Zmiany w funkcjonowaniu Centrum Kultury w Pieszycach

poniedziałek, 18.2.2019 14:00 49517 105

Z informacji Doba.pl wynika, że Miejską Bibliotekę Publiczną-Centrum Kultury w Pieszycach czekają nieuniknione zmiany. Zostaną wprowadzone nowe metody funkcjonowania, a co się z tym łączy będzie reorganizacja personalna. Planowane bowiem jest połączenie Referatu Promocji Gminy Pieszyce z Miejską Biblioteką Publiczną – Centrum Kultury. Prawdopodobnie ze stanowiskiem dyrektora będzie musiała pożegnać się Lidia Zakrzewska-Strózik. W wyniku modyfikacji powstanie Gminny Ośrodek Kultury, Bibliotek i Turystyki, którego kierownictwo zostanie wyłonione w najbliższych miesiącach. O szczegóły zapytaliśmy Urząd Miasta i Gminy Pieszyce.

                                                                         Foto.: MBP-CK Pieszyce

- Informujemy, że dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej - Centrum Kultury w Pieszycach do 26 lutego 2019 r. przebywa na zwolnieniu lekarskim. Urząd Miasta i Gminy w Pieszycach planuje połączenie obecnego Referatu Promocji Gminy Pieszyce z Miejską Biblioteką Publiczną – Centrum Kultury. Chcemy w ten sposób jeszcze bardziej wykorzystać potencjał Centrum Kultury pod względem personalnym, ale także wyposażenia, które posiada. Uważamy, że to właśnie Centrum Kultury w połączeniu z odpowiednią kadrą oraz zapleczem powinno być organizatorem największych wydarzeń w Gminie Pieszyce, które od lat organizowane są przez Referat Promocji. Zależy nam również na tym, aby działania prowadzone przez Centrum Kultury, a finansowane z budżetu Gminy, bardziej ukierunkowane były na pracę na rzecz mieszkańców Gminy Pieszyce - informuje Doba.pl pieszycki magistrat

Miejska Biblioteka Publiczna - Centrum Kultury w Pieszycach jest samorządową instytucją kultury, której statutowym zadaniem jest podejmowanie działań na rzecz rozwoju kultury. W obecnym kształcie, w nowej siedzibie działa od września 2014 roku.

Przeczytaj komentarze (105)

Komentarze (105)

Odpowiadasz na komentarz:
Wesoły Muflon
czwartek, 01.01.1970 01:00
Bardzo dziękuję za tą wypowiedź. Brakuje tu takich opinii. Pełna zgoda. Nie można jednak realizować tych ambitnych celów w oderwaniu od realiów. Kultura nie funkcjonuje w próżni. Wydaje mi się, że w pierwszych krokach należałoby oswoić mieszkańców z tym stosunkowo nowym miejscem na planie naszego miasteczka. Sprawić, żeby poczuli się w nim swobodnie. Z całą pewnością nie służy temu świadome ignorowanie zjawisk z obszaru kultury popularnej (masowej). Na tym etapie powinna ona być wręcz faworyzowana. Tak uważam. Kultura wysoka powinna być początkowo "aplikowana" na zasadzie "wrzutek". Dopiero z upływem czasu powinno się stopniowo zmieniać proporcje. Konsekwentna realizacja tych żmudnych poczynań daje jakieś gwarancje funkcjonowania i umacniania pozycji CK do momentu, kiedy dzieciaczki, które są teraz w sekcjach dorosną do świadomego uczestnictwa w kulturze. Pozdrawiam :)
poniedziałek, 18.02.2019 14:14
Jeśli ze stanowiskiem będzie musiała pożegnać się obecna dyrektor Centrum, to będzie to skandal. Każdy, kto obserwował tę placówkę, wie ile pracy tam włożono.
Wesoły Muflon wtorek, 19.02.2019 20:07
Miarą skuteczności jest rezultat, nie rozmiar włożonej pracy.
niedziela, 24.02.2019 08:18
Podaj przykład bo wiadomo, że nic samo się nie zrobi.
piątek, 22.02.2019 02:16
A co jest miaro rezultatu? Bo ja se tak czasem pomyślę, to mnie ciarki przechodzo i tak jakoś że się człowiek i modlić chce. A jak nie było domu kultury z bibloteką,to bym nawet nie pomyślała se, bo mnie do zastanowienia wienkszego nic nie korciło. No na kazaniu czasem proboszcz. A tak ja raz drugi na muzyce, na aktorach byłam. A i na kursie komputerowym byłam w tym domu kultury o! To i pisać tu moge. To to jest rezultat?
piątek, 22.02.2019 02:24
I jeszcze że dyrektorka to fajna babka i niech dalej bedzie bo dużo nam dobrego zrobiła.
Halina środa, 20.02.2019 19:47
A uważasz, że nie ma dobrych rezultatów? Myślę, że większość z komentujących wcale nie korzysta z bogatej oferty działań, a nawet wcale nie bywa w Centrum Kultury, najlepiej narzekać i krytykować siedząc przed komputerem w zaciszu domowym. Wkład pracy ma znaczenie i to duże, a na rezultat mają wpływ także odbiorcy. Tak naprawdę bez kultury społeczeństwo cofa się w rozwoju, więc może warto zadać sobie pytanie dlaczego chce się zniszczyć kulturę w tak "Rozwojowym" mieście, jak to określa Pani Burmistrz. Najlepiej sterować ludźmi bez własnych poglądów, zainteresowań, wmawiać, że tylko jedna osoba ma patent na rację. Oczywiście można dyskutować, ale większość osób niestety tego nie potrafi. Mam nadzieję, że jedyna instytucja kultury w naszym mieście jednak się obroni i nie wchłonie jej "turystyka" i pseudo-sportowe imprezy.
Wesoły Muflon środa, 20.02.2019 23:09
Skoro "większość nie korzysta" tzn. że oferta jest chybiona. W Bielawie czy Dzierżoniowie nie mają problemów z niską frekwencją na wydarzeniach. Puste krzesła na sali są dowodem, że ośrodek nie spełnia swej podstawowej funkcji, którą jest krzewienie kultury. Cała praca idzie na marne.
Sowa czwartek, 21.02.2019 05:33
Wesolutki Muflonie, gdy są pełne krzesła na sali, to się zaspokaja rozbudzone już potrzeby. Krzewimy zaś to, co nie jest rozpowszechnione - krzewić, to wszak rozpowszechniać coś, czynić bardziej znanym, dostępnym. Celem animacji kulturalnej jest nie tylko zaspokajanie, ale rozbudzanie i rozwijanie potrzeb kulturalnych. Od gustowania w jarmarcznym disco polo w parku do kontemplacji Chopina droga wiedzie przez pewną sublimację mentalności i ducha. Wesoły Muflonie, czy nie chciałbyś, żeby nasze pieszyckie dzieci (takoż młodzież i dorośli) kontemplowały arcydzieła naszej narodowej kultury wysokiej? Rozumiały je i znajdowały w nich wzruszenia rozmaite? Chcesz, żeby Twoje dziecko rozwinęło się w szkole? W innym zakresie rozwija je także praca bibliotekarek i animatorów kultury. Dyrektorka słusznie postawiła na pracę z dziećmi, żeby te puste krzesła w miarę czasu zapełnić nie tylko na ludycznym jarmarku z darmowym dmuchanym zamkiem, bieganiem w workach i jeżdżeniem na rowerkach. Na rowerku pojeździmy bez biblioteki i domu kultury. Wesoły Muflonie, praca w takich ośrodkach, praca w kulturze idzie dla poszerzania horyzontów, nie na marne, jest trudna i zaczyna się od pustych krzeseł czasami.Prawdziwy dom kultury i nowoczesna biblioteka jest u nas dopiero 4 lata. Trzeba się uczyć, uczyć, uczyć, a to wymaga wysiłku jak wiemy i wsparcia. No i czasami czegoś do żarcia ;-)
autor piątek, 22.02.2019 13:29
Cztery lata jest CK?, chyba trochę dłużej!.
Wesoły Muflon piątek, 22.02.2019 22:18
Bardzo dziękuję za tą wypowiedź. Brakuje tu takich opinii. Pełna zgoda. Nie można jednak realizować tych ambitnych celów w oderwaniu od realiów. Kultura nie funkcjonuje w próżni. Wydaje mi się, że w pierwszych krokach należałoby oswoić mieszkańców z tym stosunkowo nowym miejscem na planie naszego miasteczka. Sprawić, żeby poczuli się w nim swobodnie. Z całą pewnością nie służy temu świadome ignorowanie zjawisk z obszaru kultury popularnej (masowej). Na tym etapie powinna ona być wręcz faworyzowana. Tak uważam. Kultura wysoka powinna być początkowo "aplikowana" na zasadzie "wrzutek". Dopiero z upływem czasu powinno się stopniowo zmieniać proporcje. Konsekwentna realizacja tych żmudnych poczynań daje jakieś gwarancje funkcjonowania i umacniania pozycji CK do momentu, kiedy dzieciaczki, które są teraz w sekcjach dorosną do świadomego uczestnictwa w kulturze. Pozdrawiam :)
Józia poniedziałek, 18.02.2019 14:37
Z całym szacunkiem dla Pani Lidii, będąc pełna uznania dla jej pracy coś się kończy i coś się zaczyna. Może rzeczywiście było za dużo kultury "wysokiej" a mało "nisokiej". vox populi vox dei - coś się ludziom w kampanii wyborczej obiecało.
Skandalu nie będzie, a pani dyrektor da sobie radę. Wszak jest świetna w pozyskiwaniu pieniędzy zewnętrznych i m.in. za to chociaż pracowała za pieniądze, ale w czasie nie normowanym często przekraczającym godziny KP, powinna zostać Honorowym Obywatelem Pieszyc.
wtorek, 19.02.2019 11:06
Z całym szacunkiem dla Pani Lidii... miała za to płacone, i to dobrze jak na Pieszyce, bo ponad 4 tys. zł miesięcznie.
wtorek, 19.02.2019 11:21
Trochę to zaniżyliście. Sprawdźcie oświadczenie majątkowe na BIPie, to się zdziwicie.
Janek środa, 20.02.2019 19:53
Oczywiście najlepiej zaglądać wszystkim do portfeli i oceniać, że za dużo zarabia, nawet nie znając zakresu obowiązków, czasu pracy. Prawda jest taka, że nawet jeśli pracowałoby się jako wolontariusz to i tak byłoby źle, typowa małomiasteczkowość. Ludzie pracujący w instytucji publicznej zawsze za dużo zarabiają, a wymagania od nich kosmiczne. Tak jestem bardzo zdziwiony woow żal.pl Powodzenia Dyrektorce życzę.
Pieszyczanka piątek, 22.02.2019 17:50
Pozdrawiam sympatyczne panie z biblioteki które zawsze są pomocne miłe i uśmiechnięte .
Pieszyczanin piątek, 22.02.2019 19:26
Tak to prawda popieram pozdrawiam
autor wtorek, 19.02.2019 01:23
Takie połączenie Biblioteki z Wydziałem Promocji jest bezprawne! Biblioteka może stracic dotacje wszelkiego rodzaju. Biblioteka ma swoje zadania a wydział promocji inne. Na całym świeicie nie spotkamy takiej reorganizacji. Samorząd Pieszyc winine zareagowac. wiemy ze Biblioteki pzrzywaja kryzys,Tv i Internet zabija czytelnictwo. Ale to nie powód do takich zmian.
wtorek, 19.02.2019 06:28
A może już straciła dotacje i jest powodem reorganizacji? Nie ma na ten temat informacji.
środa, 20.02.2019 20:02
Plotki urzędowe głoszą, iż niektóre osoby są tak "zasłużone" dla władzy, iż trzeba było poszukać dobrego stanowiska, więc padło na centrum, dużego wyboru w Pieszycach nie ma, ale to pewnie początek, ZGM obstawiony, czekamy na dalsze "propozycje", jeszcze szkoła, przedszkole i przychodnia
wtorek, 19.02.2019 06:47
Dział promocji nic nie robi, prosze wymienic co oni zrobili prze dwa miesiace
Wesoły Muflon wtorek, 19.02.2019 20:10
A co tu można promować? Proszę podać przykłady.
Pieszyczanin wtorek, 19.02.2019 10:11
Jak to co - wymyślili ciepłą posadke dla Pana Sz. Bo przecież w kulturze się nic nie robi tylko kase trzepie:) druga rzecz że posada bez konkursu chyba nie jest zgodna z prawem... ktoś powinien się tym zająć to nie jest samowolka i rozdawanie posad jak cukierków kogo bardziej lubię temu dam...
wtorek, 19.02.2019 18:40
kim jest "PAN SZ."?
hihi piątek, 22.02.2019 01:42
Stacją benzynową ;-)
środa, 20.02.2019 08:22
Proszę sprawdzić kto pracuje w promocji miasta :) będzie Pan/Pani wiedział/a
Wesoły Muflon wtorek, 19.02.2019 19:59
"W kulturze się nic nie robi"? Śmiem wątpić.
Smutny Muflon środa, 20.02.2019 08:24
Myślę, że to była ironia - praca w kulturze to ciężki kawałek chleba i bez odpowiedniego wykształcenia i wielkiego serca nic z tego nie będzie...
Wesoły Muflon piątek, 22.02.2019 22:30
A ja obawiam się, że to nie ironia, tylko tzw. "wiedza powszechna".
wtorek, 19.02.2019 11:20
Ma być ogłoszony konkurs.
Radek wtorek, 19.02.2019 11:25
To ja też chcę, jeśli tak jest.
W urzędzie też nic się nie robi.
W policji też.
wtorek, 19.02.2019 14:29
Jak mniemam, masz dokładne rozeznanie w prowadzonych pracach tego działu.
wtorek, 19.02.2019 07:02
Jeżeli zmiany, to jak nic ktoś potrzebuje stanowiska. A Pani Lidia? Wysokiej klasy fachowiec musi iść na zieloną trawkę. Fakt trochę za mało sekcji i ich działalności. A może jest, tylko nie jest nagłaśniana?
Wesoły Muflon wtorek, 19.02.2019 20:23
A jak może być więcej sekcji, skoro pomieszczenia biurowe zajmują większą powierzchnię niż sale sekcyjne? Ten budynek to architektoniczne nieporozumienie.
Pieszyczanin środa, 20.02.2019 20:39
Wesoły Muflonie, chyba nie bywasz w CK, a to o czym piszesz nijak ma się do rzeczywistości, biura znajdują się w jednym kącie budynku, który ma 3 piętra, reszta jest dla użytkowników, idź pozwiedzaj i wtedy się wypowiadaj, nieporozumieniem jest twój komentarz. Najlepiej by było żeby pracownicy w piwnicy siedzieli, żenada.
środa, 20.02.2019 22:31
Nie bywam? Dobry żart :)
Wesoły Muflon środa, 20.02.2019 23:45
Oto kilka przykładów: sala plastyczna, którą pierwotnie zaprojektowano bez dostępu do bieżącej wody; sala taneczna bez przebieralni/szatni; sala muzyczna tak mała, że dzieciaki nie mogły swobodnie grać na gitarach; balkon/loża w sali widowiskowej gdzie barierka zasłania widzowi scenę; brak toalet na piętrze biblioteki. W kontraście do tego dwa ogromne pomieszczenia biurowe dla trzech osób !!! Faktycznie, nie znam się, nie bywam, a ten obiekt to cud myśli architektonicznej.
Smutny Muflon piątek, 22.02.2019 09:38
Ludzie, którzy ten budynek projektowali, dawno powinni stracić uprawnienia projektantów- architektów. Ten budynek to przykład całkowitej nieudolności, nieużyteczności. Nie mają szczęścia Pieszyce do mądrych ludzi począwszy od kultury, budownictwa poprzez zarządzanie a skończywszy na sporcie,
pod każdym względem i to od wielu lat.
Wesoły Muflon piątek, 22.02.2019 22:24
Uśmiechnij się Smutny Muflonie. Jest tak wiele do zrobienia (naprawienia), że bez nuty optymizmu nikt sobie z tym nie poradzi.
olo wtorek, 19.02.2019 08:28
DOKŁADNIE
E wtorek, 19.02.2019 21:23
No to Panie z biblioteki będą pewnie jeszcze mniej życzliwe a uśmiechu na ich ustach to już teraz tym bardziej nie zobaczę.
środa, 20.02.2019 20:20
Pani Grażynka bardzo często jest zmęczona, chyba siedzeniem na swoim stałym miejscu, ile razy nie przyjdę do biblioteki to ciągle trwa na swoim stanowisku z niezmiennym wyrazem twarzy, bynajmniej nie z uśmiechem.
autor środa, 20.02.2019 20:47
Nie opowiadaj, ja czesto chodzę do biblioteki i panie są miłe.
czwartek, 21.02.2019 17:52
Ja też chodzę i wcale nie są miłe.
Wesoły Muflon wtorek, 19.02.2019 21:41
Panie w bibliotece są bardzo życzliwe i nie skąpią uśmiechów.
M. wtorek, 19.02.2019 23:09
Wesoły Muflonów,fajny jesteś! Pozdrawiam
Wesoły Muflon środa, 20.02.2019 22:50
Dziękuję bardzo. Również pozdrawiam :)
Czytelnik środa, 20.02.2019 08:26
To prawda! Zawsze pomogą i doradzą
środa, 20.02.2019 20:33
Ciekawe czy pracownicy wiedzieli o zmianach czy też z doby się dowiedzieli
Margarita poniedziałek, 18.02.2019 22:15
Każdy kij ma dwa końce... Pani Burmistrz wrąbała się w ogromne inwestycje (przedszkole, przychodnia, itd.), więc musi szukać oszczędności, nie myśląc kompletnie o pracownikach. Z drugiej strony, o jakim zainteresowaniu kulturalnym mieszkańców Pieszyc mowa??!!! Lokalne imprezy (np. tzw. przegląd teatrów), które z przyjemnością odwiedzałam, świeciły pustkami!!! Na widowni nawet rodziców tych dzieci grających brakowało!!! A ponadto gigantycznych rozmiarów centrum kultury w niewielkiej miejscowości to przerost formy nad treścią!!! Moim zdaniem centrum funkcjonowałoby do tej pory w niezmienionej formie gdybyście drodzy mieszkańcy nie tylko podczas jarmarków je odwiedzali!!! A i czytelnictwo też tu marne, więc 2 Panie bibliotekarki w zupełności wystarczą, a reszta pracowników jest zbędna!!! Dziękuję za uwagę...
Marek środa, 20.02.2019 20:11
Skoro czytelnictwo marne to myślę, że jedna pani bibliotekarka wystarczy, biorąc pod uwagę fakt, że to właśnie pozostali pracownicy biorą udział w organizacji imprez, bywam to wiem
poniedziałek, 18.02.2019 22:46
Widać ze Pan nie ma zielonego pojęcia co się dzieje w CK była kobita na jakimś jarmarku i wyciąga wnioski ze w Pieszycach nie ma ludzi, którzy są zainteresowania kultura.. co za bełkot , skąd te dane że czytelnictwo marne?
Margarita poniedziałek, 18.02.2019 23:07
Czytelnictwo marne chyba, skoro w tym roku nawet nie ma corocznej imprezy z cyklu Czytelnik Roku... Pieszycki Przegląd Teatrów mający miejsce w październiku 2018 - ok. 15 osób na widowni, w tym część przyjezdnych. Patrz - kalendarium wydarzeń kulturalnych, to w 85% imprezy poświęcone dzieciom, a pozostały procent to spotkania dla seniorów + dwa razy w roku jarmark świąteczny... Nie widzę sensu dalszego przekonywania co do zasadności udziału Pieszyczan w życiu kulturalnym miasteczka.
Maria czwartek, 21.02.2019 04:02
A ja byłam na spektaklu pieszyckiego teatru w kwietniu i było ze 100 osób, a w czerwcu na premierze też pewnie tyle. Może pieszyckich widzów starczy tylko na raz. :-( No to trzeba więcej edukować.
autor środa, 20.02.2019 20:49
Skoro narzekasz , że cytelnictwo marne, to zacznij czytać.
Wesoły Muflon wtorek, 19.02.2019 21:13
Akurat frekwencja na jarmarku nasuwa zgoła odmienne wnioski (choć mylne). Więcej logiki, mniej emocji drogi Panie.
Jadwiga wtorek, 19.02.2019 23:45
Jak można wypisywać takie bzdury i oczerniać ludzi nie mając pojęcia o co chodzi i nie znając sytuacji dwóch stron ? Pani dyrektor jest już chyba od dłuźszego czasu osobą w wieku emerytalnym i chyba ma prawo odejść na emeryturę, a władze miasta mają też prawo mieć nową wizję działania centrum kultury w takim celu, by mógł być wykorzystany potencjał obiektu i pracujących tam ludzi. Mieszkańcy też mają potrzebę skorzystania z oferty kulturalnej pięknego domu kultury. Dorosli oprócz pracy też potrzebują rozrywki, a dzieci i młodzież miejsca gdzie mogą rozwijać swoje pasje i talenty.
środa, 20.02.2019 20:07
Ciekawe Jadwigo w ilu imprezach tam organizowanych brałaś udział, oczywiście zmiany są dobre, jeśli są przemyślane i będą służyć rozwojowi instytucji, tłumienie kultury sportem i turystyką jakoś moim zdaniem nie skończy się dobrze
Radek wtorek, 19.02.2019 06:48
Jak się pojawi nowy KIEROWNIK to będziecie wiedzieć dla kogo te zmiany
promocja+kultura i może jeszcze sport???
wtorek, 19.02.2019 16:27
kultura sport i rekreacja to sie bardzo dobrz laczy
środa, 20.02.2019 19:55
Tak oczywiście jeszcze i śmieci i co tam się znajdzie, wszystko da się poskładać; jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego, tyle w temacie
wtorek, 19.02.2019 07:10
Juz zamyka klub SOWA to na pewno rozwija sport
autor wtorek, 19.02.2019 10:19
Sportu to w Pieszycach nie ma , dzieci muszą szukać alternatywy w Dzierzoniowie i Bielawie. Teraz jeszcze słyszę, że klub SOWA do zamknięcia to jakiś żart. W Pieszycach tylko turnieje dla starszych panów.
wtorek, 19.02.2019 16:36
BRAK KOORDYNATORA d/s kultury i d/s sportu 2 ludzi z
"JAJAMI" i to tyle!!
środa, 20.02.2019 20:04
Jeśli mowa o 2 osobach z promocji to się ubawiłem hahaha
środa, 20.02.2019 16:20
Masz racje aktualnie w dzale promocji nie ma profesjonalistow tylko miernoty
Artur wtorek, 19.02.2019 23:06
Wszyscy wiedzą, że jak się za Zakrzewską wzięła to kolejny będzie Wester
Obserwator środa, 20.02.2019 15:28
Jasne ! Przymiarki już są ! Po wyborach poczuła wiatr w żaglach ! jak to w PO wierzyli, że nie mają z kim przegrać i nie mogą wyjść z szoku do dziś. P burmistrz jest przekonana, że prawie następnych 10 lat bedzie będzie rządzić! Z tym, że nie na pewno...:-)
środa, 20.02.2019 19:58
Niestety, dobrze się zapowiadało, ale niektórym osobom nie można na dłużej kredytu zaufania przyznawać, ponieważ nie potrafią tego wykorzystać dla dobra mieszkańców, a wręcz przeciwnie, ich JA jest najważniejsze, policzek dla wyborców
środa, 20.02.2019 18:15
sprawdz ile zarabia pielegniarka w przychodni miejskiej w pieszycach kwota oscyluje na sume dwiescie szezdiesiat tysiecy rocznie czy to jest normalne
Uszaty na skuterku wtorek, 19.02.2019 17:30
Nie ma kultury w Pieszych
środa, 20.02.2019 10:33
A drągu to gdzie będzie pracował?
wtorek, 19.02.2019 18:35
Slyszalam ze dyrektor osiru w pieszycach ma byc RD, policjant. Sam tak opowiada wszystkim.
Dorota.K wtorek, 19.02.2019 18:38
No to będzie dobry wybór!!!
S.H poniedziałek, 18.02.2019 14:27
Od 4 lat pisalem i mowilem ze nic sie nie dzieje w CK a nawet byl problem z organizacja prob dla kapeli Andzia Pani dyrektor traktowala CK jako
swoj prywatny j folwarg Wiedziala o tym Burmistrz i Rada Miejska
Z tego powodu zniechecalo sie do dzialania wiele osob
Do tego czasu dzialala by nie jedna kapela!!!
mieszkaniec Pieszyc wtorek, 19.02.2019 11:25
Panie tak zwany S.H, po pierwsze sugeruję zakup słownika Języka Polskiego, po drugie proszę przybliżyć szerszemu gronu twórczość tak zwanej kapeli "andzia", po trzecie rzuca Pan bardzo odważne oskarżenia pod adresem Włodarzy miasta
poniedziałek, 18.02.2019 23:07
Jak się ma takiego menagera oszołoma to nic dziwnego że nic nie mogł zorganizować
poniedziałek, 18.02.2019 14:58
Działalność takiej kapeli to rzeczywiscie wysoki poziom działania.
poniedziałek, 18.02.2019 18:37
Przez 4 lata nie poczyniono zadnej proby do zorganizowanie kapeli muzycznej, zadnego turnieju rangi miejskiej.Najprostrza rzecza jest praca z dziecmi ,smazenie kielbasek,dmuchanie baniek mydlanych itp.idzie sie na latwizne.......
Wesoły Muflon wtorek, 19.02.2019 20:48
Jeżeli ktoś chce grać, to zakłada kapelę. Żadni urzędnicy nie są do tego potrzebni.
wtorek, 19.02.2019 21:04
Zapomniałeś wspomnieć o sali w której trzeba zrobić próby.
Wesoły Muflon wtorek, 19.02.2019 21:32
Jest sala w OPS-ie, są sale w szkołach, perspektywicznie można próbować dogadać się w tej sprawie z właścicielem pałacu.. Kwestie lokalowe nie muszą stanowić problemu. To raczej kwestia determinacji.
Wesoły Muflon wtorek, 19.02.2019 21:18
Zgadza się. Ale tylko w tej kolejności.
poniedziałek, 18.02.2019 19:04
Kapeli podwórkowej każdy posłucha a jeśli myślisz, że to tak prosto zagrać i zaśpiewać w odpowiednim żargonie to gratuluję nizin muzycznych.
poniedziałek, 18.02.2019 15:10
Szanowny Panie. Nie często Pan zgląda Pan do CK i dlatego wydaje Pan opinię niskiego lotu.
poniedziałek, 18.02.2019 18:17
jest to opinia parterowa
poniedziałek, 18.02.2019 18:57
Dzierżoniów ma orkiestrę dętą. Bielawa również ma orkiestrę dętą i Kapelę Bielawską. Orkiestry dęte to kopalnie młodych muzyków. W Pieszycach też była orkiestra dęta i Kapela Andzia. Kapela reprezentowała nasz powiat na Ogólnopolskich Przeglądach Kapel Podwórkowych. I zawsze zajmowała jedno z najlepszych miejsc. I tu muszę napisać, że jest w orkiestrach dętych jakaś siła!!!!!
Wesoły Muflon wtorek, 19.02.2019 20:45
W Dzierżoniowie i w Bielawie funkcjonują zakłady przemysłowe, które zasilają budżet. Bądźmy poważni.
wtorek, 19.02.2019 21:05
Pewien jesteś ?
poniedziałek, 18.02.2019 15:23
barbarzyński sposób traktowania ludzi
Halszka wtorek, 19.02.2019 11:31
Pisząc ,,ludzi,, masz na myśli p.Dyrektor CK ?
Przejdzie kobieta na emeryturę a jeszcze przez 6 miesięcy będzie na zwolnieniu na ,,chorobę dyrektorską,, biorąc pieniądze.
Gdzie tutaj widzisz barbarzyństwo ?
To p.Dyrektor jest kombinatorką ,życzmy jej zdrowia.
wtorek, 19.02.2019 12:50
Powinna być babcia od 10 lat na emeryturze, co ona tam jeszcze robi? Kosi kasę za nic, to samo robi, co promocja,czyli prawie nic, dobre wrażenie, nic więcej.
Zniesmaczony poniedziałek, 18.02.2019 15:12
Skoro to wszystko dla miasta to dlaczego miasto samo blokuje możliwość rozwoju np przez dotacje unijne. Boli że ktoś może więcej i dlatego się to stopuje. Zeby się dowartosciowac? Miasto traci A Pani Burmistrz się bawi
olo wtorek, 19.02.2019 08:30
Dla miasta? Raczej dla "wybranych" włodarzy.....
olo poniedziałek, 18.02.2019 15:49
dokładnie, a działania dla mieszkańców finansowane z budżetu gminy, to które? A obiecany plac zabaw dla dzieci, to gdzie? najważniejszy pantenon pamięci? Ciekawe co będzie z basenem?
poniedziałek, 18.02.2019 16:22
Marnuje sie pieniadze na marne rajdy a nie ma sekcji automotorowej
poniedziałek, 18.02.2019 19:54
I nie będzie urząd cała kase przejada na zatrudnianie nowych urzędników
poniedziałek, 18.02.2019 21:55
ciekawe ile w tym roku dostanie PASJONAT ?
poniedziałek, 18.02.2019 23:09
80 tyś jak w zeszłym roku :)
poniedziałek, 18.02.2019 19:21
Dlaczego ma być zamknięty klub Sowa. Przecież to jest robione z myślą o dzieciakach.
poniedziałek, 18.02.2019 20:25
Bo nie lubi dzieci
Walerian Domanski poniedziałek, 18.02.2019 14:40
To juz nie będzie tam kultury tylko od czasu do czasu masowe imprezy nastawione na zysk. Albo imprezy religijne na żadanie proboszcza Dzika. Pewnie dyrektorka pokłóciła się z panią burmisztrz Konieczna? Bo jak wytłumaczyć takie dziwne rozwiązanie organizacyjne, nieznane w swiecie.
poniedziałek, 18.02.2019 15:06
Połączenie działu promocji miasta z biblioteką i centrum kultury to faktycznie dziwny twór.
poniedziałek, 18.02.2019 15:37
W tym porąbanym świecie jest coś nie tak. Cenni ludzie sąniedoceniani, a to błąd. Można ich przecież wykorzystać na maksa, jeżeli tylko chcą być wykorzystywani, dla dobra ogółu i ku radości ogółu. Mówie nie to co myslę, ale to co czuję.
poniedziałek, 18.02.2019 16:21
Lepiej pożegnajmy p. Galiaka bo stanowisko zbedne i 100 tyś. trza mu rocznie wypłacać z naszych podatków
poniedziałek, 18.02.2019 15:44
Pani Burmistrz zalicza nastepny sukces zamyka klub SOWA Pieszyce. Kobieta sukcesu