Pieszyce: nowy rozkład jazdy - prosimy o Państwa uwagi i propozycje

wtorek, 2.1.2018 15:45 64155 119

Komunikacja miejska w dotychczasowej formule funkcjonowała przez ostatnie 10 lat. Od tego czasu wiele zmieniło się w strukturze osób korzystających z komunikacji miejskiej oraz zapotrzebowaniu na nią. Zmniejszyła się ilość dzieci i młodzieży dojeżdżającej do szkół oraz ilość osób dojeżdżających takim środkiem transportu do pracy. Spowodowało to konieczność dokonania zmian w przetargu ogłoszonym na kolejne 10 lat funkcjonowania wspólnej komunikacji miejskiej.

Gmina Pieszyce dofinansowuje wspólną komunikację miejską w 50% kwotą około 1 200 000 zł rocznie, co stanowi około 10% dochodów własnych gminy. Komunikacja miejska jest tworzona z myślą o większości mieszkańców naszego miasta i na pewno, z czego zdajemy sobie sprawę, nie spełni wszystkich indywidualnych oczekiwań. Poprzednie analizy wykazały konieczność ograniczenia kursu linii nr 16 z uwagi na dublowanie kursu linii 15 i wspomniane mniejsze zainteresowanie komunikacją miejską na przełomie ostatnich 10 lat. Niemniej jednak komunikacja miejska dedykowana jest mieszkańcom i ich potrzebom, dlatego ważne jest dla nas Państwa zdanie w tym zakresie. Na podstawie przekazanych merytorycznych uwag i sugestii będziemy modyfikować rozkład jazdy poprzez opóźnienie lub przyspieszenie niektórych kursów. Czekamy na Państwa uwagi i propozycje, można je przesyłać na adres e-mail um@pieszyce.pl lub spisane zostawić w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pieszyce.

Urząd Miasta i Gminy Pieszyce

Przeczytaj komentarze (119)

Komentarze (119)

Odpowiadasz na komentarz:
czwartek, 01.01.1970 01:00
Cieciu. Może pomyślałbyś że chodzi mi o to jakby wrócił stary rozkład ? Ciężkie do pomyślenia co ?
rozczarowana środa, 03.01.2018 09:14
Pani Konieczna niszczy Pieszyce. Wcześniej ZGM, teraz komunikację. To co zniszczone już się nie naprawi. Szkoda było głosu.
mieszkanka Pieszyc środa, 03.01.2018 12:34
Ty rozczarowana babo !! Co Ty chcesz od Pani Koniecznej mało zrobiła dla Pieszyc . Obal był tyle lat i co zrobił !!!! Zostawił puste konto . Co zrobił z pieniędzmi ?? Jeszcze narzekacie na Panią Burmistrz z pustego to i Salomon nie naleje .Doprowadziła Pieszyce trochę do porządku . A że niektórzy mieszkańcy nie dbają o wygląd i jest jak jest
mieszkaniec niedziela, 25.02.2018 13:23
A ty kim jesteś,krewną pani Burmistrz?
poniedziałek, 08.01.2018 19:38
Masakra, co a ciemnogród
Ludzie, podstawowych pojęć nie ogarniacie
Ktoś (powszechnie wiadomo kto) zarzuca zajawkę w kwestii obrzucania błotem władzy , która w końcu po tylu latach stagnacji wzięła się za cokolwiek w tym bałaganie i łykacie to jak młode pelikany . Bałagan to tu był śmierdzący i śmierdzieć będzie jeszcze długo . Za trzy lata nawet wytężonej pracy i chęci nikt nie jest w stanie wyprowadzić gminy na prostą .... i to tak biednej gminy .
Dobrze , że w ogóle Pani Dorocie chce się jeszcze czegokolwiek , ze nie chce zaprzepaścić tego codo tej pory zrobiła, ze zależy jej na naszej małej ojczyźnie .
środa, 03.01.2018 10:24
Ta zwu zabiera głos,do znudzenia
dsaa środa, 03.01.2018 10:32
to sie przeprowadż marudna babo.
środa, 03.01.2018 11:10
Ona ratuje Pieszyce przed bankructwem
mieszkaniec środa, 03.01.2018 19:11
Dlatego podwyżka goni podwyżkę.Jak pani wytłumaczy pani Burmistrz podwyżkę za czynszowe rudery nie remontowane od kiedy niemiec je wybudował.Są własnościom Gminy. Śmieci na których p. Drozdoski się bogaci ,i przyjdzie czas na podwyżkę biletów ,bo okaże się że Gmina za dużo dokłada
środa, 03.01.2018 06:43
Pani Burmistrz nie widzi Pani co się dzieje ,zgotowała Pani piekło dla mieszkańców nie wiadomo jak dojechać do pracy czy szkoły ,i człowiek nie wie kiedy i czym ma wrócić, Jakoś poprzednie władze radziły sobie z funduszami, Warto się zastanowić i przywrócić linie 15 i 16,
flasch poniedziałek, 08.01.2018 19:30
Zmiana rozkładu spowodowana jest tak długo oczekiwaną zmianą przewoźnika
zarządza tym ZKM Bielawa a nie UM Pieszyce i myślę ze tam należy kierowac swoje uwagi i wylewać żale
O. palcem by nie kiwnął jestem tego pewien , zawsze wystraszony i udający zdziwionego.
Jeśli przekażemy swoje uwagi do urzędu to może on reprezentować swoich mieszkańców i próbować coś zmienić .
Inną kwestią jest to , czy się uda bo to nie takie proste .
Kupa kasy jest przekazywana na dofinansowanie komunikacji i potrzeby mieszkańców w większości powinny być zaspokojone
Wiadomo, że nigdy nie da się zadowolić każdego, bo nawet ten zadowolony jak ma obrany pewien kierunek myślenia to będzie jadem pluł na każdego kto się nawinie .
poniedziałek, 08.01.2018 20:41
Ale to na wniosek UM Pieszyce zlikwidowano 16-kę. Rozumiem że nowe autobusy nowy operator i koszty ale powinno się takie coś konsultować z mieszkańcami. Czy jeździmy starymi autobusami z większą częstotliwością czy nowym taborem z ograniczonymi kursami lub nowymi autobusami bez zmian w rozkładzie z dużym nakładem w budżecie miasta a oszczędności szukamy gdzieś indziej np. w urzędzie. Ogólnie cieszę się że urząd jest otwarty na propozycję.
Mieszkanka Pieszyc środa, 03.01.2018 12:44
Tak sobie radziły poprzednie władze że puste konto zostawiły w kasie !!! A Wy narzekacie na Panią ile ona rządzi a ile Obal rządził kilkanaście lat i jak było w Pieszycach ? Czy Wy tego nie dostrzegacie . Macie pretensje do garbatego że ma dzieci proste . Jesteście obłudni i macie klapki na oczach
środa, 03.01.2018 13:44
Ja widzę zmiany te duże i te małe. Ale moim zdaniem poinformowanie ludzi o zmianie rozkładu na kilka dni jest błędem. Oszczędności można znaleźć chociażby w urzędzie.
piątek, 05.01.2018 06:28
Wstyd, wstyd Pani Burmistrz cały powiat się z was śmieje jak można zmienić rozkład nie zasięgają opinii mieszkańców, w końcu to mi miejska komunikacja służy i oni z niej korzystają,
flasch poniedziałek, 08.01.2018 19:12
A co ma burmistrz do rozkładu jazdy tępaku??
Jest przewoźnik który składa rozkład do właściwego organu propozycję rozkładu i ten go zatwierdza
Przez tyle lat nic w tym zakresie się nie działo (no może poza pogarszającym się stanem technicznym taboru) i wszystkim pasowało tak jak pasowała stagnacja w naszej gminie przez ostatnie 16 lat . Jak zaczęło sie coś dziać to tez wielu nie pasuje
Leśne ludki , ogarnijcie się , idźcie do przodu , stojąc w miejscu cofacie się
pasażer czwartek, 04.01.2018 16:58
Rozkład jazdy z Rościszowa uniemożliwia punktualne dotarcie do szkoły w Dzierżoniowie jak i do pracy.Autobus przyjeżdża do rynku parę minut przed ósmą.Z rynku najwięcej młodzieży dochodzi do szkół.Co będzie jak będą trudniejsze warunki drogowe?.Może trzeba sprawę zgłosić do rzecznika konsumentów,bo chyba ktoś od układania rozkładu jest już na emeryturze i siedzi w domku.
Uczniak czwartek, 04.01.2018 21:29
Co mącisz i piepszysz, autobus 21 dojeżdża do Piłsudskiego o 7.44, więc nie kilka a kilkanaście minut do I i II liceum jest rzut beretem, radiobuda wysiada na Kościuszki a oksford zawodowka na piastowskiej, więc wszyscy zdaza
Mieszkanka rościszowa poniedziałek, 08.01.2018 15:24
Autobus 21 jest tam 7:50 a czasem się spóźnia :) poza tym rozkład linii 21 jest katastrofa na wszystkie inne godziny
wtorek, 02.01.2018 20:04
Koniecznej już "dziękujemy". Czas na młodych i wykształconych.
xx sobota, 06.01.2018 00:05
A tak serio to co Pani burmistrz osiągnęła sama bez pomocy bogatego męża? Nie chodzi mi o sprawowanie wladzy nad p-mi
MIESZKANIEC środa, 03.01.2018 18:59
NIE WSZYSCY KIEROWCY AUTOBUSÓW WIEDZA GDZIE SA PRZYSTANKI PRZEJEŻDŻAJĄ ,A NA PRZYSTANKACH CZEKAJĄ PASAŻEROWIE .AUTOBUSY SĄ OPUZNIONE
piątek, 05.01.2018 16:14
Linia 21 zmiana kierowców w pieszycach jeden pyta drugiega jak ma dojechać ,kpina
środa, 03.01.2018 19:10
proszę konkretnie , gdzie i kiedy kierowca nie wiedział na jaki przystanek ma podjechać? na jakiej linii, o której godzinie?
.autor środa, 03.01.2018 19:22
Dzierżoniów Radio buda około 6,25
Ja czwartek, 04.01.2018 08:20
Linia 22 (kurs po 13...)pan kierowca powiedział że pierwszy raz jedzie tą trasą i nie wie gdzie są przystanki
czwartek, 04.01.2018 23:59
Pewnie teraz są nowi kierowcy plus kierowcy byłych operatorów co jeździli tylko na kilku liniach a teraz jest więcej linii więc na nowych trasach jeżdżą. Trochę zrozumienia, a także operator powinien poinstruować.
Andrzej piątek, 05.01.2018 13:50
Strasznie lipny jest ten nowy rozkład jazdy co za idiota go robił masakra godziny jazdy
autor czwartek, 04.01.2018 17:08
Kto ułożył i kto zatwierdził rozkład jazdy 21-dla kogo ten rozkład,bo na pewno nie dla uczniów i ludzi którzy pracują.
czwartek, 04.01.2018 16:41
Dzis jechałam do Dzierzoniowa i okropnie smierdzialo gazem autobus linia 15
XYZ środa, 03.01.2018 14:23
Najpierw trzeba było przeprowadzić konsultacje z mieszkańcami, a później układać rozkład jazdy. Teraz to ja nie wierzę w jakiekolwiek zmiany. Zrobili od d..y strony. Co do Pani Burmistrz, byłem zadowolony z jej prac na samym początku jej działań. Teraz jasno i wyraźnie robi dobre wrażenie do złej gry która prowadzi.
autor czwartek, 04.01.2018 10:13
Oni do mieszkańców będą pukać przed wyborami, teraz to nie mają dla nas czasu i pieniędzy. Postanowiłem że, jak któryś z tych radnych zapuka mi do drzwi, z prośbą o podpis do listy wyborczej, to psem poszczuje.
Olo czwartek, 04.01.2018 10:10
Teburaki z pisu i od opałowy niech głosu nie zabieraja
środa, 03.01.2018 17:25
Ludzie dorosnijcie w końcu, po co tutaj wylewać te wszystkie żale i serdeczne życzenia? Macie od tego odpowiednie urzędy tj. UM PIESZYCE, UM BIELAWA czy referat komunikacji.
autor czwartek, 04.01.2018 10:08
Do tego referatu komunikacji w Bielawie to szkoda czasu i nerwów, tam nikt nic nie wie, nawet ten opadły dyrektor. Poszedłem w konkretnej sprawie i nic nie załatwiłem, panie pracujące tam zbyły mnie, a pan dyrektor w tiszercie i brudnych spodniach, odpowiedział mi że "on na głupoty nie ma czasu", sprawa dotyczyła tych nie dzialajacych biletomatów.
czwartek, 04.01.2018 09:20
15- stka jezdzi za rzadko! Autobusy są przepełnione a dzieci przez ten tum nie mogą się z nich wydostać!
Irka czwartek, 04.01.2018 08:16
Autobusy o godz.13:33,14:33,15:33 lini 22 to jakaś przesada i bezmyślność a jedyny autobus w sobotę prze Piskorzów to już głupota ,a z Dzierżoniowa to na nogach do domu.Trochę logiki w myśleniu.
POdPIS czwartek, 04.01.2018 06:54
Fajnie by było gdyby te nowe rozkłady były na stronie a nie tylko na przystankach :) Przez to ostatnio nie miałem czym jechać do DDZ z Rościszowa.
usuniety czwartek, 04.01.2018 06:52
Co tu pisac prawde? jak zaraz te matoly z doby usuna komentarze bo tylko tyle potrafia .A tak wogole to sie prof MIODEK KLANIA
pieszyczanin Krzysztof środa, 03.01.2018 18:15
Autobusów linii 15 jest o kilka, ale zawsze jednak więcej niż przed zmianą rozkładu, zatem problem nie dotyczy mieszkańców Kamionek, ci powinni być zadowoleni, problem dotyczy nieznacznej ilości mieszkańców górnej części Pieszyc, bo alternatywna linia 21 dojeżdża prawie do 2/3 miasta, więc myślę, że zdecydowanie niepotrzebnie ludzie tu dramatyzują, że dzieci, że starcy itd. Ludzie ogarnijcie się i nie róbcie tragedii z powodu faktu, że kawałek będziecie szli spacerkiem albo nieco dłużej poczekacie, rozkład od 10 lat a ile w tym czasie przybyło samochodów.
środa, 03.01.2018 19:50
Ja nie zamierzam spod kościoła przyjeżdżając 21, iść do góry 3 kilometry dzień w dzień. A co dopiero starsi ludzie, którzy niekiedy mają problem z wyjściem z autobusu. Zastanów się dwa razy zanim cokolwiek powiesz /napiszesz.
Kris środa, 03.01.2018 20:05
Jak nie zamierzasz to siedź z dupa na przystanku, a nie się sadzisz. Pieszyce to nie warszawa żeby autobusy jeździły jak metro co 5 minut i trzeba się z tym niezmiennym faktem pogodzić.
środa, 03.01.2018 18:33
Koło Netto jest duże skupisko ludzi. Rozumiem zwiększenie liczby samochodów ale nikt jeszcze nie dokonał tak radykalnej redukcji kursów.
Kris środa, 03.01.2018 18:37
Od Netto do przystanku przy Urzędzie Miasta jest 700 metrów (mapy google). Więc nie dramatyzuj
środa, 03.01.2018 18:50
Ja nie mam problemu i nie dramatyzuje. Nie raz wysiadałem w sobotę czy w niedzielę na przystanku koło urzędu miejskiego i szedłem do góry i mieszkam w Pieszycach Górnych. Ale są też osoby starsze które stanowią duży odsetek ludzi korzystających z komunikacji ZKM. Trzeba było postawić takie warunki przetargu aby nawet 8 - 10 letnie autobusy jeździły. Wtedy koszty komunikacji były by tańsze. Gajda miał dobry tabor i moim zdaniem wystarczał. Miał najbardziej porządny tabor. Bielawa np. mająca więcej linii i kursów która naprawdę ponosi ogromne koszty komunikacji tak jak Dzierżoniów i oni nie zlikwidowali żadnej linii czy kursów. Można dokonać redukcji okej ale konsultuje się takie rzeczy parę miesięcy przed, a ludzie dowiadują się że za kilka dni nowy rozkład.
środa, 03.01.2018 19:22
tyłek wozisz autem to się nie odzywaj, Po zmianie linia autobusu 21 pokrywa się praktycznie z 15, Przed zmianą kursy te buły wyśrodkowane. , Pospacerować można od czasu do czasu ale nie codziennie, Nie masz pojęcia to się nie odzywaj.
Teresa środa, 03.01.2018 15:28
Nigdy nie da się dogodzić wszystkim, zawsze ktoś ma na później do pracy czy szkoły. Można zrobić zakupy lub poczytać lekcje, więc dsrujcie te teksty o biednych dzieciach. Prawda jest taka że autobusów było za dużo i wszyscy za nie placilismy.
środa, 03.01.2018 15:35
Na administrację w urzędzie tez się płaci i to dużo. I tu nie ma redukcji kosztów. Bielawa znacznie więcej płaci i też autobusy na niektórych liniach nie są pełne ale żadnego kursu nie ucięli czy zlikwidowali linię. Po za tym ucięto aż 11 albo 13 kursów i ludzie dowiadują się o tym na kilka dni przed.
środa, 03.01.2018 18:55
nikt do tej pory nie narzekal , bo byly normalne godziny kursow autobusow , na rowne (pelne ) godziny autobus docieral do rynku , ja pracujac w sklepie nie mam w ogole dojazdu, wiele osob jezdzilo tymi godzinami co ja. albo czekac pod sklepem 1 godzine lub spoznic sie 30 min ? kto to widzial. nie wzieto pod uwage ze ludzie pracuja w sklepach np na 9 w sobote gdzie `15 nie jedzie przed ta godzina
przechodzień środa, 03.01.2018 16:40
Na Bielawskiej w Pieszycach pomylono rozkłady-ludzie z Kamionek "lataja" na drugą stronę i z powrotem....
wtorek, 02.01.2018 20:27
Stary rozkład 15 i 16 wróć, sprawdzał się przez 10 lat dlaczego ma nie funkcjonować dalej. Szukajcie oszczędności gdzie indziej,
Dojeżdżam do pracy w Dzierżoniowie na 7,30 brakuje autobusu jest o 6,30 a później o 7,20, Tu za wcześnie tu za późno. Również powrót z pracy jest tragiczny autobus o 15,32 a później o godz 16,42, odstęp miedzy kursami wnosi 70 minut, Brakuje autobusu z Dzierżoniowa przystanek na Piłsudskiego o godz 15.47 - 16.25-16.45- 17,25, Dużo osób w tych godzinach wraca z pracy ze szkoły a nawet z zakupów, Kursy linii 21 pokrywają się z linią 15, powinny być tak wypośrodkowane żeby żeby móc dojechać do Pieszyc,
Mieszkania Rościszowa środa, 03.01.2018 16:02
Ale linia 15 i 21 nie jeżdżą tylko ludzie z Pieszyc! Dlatego się pokrywają. Nie mam zamiaru czekać godziny na autobus po szkole, Bo 15 jechała np 15:30 a 21 np o 16....
środa, 03.01.2018 15:04
ilu z was przedstawił swoje uwagi w um albo zkm, tylko krytykujecie a tak naprawdę zero sensownego działania. Niestety taka prawda.
unico środa, 03.01.2018 14:34
PRZEKAZAŁEM DZISIAJ DO UM PIESZYCE , ORAZ DO ZKM BIELAWA WSZYSTKIE NAJWAŻNIEJSZE SUGESTIE DOTYCZĄCE KURSOWANIA AUTOBUSÓW NA LINIACH 15 21 ORAZ 60. MYSLĘ, ŻE SPOTKAŁEM SIĘ TAM Z ŻYCZLIWOŚCIA ORAZ PEWNYM ZROZUMIENIEM. OBIECANO MI ŻE DO KOŃCA TYGODNIA ZOSTANĄ POPRAWIONE OZNACZENIA KURSÓW , PONIEWAŻ JEST WIELE POMYŁEK, NIE WSZYSTKIE REALNE KURSY SA W ROZKŁADZIE ZAMIESZCZONE. MYŚLĘ, ŻE SPRAWA RUSZY KU DOBREMU.
jkjk środa, 03.01.2018 14:37
Opublikuj to w roli dowodu czy zrobią coś z tym lub nie
środa, 03.01.2018 14:38
TZN JAKIEGO DOWODU?
jkjk środa, 03.01.2018 21:44
To co im wysłałeś. Bo nikt tu nie wie co wysłałeś, a jak wysłałeś to zobaczymy jaką odpowiedź dostaniesz czy coś to zmieni. Nie wierzę w te dobre ich intencje a tym bardziej Pani Doroty M.
środa, 03.01.2018 21:50
niczego nie wysylalem, byłem po prostu osobiście, jak nie jeden czy jedna z was powinien/a to zrobić
xxx środa, 03.01.2018 14:28
Linia nr 16 o godzinie 6:55 Pieszyce Sklep, coś w miejsce tego kursu, ponieważ ludzie nie mają jak dojechać do pracy i dzieci na wcześniej do szkoły. Ważny autobus to był!!!!!!!
mieszkańcy środa, 03.01.2018 10:09
bilety dla emerytów , oczywiście za symboliczną złotówkę.
autor środa, 03.01.2018 11:30
Zgadzam się, emeryci też powinni płacić, jeżdżą najczęściej. Symboliczne 1zł ale zawsze coś, skoro dzieci szkolne płaca i bezrobotni to dlaczego nie emeryci?.
Emerytka środa, 03.01.2018 12:38
Przecież emeryci płacą połowę biletu czego się czepiacie !!! Nie płacą tylko Ci co skończyli 70 lat o ile mi wiadomo albo 75
autor środa, 03.01.2018 15:13
No a ci co maja 70 lub 75 lat, to dlaczego nie mogą płacić?.
wtorek, 02.01.2018 20:02
Wprowadzić bilety czasowe, podzielić obszar komunikacji na 2-3 strefy. 1 strefa trójmiasto, 2 strefa to wsie najbliższe i 3 reszta. Ogarnąć te wyświetlacze w autobusach, bo pokazują losowe przystanki. W Dzierżoniowie ogarnąć jedną linię okólną, która będzie jeździć przez cały dzień, a nie A i B, które mają tragiczne trasy i tragiczne godziny odjazdów.
autor środa, 03.01.2018 09:22
Wprowadzić bilety dla emerytów , mogą być za 1 zł , ale niech coś płacą.
Mieszkaniec Pieszyc środa, 03.01.2018 08:44
Autobus lini 60 powinna jeździć do mostku a nawet i do kamionek skoro zrezygnowano z lini 16 ludzie do bielawy tez musza czymś jezdzic
.... wtorek, 02.01.2018 22:07
Co z autobusami Gajdy?
Były dużo lepsze,więcej miejsc siedzacych. Bo te Nowe to porażka co z tego e Nowe jak usiądzie kilka mocherow z zakupami i miejsca nie ma!
Stary rozkład jak najbardziej był lepszy, jak dzieci do szkoly Dojadą na późniejsze godziny ?
Pani Burmistrz "Zmiany sakoniecze" tylko czemu na gorsze?
wtorek, 02.01.2018 22:48
No Scanie od Gajdy biły na głowę te czeskie najtańsze autobusy
q środa, 03.01.2018 21:55
W końcu SCANIA porządna marka .
środa, 03.01.2018 08:26
Tabor p. Gajdy był minimalnie za stary - nie spełniał wymogów przetargu. :-(
autor środa, 03.01.2018 17:24
Mam pytanie; a czy na tych trasach może jakaś prywatna firma jeździć, czy to już jest niemożliwe?.
wtorek, 02.01.2018 22:13
Gajda miał najlepszy tabor i dobrze utrzymany. Uwielbiałem te Neoplany.
wtorek, 02.01.2018 23:06
Rościszów miał dobry rozkład jazdy,po co to było tak spaprac !
Beny środa, 03.01.2018 07:27
Jeden autobus rano jeden wieczorem nie będą się wozić po pięć raz dziennie bez biletu z Rosciszowa do Biedronki w Pieszycach Patologia ale wymagają
środa, 03.01.2018 01:45
ale to już było i nie wróci więcej
wtorek, 02.01.2018 21:47
Nasze dzieci i młodzież z Rosciszowa nie zawsze ma na 8 godzinę do szkoły ,na późniejsze godziny nie zdążą kto będzie usprawiedliwiać nieobecnosci,bo spóźnienia są nie z ich powodu.Poprzedni rozkład był ok.Jak coś zmieniamy to róbmy to z głową.Jestem ciekawa kto myślał nad tym rozkładem i kto zatwierdził.
Kacerdek środa, 03.01.2018 00:02
Zatwierdziły to barany które nie wiedzą o tym że młodzież i dzieci mają na różne godziny do szkoły jednym słowem debile
Kacerdek środa, 03.01.2018 00:00
W Rosciszowie był bardzo dobry rozkład jak młodzież ma dotrzeć do szkoły do Bielawy gdy nie ma połączenia. To właśnie autobusy powinny być po to by młodzież dawała sobie rady a nie.
wtorek, 02.01.2018 21:27
Można też skrócić 16-kę do Pieszyce Sklep (Linia nr 17 wtedy by była)
wtorek, 02.01.2018 22:57
16 już nie ma cieciu
wtorek, 02.01.2018 23:00
Cieciu. Może pomyślałbyś że chodzi mi o to jakby wrócił stary rozkład ? Ciężkie do pomyślenia co ?
wtorek, 02.01.2018 21:27
Niektóre kursy oczywiście jak np 60 ma kurs do mostku
Rodzic wtorek, 02.01.2018 22:34
Powinno być więcej aitobusów między 14-19 bo ludzie wracają ze szkoły i pracy.
wtorek, 02.01.2018 20:31
Pani Burmistrz niech oszczędności szuka gdzie indziej , ile by zaoszczędziła nie zatrudniając swojego zastępcy tak jak obiecała zaraz po wyborach, Niech linie 15 ,16 zostawi bez zmian, Wkrótce wybory , może to być jej ostatnia kadencja.
wtorek, 02.01.2018 22:01
Dokładnie. Najlepsze jest to ze decydują o tym osoby poruszające się samochodami.
wtorek, 02.01.2018 21:25
Ludzie koniecznie trzeba nam zebrać podpisy i iść do burmistrza Pieszyc, im szybciej tym lepiej póki nie jest za późno
Uczennica wtorek, 02.01.2018 21:20
Z powodu zmian rozkładu nie mam odpowiedniego dojazdu z Dzierżoniowa do technikum w Pieszycach na godzinę 8'50.
unico wtorek, 02.01.2018 18:48
Jakie są konkretnie Wasze propozycje zmian , jeśli chodzi o rozkład na kierunku pieszyckim, czy ktoś zauważył już jakieś neprawidłowości w funkcjonowaniu komunikacji w pieszycach?
MM wtorek, 02.01.2018 19:51
Moim zdaniem tak powinien wyglądać rokład linii 15.

Kamionki III

5:15E   5:45  6:25  6:55  7:35  8:05  8:35  9:15  9:45  10:25M  10:55  12:05  12:35  13:15E  13:45  14:25M  14:55  15:55  16:35  17:35  18:45  19:55  21:05  22:15E

Pieszyce Mostek

11:25  15:25 

Piłsudskiego

Linia 15

5:12  5:52  6:17  6:57  7:27  8:07  8:37  9:07  9:47  10:17  10:57M  11:27  11:57  12:37  13:07  13:52  14:17  14:57M  15:27  15:57  16:27  17:07  18:07  19:17  20:27  21:37  22:52    

Piłsudskiego

Linia 21 po godz. 16-tej

16:37  17:37  18:37  19:47  20:57  22:07E

M - kurs do Pieszyce Mostek
E - kurs przez Strefę Ekon.

Kursy do Pieszyce Mostek skrócą o 10 minut takt dla 15 tki do Kamionek. Zatem można tak modyfikować odjazdy, żeby zagęścić takt do ok. 30 minut i to tylko dwoma autobusami przez cały dzień. Obecny takt co 40 czy 50 minut i poza szczytem do 1,20 godz. dla Pieszyc jest zdecydowanie niewystarczający. Oczywiście kursy linii 21 powinny współgrać z linią 15 po południu w kierunku do Pieszyc średnio co 30 minut. A linia 22 to kolejna, która ma wypełnić lukę w kursach do Pieszyc. Oczywiście dyspozytorzy Kłosoka mogą to łatwo i szybko poukładać. Wszystkie kursy do Pieszyc to zadysponowanie 4 autobusów dziennie. Linia 22 powinna przebiegać od PKP przez Kilińskiego, Strefę Metzeler, ul. Strefową, Dolne Pieszyce, Bratoszów, Piskorzów do Pieszyce ul. Bielawska. Tą samą trasą do Dz-owa, ale od Strefowej przez ul. Złotą, Os. Błękitne, Os. Jasne , Piłsudskiego, Kopernika do PKP. To dobra opcja dla pracujących na Strefie ludzi z Dz-owa i Pieszyc. Np.

PKP

22

5:40  6:40  7:40  9:40 11:40  13:40  14:40  15:40  17:40  19:40  21:40

W soboty do 15:40 i w niedziele np. wolne
Ortograf wtorek, 02.01.2018 20:17
Klosok nie układa rozkładów, tylko ZKM. Do tego warto pamiętać, że kierowców obowiązują czasy pracy i muszą mieć czasem dłuższa przerwę
MM wtorek, 02.01.2018 20:46
Ok. Zgadza się, że ZKM ustala rozkład. Tylko jak widzę jak oni to robią to krew mi się burzy. Dlatego propozycja kogoś kto jest praktykiem, a nie siedzi za biurkiem i nie ma pojęcia o planowaniu brygad. Wszystkie przerwy czyli dwie dla zmiany porannej i popołudniowej dla każdej linii powinien objeżdżać skoczek czekający na PKP w Dzowie. Np.jedna runda na Kamionki i z powrotem to 45 minut. Ot wielki problem. Na końcówkach starczy kierowcy 5 minut. Wiem to z własnej praktyki.
wtorek, 02.01.2018 21:20
Koleś jest takie przysłowie: tak krawiec kraje jak materii staje. Taki mają rozkład jak płacą. Nikt im nie będzie sponsorował komunikacji. Narobili bajzlu sami to niech sami to posprzątają.
wtorek, 02.01.2018 20:01
Mi pasuje
wtorek, 02.01.2018 21:01
Można też zebrać podpisy od mieszkańców np. o przywrócenie starego rozkładu jazdy.
wtorek, 02.01.2018 20:58
Linia 60 po 2015 roku tak jeździ teraz, że jak ma wariant do mostku to jedzie też w tym samym czasie co 15-ka. A wtedy to była alternatywa.
wtorek, 02.01.2018 20:55
Wszędzie jest niż demograficzny. Bielawa (też ma niż) dużo więcej płaci niż my za komunikacje i nie redukuje żadnych kursów. Pani Burmistrz, Pani dobrze rządzi dużo jest zrobione widać i szanuję za to mocno ale tu moim zdaniem wtopa. Lepiej poszukać oszczędności gdzie indziej.
wtorek, 02.01.2018 20:19
Jak w taki sposób będzie się budowało komunikację miejską to czarno to widzę. Jeszcze się w to powinien włączyć "wybitny" powiatowy specjalista od wszelkich zbiorowych komunikacji i sposobów spędzania wolnego czasu i będziemy mieli już z górki.
MM wtorek, 02.01.2018 20:53
Pani burmistrz, z całym szacunkiem wszelkie zmiany rozkładów konsultuje się z mieszkańcami trzy miesiące wcześniej kiedy wsiadała Pani do nowego autobusu ZKM by się wylansować we wrześniu. Do tych konsultacji używa się mediów, np. Pani Kasi z Urzędu lub TV Sudeckiej, gdzie lans ma się regularnie. Dzisiaj ten bałagan to konsekwencja odpuszczenia tematu ze strony Pani współpracowników. No ale rozumiem, święta jedne, drugie, urlopy itd.
wtorek, 02.01.2018 20:11
Mieszkam w Rościszowie i już wcześniej dodawałam komentarz na temat rozkładu. Większości ludzi pasował stary rozkład. Bardzo często jeżdżę autobusami mniej więcej godzinach 7:01-9:01 oraz 13-21 czy to do Dzierżoniowa czy do Rościszowa, w dni robocze jak i w weekend, dlatego coś mnie wzięło kiedy po świętach zobaczyłam rozkład przez który nie mam jak wrócić do domu i spokojnie zjeść obiad bo mam 15 min aby zjechać na zajęcia pozaszkolne a w mieście czekać 40 min do rozpoczęcia zajęć. Tak jak i nie mogę teraz pojechać do szkoły na późniejszą godzinę, ponieważ się spóźnię 10 min. Zrozumcie że młodzież ten czas może przeznaczyć na przygotowania do szkoły zamiast na oczekiwanie autobusu 40 min w Dzierżoniowie...
Mucha wtorek, 02.01.2018 20:17
Rozkład jazdy do Rosciszowa to jakaś kpina, nie mam jak wrócić z 2zmiany,pod kogo był planowany ten rozkład bo napewno nie na młodzież i nie ma osoby pracujące, chyba tylko dla emerytów którzy jeżdżą za darmo
wtorek, 02.01.2018 20:20
Zgadzam się. Mogę powiedzieć za siebie jak i moich rówieśników (jestem osobą ucząca się), że rozkład który jeszcze obowiązywał 31 grudnia był dostosowany do naszych powrotów ze szkoły, różnych wyjazdów szkolnych, zajęć dodatkowych czy wypadów na weekend.
Wizjoner wtorek, 02.01.2018 20:01
Zawsze jest coś za coś. 500+ wydacie na indywidualne dojazdy dzieci do szkoły. Rubta więcej dzieci, to za 7 lat będzie jeździło tyle autobusów co w latach 80-tych. Dwa na 5.00, dwa na 6. 00, dwa na 7.00 - dwa na 13.00 dwa 14,00 ,dwa 15.00 ,dwa na 16 i było w nich ciasno. Odbudujemy Diorę, Bieltexy, bo gdzieś muszą kiedyś pracować jak Unia przestanie wpuszczać wszystkich emigrantów, bo ciapaci też się rozmnażają nie powiem jak co- bez 500+.
unico wtorek, 02.01.2018 19:26
Zachęcam wszystkich czytających ten artykul do składania konstruktywnych uwag i sugestii na temat rozkładu jazdy ZKM na kierunku pieszyckim, chciałbym jakos to zebrać w całość i przedstawić w UM oraz ZKM Bielawa
Rysiek K. wtorek, 02.01.2018 18:49
Beznadziejne zmiany w rozkładzie. Jak dzieci mają zdążyć do szkoły ? Ani na 8 ani na 8:50 nie da się zdążyć.
KRYSIA wtorek, 02.01.2018 19:15
Jak nie zdążą przez 20 ostatnich lat 15 wyjeżdżala z Kamionek o godz 7:10 i ta godzina sie nie zmienila. Wiec jak nie zdążą do szkoly, ja chodziłam do Ekonomika w Dzierżoniowie autobus jechał przez cale miasto a w szkole bylam o 7:50. Wiec po co ten komentarz. Chyba ze dzieci nie beda mieć czasu na fajke w parku, to faktycznie nie zdążą
wtorek, 02.01.2018 19:02
Kierunki na wyświetlaczach! Zaczyna robić się bałagan, wynika on z rozkładów i jest znany od dawna. Wg rozkładu trasa linii 15 ma przebieg Kamionki - Dzierżoniów Piłsudskiego, 21 Rościszów - Dzierżoniów Piłsudskiego. Do tej pory kierowcy zmieniali kierunek na wyświetlaczach pomiędzy Pieszycami a Dzierżoniowem albo w Dzierżoniowie na dworcu PKP. Ostatni przystanek, z którego można pojechać w stronę Pieszyc i - z drugiej strony ulicy - w stronę centrum Dzierżoniowa to "Kilińskiego - Podwalna". Pozostałe przystanki w Dzierżoniowie są "pojedyncze". W związku z tym uważam, że przystanek początkowo-końcowy to powinien być "Dworzec PKP" a nie "Dzierżoniów Piłsudskiego", przynajmniej w systemie informacji pasażerskiej - ekrany w autobusach. Jeżeli na przystanek np. "Piastowska - Os. Kolorowe" i "Piastowska - Os. Jasne" podjeżdża 15 z kierunkiem "Dzierżoniów Piłsudskiego" a nie "Kamionki" - i to samo linia 21 - to ludzie, bazując na tym, jak było do tej pory - nie wsiadają, bo myślą, że to jest kurs zjazdowy i że za chwilę przyjedzie właściwy - do Kamionek/Rościszowa. Zatem bardzo proszę, aby kierunek na liniach 15, 21 i pewnie 22 też był zmieniany na przystanku przy Podwalnej albo PKP, a nie dopiero przy rynku.
unico wtorek, 02.01.2018 19:07
Bardzo konkretnie skonstruowana uwaga, w zbiorczym liście do zkm oraz urzędu miasta w Pieszycach i Bielawie na pewno zostanie to przeze mnie przekazane
wtorek, 02.01.2018 19:12
Bardzo dziękuję.
wtorek, 02.01.2018 22:36
Nazwy przystanków też. Co to ma być Kamionki III ? Zaczynając od dołu do góry nazwać po kolei przystanki Kamionki Dolne (NŻ) (jest bodajże), Kamionki Cmentarz(lub Kościół), Kamionki Środkowe, Kamionki Sowia Dolina (Pętla)
Pasażer zkm wtorek, 02.01.2018 18:58
W sobotę pierwszy autobus jedzie z kamionek o godz.6:30 wiec ludzie z kamionek i pieszyc nie będą mieli czym dostać się na czas do pracy. Ludzie trochę więcej wyobraźni
rodzic wtorek, 02.01.2018 18:33
autobusy powinny mimo wszystko być dostosowane do dzieci , jak wychodzą ze szkoły , bo czekają długo i psocą po Pieszycach zamias wracać do domu
unico wtorek, 02.01.2018 18:32
Nowy rozkład znajduję sie na stronie http://zkm.um.bielawa.pl
wtorek, 02.01.2018 18:28
Gdziw ten nowy rozklad ?
unico wtorek, 02.01.2018 18:27
Ludzie, naprawdę nie oceniajmy tutaj innych, myslę że czas na merytoryczną rozmowę. po co te zgryźliwości wobec innych. Buk też będziesz kiedyś babcią czy raczej dziadkiem, wrzuć na luz i tyle...
wtorek, 02.01.2018 17:36
Według obecnego rozkładu autobusowego linii 21wypadly w ciągu dnia dwa kursy ,godziny są do niczego,ludzie z dołu Rosciszowa nie dojada na msze,to są starsi ludzie z nimi należy się liczyć
Buk wtorek, 02.01.2018 18:22
Koniec świata, bo na msze babcia nie dojedzie i bedzie grzech.
wtorek, 02.01.2018 18:34
Ale z ciebie ćwok.
wtorek, 02.01.2018 18:14
motajcie sie amen
wtorek, 02.01.2018 18:12
Witam serdecznie, czy ktoś z czytelników Doby.pl orientuje się czy rozkład jazdy na liniach 15 oraz 60 zamieszczony na stronie internetowej ZKM bielawa , jest tożsamy z tym, który możemy zobaczyc na poszczególnych przystankach?
Polak wtorek, 02.01.2018 17:30
Autobus 22 linii Dzierżoniòw -Bratoszów przez Piskorzów w sobotę powinien być tez rano z Piskorzowa ok godz 9:00.Czyli powinny byc co najmniej 2 kursy.