. No cóż ...jak już pisałem... nie będę sie z koniem kopał.
Krzychu piątek, 31.12.2021 14:01
Siema Strasznik bo nowym nikiem ! Jescze ci sie nie znudzilo te brednie wypisywac ?
Kupiec piątek, 31.12.2021 14:37
Ty serio polujesz na Strasznika/Strażnika, czy jak mu tam? I czemu w ogóle nazywasz go strasznikiem, skoro podpisywał się jako strażnik dzierżoniowski? A nawet jeśli to on to co mu zrobisz? Może pracuje on w jakiejś straży, czy ochronie. A co mnie to obchodzi? i ciebie co to obchodzi? Zabronisz mu tu pisać? No chyba jedynie jacyś administratorzy tej DOBY to mogą jedynie uczynić, ewentualnie Policja jeśli on złamał by jakieś prawo! A ty co odetniesz mu neta? Za krótki jesteś! A ten strażnik to zwykły jakiś szaraczek, człowieczek nieszkodliwy, nikomu nie wadzi a jedynie może komuś uratować życie przez promocję szczepień. Mam w..ane na to co teraz o mnie napiszesz, bo ludzie tu będą się nickami przedstawiać jakimi chcą i każdy kto poprze szczepienia, nawet lekarz będzie wg. ciebie strasznikiem! :) Śmiechu warte. Nie błaźnij się więc Krzychu a może straszniku :) haha
Kasia sobota, 01.01.2022 12:51
Przykre ale nie rozumiejąAby zrozumieć trzeba mieć autorytety,dzisiaj nimi są celebryci a nie lekarze.Czytanie jest zbyt trudne a wyciaganie wniosków męczące.Nie rozumieją co się dzieje ,ludzie umierają no ale nie oni,a jak ktos jednak umarł z rodziny to nie na covid, tylko lekarze tak napisali z chęci pozyskania kasy.A nie lecza innych bo po co.Totalna niewiara w lekarzy,drugiego czlowieka w empatię bo sami jej nie posiadaja.Smutne to i gorzkie ale prawdziwe.****rawiam w Nowym Roku
sobota, 01.01.2022 17:53
Przestaw w końcu ten zegar systemowy bo mimo tylu pięknych i chwytliwych nicków cię zdradza.
sobota, 01.01.2022 20:08
To co teraz tworzysz, to też się podobno leczy, to sie jakoś nawet ładnie nazywa medycznie.
sobota, 01.01.2022 20:26
o następny znafca wszelakich medycznych nazw ha ha
Twój Patron miejski :) sobota, 01.01.2022 22:26
pod wezwaniem
Kasia sobota, 01.01.2022 12:41
Nie wiem,co nazywacie Cyrkiem,miliony ludzi zmarło na tego virusa lub po powiklanich. Sprawa jest bardzo powazna,epidemiologiczna.A wy staracie sie być madrzejsi od lekarzy,laborantow,profesprów z całego swiata.Podwarzacie wiedzę medyczną zdobytą przez tysiace lat.Wy się nie zaszczepicie bo po tym są powikłania.A palicie,pijecie i śpicie z kim popadnie.No ale od tego sie nie umiera.Lekarz tego nie wpisze w akcie zgonu.Ludzie opamietajcie się nie jestescie alfo i omegą.Troche pokory.O wierze nie wspomnę bo wierzycie tylko w to co sami wiecie.
andrzej sobota, 01.01.2022 17:51
Zapędziłeś się troszeczkę ( jesteś facetem bo kobieta nie pozwoliła by sobie na takie błędy) Znowu powtarzasz to co Ci powiedziano (lub kazano powtarzać), próbujesz grać nieudolnie na emocjach. Wiedza medyczna zdobyta przez tysiące lat... no tu to mi zajady popękały ze śmiechu. Przez wiele tysięcy lat SZUKAŁO SIĘ LEKÓW i przede wszystkim się leczyło a dziś utrwala się ludziom że technologia to jedyny bóg , że technologia nie może się mylić , że można przewidzieć wszystko . Zapomina się że technologia tylko pomaga i nic nie zastąpi prawdziwej wiedzy, doświadczenia i zrozumienia prawdziwych potrzeb innego człowieka. Niestety nie da się oszukać i przewidzieć natury. Piję, palę i pier... co i kogo chcę - to jest MÓJ wybór! Nie ma i nie będzie zgody na narzucanie mi czegokolwiek a do tego próbując mi wmówić że to dla mojego dobra ani przez rządzących ani przez kościół czy inne organizacje. Dlaczego próbujesz wciskać że wszyscy lekarze i profesorowie mają rację a nie słuchasz tych którzy otwarcie mówią o tym eksperymentalnym preparacie medycznym? Klapki na oczach czy inny masz w tym interes? I powtarzam po raz enty ... nikomu nie odradzam szczepienia! Każdy ma swoją wolę i szanując ją nawet nie pozwolę sobie na takie słowa. Apeluję tylko - otwórzcie głowy i przemyślcie wszystkie za i przeciw. Posłuchajcie tych którzy walczą o to żeby wszystkie fakty w końcu mogły dotrzeć do wszystkich.
Szczepcio sobota, 01.01.2022 20:16
Tobie widzę też się widze wydaje, że piszesz z jedną osobą zaszcepioną. :) Haha Serio? Czytając ciebie i podobnych antyszczepionkowców , mam niezłą bekę z Was. Sam pisałeś gdzies tu też że się szczepiłeś więc nie rozumiem co cię skłoniło do walki ze szczepieniami? Też możę mialeś NOPa? Ludzie wymyślaja teraz dziwne historie o rzekomych niepożądanych odczynach a czy byli zdrowi jak szli na szczepienie? Pewnie zarażeni tam poszli . Myślę, że wielu zapewne kłamało w formularzach o stanie zdrowia. Przecież zawsze zasadą szczepień było aby być zdrowym w 100 % nie mieć żadnej infekcji. A skoro okłamuje się lekarzy, to nie dziwię się tyle NOPów nagle.
andrzej sobota, 01.01.2022 20:53
Jaką jeszcze teorię sobie wykombinujesz? Co mnie skłoniło do wyrażania opinii na" nie dla tego genetycznego eksperymentu medycznego"? Właśnie to ... zaszczepiłem się , uwierzyłem tej wszech ogłupiającej propagandzie, uwierzyłem że jestem (będę) bezpieczny, zachowywałem sumiennie te wszystkie obostrzenia , złościłem się na ludzi którzy stawali zbyt blisko mnie, litry spirytusu wylanego na ręce i.... no właśnie NIC!!! Zachorowałem i zostawiono mnie i moją rodzinę samemu sobie. Przez teleporadę lekarz stwierdził u mnie i u żony " Stan zapalny górnych dróg oddechowych" Przepisano mi antybiotyk i kazano leżeć. KUR.....! Wyprosiłem od znajomego lekarza skierowanie na test zarejestrowałem sie przez E-pacjenta zrobiłem ten test ale byłem już w takim stanie że panie pobierające wymaz aż prawie na mnie krzyczały żebym nie kaszlał. Żona nie mogła wstać i normalnie funkcjonować i jeszcze dzieci w domu . Nie było szansy żeby nam ktoś pomógł. Mieliśmy siedzieć zamknięci w domu. Poprosiłem o pomoc lekarza który (oczywiście po cichu) stosuje leczenie metodą i zaleceniami dr. Bodnara . Bałem się - już nie o siebie ale o resztę rodziny. Lek wzięła moja żona a ja po 12 godzinach po niej.... Po około 48 godzinach od podania żona mogła się już w miarę swobodnie poruszać a dzień później i ja. Dzieci przeszły łagodnie więc nie podawaliśmy tych środków (chociaż może powinniśmy). Oczywiście zaraz podniosą sie głosy.... wyzdrowiałeś bo byłeś szczepiony .... no więc nie! Dziękuję Bozi za to że dała mi siłę i rozum aby podjąć właściwą decyzję, dziękuję za to że mam przyjaciół i ludzi którzy są świadomi tego co się dzieje i mogli nam pomóc. Dziś mogę w końcu śledzić to co się dzieje z otwartą głową i nareszcie zrozumiałem ten mechanizm. Bądźcie pewni że jeżeli ta choroba Was dopadnie a Wy do końca będziecie wierzyć w te wszystkie brednie to tylko możecie liczyć na szczęście, bo system .... no cóż weź paracetamol .... Ot moja motywacja i cała historia. Szczepienie niczego nie załatwi i tego możecie być pewni. No ale.... jak tam sobie chcecie...
piątek, 31.12.2021 17:19
To był najgorszy rok o czasu II wojny , 506 000 zgonów .Jeżeli nie ma wirusa covid to dlaczego jest tak źle?
andrzej piątek, 31.12.2021 17:33
To akurat nie dziwi. Z racji tej całej szopki po prostu ludzi przestało się efektywnie leczyć bo liczą się tylko pieniądze za pacjentów covidowych. Ilu ludzi nie dostało się do lekarza albo zbyt późno zaczęto ich leczyć? Takie pytanie dla myślących .... czy słyszeliście w ciągu tej całej szopki o likwidacji jakiegoś szpitala? Czy słyszeliście o zadłużeniach? Nagle zaczęło sie opłacać leczenie ludzi czy raczej znaleziono sposób na podreperowanie budżetów poprzez zawyżanie i sztuczne rozdmuchiwanie covida? Niczego nie sugeruję wprost żeby uniknąć jakichś posądzeń. Przemyślcie temat.
Kasia sobota, 01.01.2022 13:06
Człowieku,kim jesteś aby nazywac to szopką?.Czy cztery przypadki śmierć w mojej rodzinie nazywasz szopką.Z tego co wiem to inni deklarują likwidację szpitali.Teraz się je organizuje.Nietaktem jest mówic o pieniadzach jak wokół umierają ludzie.Ręce opadają lekarzą nie wierzycie a Lempart i owszem.
andrzej sobota, 01.01.2022 17:08
O naiwności! Czym jest życie kilku tysięcy a nawet kilkudziesięciu tysięcy ludzi w porównaniu z wielobilionowym interesem? Uwierz mi że poświęca się ludzi (żeby nie napisać zabija) za mini ułamek tej kwoty. Jak myślisz co będzie, kiedy w końcu wyjdzie na jaw że żeby uratować członka Twojej , mojej czy kogokolwiek rodziny wystarczą leki za kwotę detaliczną coś około 50 zł? Lek antywirusowy ogólnodostępny którego produkcja nie jest obarczona ochroną patentową a także ewentualny antybiotyk w razie rozwoju stanu zapalnego. Nietakt? A może szprycowanie biednych nieświadomych, przestraszonych i ogłupionych ludzi eksperymentalnym genetycznym preparatem medycznym jest taktowne? Rób co chcesz i zażywaj co chcesz Twoja wola, jednak nie zmieni to faktu że chodzi tylko i wyłącznie o kasę. Na pytanie - dlaczego nie szuka się leku tylko szprycuje się ludzi jakimś ...czymś odpowiedź jest prosta. Nie zabija sie dojnej krowy. Zdrowia i otwartego umysłu w tym nowym roku.
taka prawda piątek, 31.12.2021 18:45
dokladnie taka jest prawda ! Nich juz sie ten Cyrk skonczy !!!!!!! 4 .5.6.7.8.9 dawka bedzie i tak do zaebania ! Kasa sie musi zgadzac kosztem ludzi :(