Początek końca Regałowiska? Nieprzemyślane wpisy burmistrza Hordyja

niedziela, 19.1.2020 18:00 184031 197

Burmistrz Bielawy poinformował w jednym z portali społecznościowych, że "Regałowisko" przejdzie metamorfozę. Festiwal od 2020 r. ma być jednodniowy, a na scenie pojawić się mają gwiazdy reprezentujące inne gatunki muzyczne. W efekcie impreza ma być adresowana do młodzieży młodszej, dojrzałej, a także i do senioralnej. Czy taka decyzja, to odpowiednia i słuszna droga? Czekamy na Wasze komentarze. Czytaj również: Pracownicy bielawskiego MOKiS-u zabrali głos w sprawie Regałowiska

                                                  Wpis burmistrza Bielawy

W 2019 r. minęło równo 20 lat historii tego kultowego, bielawskiego festiwalu muzyki reggae.

Pierwsza edycja tej imprezy, odbyła się na terenach Ośrodka Wypoczynkowego "Sudety" 28.VIII.1999 r. Nad wodą, w cieniu Gór Sowich, tłumy miłośników jamajskich brzmień wzięły udział w prawdziwym święcie muzyki. Obok miejscowych legend (m.in. Łysina Lenina) zagrały niezwykle popularne ekipy w tym: Jafii Namuel i Habakuk oraz gość z Węgier – Aurora.

W kolejnych latach impreza przechodziła pewne modyfikacje i przemiany, tak aby dostosować ją do oczekiwań miłośników gorących rytmów.

Podczas 2 i 3 dniowych kolejnych edycji festiwalu, gościły w Bielawie znakomite zespoły z zagranicy m.in. Gentleman, The Skatalites, Don Carlos, Aswad, Junior Reid, Tanya Stephens, Ward 21 itd.

Niestety w ciągu ostatnich kilku lat zainteresowanie muzyką reggae znacznie spadło. Koszty organizacji festiwalu drastycznie przewyższają osiągane wpływy ze sprzedaży biletów. Poniżej przedstawiam zestawienie tych wartości oraz kwotę, którą Gmina musiała dopłacić z własnych środków:

Wydatki (zł) Dochody (zł) Dopłata (zł)
2014 783.500 218.000 565.550
2015 650.000 148.000 502.000
2016 591.000 141.000 450.000
2017 486.000 125.000 361.000
2018 597.000 186.000 411.000
2019 700.000 130.000 570.000

Biorąc pod uwagę powyższe fakty, po konsultacjach z radnymi oraz pracownikami Miejskiego Ośrodka Kultury i Sztuki, podjęliśmy działania aby zminimalizować te niekorzystne dla budżetu Bielawy dysproporcje.

W związku z tym festiwal przejdzie gruntowną metamorfozę. Od roku 2020 będzie to impreza jednodniowa, z mocno zróżnicowaną ofertą muzyczną. Pozwoli to dotrzeć do nowych grup odbiorców, którzy dzięki temu, być może przyjadą do naszego miasta po raz pierwszy w życiu.

Chcemy, aby od tego roku, oprócz przedstawicieli reggae, na scenie pojawiały się także gwiazdy dużego formatu reprezentujące inne gatunki muzyczne. W efekcie festiwal będzie adresowany do młodzieży młodszej, dojrzałej, a także i do senioralnej.

Mam nadzieję, że przeprowadzona metamorfoza pozwoli festiwalowi zyskać nową jakość.

Termin i miejsce imprezy pozostają bez zmian. W tym roku festiwal odbędzie się 8 VIII.

                           
Nieprzemyślany wpis burmistrza Andrzeja Hordyja spowodował sprostowanie

Szanowni Państwo pragnę uspokoić, iż nie noszę się z zamiarem likwidacji "Regałowiska" oraz że tegoroczna 2-dniowa edycja (piątek - sobota) nie będzie tyglem całkowicie różnych gatunków muzycznych.

Głównym nurtem pozostanie muzyka reggae, a do tego dołączą polskie zespoły rockowe. Obecnie prowadzone są rozmowy z menadżerami kliku zespołów m.in. KULT, IRA, AFROMENTAL, Nocny Kochanek.

Pracujemy też nad gwiazdą światowego formatu z gatunku muzyki reggae.

Ostateczna lista zakontraktowanych wykonawców zostanie Państwu przedstawiona już wkrótce. ‼️

Proszę Państwa o cierpliwość. Impreza była, jest i będzie. Nie ma zatem powodów do niepotrzebnego podgrzewania atmosfery.

P.S. Przyznam, że bardzo mnie cieszy, iż moje posty znajdują u Państwa tak wielkie zainteresowanie. Niestety czasem czytacie między wierszami, to co nie zostało napisane. Następnym razem postaram się być jeszcze bardziej precyzyjny w wyrażaniu myśli.

Źródło: https://pl-pl.facebook.com/a.hordyj/

W związku z informacjami Andrzeja Hordyja o festiwalu na FB powstało wydarzenie pod nazwą Regałowisko is dead

 

Przeczytaj komentarze (197)

Komentarze (197)

Odpowiadasz na komentarz:
Myśl
czwartek, 01.01.1970 01:00
Kto nie miał 50 głosów a został radnym? Takich bzdur nie slyszalem
BWA niedziela, 19.01.2020 21:08
A może Pan Hordyj powie co w czwartek robiła policja na bielawiance i w UM czyżby stara sprawa Ryśka i Dubasa powróciła gówno się wylało i nie ukryjecie tego
skorpiom poniedziałek, 20.01.2020 19:32
Czas zrobić porządek z kolesiami kolesi, oraz pogonić wywłoki z Bielawskiego meldunkowego.
niedziela, 19.01.2020 22:26
Może sudecka zrobi materiał o "aferze"? hahahahaha
niedziela, 19.01.2020 22:33
Sudecka to taki lokaly tvn a teraźniejsza ekipa to taka lokalna Platforma Obywatelska.Nie robi sie kupy do wlasnego gniazda.
To co sie dzialo na sudeckiej przy wyborach samorzadowych to ja patrzylem i niedowierzalem hahaha
obserwator sobota, 28.03.2020 12:13
Zawsze lepszy lokalny TVN niż TVPinfo
poniedziałek, 20.01.2020 20:06
A może doba się zainteresuje tematem Bielawianki? Policja na herbatkę nie chodzi... tym bardziej, że później byli w UM
poniedziałek, 20.01.2020 20:37
Sudecka? HAHA przecież to rzecznik burmistrza:) Tylko teraz pewnie pan pachura był na urlopie skoro andrzejek wyskoczyl z takim babolem:) Jak mozesz czlowieku pisac ze ludzie nie kumaci skoro sam napisales ze impreza jeden dzien bedzie!!!! Z kogo idiote robisz???
Alicja i Maria wtorek, 11.02.2020 06:26
Prosze niech zostaje, tyle lat dobrej zabawy i równiez zagraniczni goscie.
Zamykajac Festival Bielawa,Mlodziez,Artysci i Tradycja wiele Traci.
Kruszyna sobota, 08.02.2020 05:50
Slome z butow wyciągnąć i od dziś muzyki kościelnej słuchać (taka teraz moda)
Jarek poniedziałek, 20.01.2020 10:10
A festiwal dolnośląska nutka ile kosztował? Bo nic nie zarobił a cebulka szczęśliwa. Co z tą ekonomią może już czas na rozliczenia.
poniedziałek, 20.01.2020 11:00
Dla dzieci wszystko :) maraton zumby i nutkę poproszę... Tato;)
poniedziałek, 20.01.2020 15:11
Kiepskie zagranie, każdy może być aktywny i brać udział w organizowanych imprezach. Ma zakazywać swoim dzieciom aktywności tylko dlatego żebyś nie pisał głupot na dobie?
wtorek, 21.01.2020 14:05
obrzydliwe zagranie, możecie się czepiać burmistrza ale won od jego dzieci
poniedziałek, 27.01.2020 16:53
TO PRAWDA, OBRZYDLIWE ZAGRANIE! PROSZĘ ZOSTAWIĆ W SPOKOJU DZIECI BURMISTRZA.
wtorek, 21.01.2020 14:29
gdyby nie uprawiał prywaty nikt by pewnie się nie czepiał.
wtorek, 21.01.2020 14:32
Może teraz po każdej organizowanej imprezie przez miasto powinien być wykaz wydatków i zysków podany do wiadomości publicznej...
Arti sobota, 25.01.2020 00:38
Sprowadzają buszmenów z Afryki z maczetami dzidami i dredami i myślą że będą kasę trzepać. Tu trza Zenka i Marylę królową Polski...
wtorek, 21.01.2020 15:26
Regałowisko to świetna impreza z długą historią
hrvatska poniedziałek, 20.01.2020 00:07
Oj Bielawianie rozliczą przy urnie, oj rozliczą...
środa, 22.01.2020 02:07
Przydałoby się rozliczyć przy okazji za likwidację placu zabaw w parku. Tylko nie wiem który z Panów za to odpowiada. Plac zabaw zaorano dokładnie na przełomie kadencji ale w swoim czasie dowiem się czyja to robota. Teraz muszę z dzieckiem jeździć do Dzierżoniowa albo nad Jezioro bo w parku był plac zabaw, a zostało zrobione jakieś pośmiewisko...
Kamil poniedziałek, 20.01.2020 21:24
Ja uważam że REGAŁOWISKO nie może zostać zlikwidowane. Po pierwsze to jest podstawowa impreza dzięki której Bielawa jest znana. Po drugie jest to jak dobrze pamiętam jeden z 3 największych festiwali tak dobrze znanych w Polsce. Zostaje Ostróda oraz Woodstock. A po trzecie jeżeli trzeba do imprezy dokładać to znaczy że jest słabo promowana nie tylko w Polsce ale też za granicą. Ja bym postawił na marketing. Przecież od REGAŁOWISKA między innymi swoja karierę Regae rozpoczął Mesajah
wtorek, 21.01.2020 14:01
no właśnie marketing, ale na tym trzeba się znać, a nie tylko siedzieć na Fb i liczyć ,że jak się napisze post to jakoś to będzie, trzeba podjąć działania na szerszą skalę, a jak się samemu nie umie to zatrudnić kogoś do tego.
niedziela, 19.01.2020 19:35
bzdurny pomysł..kilka dni to napędzanie rynku.noclegi, wyżywienie i promocja miasta a już próbowanie wymieszania stylów muzycznych to w ogóle chory pomysł...to jak by na zlot harleyowców zaprosić japońskie kosiarki. Miłośnik Chopina z miłośnikiem Zenka nie znajdą raczej wspólnego tematu...
wtorek, 21.01.2020 11:40
Czy jest gdzieś napisane że będą zaproszone zespoły Disco Polo, po co siejecie ferment, może pracownicy Mokisu nie mają pomysłu na ten festiwal, wypalenie po tylu latach, a jak wiemy ci co byli odpowiedzialny za ten festiwal już nie pracują w Mokisie( Barszcz, Smoliński).
wtorek, 21.01.2020 08:48
Wszyscy się śmieją, obciach na cały świat
wtorek, 21.01.2020 10:38
Czegoś tu nie rozumiem przez tyle lat dokładano do festiwalu duże pieniądze. Burmistrz zmienia festiwal w jednodniowy dla oszczędności. Na drugi dzień jednak wraca do dwudniowego i z taką lub jeszcze większa kasa. To ja się pytam gdzie tu logika i oszczędności????? Ja pierdziele co za ekonomista z koziej d...!!!!
wtorek, 21.01.2020 01:09
Brawo burmistrz płaczki popłaczą dwa dni i im przejdzie
wtorek, 21.01.2020 08:35
Czy to prawda ze Dlubas wyprowadził okolo 300 tys złotych ze Wspólnot Mieszkaniowych ZBM w Bielawie??? Czy to bylo jak Hordyj byl wiceburmistrzem?? Czy to prawsa ze teraz policja spawdza papiery w klubie Bielawianka??
wtorek, 21.01.2020 10:38
Policja i sąd umorzył sprawę po 3 latach dochodzenia w 2015. A teraz to kontynuacja donosow po przegranych wyborach i znów nic nowego tylko tzw bielawianka. Więc od 8 lat wciskacie ten sam kit. Napisz może o śledztwie przeciwko prezesowi z lat 2017-2018 skoro tak jesteś biegły w newsach.... Tu jest ciekawiej.
wtorek, 21.01.2020 10:40
Ale dlaczego brawo z tego co widać to festiwal będzie a biorąc pod uwagę wzrost cen to będzie jeszcze więcej dołożone do imprezy!! Raczej jest z czego płakać!!
BWA niedziela, 19.01.2020 19:43
Wyvraliście Hordyja to macie. A teraz pytam gdzie są obrońcy regałowiska którzy tak ujadali gdy burmistrzem był Łyzwa teraz cisza nawet straż miejska nie przeszkadza żenada panowie żenada
niedziela, 19.01.2020 20:14
Jarosław w poprzedniej kadencji tak walczył o regalowisko i wyzywał radnych którzy wspominali ze to duże obciążenie dla miasta a teraz proszę jako piesek posłuszny nowej władzy chętnie je zlikwiduje :) Jak to sie potrafi zmienić swoje poglądy za kilka stówek więcej w portfelu. A co panie Jarku ze strażą miejska ?? na targowisku podpisy pan zbierał, ludzia mydlił oczy a teraz już jest wszystko ok??? Nie jest panu tak zwyczajnie zle z tym ze swoje tak pielegnowane przez lata zasady wywalil do smieci?? nie wstyd w lustro spojrzeć?
. niedziela, 19.01.2020 23:18
Jarosława teraz to ani widu , ani słychu. Nawet ma zablokowane komentowanie na swoim profilu. Chyba boi się pytań.
Zawiedziona niedziela, 19.01.2020 20:29
Wszyscy tacy wpatrzeni w P. Hordyja, a nic dla miasta nie umie zrobić, nawet zwykłej rozrywki dla ludzi (tylko najlepiej z czegoś zrezygnować )aby nie spędził czasu w domach tylko wyszli troszkę do ludzi.. faktycznie nic się nie dzieje w tym mieście.
JA niedziela, 19.01.2020 23:10
Popieram, i żałuję że na Hordyja głosowałem, już nie popełnie tego więcej człowiek myślał że młody coś więcej da od siebie a tu nic!
poniedziałek, 20.01.2020 22:53
A ja zagłosuje kolejny raz na Pana Hordyja
niedziela, 19.01.2020 22:25
Nic nie zrobił i nie zrobi, swoje możliwości pokazywał przez 10 lat jak Bielawa zmieniała się w dziurę z zamkniętym na kłódkę zbiornikiem. Kilku wiernych żołnierzy, mocnych w gębie tak ludziom wmówiło, że Łyżwa jest zły a własnie za czasów Piotra Łyżwy Bielawa złapała oddech i zaczęła się zmieniać. Niestety, ludzie łatwo ulegają wpływom krzykaczy i stało się to nieszczęście...
D poniedziałek, 20.01.2020 12:36
Mimo że jestem z Dzierżoniowa,zawsze popierałem zmiany na lepsze w Bielawie bo jest fajnie atrakcyjnie położonym miastem,ale muszę przyznać że Dzierżoniów odskoczył Bielawie(strefa ekonomiczna gdzie pracuje wiele osób z Bielawy,drogi i chodniki,praktycznie została tylko Kilińskiego od torów do ronda przy Glob Granicie,skwery i płace zabaw dla dzieci jest wielka różnica, a podobne wielkościowo miasta,Łyżwa przynajmniej zrobił porządek nad zalewem i go wykupił,a nowemu burmistrzowi życzę aby tego nie zepsuł i dalej rozwijał
poniedziałek, 20.01.2020 12:51
Nie widzisz co się dzieje? chociaż bardziej pasuje, że nic się nie dzieje oprócz próby psucia tego co już zostało zrobione przez Łyżwę
niedziela, 19.01.2020 23:19
Wybrali ci co mają dzięki niemu jakieś korzyści a byli odcięci od tych korzysci na czas rządów Pana Łyżwy.Nie sądze,zeby ktoś był az tak głupi i sam z siebie bez zadnego materialnego powodu glosowal na chlopa,ktory jest powiązany z ekipą rządzącą miastem 16 lat i jak miasto wyglądało to każdy wiedział.Miasto podzieliło się na tych będących w układzie i na resztę...innej opcji nigdy nie widzialem a jak ktos niebędący w układzie tak zagłosował to każdego dnia może patrzeć w lustrze na kretyna.
niedziela, 19.01.2020 23:20
Brawo za trafną diagnozę
poniedziałek, 20.01.2020 01:11
Mądry komentarz i trafiony w sedno
Żelazna logika poniedziałek, 20.01.2020 06:45
"Wybrali ci co mają dzięki niemu jakieś korzyści a byli odcięci od tych korzysci na czas rządów Pana Łyżwy." -- A skoro burmistrza wybrali mieszkańcy w wyborach bezpośrednich to z twojej diagnozy wynika, że Dźwiniel jest korzystny dla mieszkańców a Łyżwa wręcz przeciwnie.
poniedziałek, 20.01.2020 10:48
Ta twoja logika jest równie żelazna jak "czytanie między wierszami" obecnego burmistrza. Nie wysilaj się bo ci nie wychodzi
wtorek, 21.01.2020 10:39
Możliwe
poniedziałek, 20.01.2020 22:25
Ile co roku trzeba dopłacać do Art inkubatorów??
poniedziałek, 20.01.2020 22:29
Szczególnie tego na dole Inkubatora Przedsiębiorczości, który kosztował krocie i świeci pustkami
poniedziałek, 20.01.2020 22:51
Nic nie trzeba dopłacać
poniedziałek, 20.01.2020 23:46
Skoro wiesz to pokaż rozliczenie ich utrzymania w budżecie miasta czyli z moich podatków
wtorek, 21.01.2020 07:30
Nie pokaże bo w budżecie miasta nie ma inkubatorów
wtorek, 21.01.2020 08:46
To skąd wiesz, że nie trzeba dopłacać?
wtorek, 21.01.2020 10:32
Bo wydatki gminy są w budżecie
Ali wtorek, 21.01.2020 07:52
Z festiwalu Regge zrobią..koncert pieśni i tańca...
tamak wtorek, 21.01.2020 02:20
Pamiętam pierwszy festiwal i kilka następnych gdzie nikt nie płacił za wstęp i nie było żadnych ogrodzeń i tak było dopóki Polska do Unii nie wstąpiła, wtedy z roku na rok było gorzej .Przyjeżdżało mnóstwo ludzi i byli zadowoleni a teraz wszystko zagrodzone ,bilety drogie i nie każdego stać na drogie bilety prawie 100 zł za dwa dni.Szkoda mi tamtych festiwali i tamtej atmosfery .Pozdrawiam miłośników Reggae !!!
niedziela, 19.01.2020 20:48
Podobnie z Woodstockiem, zupełnie inni ludzie niż 20 lat temu i nie chodzi o wygląd tylko o mentalność. Miejsce punckówek zajęły dziewczyny z ombre i sztucznymi paznokciami śpiewające kultowe piosenki ze smartfonów a impreza jest dla nich odskocznią i kolejnym odznaczonym haczykiem w imprezowym CV. Faceci po wizycie u "Barbera" z dobrych firm trochę przybrudzeni na imprezie. I nie ma w tym nic złego, znak czasów. Tylko klimatu tych imprez nikt nie wróci. Jarocin też się rozsypał.

Regalowisko uratuje nie tyle inwencja organizatorów tylko urzędników. Była kiedyś oazą wolności, na te kilka dni. Teraz tej wolności strzegą stróże prawa, i ochroniarze inwalidzi. Brakuje temu swiatu dzikości, stracił ją na zawszd w imię chorego prawa i zasad. Piszę to z pozycji człowiek który był na pierwszym regalowisku i kilkunastu następnych, oglądając jego upadek z bliska.
... wtorek, 21.01.2020 00:20
Każdy jeden festiwal ulega komercjalizacji. Dziś już nie ma kapel garażowych, które można zaprosić za pół darmo, uczestnicy festiwali przyzwyczaili się tez do jakiegoś poziomu i byle grajki ich nie zadowolą. Apetyt rośnie w miarę jedzenia.
niedziela, 19.01.2020 22:26
Zacznijmy od tego,że Woodstock się bardzo upolitycznił dzięki Panu Owsiakowi.Nie wszyscy mają ochotę słuchać tych bredni,które tam są teraz uskuteczniane.Muzyka jest dla wszystkich niezależnie od tego jaką partię popiera.
poniedziałek, 20.01.2020 09:41
SPROWADZIĆ PANA OWSIAKA- ON ZAPEWNI WPŁYWY
poniedziałek, 20.01.2020 11:18
Ja nie rozumiem wlasnie jego postępowania. Z jednej strony chce zebrać podobną najwięcej pieniędzy z drugiej stanął po jednej stronie sceny politycznej wykluczając część ludzi na czym tracą dzieci. "Pomagaj tak aby Twoja lewa ręka nie wiedziała co czyni prawa", Owsiak zrobił z tego własny, polityczny festiwal a jedynymi poszkowanymi są dzieciaki.
poniedziałek, 20.01.2020 17:32
Dobra decyzja! Zlikwidować ten spęd ćpunów, do którego trzeba dopłacać!
lp wtorek, 21.01.2020 00:06
Cpunów to masz w okół siebie na co dzień, tylko nie masz o tym pojęcia.
Tengoscwdlugichwlosach poniedziałek, 20.01.2020 19:49
Ostatnim fajnym rdf byl ten w 2016 kiedy gral Naaman i Natalia Rize
Powinniscie zrobic normalnie 3 dniowa impreze z jeszcze lepszymi komcertami kasujcie za wejscie po 200 zl od osoby ale zeby bylo warto !! Za 200 zl kazdy moze sobie pozwolic raz w roku zobaczyc GWIAZDY a nie gwiazdeczki . Zobaczcie jak robia one love albo Ostróda fest. Z tym ze one love nie powinno wgl rownac sie z rdf Bielawa no bo nie dosc ze jeden dzien to jeszcze w listopadzie na hali ^^ a mimo to robia lepiej te impreze. Trzeba wylozyc sianko i impreze dobrze zareklamowac a ludzie przyjadą i zaplaca
lp wtorek, 21.01.2020 00:01
Już to przerabialiśmy w 2007, pustki pod sceną i dzięki temu zyskała właśnie Ostróda, bo ludzie zaczęli jeździć tam.
Być może nie sama cena odstraszała, bo policja trzepiąca kieszenie też, ale była zapaść.
2006- jedna z lepszych edycji, a 2007-2008 klapa i kilka lat kombinowania jak uratować festiwal, i już nigdy nie było lepiej, choćby dlatego że w międzyczasie urodziły się inne festiwale. Regałowisko zawsze kończyło wakacje, teraz jest niby lepiej bo cieplejszy termin, ale na przełomie lipca i sierpnia jest Woodstock, a zaraz potem Off i wiele innych imprez. Jest duża konkurencja.
Jakaś gwiazda, plus sponsorzy i będzie git
poniedziałek, 20.01.2020 13:07
Szkoda pani
poniedziałek, 20.01.2020 22:52
Kto to jest cebulka
poniedziałek, 20.01.2020 18:26
Ludzie idźcie na radnych, burmistrzów to nic nie kosztuje, zmieniajmy bielawie,niektórzy nawet nie mieli 50ciu głosów a są radnymi
poniedziałek, 20.01.2020 18:34
Nie głosuje nigdy na tych samych. Oni nic nie zmienia w drugiej kadencji,
poniedziałek, 20.01.2020 18:43
3 tys za byciem radnym,
poniedziałek, 20.01.2020 23:08
Oj kosztuje, a i tak wybierają tych samych nierobów
Myśl poniedziałek, 20.01.2020 22:18
Kto nie miał 50 głosów a został radnym? Takich bzdur nie slyszalem
poniedziałek, 20.01.2020 19:22
Szybko go ludzie sprowadzili do parteru i niech tą nauczkę zapamięta
poniedziałek, 20.01.2020 22:28
Noo rajty się zatrzęsły i szybciutko odkręcał, zresztą bardzo nieudolnie hahaha
poniedziałek, 20.01.2020 12:01
Niechcący się odsłonił... żenada to mało powiedziane
WineFreak poniedziałek, 20.01.2020 13:40
Niestety publikacje burmistrza świadczą o tym, że i jemu i miastu brakuje pomysłu, strategii - czyli tego co najważniejsze. Z budżetem jaki przeznaczali w ostatnich latach, na 100% da się zrobić porządny festiwal reggae, przyciągnąć tłumy i jeszcze na tym zarobić (że o promocji miasta i okolic już nie wspomnę). Pamiętaj Burmistrzu, że ten festiwal jest dla wielu Bielawian świętością!!!!
SL poniedziałek, 20.01.2020 13:44
Pytanie, w takim razie, skoro festiwal miał tak ogromny budżet, to dlaczego był taki słaby? Ktoś sprawdzał faktury?
poniedziałek, 20.01.2020 14:03
Pewnie nikt nie sprawdzał i w tym problem kasa się lala strumieniami i nikt nie patrzył czy faktycznie tyle to kosztuje. Czy tym pseudo kulturalnym ośrodkiem ktoś zarządza????
poniedziałek, 20.01.2020 11:43
Przez tych co mu się bezkrytycznie podlizują stracił poczucie rzeczywistości, Bielawa to nie prywatny folwark i on ma służyć mieszkańcom a nie odwrotnie
poniedziałek, 20.01.2020 19:15
Dzwiniel jezioro sprzedał za milion a miasto odkupiło o za 9 mln, to dopiero przekręt
poniedziałek, 20.01.2020 20:04
A może odkupiło za 20 mln? Nie wiesz nie pisz głupot :)
poniedziałek, 20.01.2020 18:56
Nareszcie w Bielawie w sierpniu 2020 r. Nie będzie śmierdziało Brawo panie burmistrzu.
H poniedziałek, 20.01.2020 18:16
Sprowadźcie na psy Rege tak jak to zrobiliście z Sudeckim Latem
poniedziałek, 20.01.2020 17:36
Idioci głosowali niech sie mecza z idiotami radnymi, jakimiś hordyjami i dzwiniela mi, światła na ul. Pogascie to będzie oszczędność
poniedziałek, 20.01.2020 18:11
Oj nie idioci z tych radnych. Każdy tam jest za uśmiech Andrzeja. Od prawa do lewa głosują jak im burmistrz każe. A tak na marginesie tyle krzyku przed wyborami było o straż miejska i co??? Panie Rak panie Florczak co tam już zapomnieliście co ludziom opowiadaliscie. Miała być pomoc w remontach i cisza!!!! Grunt że wy macie kieszenie pełne i na wspólnych imprezkach zdjęcia pocykacie z Andrzejem:)
BJ poniedziałek, 20.01.2020 14:47
Przepraszam w jakim przedziale wieku jest młodzież senioralna :-)
poniedziałek, 20.01.2020 15:04
60-80
poniedziałek, 20.01.2020 15:08
a młodsza młodzież??? dla tych Majka Jeżowska będzie śpiewała :)
poniedziałek, 20.01.2020 16:48
Kto podpisuje umowy na takie eventy, że zobowiązuje się w nich do pokrywania tak wielkich strat. Powinni z nazwiska podać tego geniusza.
poniedziałek, 20.01.2020 16:17
Taka kompromitacja świadczy jakiego mamy burmistrza. Wstydzę się że tu mieszkam
Kali poniedziałek, 20.01.2020 15:14
Brawo Panie Hordyj. Tylko niech Pan do ludzi się zmieni, bo podobno sodówka uderza, a to zły znak. Powodzenia.
.... poniedziałek, 20.01.2020 13:32
A gdzie Sudecka? Jakby Łyżwa podjął taką decyzję to już by ta telewizja przygotowywała krytyczny materiał uderzający w burmistrza.
poniedziałek, 20.01.2020 13:41
Gdyby to zrobił Łyżwa, to godzinę później na sudeckiej byłyby już trzy materiały... a dzisiaj kolejne cztery...
poniedziałek, 20.01.2020 14:02
Widzę, że nie tylko ja mam tego świadomość
poniedziałek, 20.01.2020 14:02
Drogi, chodniki i elewacje niech robi a nie topi kasę w imprezach.
poniedziałek, 20.01.2020 12:49
A gdzie oświadczenie, że to wina Łyżwy?
poniedziałek, 20.01.2020 14:08
Słyszałem że sudecka już montuje materiał hahahaha
poniedziałek, 20.01.2020 12:35
Trzeba zapraszać gwiazdy wielkiego formatu że świata reggae, dub, ska a nie jakieś polskie hip hopowe pierdoły.
Do tego organizacja. Czy na pewno jest potrzebna ta pseudo ochrona i ogrodzenie? Do tego te slimoki w kamizelkach który zabraniają wnoszenia swojego browara.
poniedziałek, 20.01.2020 14:46
W początkach tego festiwalu grały kapele reggae / dub ale było też miejsce dla kapel rockowych a nawet z klimatów punkowych i podobnych alternatywnych, gwiazdy są dobre i przyciągają publiczność, ale kosztują odpowiednio, szczególnie jeżeli chce się wypełnić nimi większość programu. Czy Bielawę na to stać? Czy zwrot z biletów będzie odpowiednio duży? Nie sądzę. Trzeba znaleźć złoty środek, nie pakować się w masę dodatkowych scen, bo to kosztuje. Publiczność rozprasza się po terenie festiwalu, a przy niskiej frekwencji skutkuje to pustkami pod sceną. Znika klimat i wywołuje wrażenie braku zainteresowania koncertami. Nie rezygnowałbym z sound systemów, ale może trzeba nieco zmienić koncepcję pod tym względem. A co do kosztów, może warto przejrzeć czy oferty dot. wynajmu sceny, ochrony, kontraktów z artystami są negocjowane prawidłowo i nie występuje jakieś niepotrzebne pośrednictwo zwiększające niepotrzebnie wydatki?
Sad poniedziałek, 20.01.2020 13:50
Dokładnie. Miasto płaci za ochronę która zakazuje wnoszenia piwa, a sprzedawcy piwa czyli prywatne firmy zarabiają na tym.
Stąd się biorą straty
poniedziałek, 20.01.2020 15:01
Pewne rzeczy są wymuszone przez przepisy o organizowaniu imprez masowych, ale oczywiście do wszystkiego można podejść z rozsądkiem, ochrona jest potrzebna, bo jak się coś stanie zaraz będziecie krzyczeć dlaczego nie było ochrony i kto za to odpowiada.
Bielawa poniedziałek, 20.01.2020 13:12
LUDZIE!!! Przecież są straty wielkie przez ten festiwal. W 2019 byla jedna wielka żenada. Więc bardzo dobrze że zmiany będą. Będzie więcej ludzi i może się coś zarobi.
poniedziałek, 20.01.2020 13:21
nigdy nie byłem na tym festiwalu. Jak planują inne zespołu typu kult ira to chętnie się wybiorę i zobaczę jak jest.
poniedziałek, 20.01.2020 13:39
Magdaleno przestań się wygłupiać
poniedziałek, 20.01.2020 13:16
A w 2018 było super, świetne zespołu i bardzo dużo ludzi. Może zamiast zmieniać Regałowisko należy zmienić gospodarza?
Aaaa poniedziałek, 20.01.2020 14:02
To może zróbmy tak jak to było na początku darmowe dla każdego i wtedy decydujmy czy impreza jest lipna .
poniedziałek, 20.01.2020 13:15
Totalny brak umiejętności komunikacyjnych, te wpisy burmistrza wołają o pomstę do nieba.... tam nnie ma jakiegoś rzecznika? dramat
Ja to pisałem. poniedziałek, 20.01.2020 09:58
Jak coś przynosi straty to trzeba to zlikwidować. Dlaczego mielibyśmy dopłacac do tego co nie przynosi zysku. Dla paru przyjezdnych nie warto.
T poniedziałek, 20.01.2020 16:30
Choćby dlatego ze w cywilizowanych krajach Kultura zazwyczaj nie przynosi zyskow a jest jedna z glownych potrzeb rozumnego człowieka. Dlatego jest dofinansowywana z budżetu i jest wartością samą w sobie nie przeliczalną na remonty dróg i elewacji. Można cos zreorganizować, poprawić i usprawnić, spróbować by było mnkej uciążliwe dla lokalnych wydatków ale likwidować cos co ma juz pewną markę i tradycję byłoby nierozsądne tym bardziej że Bielawa stawia na turystykę nie na przemysł, tranzyt towarów itp.
poniedziałek, 20.01.2020 18:58
Bielawa teoretycznie stawia na turystykę... ale chyba przemysłową, cały ten koncept nie za bardzo się klei, nie wyjdzie ani jedno, ani drugie
poniedziałek, 20.01.2020 21:06
Może dlatego sieroto, że ta impreza jest za pieniądze mieszkańców dla mieszkańców. Ona nie ma zarabiać, tylko bawić. Czy dni Dzierżoniowa, miodobranie i inne szopki domu kultury zarabiają na siebie? NIE. Może czas je zlikwidować?
poniedziałek, 20.01.2020 12:14
tak do likwidacji Straż Miejska , pieniądze bedą na inne ważne cele
poniedziałek, 20.01.2020 12:35
Jarosławie, dlaczego milczysz? Odwagi!!!
poniedziałek, 20.01.2020 10:56
Idąc Twoją logika, było by dużo do likwidacji, kolej pierwsza
Trójmiasto , niech stanie się je poniedziałek, 20.01.2020 14:47
A co ma wspólnego z tym kolej ?
Ona wkrótce będzie wydłużona dalej i Bielawa będzie tylko przejazdem.
Proponuje w końcu zrobić normalny rozklad ZKM, bo w nie których kursach jeździ po 5 osób
poniedziałek, 20.01.2020 11:55
Powinny być, to idzie z naszych pieniędzy.
I już wiecie poniedziałek, 20.01.2020 00:29
Pytacie o radnych popierających Hordyja. Proszę bardzo cytat z jego FB: "Za pełne zrozumienie oraz poparcie przedłożonego przeze mnie projektu budżetu chcę podziękować Radnym Klubów:
poniedziałek, 20.01.2020 18:09
Aleksandrowicz, czapla co one tam robią, idotek nie brakuje na bielawie
poniedziałek, 20.01.2020 18:48
Aleksandrowicz weszła do rady tylko dlatego, że jej miejsca ustąpił Hordyj, który kandydował i do rady i na burmistrza. Nigdy nie pracowała w samorządzie i od razu została przewodniczącą komisji rewizyjnej. Brawo wyborcy... :(((((
poniedziałek, 20.01.2020 20:43
To ta pani co sie lansowała na sudeckiej i ogladala jakie to braki ma TBS? Z tego co widzę niewiele zdziałała przez rok bycia radną!!! place zabaw zniszczone! klatki nie odmalowane! Sciany budynkow pekają!!! Kobieto wez sie za robote bo przed nastepnymi wyborami nie nadrobisz lenistwa!!!
I już wiecie 2 poniedziałek, 20.01.2020 00:29
1. "Ponad podziałami" tj. Dagmarze Aleksandrowicz, Magdalenie Czapli, Alicji Dźwiniel, Ryszardowi Dźwinielowi, Tomaszowi Jazowskiemu, Barbarze Pachurze oraz Tomaszowi Wojciechowskiemu
I już wiecie 3 poniedziałek, 20.01.2020 00:30
2. "Innowacyjna Bielawa" tj. Łukaszowi Fedorowiczowi, Jarosławowi Florczakowi, Rafałowi Januszkiewiczowi, Krzysztofowi Możejce, Marcinowi Rakowi, Leszkowi Staszewskiemu, Tomaszowi Tkaczowi.
poniedziałek, 20.01.2020 01:03
To dlaczego Rak zapytał na fb z którymi radnymi konsultował swoją decyzję?
poniedziałek, 20.01.2020 01:06
Wstyd i hańba
poniedziałek, 20.01.2020 01:06
Czerwono się zrobiło...
poniedziałek, 20.01.2020 01:12
I rodzinnie ;)
zrozpaczony poniedziałek, 20.01.2020 00:55
WOW A MOZE TAK SWIATOWE DNI MLODZIERZY DO BIELAWY PRZENIESC
poniedziałek, 20.01.2020 18:15
Dobry kierunek.
niedziela, 19.01.2020 19:49
Nareszcie! Ludzie - prawie 3mln miasto dopłaciło w ciągu 5 lat do tej "imprezy". Rasta OUT!!!
poniedziałek, 20.01.2020 16:57
W ciągu 6 lat - ale i tak wychodzi średnio pół miliona rocznie. Ręce opadają...
poniedziałek, 20.01.2020 09:41
A zespol piesni i tanca Mazowsze tez bedzie?
poniedziałek, 20.01.2020 12:40
A ja chcę Jarzębinę z Kocudzy z hitem „Koko Euro Spoko” :)))))))))))))))))))
On poniedziałek, 20.01.2020 08:55
A moze audyt i analizy wydatków ,ktoś na tym nieźle lody kręcił
poniedziałek, 20.01.2020 12:31
Na to wychodzi że się komuś to opłacało ciągnąć tyle lat na stracie! A kto brał za to pieniądze to już inna sprawa!
poniedziałek, 20.01.2020 09:04
A może drugą drogę do nowo zakupionej willi? Jedna może nie wystarczyć?
poniedziałek, 20.01.2020 10:26
Kto zakupił? Burmistrz już się dorobił?
poniedziałek, 20.01.2020 11:33
Andy ja wiem że nie masz kolegów i musisz sam pić ale błagam nie siadaj do pisania po pijaku.
poniedziałek, 20.01.2020 11:15
Człowiek wyjdzie ze wsi ale wieś z człowieka nigdy... ;)
Joanna poniedziałek, 20.01.2020 10:34
Pan Burmistrz nie przemyślał wpisu i jakże szybko zmienił wpis i niby doprecyzował wypowiedź, zwalając na mieszkańców czytanie miedzy wierszami. NIE ŁADNIE Panie Burmistrzu...powinien Pan wiedziec ze KAZDA decyzja ma swoje konsekwencje i wziąc to na przysłowiowa klatę....Głosowałam na pana jednak to co stało sie w te4j chwili zupełnie zmienia moje stanowisko, niespodziewałam sie tego po panu, takich decyzji i braku odpowiedzialności za swoje decyzje....żal.pl
poniedziałek, 20.01.2020 10:57
A to nie wie że w internetowych nic nie ginie?
nie przeginaj burmistrz poniedziałek, 20.01.2020 10:15
przestane na ciebie glosować Regalowisko minimum 3 dni muzyka tez może być inna nawet diso polo byle by się ludzie dobrze bawili
Hmmm poniedziałek, 20.01.2020 10:07
Ojciec dyrektor nie sprawdził Hordyjowi wpisów, czy źle doradził? ;-)
poniedziałek, 20.01.2020 08:16
Impreza będzie jednodniowa...impreza będzie dwudniowa...
ktoś tu czegoś nie przemyślał i sieje się chaos.

...Niestety czasem czytacie między wierszami, to co nie zostało napisane...

Panie burmistrzu zostało napisane. Przez Pana.

Mam wrażenie, że sam się Pan rozkłada na łopatki.
poniedziałek, 20.01.2020 08:18
Dokładnie! Pisze że jeden dzień teraz że dwa dni. Ogarnij się wreszcie!
poniedziałek, 20.01.2020 08:07
Po sprostowaniu wygląda to już lepiej, polskie zespoły rockowe dadzą radę, byle nie były w przewadze jeżeli impreza nadal ma się nazywać Regałowisko. Poprawić organizację i będzie ok, tylko nie zabijcie tej imprezy cenami biletów, lepiej mieć większą publikę niż pustki pod sceną.
niedziela, 19.01.2020 19:44
likwidować te ćpunowisko.
Uki poniedziałek, 20.01.2020 08:52
No właśnie. Nie przychodź tam.
poniedziałek, 20.01.2020 08:46
i sranie po krzakach.
niedziela, 19.01.2020 23:06
Jednym słowem zbłaźnił się na całego
niedziela, 19.01.2020 23:25
Raczej zdemaskował... powołuje się na radnych a po wpisie jednego z nich można wywnioskować, że radni nic nie wiedzieli. Za chwilę zmienia tekst i wycofuje się z jednodniowej decyzji 8 sierpnia... to nie jest normalne zachowanie poważnego człowieka
poniedziałek, 20.01.2020 08:20
Głośno mieszkańcy zaprotestowali to się dupsko zapaliło że może coś źle jest i myk już dwa dni sa:) a oczywiście pan dr tak zawile napisał że mieszkańcy go nie zrozumieli:) oj biedaczek ma ludzi za idiotów?
poniedziałek, 20.01.2020 00:05
Będzie Kult, bo żona burmistrza już się nie może doczekać zespołu swojej młodości (wpis na FB na profilu burmistrza).
poniedziałek, 20.01.2020 08:16
A dla cebulki coś będzie? :)
poniedziałek, 20.01.2020 01:04
Radna Czapla też wpadła w zachwyt (wpis na profilu Hordyja na fb)
Xyz poniedziałek, 20.01.2020 07:09
I dobrze. Ta impreza już dawno umarła.
01559 poniedziałek, 20.01.2020 06:09
Jestem za likwidacją, nie znam mieszkańca Bielawy , który by chodził Regalowisko .
poniedziałek, 20.01.2020 03:26
Kiedy nowe rondo?
dolek poniedziałek, 20.01.2020 02:19
Pewnie Dni Bielawy i Sudeckiego Lata też nie będzie bo szkoda pinidzy bo ni ma i nie bedzie !
oldskul poniedziałek, 20.01.2020 00:51
niby szkoda, pamietam jak bylem na pierwszym (ale ledwo pamietam ;) ), ale z drugiej strony? od kilku lat bilety drogie, ludzi malo. Porownajcie sobie ci co pamietaja ile ludzi zawsze bylo na molo, wyspie, wszedzie. Teraz? nie wiem jak tam co roku jest bo rzadko bywam, ale bylem chyba z 2 czy 3 lata temu i cieniutko. O ile to bedzie festiwal z jakas dobra muzyka to ok
poniedziałek, 20.01.2020 00:44
Bielawski kabaret się tutaj udziela. Nie ma mrozu schowaj łyżwy.
kononowicz poniedziałek, 20.01.2020 00:16
burmistrz jak kononowicz nic nie bedzie hehehe
Rozgoryczony niedziela, 19.01.2020 22:18
Władza chce upokorzenia Bielawy na cały świat...brak mi słów!
niedziela, 19.01.2020 23:39
Wystarczy poprawić organizację, skromniej, mniej zadufania a więcej luzu i wolności, mniej drogich gwiazd, dać szansę młodszym tańszym zespołom, wrócić do pięknych korzeni tej imprezy kiedy miała niepowtarzalny klimat i nie była taką komerchą jak ostatnio
niedziela, 19.01.2020 23:30
Mam nadzieję że zmienicie nazwę, proponuję Emerytowisko 2020 bo dla młodych w tym grajdole nie zostanie już nic
niedziela, 19.01.2020 23:22
Rozumiem oszczędności ale niszczenie takiego festiwalu to wstyd, zrobicie festyn jakich wiele i nikt z poza powiatu na to nie przyjedzie, równie dobrze możecie to całkiem zamknąć
niedziela, 19.01.2020 23:15
Dobrze pomyślane , pół miliona dla wątpliwej zabawy .
niedziela, 19.01.2020 22:30
No nie wiem...zmiana koncepcji i robienie kolejnej imprezy muzycznej jakich w miescie mamy sporo to moze byc faktycznie koniec.No sam jestem ciekawy co z tego wyjdzie...Chociaz jakby pomieszac Rege z Punkiem i zrobic taki miniWoodstock,tylko niekoniecznie dla brudasów i ćpunów...No mogłoby chwycić
niedziela, 19.01.2020 22:51
Prędzej połączą z disco polo czy innym chłamem i to będzie gwóźdź do trumny tej imprezy
niedziela, 19.01.2020 23:05
Raczej jak połączą to połączą z czymś co ma podobnego odbiorcę,no chyba,że są idiotami
niedziela, 19.01.2020 23:17
Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie hehe
niedziela, 19.01.2020 22:28
Czas na referendum, może jeszcze uda się uratować coś w tym mieście!!!
niedziela, 19.01.2020 23:06
Popieram! Tylko referendum!!!
niedziela, 19.01.2020 22:48
Już się wystraszył i prostuje hahaha co to za burmistrz?
niedziela, 19.01.2020 22:49
Proponuję tytuł "Porażka Roku" hahaha
Ryszard niedziela, 19.01.2020 22:31
Dobra decyzja dosyć finansowania patologii i nacpanych
niedziela, 19.01.2020 22:32
Pociąg robili żeby na Regałowisko dowoził. To co, likwidujemy?
niedziela, 19.01.2020 21:20
Podać nazwiska radnych, którym się to podoba, W następnych wyborach już nimi nie będą. Koniec. Kropka.
niedziela, 19.01.2020 22:01
Na jgorsi radni jakich bielawa widziała, idioci na idiotów glosowali
niedziela, 19.01.2020 22:26
Radni głosują tak jak chce burmistrz więc nie obwiniajcie wyłącznie radnych
Racjonalista niedziela, 19.01.2020 21:56
Myślę, że Hordyj wspólnie z Bolisęgą zaczną promować to co ten drugi lubi najbardziej - Discopolowisko 2020. Będzie tanio.
niedziela, 19.01.2020 21:37
Ile budynków w Bielawie by
sie wyremontowalo za te pieniądze!!!!!!??????? Brawo!!!
niedziela, 19.01.2020 21:04
Regałodisco haha Kurski show w Bielawie
niedziela, 19.01.2020 21:18
Bardzo dobra decyzja. Niech do Bielawy przyjeżdżają normalni ludzie i będziemy razem się bawili.
PiSiory na emeryture niedziela, 19.01.2020 20:16
Bardzo dobrze niech teraz imprezka na 20 lat się przeniesie gdzie indziej
ToYa niedziela, 19.01.2020 20:24
Nowa nazwa to DiscoPolowisko tylko czy będzie na parkingu miejsce na traktory.
niedziela, 19.01.2020 19:33
A którzy radni byli za likwidacją???
Kasia niedziela, 19.01.2020 20:35
Burmistrz konsultował decyzję tylko z grupką "swoich" radnych. Niech poda nazwiska,nie są chyba anonimowi
Asd niedziela, 19.01.2020 20:42
Najstarszy festiwal w Polsce dobiegnie końca.
Szkoda.
Jeśli chcą robić coś nowego to niech robią pod inną nazwą
Karol niedziela, 19.01.2020 20:54
Łooo ja pikole, tyle kasy za takie coś?! I tyle forsy z budżetu ucieka ?!
Bielawianin niedziela, 19.01.2020 19:55
A czy Moto Show Bielawa powróci do Bielawy to też kluczowa impreza motocyklowa?
niedziela, 19.01.2020 19:59
Tak, ale oprócz motocykli można będzie jeździć też na rowerach i deskorolkach.
oszczędny niedziela, 19.01.2020 19:59
Popieram w 100% Nie mam zamiaru w kolejnym roku z moich lokalnych wysokich podatków dokładać do przyjezdnych rozczochranych dziwolągów i sponsorować im ich fanaberie. Dopłata za 2019 rok = 570.000 zł - skandal !
Rozczarowany niedziela, 19.01.2020 20:15
Tak to by trzeba było każda imprezę zamknąć( 'sudeckie lato, dni Bielawy i inne podobne). Tam dopiero dziwolongów.
Regalowisko jest najlepsza impreza w okolicy. Przyjeżdżają na nią ludzie z całej Polski i zawsze bardzo pozytywnie oceniają, co na pewno ma pozytywny wpływ na cały region. Impreza rozsławia Bielawe i Góry Sowie w kraju, przyciaga turystów którzy zostawiają kasę nie tylko na imprezie. Zostawcie Regalowisko w spokoju, jedyną dobrze przygotowana bezpieczna rodzinna imprezę w powiecie
6u86wh niedziela, 19.01.2020 19:23
W sumie git
niedziela, 19.01.2020 19:27
Dla wszystkich to jest papier toaletowy. Dla wszystkich = brak koncepcji. To moim zdaniem pokazuje w jakiej czarnej finansowej d...ie jest Bielawa, skoro musi de facto likwidować najlepsze co ma w kulturze i promocji. Ale pociąg jeździ :(
niedziela, 19.01.2020 19:36
Ciemny lud i tak klaszcze.
Odwiedzający niedziela, 19.01.2020 19:37
Bardzo dobrze wszyscy chcą się bawić nie tylko reege
niedziela, 19.01.2020 19:27
Będzie Zenek Martyniuk w repertuarze reggae :)
BIELAWA niedziela, 19.01.2020 19:16
no i dobrze