Włodarze zapłacą nauczycielom za strajk?

wtorek, 30.4.2019 14:00 62010 277

W czasie trwania strajku przedstawiciele niektórych samorządów w Polsce ogłosili, że zapłacą nauczycielom za dni protestu. Deklaracja miała być oznaką wsparcia postulatów pedagogów, będących w sporze z władzą centralną. Czytelnicy Doba.pl poprosili naszą redakcję o zdobycie informacji, jak w tej kwestii zachowają włodarze z powiatu dzierżoniowskiego. W związku z tym starosta, burmistrzowie i wójtowie spotkali się 25 kwietnia, by omówić szczegółowo temat. Samorządowcy wydali lakoniczne oświadczenie, które prezentujemy poniżej.

- Samorządy Ziemi Dzierżoniowskiej pozostawią zaplanowane środki w budżetach szkół. O ich dyspozycji zadecydują indywidualnie dyrektorzy szkół, na podstawie obowiązujących przepisów prawnych – w imieniu samorządów Ziemi Dzierżoniowskiej informuje Doba.pl Rafał Pilśniak, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Dzierżoniowie.

Przeczytaj komentarze (277)

Komentarze (277)

Odpowiadasz na komentarz:
autor
czwartek, 01.01.1970 01:00
Jeżeli burmistrz się na to zgodzi,to może ponieść dotkliwą karę.
środa, 01.05.2019 11:01
Poniżając nauczycieli, poniżacie własne dzieci. Nie rozumiem tego.
Niszczycie świat, w którym żyjecie.
G czwartek, 02.05.2019 14:56
nauczyciel który przebiera się za krowę poniża rolników, dobry nauczyciel nie strajkuje!
A wtorek, 07.05.2019 13:13
Pełna zgoda, nauczyciel który przebiera się za krowę poniża rolników
autor środa, 01.05.2019 11:27
Już nie zmyślaj, nauczyciele sami się poniżyli. Teraz nie mają pojęcia jak wyjść z tego z twarzą.
Aga czwartek, 02.05.2019 15:00
Trzy tygodnie laby i jescze zapłata. Śmiech na sali
środa, 01.05.2019 11:33
Że co? A Wy waszych win nie widzicie? Wykorzystywanie dzieci do własnych i politycznych celów nie jest "niszczeniem świata?. Kupa obłudników i tyle! Niech Wam teraz Broniarz zapłaci, a nie jeszcze rościcie nienależną Wam "kasę". Tak, nienależną, bo za nicnierobienie wg prawa się nie płaci. Dodatkowo jak Wam za okres leniuchowania zapłacą, to będzie to nielegalne wyprowadzenie pieniędzy z budżetu i zarówno podstawa do złożenia w prokuraturze zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.
bollo czwartek, 02.05.2019 21:43
Nikogo nie trzeba było poniżać ,sami nauczyciele to zrobili swoją naiwnością i prostackimi filmikami i to oni niszczą polską edukacje.Pokazali swoją prawdziwą twarz.
piątek, 03.05.2019 05:21
Tacy nauczyciele nie są nikomu potrzebni
czwartek, 02.05.2019 09:54
Po tym strajku, filmikach nauczycieli i obrażaniu społeczeństwa na forach w moich oczach ci nauczyciele to patologia, nie zasługują na żadne wynagrodzenie za czas błazenady
czwartek, 02.05.2019 13:19
Co ? Może jakiś obóz albo napiętnowanie ? Jakieś tabliczki na szyi ?
autor czwartek, 02.05.2019 14:50
Nie pisz bzdur. Co teraz wstyd?, bo niby wykształceni ludzie, a dali się omotać człowiekowi który, walczy jedynie o własny stołek. Jedyny postulat to, wysokość wynagrodzenia. Dlaczego nie walczą o jakość pracy, o kontrolę ich pracy. Zgadzam się, dobrzy nauczyciele, pracujacy z pasją, osiągający wyniki powinni zarobić, nie dobrze ale bardzo dobrze. Jednak jest wielu nauczycieli którzy, sami nie wiedzą po co idą codziennie do tej pracy, dzieci traktują jak zło konieczne, a rodzica który interesuje się dzieckiem , jak intruza, ponieważ oni najlepiej wiedzą co mają robić.
czwartek, 02.05.2019 16:52
Bo 500 tys. ludzi to jak dzieci dali się „omotać” ?? To ty nie pisz bzdur. Masz rację, że są różni nauczyciele ale przy tych zarobkach to tych dobrych będzie coraz mniej. Po prostu. Że tak jakbyście chcieli, pójdą gdzieś indziej ??? Chcielibyście, żeby do Biedronki na kasę ? I co ? A dzieci ? Co będzie pojutrze ? Przecież nikt normalny (taki, jaki powinien być ktoś kto będzie uczył moje dzieci) nie przyjdzie pracować do tego syfu. I co dalej ?
Zacznijcie Polacy wreszcie qrde myśleć. Głupota jest bezkarna ale do czasu.
obiektywna czwartek, 02.05.2019 17:45
Dramatem ery internetu jest wlasnie to, ze glupota wziela sie za myslenie. Pluje teraz na szkole, zawal leczy wykalaczka, a na posla wybiera 'artyste' z blaznem wytatuowanym na glowie. Niewiele rozumie, wiec weszy spisek z kazdej strony.
autor czwartek, 02.05.2019 18:06
Dobrze napisałaś"głupota wzięła się za myślenie". Przeczytaj to co napisałaś jeszcze raz, tyle błędów to dzieci nie robią.
czwartek, 02.05.2019 18:20
Oprócz braku „polskich liter”. Nie widzę u niej błędów. A sformułowanie „głupota wzięła się za myślenie” to bardzo celny skrót myślowy.
obiektywna czwartek, 02.05.2019 18:25
Poczules, trolu, ze te slowa sa skierowane do ciebie? Swiadomosc jest bardzo dobrym symptomem. Teraz wystarczy odstawic na moment ‘myslenie’ i zabrac sie do nauki.
autor czwartek, 02.05.2019 19:28
Życzę Ci, żebyś tyle umiała co ja. Ja nie muszę strajkować, nikogo szantażować, umiem zarobić na siebie i swoją rodzinę. Nauczono mnie że, trzeba znać własną wartość, ale również mieć godność i wstyd. A trolem to jesteś ty , siedzisz i kombinujesz jak żerować na innych. Obiektywizmu w twojej wypowiedzi nie ma za grosz.
obiektywna czwartek, 02.05.2019 20:44
W tej chwili nie musisz, ale zycie ma to do siebie, ze bywa bardzo przewrotne. Powiedz, kto cie nauczyl tych wszystkich rzeczy, ktore teraz umiesz? Odpowiedz moze byc subiektywna, byleby byla szczera.
czwartek, 02.05.2019 21:43
On nie powie. Zacznie pisać na inny temat... i tak wygląda rozmowa z tymi, co „robią Dobrą Zmianę”. Nawet ci, którzy uważają się za bardzo mądrych i wykształconych nie wiedzą, że „to wszystko już było”. Zamiast zerknąć na naszą i innych historię, są pewni, że wymyślili coś nowego.
piątek, 03.05.2019 04:50
Nie mieszaj do tego polityki, nauczyciele nie są potrzebni do zdobywania wiedzy, uczą podstaw wedle uprzednio przygotowanych schematów i mają pracę bo jest obowiązek szkolny. Ma to na celu wyrównanie poziomu edukacji społeczeństwa. Ale prawdziwą wiedzę zdobywamy dopiero samodzielnie, studiując, czytając, rozwijając zainteresowania itd. Intigentny człowiek rozwija się przez całe życie a nauczyciele nie mają monopolu na wiedzę chociaż takowy sobie uzurpują. Większość z nich klepie latami to samo a ich szkolenia to pic na wodę byle dyplomik czy certyfikat zgarnąć, znam to środowisko doskonale. Ego wybujałe a rzeczywistość pokazuje jak jest naprawdę.
qaqa poniedziałek, 06.05.2019 11:10
czytając to co piszesz to po co w ogóle edukacja na jakimkolwiek poziomie? włącz drukarkę nadrukuj sobie dyplomów i certyfikatów i git.
Karol piątek, 03.05.2019 09:48
Jeśli więc Twoim zdaniem (może i masz rację) poziom nauczycieli i poziom kształcenia w szkołach jest tak niski, to czyja to wina ? Nauczycieli ? Co zrobić, żeby było inaczej ? I kto ma się tym zająć ?
piątek, 03.05.2019 04:34
Dramatem jest to, że nauczyciele uważają wszystkich za glupszych od siebie i twierdzą że myślenie jest zarezerwowane wyłącznie dla nich.
obiektywna piątek, 03.05.2019 11:01
Jestescie nektarem i ambrozja dla dzisiejszych populistow. Slyszalam rowniez ciekawa teorie, ze dzieci chore umyslowo do szkol wprowadza sie celowo, aby obnizyc poziom edukacji, a posylanie takiego malego idioty do szkoly to przeciez katorga dla tego debila. Maniakalne doszukiwanie sie spisku, to nic innego, jak kamuflowanie wlasnych win, zaniedban i lenistwa.
piątek, 03.05.2019 18:43
Obiektywnie rzecz biorąc uważam że jesteś tępa a nie obiektywna ;)
obiektywna piątek, 03.05.2019 21:01
Poznales nowe slowko i je sobie utrwalasz? I bardzo dobrze! Codziennie czlowiek sie czegos uczy. Teraz jeszcze tylko sto razy powtorz za swoim mlaskatym mikrowodzem: 'bede was popieral i nie bede przeszkadzal', i spokojnie mozesz wrocic do grilowania.
piątek, 03.05.2019 22:25
Nie tylko tępa, ale tępa i pyskata
obiektywna sobota, 04.05.2019 11:08
Ty, bystrzaku, lepiej pracuj i sie ucz. Bez przerwy. Ucz sie w mieszkaniu, w samochodzie jak jadziesz, w samolocie kiedy lecisz, caly czas sie czegos ucz. Mowie ci! Jak sie nie uczysz tego, co masz tutaj napisac, to sie naucz tego, co bedziesz chcial kiedys napisac. Wydaje mi sie, ze warto. W zwiazku z tym przeczytaj jakas ksiazke. Jezeli nie lubisz ksiazek, to siedz i ucz sie jezykow, nowych slowek, zwrotow, gramatyki. Caly czas sie czegos ucz! Uwazam, ze to jest jedyna droga do tego, zebys caly czas trzymal sie na tak wysokim C, jak do tej pory. Jest takie powiedzonko: Siedz w kacie, ucz sie, a sami cie znajda.
niedziela, 05.05.2019 02:52
Twoja wypowiedź świadczy o tym że jesteś nie tylko tępa i pyskata, ale również niezrownoważona psychicznie, wobec czego kontynuowanie tego wątku nie ma sensu. Idź się leczyć kobieto, może jeszcze nie jest za późno.
obiektywna niedziela, 05.05.2019 04:02
Szyderstwa i napad prawackich komentatorow, o znanych pogladach, pokazuja tylko sukces mojej wypowiedzi. Gdyby tak nie bylo, to by ja przemilczeli, jako niewazna. Dziekuje za te wyrazy uznania! Napij sie teraz wody, bo cie cie chyba jeszcze trzyma od defilady i sie idz sie polozyc. Ktos musi czuwac, zeby spac mogl ktos!
Karol piątek, 03.05.2019 13:09
Doszukują się spisku ci, którzy nie mają wiedzy. Wiedza u nieuka wzbudza strach i w niej szuka wrogów.
autor piątek, 03.05.2019 13:47
A wy jedyni mądrzy i wykształceni, nie umiecie przyjąć godnie krytyki, wyzywając tych co myślą inaczej od nieuków. Gratuluję inteligencji.
piątek, 03.05.2019 13:55
Jeśli ktoś jest nieukiem, to jak go inaczej nazwać ?
obiektywna piątek, 03.05.2019 16:08
Wywaliles wszystkie recepty do smieci i masz pretensje do calego swiata, ze cie teraz boli, samozwanczy inzynierze wartosci? Mozesz myslec co chcesz, do momentu, kiedy nie bedziesz probowal wejsc z buciorami do mojego ogrodu, nasrac na jego srodku, a w gowno wbic bialo-czerwonej flagi. Tak wlasnie sie teraz zachowujesz w stosunku do nauczycieli, a ja nie znosze cynizmu.

PS
Przecinek w jezyku polskim stawia sie zwykle przed, a nie po spojniku ‘ze’. Myslalam poczatkowo, ze to literowka, ale ty to robisz za kazdym razem. Miej odrobine godnosci, wyksztalciuchu.
autor piątek, 03.05.2019 16:12
A ty jakie recepty realizujesz?, od weterynarza : przeciw wściekliźnie.
obiektywna sobota, 04.05.2019 11:28
Na razie smaruje sie swietym lojem, ale moja czara goryczy ma juz menisk wypukly.
niedziela, 05.05.2019 03:01
Myślisz że ktoś jest zainteresowany twoimi wypocinami? W poniedziałek zasuwaj do szkoły orać ugory jak to wy nauczyciele określacie to może zarobisz na chleb z masłem i nie będziesz musiała wcinać łoju ze swojej czary goryczy ;)
obiektywna niedziela, 05.05.2019 04:19
Emeryci w ten poniedzialek wyjatkowo spia do poludnia, a ty zasuwaj na moje sniadanie. Z maslem i dzemem, leszczu. Tylko rob to z godnoscia!
podatnik wtorek, 30.04.2019 18:42
A kto zapłaci rodzicom i wyrówna straty uczniom
ja wtorek, 30.04.2019 21:02
A rodzicom za co płacić? I jakie straty uczniowie ponieśli? 3 tygodnie wolnego mieli gratis.
wtorek, 07.05.2019 10:13
Rodzicom trzeba zapłacić za utracone 20% pensji za czas przebywania na zasiłku opiekuńczym, dlaczego mają ponosić te koszty skoro nauczyciele mają dostać zapłatę za strajk?
wtorek, 30.04.2019 21:50
Ona widzi okazję żeby znowu coś wyłudzić na krzywego ryja.
wtorek, 30.04.2019 23:49
RODZICOM ZA NIEPLANOWANE URLOPY. ODDASZ IM W SIERPNIU?
wtorek, 30.04.2019 21:04
Kazał ci ktoś mieć dzieci? nie mam ochoty ich utrzymywać z 500+
wtorek, 30.04.2019 21:10
Do pracy nieuki z 500+ bo się wam w głowach z lenistwa poprzewracało
autor wtorek, 30.04.2019 21:31
A kto ci kiedyś poda szklankę wody- egoisto, jak wszyscy będziemy tak myśleć. Twoje podatki na nic się zdadzą, jak młodszych nie będzie.
wtorek, 30.04.2019 21:39
A jeśli nie będzie mi się chciało pić ?
autor wtorek, 30.04.2019 21:41
To wiesz co bez picia zrobisz.
wtorek, 30.04.2019 21:21
Każesz sobie płacić za bycie rodzicem? I to jest cała prawda o tych roszczeniowcach z 500+
autor wtorek, 30.04.2019 21:35
To dlaczego płacić nauczycielom, za czas strajku?. Nie ma pracy, nie ma płacy. Proste, nawet nauczyciel powinien zrozumieć.
wtorek, 30.04.2019 21:42
Ty nie płacisz więc po co zabierasz głos?
autor wtorek, 30.04.2019 21:50
Wszyscy płacą, ci co płacą podatki.
wtorek, 30.04.2019 21:53
Za ciebie płacą nauczyciele bo ty żyjesz z 500+
autor wtorek, 30.04.2019 21:59
No widzisz, nie zgadłeś. Główkuj dalej.
wtorek, 30.04.2019 23:51
żal ci że godnie biorą co im się należy. Miej pretensję do tych co dają. Oni zarabiają 500 z czego na dziecko wydają 1500, a ty ile bierzesz?
środa, 01.05.2019 00:01
To może zacznij oszczędzać?
środa, 01.05.2019 00:15
Prawda
wtorek, 30.04.2019 21:28
No jak trzeba zapłacić rodzicom za opiekę nad swoimi dziećmi t tylko świadczy jakim rodzicem jesteś
środa, 01.05.2019 06:22
Rachunek ślin na Nowogrodzką. Tam jest źródło wszelkiego zła i tam jest góra pieniędzy na opłacanie takich roszczeniowców jak ty.
? wtorek, 30.04.2019 21:11
Każdy strajkujacy nauczyciel powinien złożyć wypowiedzenie z pracy. Ciekawe czy rząd znalazłby tysiące chętnych na ich miejsca.
qaqa poniedziałek, 06.05.2019 11:13
wejdz na stronę kuratorium oświaty i sam zobaczysz ile już teraz brakuje nauczycieli. tylu tu mądrali tylko nikt się nie garnie do nauki a pózniej do nauczania dzieci
środa, 01.05.2019 11:43
Oby jak najszybciej, bo obserwując młodzież i to co mają w głowach, to mała strata. Przyjdą lepsi i na nowych zasadach. Tak jak jest w każdym normalnym zakładzie pracy.
autor wtorek, 30.04.2019 21:14
Chyba żartujesz?, na taki krok trzeba odwagi.
środa, 01.05.2019 11:51
Mieli odwagę strajkować. Nie znasz ich wszystkich, nie wiesz na co jeszcze ich stać.
autor środa, 01.05.2019 13:06
To czekamy na tą "lawinę", wypowiedzeń z pracy.
środa, 01.05.2019 13:15
I kogo wtedy zatrudnisz ?
autor środa, 01.05.2019 13:20
Ci obecni wrócą, na nowych warunkach. Jeszcze będą prosić, by ich zatrudnić.
środa, 01.05.2019 13:21
I nadal chcesz, żeby tacy nauczyciele uczyli Twoje dzieci ?
m środa, 01.05.2019 13:48
może wtedy będą si bardziej starali i szanowali to co mają
środa, 01.05.2019 13:50
Ty byś się starał ?
autor środa, 01.05.2019 14:01
Jest wielu młodych, wykształconych i chętnych do tej pracy. A dlaczego teraz tak boją się zwiększenia pensum, bo to wiąże się z utratą pracy przez wielu nauczycieli. Nie straszcie więc że, się zwolnicie. Gdyby nie szkoła, to co byście robili?.
piątek, 03.05.2019 18:49
Młody nie przyjdzie uczyć za takie śmieszne pieniądze. Młody chce zarobić, tylko starszy stażem, zadiedziały w jednym miejscu zgadza się na niskie wynagrodzenie.
środa, 01.05.2019 14:22
Nie jestem nauczycielem. W 2918 spośród wszystkich absolwentów Polonistyki UW ŻADEN nie podjął pracy w szkole. Pokaż mi w DDZ JEDNEGO absolwenta studiów nauczycielskich, który podjął pracę w szkole.
środa, 01.05.2019 14:25
.. oczywiście 2018...
autor środa, 01.05.2019 14:27
Do szkoły gdzie uczęszcza moje dziecko, rok do roku przybywa nowego i młodego nauczyciela. Więc nie wiem jak to się ma do tego co piszesz.
środa, 01.05.2019 14:31
?????? Wszystkie szkoły szukają matematyków, fizyków, j.angielski, j.polski....
Czy przybywają w Twojej szkole absolwenci studiów nauczycielskich, na pewno ?
autor środa, 01.05.2019 14:41
Jeżeli chodzi o przedmioty ścisłe, może jest mniej chętnych, natomiast nauczycieli do j. angielskiego, jest więcej chętnych niż etatów.
środa, 01.05.2019 14:49
I z j.angielskiego to nie są nauczyciele po studiach nauczycielskich tylko osoby znające j.angielski - wystarczy licencjat z czegokolwiek.
autor środa, 01.05.2019 16:29
I wszystko jasne. Czyli nie są pedagogami, a domagają się podwyżki.
środa, 01.05.2019 16:53
Dlatego trzeba podwyższyć pensje nauczycieli, żeby dobrzy pedagodzy chcieli starać się o pracę. To proste. A jak nie, to Wasze dzieci będą uczyły panny po ogólniaku lub z licencjatem uczelni - krzak, sfrustrowane tym, że nigdzie indziej nie znalazły pracy, w której można przez pół dnia malować pazurki. Czyli dzieci nie będą zdobywały wiedzy, tylko będą „chodziły do szkoły”.
autor środa, 01.05.2019 17:08
Ale, jak to napisałeś: " panny po ogólniaku", uczą już dawno, bo uczyły ich mamy w szkole, potem córcie po liceum przyszły uczyć. W tym czasie zaocznie studiowały, robiły różne kursy i kursiki, a dzisiaj strajkują, to nic nowego w naszych szkołach.
środa, 01.05.2019 17:26
Jeśli nie chcesz tego zmienić, to nic nie rób. Niech dzieci dalej „chodzą do szkoły”. Między innymi właśnie dlatego Polakom na świecie rzadko udaje się wybić ponad zmywak.
Óczeń środa, 01.05.2019 21:12
Czym się narodzie martwisz! Zatrudnią nauczycieli z Ukrainy! Tańszych!Jak wszędzie w naszym powiecie w innych branżach A naszych do zasiłkowego!I do broniarza.
sobota, 04.05.2019 06:56
Naszym się nie chce pracować to może inni będą bardziej pracowici, gorzej w edukacji już i tak być nie może, więc nie ma się czym przejmować, nauczyciele sami twierdzą że szkoła to już tylko przechowalnia a dzieci
sobota, 04.05.2019 07:06
Kiedyś szkoła uczyła, teraz wymaga sprawnosci w testach abc i zero kreatywności, dzieci nie potrafią myśleć bo w szkole nie jest to mile widziane, trzeba wkuć materiał, zdać test i zapomnieć, zdolne dzieci są dla nauczycieli problemem bo im psują tłuczony od lat ten sam schemat
niedziela, 05.05.2019 13:00
Zawiadamiamy Urząd Skarbowy wraz z listą imienną o korepetycjach nauczycieli bez podatku w naszym powiecie dzierżoniowskim- to nieuczciwe postępowanie.Mogli zalożyć dzialalność gospodarczą
qaqa poniedziałek, 06.05.2019 11:04
wiedz o tym że wy płacący tez bedziecie pociągnięci do odpowiedzialności karno-skarbowej.
niedziela, 05.05.2019 20:47
wcześniej nie przeszkadzało tylko słaliście dzieciaki i płaciliście. Żenada...
niedziela, 05.05.2019 03:07
Trzeba mieć niezły tupet żeby domagać się pieniędzy za NIERÓBSTWO, wiedzieli że za strajk nie będzie płacone, cwaniakowali a teraz płaczą że bida. Ot nauczyciele w całej okazałości. I ich "mądrość"
nauczyciele są POwskimi sługusem piątek, 03.05.2019 23:53
Nauczyciele to dno! Obnażyli swoją prawdziwą twarz. Niech Broniarz sterowany przez Schetyne im zapłaci, zrzucili się nauczyciele na PO i oddali im swoją krwawicę. To był ich wybór, tak chcieli.
sobota, 04.05.2019 09:43
Czyżby 6 maja znowu trzeba powrócić do obowiązków zawodowych ? Nic tylko praca , praca ……. Kiedy pozwolą odpocząć ? Do wakacji jeszcze tyle czasu …..
sobota, 04.05.2019 12:07
ani grosza Broniarzom!
-666 piątek, 03.05.2019 14:54
Gdyby aktualnie u władzy byli ci z PO to PIS popierałby strajk nauczycieli i
Partia Izraelskich Socjalistów w skrócie PIS domagałaby się wypłaty
wynagrodzeń za okres strajku. A większość obywateli rzeczpospolitej
przyjaciół - polin i tak zagłosuje w następnych wyborach albo na
socjalistów niemieckich - PO, albo na socjalistów
żydowsko-amerykańskich PIS.
Zoroentowany czwartek, 02.05.2019 19:58
Taka smutna prawda ,że nauczyciele wmieszali się w polityczną grę. Niestety znam z autopsji sposób myślenia tej grupy ,czesto głosują kierując się owczym pędem ,myślenia logicznego w tym niewiele .A teraz poniosą konsekwencje.Nie wierzę że we wrześniu dadzą się jeszcze raz wykiwac. A co do tego że odejdą z zawodu to bzdura w szkole jest za dużo benefitow aby to zostawić.
autor piątek, 03.05.2019 09:30
Nauczyciele to , upolityczniona grupa. Proszę spojrzeć ilu startowało w wyborach samorządowych i na to maja czas.
piątek, 03.05.2019 16:02
Czyli każda grupa zawodowa z której startuje w wyborach więcej niż jeden kandydat, jest upolityczniona ? A co w tym złego, że ktoś startuje w wyborach ?
-666 czwartek, 02.05.2019 16:23
A może by tak zlikwidować państwowe szkolnictwo? Wtedy o pensjach
nauczycieli decydowałby rynek i to czy dobrze wykonują pracę. Teraz za
panowania Partii Izraelskich Socjalistów w skrócie PIS o pensjach nauczycieli
decyduje rząd tak samo jak za komuny, oczywiście za rządów Partii Oszustów
w skrócie PO (niedoszły koalicjant PIS) było dokładnie tak samo. Dochodzimy
w ten sposób do sytuacji która byłaby niemożliwa w jakiejkolwiek firmie
niepaństwowej że pracownik dostanie wynagrodzenie mimo że nie wykonywał
swojej pracy, czy się stoi czy się leży wypłata się należy zwłaszcza że ta
wypłata pochodzi z pieniędzy państwowych czyli niczyich.
Co by zrobił właściciel szkoły prywatenej jakby kilku nauczycieli przestało
wykonywać pracę a mimo to zarządaliby wynagrodzenia?
Ja bym im polecił konsultację z psychiatrą.

Ale w firmie państwowej która defrauduje nasze podatki możliwa
jest sytuacja że za niewykonywanie pracy można uzyskać wynagrodzenie
a ci co zlecają wypłatę tego wynagrodzenia nie są ścigani przez policję za
próbę kradzieży pieniędzy podatników ani nawet nie zaleca się im konsultacji
z psychiatrą. Ale najgorsze jest to że większość a przynajmniej bardzo duża
część durni czyli obywateli polskich popiera wypłacanie pieniędzy za nic
nie robienie i nie chodzi tu wcale tylko o nauczycieli ale o 500 plusy, i
o inne komunistyczno-socjalistyczne wynalazki bałwanów z sejmu których
popiera większość obywateli państwa polin.
autor piątek, 03.05.2019 09:25
Zgadzam się z Tobą, ale co do pieniedzy na dzieci to nie. Przyjęło się w naszym kraju że, tak zwane 500+ to patologia. Zauważ że, u naszych sąsiadów z zachodu już dawno wypłacane są pieniądze na dzieci i to w większej sumie. Dzieci to przyszłość , a nie żadna patologia i rozdawnictwo. Zaznaczam że, nie pobieram 500+, ponieważ mam dzieci dorosłe, ale nie jest mi żal że, rodziny te pieniadze otrzymują.
-666 czwartek, 02.05.2019 15:57
Hahahaha przestawiciele samorządów zapłacą nauczycielom pewnie ze
swojej kieszeni. Co za różnica czy pieniądze pójdą z ministerstwa czy z
samorządu jak i tak te pieniądze to są nasze podatki. Szkoły powinny być
prywatne a nie państwowe bo wszystko co państwowe kończy się patologią,
defraudacją pieniędzy i ogólnie piramidalnymi głupotami tak jak teraz kiedy
to bardzo dobry nauczyciel dostaje taką samą pensję jak nauczyciel bardzo
zły a nawet lepiej za dni niewykonywania pracy w państwowej instytucji
można dostać wypłatę tak jakby pracę się wykonywało tego to nawet
komuniści by nie wymyślili.
bollo czwartek, 02.05.2019 21:37
Zostawili dyrektorów samych sobie ,i to oni będą musieli wytłumaczyć się z wypłaconych pieniędzy które tak naprawdę za strajk nauczycielą się nie należą.
wtorek, 30.04.2019 20:46
A za co im płacić? Nieroby!
nauczyciel postrajkowy wtorek, 30.04.2019 20:56
Tak, przyznaję się: jestem nierobem, odbierzcie mi pensję, abym pracował za darmo!
Andrzej czwartek, 02.05.2019 14:21
Zapraszam na kasę do Biedronki i poznasz w końcu co to praca. A może tak 40 godzin w tygodniu? Masz 5 godzin lekcyjnych a następne 3 siedzisz w konferencyjnej sprawdzając testy i przygotowujesz się do dnia następnego. Tak powinien wyglądać dzień normalnej pracy. Do tego normalny urlop ... tyle. Nie za darmo ...za pracę należy Ci się wynagrodzenie, jednak takie, jakie przewiduje kontrakt, który powinien być zawarty na 3 lata bez prawa negocjacji. Pasuje...pracuj. Nie pasuje... trudno. Pozdrawiam życząc pokory.
czwartek, 02.05.2019 17:07
On odejdzie i przyjdzie ma jego miejsce ktoś, kto będzie chciał pracować za 2000 zł. To ja nie chcę, żeby takie byle co uczyło moje dziecko. A przez takich jak Ty Andrzeju, nie miałbym gdzie mojego dziecka przenieść, nie jestem w stanie w Twojej Polsce zapewnić mojemu dziecku godziwego wykształcenia. Robię wszystko, żeby moje dziecko nie było w przyszłości takie jak Ty Andrzeju dlatego usilnie namawiam moje dzieci, żeby wyjeżdżały z Polski.
czwartek, 02.05.2019 17:10
W kopalni na przodku to jest dopiero praca! Bo bez kilofa i łopaty, to żadna "normalna" praca!
wtorek, 30.04.2019 20:32
Bzdura!!! Skad autor artykułu ma taką informację? Tekst napisany wyłącznie pod publikę, żeby dać możliwość wypowiedzieć się, tym którzy w temacie nie mają nic mądrego do powiedzenia. Ciemny naród, pożałowania godzien. Proponuję szukać informacji u źródeł. Żaden z nauczycieli, których znam, nie otrzyma za czas strajku, zgodnie z Waszymi nędznymi komentarzami, złamanego grosza.
czwartek, 02.05.2019 09:47
I tak powinno być, ANI GROSZA
czwartek, 02.05.2019 13:20
I może jeszcze jakieś kopanie rowów albo przynajmniej sprzątanie ulic ? Oczywiście ty mogłabyś nadzorować.
wtorek, 30.04.2019 17:19
Czyli całą odpowiedzialność zwalić na dyrektorów, a potem dyrektor zostanie ukarany za przekroczenie dyscypliny budżetowej. Jak samorząd taki dobry, to niech wypłaci z pominięciem szkół i niech nie pakuje dyrektorów w kłopoty!
autor wtorek, 30.04.2019 18:00
No najlepiej tak zrobić i rączki umyć, ale mam nadzieję że, chociaż ci dyrektorzy mają trochę" oleju" w głowach.Więcej niż ich podwładni.
wtorek, 30.04.2019 18:10
PRZEPRASZAM BARDZO JA NA DYREKTORA SIE NIE PCHALEM TAKA JEST ROLA DYREKTORA I NIKT NA TE STANOWISKO NIE ZMUSZA!!!!
PIENIADZE TO DOBRZE BRAC ALE ODPOWIEDZIALNOSCI TO NIE!!!
CZYSTE CWANIACTWO
środa, 01.05.2019 06:30
Nie zostanie za nic ukarany, za czas strajku wynagrodzenia nie będzie. A jeśli w ramach posiadanego funduszu płac wypłaci jakieś nagrody to takie jego prawo.
czwartek, 02.05.2019 09:58
Nagrody? Za strajkowanie? To chamstwo i każdy dyro powinien za takie coś beknąć
czwartek, 02.05.2019 13:17
Poczekaj, jak ty będziesz strajkował. A będziesz, na pewno.
mat wtorek, 30.04.2019 18:56
Niby z jakiej paki mają zapłacić pytam się ?? Nauczyciele są jak każda inna grupa społeczna.Pracują 5 dni w tygodniu ,każdy wekend wolny. Strajkowali to nie powinni mieć zapłacone, mi zapłacą jak będe strajkował taki h.. , jak traktować wszystkich sprawiedliwie to jednakowo.
wtorek, 30.04.2019 19:40
Super popieram bo jak można zapłacić za co się nie robiło!!!???
Strajkująca środa, 01.05.2019 19:36
Nie widziałam nigdy, by strajkujący pracowali.
czwartek, 02.05.2019 09:44
I ok ale w takim razie zero wynagrodzenia, proste
podatnik wtorek, 30.04.2019 16:51
Oczywiście za brak wykonywania swoich obowiązków zero wynagrodzenia.
Ale dodatkowo niech jeszcze zwrócą rodzicom koszty opiekunek nad dziećmi w czasie ich strajku.Już niedługo będą wpływać rachunki do zapłaty i wtedy biedni nauczyciele zobaczą.
Aytor wtorek, 30.04.2019 16:54
Ciemny naród. Dalej ogladajcie Tvp1 . Propagandę pisu.
wtorek, 30.04.2019 16:57
Jakby nie ten PIS to musiałbyś pracować do śmierci.A tak na marginesie dalej oglądaj TVN a z mózgu nie nie będzie nic.
Autor czwartek, 02.05.2019 08:40
Tak. A teraz dostanę 600 zł emerytury. A TVN to chyba ty ogladasz. Słoma z butów wychodzi.
wtorek, 30.04.2019 17:07
I tak będziesz pracował do śmierci. Zapewniam.
środa, 01.05.2019 06:25
Akurat on nie będzie. Nigdy nie pracował i nie ma powodu żeby zaczął. PiS "da" mu z pieniędzy zabranych pracującym, a on dalej będzie popierał Populizm i Socjalizm.
wtorek, 30.04.2019 19:57
TVN jest telewizją amerykańska. To jak jest naprawdę? USA jest sojusznikiem obecnej władzy czy nie? Nie rozumiem...
wtorek, 30.04.2019 21:21
Sojusznikiem jest USA, a nie jakieś telewizje z nie wiadomo jakim kapitałem. W USA CNN też pluje na Trumpa jak się da.
wtorek, 30.04.2019 21:40
Zamknąć CNN !!!! To wroga stacja !!! My polacy zamkniemy TVN i CNN !!!
środa, 01.05.2019 06:33
Oj ciemny ludu...
środa, 01.05.2019 06:32
Mają rację. Oszołomów trzeba gnać w ciemny las. Tam jest odpowiednie miejsce dla takich.
sprawiedliwy wtorek, 30.04.2019 17:07
PO-KO spoko KOd i N... Jaki pisk i skomlenie . Naród dojrzał i ZAPRZAŃCÓW ANTY ROZLICZYMY
wtorek, 30.04.2019 17:12
PROPAGANDA to była wtedy jak ci wydłużyli wiek emerytalny, rozwalili OFE, wyplacili mafiom watowskim 250 mld złotych, inflacja była ponad 4 %, wzrost gosporadcxy 0.5%, zginęło 96 najważniejszych osob w panstwie a ty uwierzyłeś w ZIELONĄ WYSPĘ.
wtorek, 30.04.2019 17:13
UWAGA !TO PŁATNY HEJT !!!
wtorek, 30.04.2019 17:20
Nie musisz się nam przedstawiać. "Wszyscy wiedzą wszystko".
betti44 wtorek, 30.04.2019 17:26
Dokladnie,kupilam corce bilet miesieczny na kwiecien jezdzila na nim przez kilka dni bo 8 kwietnia zaczal sie ten strajk i kto mi teraz zwroci pieniadze za ten bilet
wtorek, 30.04.2019 20:07
A kto mi zwróci te pieniądze za które z moich podatków ty utrzymujesz córuchnę ?
autor wtorek, 30.04.2019 20:23
A nie pomyślałaś że, ta Pani też płaci podatki?.
wtorek, 30.04.2019 20:40
Nie sądzę...
autor wtorek, 30.04.2019 21:06
Czyżby jasnowidz?.
wtorek, 30.04.2019 21:23
Nie, butny nauczyciel. Widać po komentarzu.
wtorek, 30.04.2019 21:31
No tak... jeśli nauczyciel, to butny. Ojjj... ty już tej buty ich oduczysz, co ? Żeby nie był „butny”.
Wiesz... byli już tacy, i to całkiem niedawno mówili o „bucie” zawodów inteligenckich. Zaczął niejaki Lenin...
x wtorek, 30.04.2019 21:07
Weź cegłę i walnij się w ten głupi łeb zanim coś napiszesz. Przypomnę, że obowiązkiem rodziców jest zapewnienie opieki swoim dzieciom. Nikt ich do tej pory z tego nie zwolnił.
autor wtorek, 30.04.2019 21:11
A obowiazkiem nauczyciela, jest uczyć i sumiennie wykonywać swoją pracę. Prawo do nauki mamy zagwarantowane w KONSTYTUCJI, o której tak krzyczała partia popierajaca Pana Broniarza.
ja wtorek, 30.04.2019 21:18
I właśnie to robią. Jak nie masz zielonego pojęcia w tej kwestii to się nie kompromituj i powołuj na Konstytucję.
wtorek, 30.04.2019 21:24
Uczą jak nic nie robić i żądać za to jeszcze kasę :D
wtorek, 30.04.2019 22:57
A tatuś i mamusia to czego nauczą ?
autor wtorek, 30.04.2019 21:28
No właśnie nie wywiązują się ze swoich obowiązków, ucza byle jak , bo nikt ich nie kontroluje i w tym jest cały problem. Są naturalnie prawdziwi nauczyciele którzy, angażują się w to co robią i robią to z pasją, ale jest duża grupa ludzi która, nie wie po co przychodzi do szkoły.
Rodzic środa, 01.05.2019 19:32
Cudownie. Wspaniale. Naszemu rządowi udała się nagonka na nauczycieli. Zrobiła z nich wrogów narodu: uczniów, rodziców, władzy, i sama jeszcze nie wiem kogo. Gratuluję. Kłamstwa o pracy i zarobkach nauczycieli zrobiły więcej zamieszania niż premie Szydło dla tych co im się należało. Ponownie gratuluję. Trzymajcie się nauczyciele. Najlepszą zapłatą widać jest uśmiech i wdzięczność Warszawa uczniów.
Rodzic środa, 01.05.2019 19:33
Sory. Lapsus wyrazowy- Waszych uczniów.
wtorek, 30.04.2019 19:04
Zapłacić to powinni oni za prąd wodę i nierobstwo
wtorek, 30.04.2019 19:53
Zwolnić wszystkich nauczycieli !!!
ciekawy wtorek, 30.04.2019 20:59
A kto nauczył cię, głąbie czytać? Pewnie mamusia alkoholiczka...?
autor wtorek, 30.04.2019 21:01
Pewnie to napisał " UCZITIEL", tylko oni umieją tak obrażać.
wtorek, 30.04.2019 21:03
A kto ciebie nauczył czytać ze zrozumieniem ? „Zwolnić wszystkich nauczycieli” to taki absurd, że powinieneś odczytać w tym sarkazm... ojjj chłopie....
wtorek, 30.04.2019 19:08
ja chce strajkowac do emerytury, ale nie za darmo.
Rynek Dzierżoniów wtorek, 30.04.2019 19:32
Zapraszam na lincz publiczny wszystkich rodziców opiekunów dzieci które przez nauczycielski strajk nie zdadzą matury.
wtorek, 30.04.2019 19:44
A o co chodzi w tym zdaniu ?
wtorek, 30.04.2019 19:47
Wyrzućcie ich z pracy. Po co wam nauczyciele ? Albo zatrudnijcie bezrobotnych w ramach prac interwencyjnych. Jak dla was, to żadna różnica, nie ?
wtorek, 30.04.2019 19:48
... i księży
autor wtorek, 30.04.2019 20:37
Jest wielu młodych, wykształconych ludzi , którzy chętnie by podjęli pracę nauczyciela. Niestety brak wakatów. Czy ktoś zna osobę, ktora dobrowolnie zrezygnowała z pracy nauczyciela. Jak raz się "przykleją", to ciężko ich oderwać. Jak tak mało zarabiają, to poszukać innej pracy, ludzie niby inteligentni, wykształceni, nie powinni mieć problemów. Praca nauczyciela, to nie" roboty przymusowe", mamy wolny rynek. Osoba naprawdę inteligentna i ceniąca siebie i swoje umiejetnosci, nie posunie się do szantażu w sprawach finansowych. Nauczyciele sami siebie poniżyli. Wartość wszystkiego wzrasta wraz z popytem, obojętne czy to jest popyt na produkt, czy na fachowca w każdej dziedzinie.
wtorek, 30.04.2019 20:39
Nie ma młodych i wykształconych, którzy chętnie podjęliby pracę nauczyciela.
autor wtorek, 30.04.2019 20:50
No tak, bo jak ktoś jest naprawdę zdolny to sobie inaczej w życiu radzi. Jak już ktoś napisał że, do pracy w szkole idą ci, co sami ledwo w szkole dawali radę.
wtorek, 30.04.2019 21:00
Ale polaczkom to nie przeszkadza. Szkoła jest po to, żeby można było gdzieś zaprowadzić przed południem, tam jest tanie żarcie na stołówce, no i czasami jest potrzebny papier, że „ma się szkołę”.
wtorek, 30.04.2019 19:58
Tak brzmiał głos ludu polskiego w marcu 1968 r. I Władysława Gomółki.
wtorek, 30.04.2019 20:09
Co za kretyński pomysł. Dlaczego nieroby mają być wynagrodzeni tak jak ci , którzy uczciwie i zgodnie z umową o prace ją wykonywali ? Wypłata to wynagrodzenie za PRACĘ. jAKIM PRAWEM KTOŚ BEZPRAWNIE CHCE ZAPŁACIĆ ZA BRAK PRACY. No chyba że ma to być darowizna za nic , to proszę bardzo , ale wówczas moze ze swoich osobistych środków a nie z gminnych czy powiatowych
wtorek, 30.04.2019 19:59
DOSTANA KASE JAK NIC....w DZIERZONIOWIE TO I GMINA POMOZE,PAN BURMISTRZ - wszyscy PO-wscy przyjaciele..jedna kasta wzajemnie sie wspierajaca..BYLO,NIE MA I NIE BEDZIE SPRAWIEDLIWOSCI...jak mozna dac pieniadze za to ze nic nie robili....i tak malo pracowali...czekaja ich teraz dluuugie zaplacone nie zapracowane wakacje- a material jak rodzicom zalezy to da sie nadrobic przez korepetycje...ZENADA
autor wtorek, 30.04.2019 20:25
Jeżeli burmistrz się na to zgodzi,to może ponieść dotkliwą karę.
wtorek, 30.04.2019 20:14
paranoja gorsz im sie nie nalezy
wtorek, 30.04.2019 20:34
http://www.wspolnota.org.pl/aktualnosci/
aktualnosc/czy-szkoly-moga-nie-potracac-
wynagrodzenia-za-strajk/?fbclid=IwAR0Vls
6lfq_K6AO_RoHdbSGZPN0wLEkHVdIaGVAnhOSe05
7UCKLibmaJNU0
wtorek, 30.04.2019 20:44
Najśmieszniejsze jest to że Broniarz ogłaszając strajk włoski postawił niektórych nauczycieli w bardzo trudnej sytuacji...chcieliby strajkować a już przed strajkiem nie robili nic ponad to co musieli.....pozdro dla pana byłego radnego
autor wtorek, 30.04.2019 20:55
Pan Broniarz, sam nie wie co mówi. Strajk włoski w przypadku nauczycieli, to jest to co najlepsze dla naszych dzieci. Nareszcie spokojnie i dokładnie będą tłumaczyć. Mam taką nadzieję.
wtorek, 30.04.2019 20:45
500+ spełnia swój obywatelski obowiązek :)))))))
wtorek, 30.04.2019 20:51
Lepiej zapłacić nauczycielom niż nierobom 500+
wtorek, 30.04.2019 20:53
Nauczyciele taż biorą 500+ zabierzesz nauczycielom
wtorek, 30.04.2019 20:54
Nauczyciele pracują a ty bierzesz 500+ za darmo
autor wtorek, 30.04.2019 20:56
Wielu rodziców bierze 500+ i do tego ciężko pracuje. Nikogo nie odadzaj swoją miarą.
wtorek, 30.04.2019 21:27
Prawda, roszczeniowa hołota niech idzie do pracy
wtorek, 30.04.2019 20:53
Im większa ciemnota tym głośniej obraża wykształconych ludzi
wtorek, 30.04.2019 20:56
Jest takie określenie : GAWIEDŹ
autor wtorek, 30.04.2019 20:59
Ludzie wykształceni i inteligentni tak się nie zachowują, ponieważ umieją przewidzieć konsekwencje. Jak widać, nauczycieli to nie dotyczy.
wtorek, 30.04.2019 20:56
Nieroby 500+ do pracy!!!!
wtorek, 30.04.2019 21:03
Pisowki troll ma dyżur przy komentarzach hahahaha
wtorek, 30.04.2019 21:05
Oni są bardzo zdyscyplinowani, jak partia kazała to siedzą i klepią w kółko to samo
autor wtorek, 30.04.2019 21:08
A ty czyim trolem jesteś?.
wtorek, 30.04.2019 21:13
Rodzice to nie trolle głąbie kapuściany!
wtorek, 30.04.2019 21:22
Jak jesteś rodzicem to zajmij się dziećmi a nie piszesz hejty na nauczycieli
wtorek, 30.04.2019 21:26
Z ciebie taki rodzic jak ze mnie baletnica
środa, 01.05.2019 12:15
Dobre :)
wtorek, 30.04.2019 21:29
Pisowski trollu przestań juz klepać te komentarze
wtorek, 30.04.2019 21:34
Dokładnie, siedzi taki pisowiec i aż się ślini żeby po chrześcijańsku dowalić
autor wtorek, 30.04.2019 21:39
Tak, pisowcy, księża, chrześcijanie, wszyscy są zaściankowi, głupi, nic nie rozumiejacy. Jedynie mądra, postępowa i światowa jest kolorowa, tęczowa zaraza.
wtorek, 30.04.2019 21:41
Tak właśnie myślą pisowcy. Mózg wyprany do ostatniej fałdy
wtorek, 30.04.2019 21:46
Boisz się bo nie rozumiesz, prawda ?
wtorek, 30.04.2019 21:48
Jeśli ktoś robi głupoty, to znaczy że jest głupi. Nie ?
środa, 01.05.2019 12:02
Proste pytanie : kto mądry i wykształcony będzie teraz chciał zostać nauczycielem ?
środa, 01.05.2019 12:35
I niby proste pytanie a brak odpowiedzi
środa, 01.05.2019 12:37
Na studiach specjalność nauczycielską wybierają ci najmniej bystrzy.
środa, 01.05.2019 12:39
Bo kto mądry pójdzie pracować do szkoły za marne grosze ?
środa, 01.05.2019 12:34
Efekt jest taki, że od września Wasze dzieci będą uczyli w zdecydowanej większości ludzie bardzo nisko opłacani, sfrustrowani i upokorzeni. Pomijam słowo „psja”, żeby już nie było śmiesznie.
We wrześniu w szkołach ponadpodstawowych spotkają się dwa roczniki z absurdalną podstawą programową rodem z PRLu w klasach po 35 osób.
Nie wiem jak Wy ale ja bym już zabierał manatki i Taką szkołę jako zakład pracy bym zostawił i poszedł gdziekolwiek - za co najmniej takie pieniądze i bez użerania się z rodzicami.
Swoim dzieciom zamiar podjęcia pracy w szkole wybiłbym z głowy.
Taką szkołę fundujecie własnym dzieciom. Nie kochacie ich, czy co ?
autor środa, 01.05.2019 13:03
Nie strasz, nie strasz, w szkole już od kilku lat jest bardzo ŹLE. Nauczyciele nie upominają się o zmiany w systemie nauczania, tylko o zmiany w systemie płacy. Czyli to co i jak robią jest im obojętne.
środa, 01.05.2019 13:09
Nie zrozumiałeś tego, co napisałem. Inaczej : nie będzie od września tak, jak napisałem ?
Nie jestem nauczycielem ale rodz środa, 01.05.2019 13:41
Odpowiedzcie sobie, czego oczekujecie od szkoły. Jeśli szkoła ma być przechowalnią dla dzieci, to większość z Państwa tępiących nauczycieli być może ma rację. Jeśli nauczyciele mają przychodzić do szkoły na 16 godzin tylko po to aby zadawać i odpytywać a uczniowie mają tzw. 3 x Z (zakuć, zdać, zapomnieć), to te dotychczasowe wynagrodzenia są wystarczające.

Jeśli natomiast chcielibyście, żeby Wasze dzieci stawały się coraz mądrzejsze, to powinniście im dać szansę na mądrą szkołę, z mądrymi nauczycielami. Mądra szkoła to inna szkoła niż ta, którą Polska oferuje. Mądrzy nauczyciele to ci fajni ludzie (niektórzy) którzy już w tej szkole są i ci, których do szkoły powinniście zaprosić. Nie ma innej możliwości aby mieć dobrych pracowników, musicie im zapłacić i ich szanować.
Wiem, że nikomu nie będzie się chciało skopiować linku i PRZECZYTAĆ (!!!), jak może wyglądać mądry system kształcenia....ale może...

https://dziecisawazne.pl/10-roznic-p
omiedzy-polskim-a-finskim-systemem-eduka
cji/
rodzic środa, 01.05.2019 13:59
To że dostaliby rządaną podwyzkę wcale nie oznacza że lepiej uczyli by moje dzieci. Dlaczego w prywatnych podstawówkach można przerobić ten sam materiał w szkole a nie w domu z rodzicami i na słono opłacanych korkach.dlaczego tam nauczyciele nie płaczą że zarabiają tyle co kasierki w markecie, dlaczego nie zasłaniaja sie komunistyczną zdobycza zwaną karta nauczyciela. Nieroby jak tak zazdrościcie zarobków pracownikom fizycznym to do roboty na strefę czy do marketu, będzicie mieli 1800zł za 200 godz. ciężkiej pracy, urlop 10 dni wtedy gdy pracodawcy pasuje no i nie będziecie musieli sprawdzać wypracowań w domach po godzinach, POWODZENIA
środa, 01.05.2019 14:24
Jeśli tak piszesz, z takimi rażącymi błędami ortograficznymi, to daj innym myśleć o wykształceniu Twoich dzieci. Dla ich dobra.
autor środa, 01.05.2019 14:45
On był edukowany przez ówczesnych " nauczycieli".
środa, 01.05.2019 14:22
Nasze podatnikow pieniadze zadysponujecie?NIe ZGADZAMY SIĘ!!!!STRAJK I ZAKUPY na targu???co to jest?praca czy nie?
środa, 01.05.2019 14:36
Pisz matole w liczbie pojedynczej.
środa, 01.05.2019 14:39
A Korepetycje udzielaliscie w czasie strajku wiec sobie zarobiliscie.ROZLICZYMY WAS WSZYSTKICH W POWIECIE ZA TE KIREOETYCJE MY RODZICE.JUZ ROBIMY WYKAZ NAUCZYCIELI BO WIEMY KOMU PŁACILISMY - bez podatku???TO SKANDAL
środa, 01.05.2019 14:40
2,50 za wpis ?
autor środa, 01.05.2019 14:42
Nie,100 zł za 45 minut.
środa, 01.05.2019 14:59
To pogadaj ze swoimi szefami. Inni hejterzy z pis mają podobno po 2,50 za jeden wpis. Krzywdzą cię.
autor środa, 01.05.2019 16:27
Chyba sam hejtujesz?, skoro wiesz jaka stawka.
wtorek, 30.04.2019 21:16
Niech im Broniarz zapłaci z własnej "marnej" pensyjki. Od naszych zapłaconych podatków WARA!!!
wtorek, 30.04.2019 21:43
No to napisz do Kaczora, żeby z twoich podatków nie utrzymywał Rydzyka. To ci kurde nie przeszkadza, co ?
środa, 01.05.2019 07:53
Już dziś nauczyciele pracują 2 razy mniej godzin jak ja a zarabiają dwa razy więcej. A po drugie. Nauczyciele powinni po podwyżki iść do tego co ich zatrudnia a nie do ministra.
środa, 01.05.2019 10:58
Dlaczego, skąd u Ciebie to zacięcie myślowe, że nauczyciele pracują te 16 godzin tygodniowo ? To tzw. pensum, to obowiązek takiej pracy, której końcowym efektem jest przeprowadzenie 16 lekcji. To efekt całej pracy nauczyciela a nie jego etat.
To trochę tak, jakbyś architekta rozliczał z czasu, który poświęcił na wydrukowanie projektu domu, ułożenia kartek w całość i zszycie zszywkami. Albo sędziego, który przeprowadza rozprawy w sądzie dwa razy w tygodniu. Nie rozumiesz, czy nie chcesz zrozumieć ?
autor środa, 01.05.2019 11:31
No jezeli chodzi o sędziów to trafiłeś, często nie wiedzą czego naprawdę dotyczy rozprawa którą zaczynają prowadzić. Tak długo się przygotowują.
środa, 01.05.2019 11:42
... a ty zazwyczaj kradniesz w pracy... taki to argument
autor środa, 01.05.2019 11:46
Pracuję sam na siebie i nie kradnę. Żal, co?.
środa, 01.05.2019 11:58
Nie zrozumiałeś...
kibic środa, 01.05.2019 11:50
To zostań nauczycielem
obiektywna środa, 01.05.2019 08:28
No widzisz! Placisz podatki i wymagasz. Utrzymujesz nierobow, stad jestes ich pracodawca. Przyszli do ciebie, sa. Jednak zastanow sie, bo o dobrego robola w dzisiejszych czasach nie jest latwo.
wtorek, 30.04.2019 22:04
Nauczyciele jeszcze nie wiedzą że i urlopowe będzie cieniutkie
autor środa, 01.05.2019 11:52
Dostaną nagrody za "dobre wyniki w pracy" i się wyrówna. Jak mówi przysłowie: " Kruk, krukowi oka nie wydziobie".
wtorek, 30.04.2019 22:12
Ale to nie twój problem lebiodo
wtorek, 30.04.2019 21:41
AA wszyscy Państwo tu tak się popisujący swoją wiedzą umiejętność pisania w miarę składnie wyssali z mlekiem matki...
wtorek, 30.04.2019 21:45
Bardzo „w miarę”
środa, 01.05.2019 11:36
Przyganiał kocioł garnkowi :D
rodzic wtorek, 30.04.2019 18:47
Nauczyciele strajkowali a teraz uczniów gonią z programem .Córce tyle na zadawali ze przez całą majówkę będzie się musiała uczyć.
wtorek, 30.04.2019 19:59
Ale krzywda jej się dzieje. Przeczytała choć jedną książkę w czasie strajków nauczycieli?
wtorek, 30.04.2019 20:09
To straszne, że będzie się musiała uczyć... ciemnota
autor wtorek, 30.04.2019 20:20
Czyżby nauczyciel?, widać jak szanujecie innych.
wtorek, 30.04.2019 20:37
A kogo tu szanować ?
środa, 01.05.2019 06:47
Sama siebie nie szanujesz a oczekujesz by inni cię szanowali...Ujadacie na nauczycieli.Zobaczcie jak karzeł mlaskaty znowu podzielił społeczeństwo na lepszy i gorszy sort. Oczywiście że nauczyciele wg niego to ten gorszy sort. Bo to są wyksztalciuchy a jemu tacy przeszkadzaja.
Krystyna środa, 01.05.2019 08:19
A jak te zajecia lekcyjne w szkole wygladaja nauczyciel kaze dzieciom czytac temat wcale go nie rozwijaja i nie zacheca do rozmow a dzieci wracaja do domu gdzie rodzice dopiero tlumacza wszystko nieroby cholerne kto Wam powiedzial ze my rodzicw Was popieramy strajkujcie sobie w wakacje
środa, 01.05.2019 09:44
Też możesz zastrajkowac...
środa, 01.05.2019 11:27
Krystyno, popracuj nad pisownią. Pomocnym może być np. przeczytanie książki.
wtorek, 30.04.2019 21:53
Idź spać trollu bo nikt poważnie nie traktuje twoich wypocin
wtorek, 30.04.2019 23:46
Ciemnym ludem lepiej się rządzi! Nauczyciele: strajkujemy dalej!!! Czytam te komentarze i stwierdzam: CIEMNOGRÓD!!! TO Wasze dzieci cierpią przez nieprzemyślane reformy! Nauczyciel nie ma nic do tego! Robi, co rząd wymyśli! Taka jest prawda! A wiecie, że teraz szkoła i samorząd będą też finansować leczenie zębów Waszych dzieci! Kto za to zapłaci? Samorządy
Wszystko jest na stronie ministerstwa edukacji. Zamiastbczytać bzdety na dobie, polecam nowe przepisy i rozporządzenia na men.gov.pl
WIEM ILE ZARABIACIE wtorek, 30.04.2019 23:46
Ile zarabiają nauczyciele? Czy godnie zarabiacie? jeśli bym zarabiał tak mało to bym już dawno poszukał sobie pracy, przynajmniej bym godnie zarabiał za 2000.
środa, 01.05.2019 08:44
Jeżeli nauczyciele dostaną zapłatę za strajk....to będzie szczyt szczytów.Wypada wtedy nam wszystkim strajkować ,mających małe płace i niech Włodarze nam płacą.Większość ludzi i tak ma płace dużo niższe niż nauczyciele a pracują dużo więcej godzin.Placąc nauczycielom za strajk ,to tak jakby zachęcać do niego.
wtorek, 30.04.2019 17:11
Absolutnie nie powinni nawet złotówki dostać.
środa, 01.05.2019 08:40
Popieram jak i wszyscy rodzice zero wynagrodzenia kto im lowiedzial ze cala Polska ich popiera tych nierobow strajkujcie sobie naawet cale wakacje ale nie w roku szkolnym
wtorek, 30.04.2019 17:23
Może jeszcze premię ?
wtorek, 30.04.2019 22:13
Premie biorą pisiory bo im się należy
wtorek, 30.04.2019 22:07
Jest propozycja, żeby wypłacić w formie nagród :)
Panie słyszysz i niegrzmisz
wtorek, 30.04.2019 17:30
Należałaby się
wtorek, 30.04.2019 18:19
I może kilka dni wolnego ?
ffffffffffff wtorek, 30.04.2019 16:25
nie powinni miec zaplacone nieobecnosc to nieobecnosc!
Abc wtorek, 30.04.2019 16:29
Wszyscy strakujący nauczyciele, podczas strajku, byli obecni w szkołach. Nie wykonywali swojej pracy, a to różnica.
poraz trzeci wtorek, 30.04.2019 20:57
Na własne rodzone oczy widziałam Panią strajkującą nauczycielkę na mieście w trakcie strajku, na moje pytanie dlaczego nie strajkuje odp. - Ja dziś miałabym 3 godz. mój strajk na dziś się skończył- czyli ilość spędzonych godz. na strajku zależy od godz. nauczania ot cała matematyka
autor wtorek, 30.04.2019 18:03
Wszystkim płacą za pracę, nie tylko za obecność.
wtorek, 30.04.2019 18:12
CWANIACTWO I KLAMSTWO MAM ZDJECIA JAK JESTESCIE POZA SZKOLA
Ktoś wtorek, 30.04.2019 18:16
Konfident
wtorek, 30.04.2019 16:33
Gdy ty niedługo już będziesz strajkował (a będziesz), to też z utratą prawa do wynagrodzenia, prawda ?
wtorek, 30.04.2019 16:47
Nie jestem zawodowym nieudacznikiem, nie muszę strajkować.
wtorek, 30.04.2019 17:08
Będziesz, będziesz...
autor wtorek, 30.04.2019 18:05
Nie będę strajkował, mam zdrową parę rąk ( nie dwie lewe), głowę na karku i pracę znajdę. Nie muszę nikogo szantażować.
wtorek, 30.04.2019 18:36
Będziesz.... będziesz...
wtorek, 30.04.2019 16:10
Jak włodarze popierają to niech płacą z własnych kieszeni. To jest skandal!
Auto wtorek, 30.04.2019 16:21
Dokładnie
. wtorek, 30.04.2019 16:19
Za co ? Za nic nie robienie ....
wtorek, 30.04.2019 16:35
Na tym polega strajk.
wtorek, 30.04.2019 16:23
Nie ma takiej możliwości, za złamanie dyscypliny finansów publicznych jest kara.
wtorek, 30.04.2019 16:34
Tak ci powiedzieli w TVPis ? Oni kłamią.
wtorek, 30.04.2019 16:41
Słownik języka polskiego też kłamie?
wtorek, 30.04.2019 16:49
Dz.U.2018.0.1458 t.j. - Ustawa z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Poczytaj sobie tumanie po WSP w Opolu.
wtorek, 30.04.2019 17:17
Hahahahaha !!!!
To jest ten Słownik Języka Polskiego ???? Hahahahaha...
driver wtorek, 30.04.2019 16:38
Pokrywanie nieróbstwa z kasy podatników! Tak trzymać!
Juzek. wtorek, 30.04.2019 16:46
Mi nie płacą jak nie pracuję. Nie zgadzam się też jak i inni ludzie.
wtorek, 30.04.2019 16:48
Nauczyciele chcieli by uczniowie nie mieli matur , nie obchodza ich uczniowie nic a nic.
Ja wtorek, 30.04.2019 18:14
Jakby uczniowie ich nie obchodzili, to dalej byłby strajk. Matury pisemne mogli dalej pilnować katecheci, ale ustnych egzaminów już strażak z leśnikiem by nie przeprowadzili.
wtorek, 30.04.2019 16:59
Brak pracy brak kasy!!!
wtorek, 30.04.2019 17:09
Z hakiej racji mamy im płacić (to pieniadze z naszych podatków) chociazby grosz za to, że nie byli w szkole, nie uczyli, nie chcieli dzieci dopuścić do egzaminów?? Ja jak na 3 tygodnie do pracy nie przyjdę to nie dostanę kasey, dyscyplinarkę i na próżno mogę sobie pracy szukać. A ci jeszcze liczą, ze ktoś im da pieniązde za to że strajkoeali. Cyrk poprostu.
wtorek, 30.04.2019 17:13
I jeszcze pewnie dzieci trzeba będzie zapisać na korepetycje. Niech zrobią ściepę jak na KODomitów, ale nie z moich podatków!
wtorek, 30.04.2019 17:56
Jeżeli nasi włodarze zapłacą nauczycielom, to będzie to z ich strony zwykła defraudacja pieniedzy publicznych. Nie wiem czy są aż tacy odważni, by to zrobić.
Do bani ! wtorek, 30.04.2019 18:12
Zero pracy zero płacy!
wtorek, 30.04.2019 18:13
OBSowskie lokalne moście zostają jak zawsze zaskoczone,że para poszła w gwizdek.Jak nie ma pary to i zapłaty za partactwo nie będzie a Regionalna Izba Obrachunkowa już tego dopilnuje.Groźba ponoć 30 krotnych poborów jako kary skutecznie podkuliła ogonki OBSowskim mościom