Szok! Juraszek złapany na dopingu

wtorek, 25.6.2019 16:07 138270 182

Niestety, prawdopodobnie naszego pływaka Pawła Juraszka nie zobaczymy w lipcu na Mistrzostwach Świata w koreańskim Gwangju. Wszystko za sprawą pseudoefedryny, którą wykryto u niego podczas marcowego Grand Prix Polski w Lublinie.

Pseudoefedryna to lek na przeziębienie, które odczuwał w tym czasie zawodnik. Jednak wykryte w jego organizmie stężenie przekroczyło dopuszczalne normy. Dlaczego ta substancja jest zabroniona? Ponieważ rozszerza oskrzela, czyli ułatwia oddychanie.

Nasz pływak ma prawo się odwołać i wówczas sprawdzona zostanie próbka B. Grozi mu, w najlepszym razie nagana, a w najgorszym dyskwalifikacja na dwa lata.

fot. dzierzoniow.pl
Przeczytaj komentarze (182)

Komentarze (182)

Odpowiadasz na komentarz:
czwartek, 01.01.1970 01:00
Komisje antydopingową podaj do sądu o zniesławienie, albo PZP że cie wrobił, a ty jesteś niewinny,
wtorek, 25.06.2019 17:18
Czekamy na informację na stronie dzierzoniow.pl na głos udzielającego stypendium wójta Gminy Dzierżoniów, komentarz trenera itp. itd.
... nie do śmiechu maruderom niedziela, 07.07.2019 21:58
https://sport.onet.pl/plywanie/plywanie-
odwolanie-pawla-juraszka-rozpatrzone-poz
ytywnie/tg77403
wtorek, 25.06.2019 19:30
Tam nie ma trenera, żeby być trenerem trzeba mieć przynajmniej wykształcenie w tym kierunku, nie wspomnę o talencie. A tu "nima" nic.
Nie bierzesz, nie jedziesz, i ot cała tajemnica sukcesu.
Proszę przeanalizować wyniki innych zawodników tego Klubu -wielkie nic.
kibic środa, 26.06.2019 20:45
podaj kandydata na trenera
środa, 26.06.2019 09:01
Jak nie wiesz, to się nie odzywaj. Mówmy o wychowankach klubu. Sztandera, Jurczyk, Dereń, poszukaj w historii klubu to się zdziwisz.
środa, 26.06.2019 09:33
Parowa Dubiel i wiele wiele innych. zawistni będą pieprzyc zawsze, Paweł głowa do góry bierz się za trening. Pierwszy olimpijczyk z Dzierżoniowa szkoda że ludzie już zapomnieli
środa, 26.06.2019 10:22
Było minęło. Takie życie.
środa, 26.06.2019 12:44
I jak skończył? Rodzi się wątpliwość, czy wcześniej też nie korzystał z takich rzeczy. I w tym momencie co to za zasługa, dla mnie wstyd i niesmak,
środa, 26.06.2019 17:19
Dla twoje matki wstyd że wyklula takiego pajaca na ten świat ****c cie
środa, 26.06.2019 09:40
I co z nimi teraz się dzieje, jak zmienili klub dopiero wtedy zaczęli mieć znaczące wyniki, oprócz Jurczykowej, która tkwi w tym Klubie i jest prawie na samym dnie jeżeli chodzi o wyniki sportowe/wszystko można sprawdzić/.
kibic środa, 26.06.2019 20:47
podaj przyklady
czwartek, 27.06.2019 06:35
Kibic mama.
środa, 26.06.2019 09:44
Polecam Ci sprawdzić co u pani Sztandery albo Pana Dubiela że tak powiem pracują w rzemiosle którego nauczył ich Pan Andrzej...
środa, 26.06.2019 12:17
O jaki ty rzemiośle mówisz. Przecież Dubiel trenował po różnych SMS -ach.
środa, 26.06.2019 12:19
Skoro było tak dobrze dlaczego trenował od gimnazjum SMS, a na koniec za granicą, a tylko reprezentował MKS 9 Dzierzoniów.?
poniedziałek, 01.07.2019 22:31
Hmm, może dlatego, że w Dzierzoniowie nie można skończyć dobrych studiów? P. Dubiel studiował na jednej z najlepszych amerykańskich uczelni, P. Sztandera studiuje na AWFie, więc może najpierw sprawdź jak było, bo na razie piszesz bzdury
wtorek, 02.07.2019 16:56
Niepamięć, czy celowe kłamstwo; Sztandera odeszła po drugiej klasie liceum, czyli trzecią klasę robiła już we Wrocławiu.Czemu odeszła , bo od dwóch lat nie mogła się zbliżyć do swoich życiówek / diagnoza trenera jest za gruba/, taki sam ma problem teraz Karolina i z tą samą diagnozą - gruba/.Nie jedna dziewczyna , chciała by mieć taką figurę, ale powód jakiś trzeba znaleźć. Kto śledzi losy Dominiki, to wie, że dopiero tam ruszyła z kopyta.
Gdzie był wcześniej Dubiel, przed wyjazdem do USA w SMS Zielona Góra i jak się nie mylę, jakiś czas był SMS Oświęcim/ a nie w wielkim klubie MKS 9 Dzierżoniów, ten klub tylko reprezentował, ale nie trenował.
Warto wspomnieć o Soboniu, też od gimnazjum był w innym klubie w Juveni Wrocław, i tam dopiero odnosił największe sukcesy m.in. w-ce mistrz Europy Juniorów na 50 grzbietem. A gdzie trenowała Zuzanna Oliwa , czy nie czasem w AZS Warszawa. Warto przy okazji wspomnieć o Dereniu, który dopiero pierwszy sezon trenował w WKS Wrocław, i jakie piękne rezultaty. Czy nie tutaj czasem pierwszy raz zdobył medal seniorski , bo w MKS 9 Dzierżoniów , ciężko było mu wejść do finału"A", a gdzie tu o jakimś medalu było marzyć. Cała prawda o tym klubie.
XD wtorek, 02.07.2019 22:55
Dereń, jeszcze trochę to przeciwnicy mu się zestarzeja i będą złote medale xD dostał w dupe jak sztandera i nagle są wyniki, ale do czasu, stanie tak samo jak ona, przestała się liczyć w świecie, dawno nie była na międzynarodowych zawodach, pozostały jej jedynie uniwersjady
środa, 03.07.2019 09:48
To samo można powiedzieć o Juraszku. A jak będzie zobaczymy.
Ale przynajmniej nie biorą niedozwolonych substancji.
Juraszek też stoi w miejscu, a nawet się cofa mimo niedozwolonego wspomagania. To jest dopiero wstyd. Rodzi się pytanie, to co wcześniej osiągnął, ile było w tym zasługi treningu a ile brania różnych niedozwolonych substancji?
Nic szczególnego nie osiągnął, na tle innych znanych pływaków, a wpadł na dopingu.
Na koniec to wstyd tak się wypowiadać o swoich byłych wychowankach.
Dominika przynajmniej pojedzie na Uniwersjadę, a Juraszek nigdzie.
środa, 03.07.2019 14:44
Nie sądzę, aby to ktoś z klubu się wypowiadał, bo na pewno są dumni z sukcesów Kacpra czy Dominiki, to raczej jakiś frustat się wypowiada, skoro próbuje umniejszać zasługi innych.
Cokolwiek by nie mówić o Pawle, to minimum zrobił, a że został wycięty, to inna sprawa, Dominice brakowało tylko dwie setne sekundy do minimum na mistrzostwa świata, szkoda, że polski związek nie wziął pod uwagę, że na pewno dostałaby się do finału, przecież to dla nich dodatkowe pieniądze z ministerstwa
środa, 03.07.2019 15:06
Mimo wszystko, znając troszeczkę władze klubu i te powiązania rodzinne, dla mnie jak najbardziej są zdolni do takich wypowiedzi.
Żaden rodzic lub zawodnik nie ma w tym interesu, żeby takie rzeczy pisać.
środa, 03.07.2019 15:19
To nie pierwszy komentarz o Dominice na tym portalu, wcześniej też były.
Zazdrość, zawiść niedocenianie jej sukcesów, umniejszanie ich.
Gdy reprezentowała MKS 9 Dzierżoniów to tak nie było.
Zemsta , że zmieniła klub.
środa, 03.07.2019 17:55
Trenował w klubie taki jeden zawodnik, który nie mógł znieść jej sukcesów i wszystko na to wskazuje, że to on najczęściej się wypowiada negatywnie w temacie Dominiki. Pieniądze nigdy mu nie szły w parze z dobrym wychowaniem
środa, 03.07.2019 15:45
No trener mógłby się tak zachować, pamiętam go z treningów.Raczej nie miłe wspomnienia. Ale czy on ma internet ?. Bo do najmłodszych nie należy.
środa, 03.07.2019 11:32
A Uniwersjada, to czasem niemiędzynarodowa impreza?
Ale okazuje się nie dla wszystkich , bo trzeba być studentem.
kibic czwartek, 04.07.2019 14:57
Bzdury!
gir środa, 26.06.2019 13:25
A u ciebie przegrzany mózg, który zrobił się gładki jak żarówa.
środa, 26.06.2019 13:46
Komentarz na twoim poziomie, czyli zerowym poziomie.
anam środa, 26.06.2019 09:14
https://www.przegladsportowy.pl/plywanie
/pawel-juraszek-zostal-zlapany-na-doping
u/ec1b659
środa, 03.07.2019 12:28
Chłop dużo chorował i chorował, leczył się, i leczył się i wyniki miał, nie tak jak inni zdrowi.
I ot bohater powiatowy.
środa, 03.07.2019 13:17
Coś w tym jest, pamiętam ok.5-6 lat na zawodach w Świebodzicach, widziałem go osobiście, jak w szatni męskiej /przed startem/ siedział z maską tlenową na nosie.
Chyba wtedy też był chory i leczył się.
niedziela, 30.06.2019 12:44
Po co dyskusja miał w organizmie niedozwolone środki przekraczające normy i koniec. Są przepisy i zasady których nie wolno przekraczać. Został złapany i już . Teraz niech oddaje stypendium premie i nagrody
pilny obserwator poniedziałek, 01.07.2019 08:02
Proponuję troszeczkę ostrożności. Przedwczesne " osądzanie" bez gruntownej znajomości rzeczy po prostu jest nadużyciem. A jak okaże się, że sprawa wygląda "troszeczkę" inaczej ? Wiadomo, że Paweł nie jest wygodny dla kierujących PZP. Nie uczestniczy w zajęciach kadry , pracuje indywidualnie w prowincjonalnym klubie , a więc kierownictwu uciekają intratne wyjazdy na zgrupowania itd. Nie jest to żadną tajemnicą. Nie wiadomo kto, a może ktoś miał w tym interes, żeby wykosić konkurencję. Dlatego zalecam "rozpalonym" kibicom trochę dystansu. Po prostu w życiu nie jest tak jak na pierwszy rzut oka się wydaje.
poniedziałek, 01.07.2019 12:25
Jak ja bym był PZP , za takie posądzenia , wyrzucił bym cały klub ze związku pływackiego, albo podał go, o zniesławienie do sądu.
Co za bzdury wymyślacie, że by zachować twarz. Jestem w głębokim szoku.
Co ma wspólnego jedno, z drugim? Każdy ocenia wg. siebie.
Przestańcie takie rzeczy pisać, bo kompromitujecie cały klub.
To, że może być niewygodny, to nie znaczy, że przyczynili się do jego dopingu. Kto dla kogo jest konkurencją. Czyżby inni zawodnicy, też przyczynili się do tego.
Ale knujecie, aż włosy na głowie się jeżą. Czas otrzeźwieć.
poniedziałek, 01.07.2019 12:42
Przecież zgrupowania kadry , cały czas się odbywają, bo są inni zawodnicy.
Świat się nie zawalił, bo Paweł nie jedzie. PZP jeszcze zyskuje, bo zostaje kasa.
poniedziałek, 01.07.2019 12:45
Okazuje się, że wszyscy są winni, bo i Polski Związek Pływacki, zawodnicy/konkurenci/ tylko nie sam Juraszek.
Przyznam ciekawa koncepcja obrony.
wtorek, 25.06.2019 17:57
I w końcu wpadł "GAGATEK". Wojtal myślał,że jest super trenerem i chodził dumny jak paf.
Po takich kiepskich treningach nikt nie miał prawa tak dobrze pływać.I już wiemy co pływało, chemia.Dla mnie zawsze nosił ksywę "alchemik",
Kwestia czasu i wpadł. Pamiętam jak kiedyś bronił pływaka z Zielonej Góry, który też zaliczył wpadkę, już wtedy było to dziwne, że broni takich ludzi, mówię sobie, chyba też musi coś brać skoro się tak zachowuje.
Przecież w tym klubie nie ma nikt wyników, czy to nie było dziwne.
Ale zawsze tłumaczyli, że nikt się nie stara tylko Juraszek.
kibic pływania niedziela, 30.06.2019 18:29
To pewnie jest geniuszem.Od Olimpiady był najczęściej kontrolowanym zawodnikiem.Poza oficjalnymi zawodami kontrolerzywizytowali go przeciętnieraz w miesiącu,przez agencję polską jak i zagraniczną.
poniedziałek, 01.07.2019 07:47
Bidulka. Dać mu nagrodę pocieszenia.
Dla opinii publicznej brał środki niedozwolone i został na tym złapany.
kibic pływania niedziela, 30.06.2019 18:37
To skąd prawie pół tysiąca medali na Mistrzostwach Polski nie licząc rekordów Polski w wielu katwgoriach wiekowych.
wtorek, 25.06.2019 18:03
Nie ma to jak się cieszyć. Co za ludzie mieszkają w tym kraju!
wtorek, 25.06.2019 18:35
Jak ktoś oszukuje , żeby osiągnąć sukces, to jak chwalić taka osobę.
Mamy go kryć tylko dlatego, że jest z Dzierżoniowa? Kompromitacja, wstyd itp.
Pływak z Biedawy wtorek, 25.06.2019 23:53
Tobie chodzi raczej o Paf Dady albo o kolorowy Pif Paf
wtorek, 25.06.2019 18:50
Paf??? Serio???
kibic środa, 26.06.2019 21:10
zastap go
optymista czwartek, 27.06.2019 06:43
Młodych zdolnych ludzi nie brakuje. Tylko ich nie dopuszczacie.
Mam nadzieje, że klub się rozleci, bo zasługuje na to.
A na miejscu starego powstanie coś nowego, na poziomie, a rodzice zobaczą jak może być i porównać. A nawet jak wszyscy nie będą mieć wyników, ale przynajmniej atmosfera w klubie będzie normalna, że chętnie będą chodzić na treningi i zostaną im wspaniałe wspomnienia z tego okresu życia. Bo do tej pory tego nie było.
czwartek, 27.06.2019 16:19
Pisarscy na trenerow
Lady Masters czwartek, 27.06.2019 16:49
Dzięki, ale jeszcze długo będziemy się uczyć od Trenera Andrzeja i nadal będziemy daleko za Nim ;)
czwartek, 27.06.2019 17:49
Ale udawana skromność, co czekacie aż klub sam zamknie oczy, bo dużo mu nie zostało do całkowitej zapaści.
czwartek, 27.06.2019 19:31
Ale udawana inteligencja
piątek, 28.06.2019 07:35
Inteligencji nie można udawać albo jest albo jej "nima"
czwartek, 27.06.2019 17:47
Czemu nie.
czwartek, 27.06.2019 21:54
Wy się nadajecie do tarcia chrzanu a nie do dzieci
piątek, 28.06.2019 07:36
O kim piszesz, o sobie?
czwartek, 27.06.2019 06:33
Już czas na nowy klub pływacki z prawdziwego zdarzenia , takie miasto jak Dzierżoniów zasługuje na to.
Na pewno potencjalnych talentów nie brakuje w tym mieście i w okolicach.
kibic niedziela, 30.06.2019 18:22
a,w Bielawie to saaż 3 kluby pływackie
kibic pływania niedziela, 30.06.2019 18:33
Nie ma chyba żadnych przeszkód.Klub można założyć nawet przy komp.Tylko jeden szkopuł,trzeba chcieć ipokazać jak to się robi tzn.pływać.
czwartek, 27.06.2019 12:36
Czas to jest na nowy basen, bo ten zagraża bezpieczeństwu.
wtorek, 25.06.2019 22:41
Takie bzdury że jest czysty to tylko wyznawca PiS oni łykają kazda bzdure
środa, 26.06.2019 00:55
Czemu obrażasz osoby które głosowały na PIS?
niedziela, 30.06.2019 12:37
NA PIS GŁOSOWAŁ MOTŁOCH , PO CO SIĘ PIENISZ ?
niedziela, 30.06.2019 18:06
Wytłumacz , kto jest dla ciebie motłochem?
Pocieszasz się, takim stwierdzeniem.
środa, 26.06.2019 05:52
Jak ktoś głosował na Populizm i Socjalizm to sam siebie obraził.
ja antypislamista środa, 26.06.2019 10:19
was nie trzeba obrażać. Wy głosując na pis sami się przyznaliście do braku mózgu!
czytelnikdoby piątek, 28.06.2019 20:28
ty autor anty z miasta sci a dupasci mamy wolnosc slowa i wara od nas bo braki sa u ciebie
piątek, 28.06.2019 07:40
Postkomunista? To by tłumaczyło wszystko.
KTOS środa, 26.06.2019 10:25
LEMINGI nadal nie moga sie pogodzic z porazką?Stad ten skowyt
k piątek, 28.06.2019 20:32
Szok
piątek, 28.06.2019 12:36
hahahahaha buuuuuu hahahaha
Marcin wtorek, 25.06.2019 16:33
Wszyscy biorą, i to o wiele mocniejsze i bardziej skomplikowane rzeczy od efedryny.Ale oni nie są w dzierzoniowa ale z warszafffki, Poznania itd., a efedryna jest nawet gripex'ie.
wtorek, 25.06.2019 21:04
Pseudoefedryna a nie efedryna
piątek, 28.06.2019 07:43
Widzę, że znawca. Czy to nie ty Paweł?
Ddz wtorek, 25.06.2019 22:02
Marcin, mów za siebie... Jako rodzic zawodnika mam w pamięci wizyty u lekarza i potem telefony do komisji antydopingowej, czy przepisane leki są dozwolone. My tego bardzo pilnowaliśmy... Nie każdy bierze i myślę, że Paweł nie zrobiłby tego celowo. Bez tego był dobry. I absolutnie nie popieram dopingu, żeby było jasne!
wtorek, 25.06.2019 22:09
Jasne, czwarty czas na świecie na samych witaminach? Ludzie obudźcie się.
Garbaty z Bielawy środa, 26.06.2019 08:13
Lata pracy, wyrzeczenia na każdym kroku, surowe warunki treningów, zbliżające się Mistrzostwa Świata.. Kto z was zaprzepaściłby to wszystko na zawodach ktore nie są nawet Mistrzostwami Polski? Na pewno nie Paweł. On ma charakter i wole walki, wie jak smakuje sukces i nie wierzę w to że nie skorzystałby z dopingu, tym bardziej nie w momencie swojej szczytowej formy. Przez tyle lat kiedy nikt o nim nie słyszał on trenował, trenował i trenował. Skoro nie było mu to potrzebne kiedy nikt w niego nie wierzy to po co miałby to robić w najważniejszym momencie kiedy tysiące oczu są skierowane wprost na niego? Paweł, udowodnij im że tak nie jest!
środa, 26.06.2019 09:12
Inni co korzystali z dopingu , mieli podobne historie.
To nie jest wytłumaczenie czyjegoś zachowania.
Jaka szczytowa forma, od roku nie może zbliżyć się do życiówek.
Nie zakłamuj rzeczywistości. A jaka jest pewność, czy wcześniej nie brał?
środa, 26.06.2019 09:16
Paweł był na najczęściej kontrolowanym zawodnikiem. Komisja antydopingowa jeździła za nim wszędzie.
środa, 26.06.2019 09:34
Pisać można różne rzeczy , fakty są takie a nie inne.
środa, 26.06.2019 09:38
Fakty są takie że jest próbka b a sprawa jest cały czas otwarta... Więc czysto teoretycznie może okazać się że na dopingu wcale nie był.
środa, 26.06.2019 12:21
W artykule w Przeglądzie Sportowym, przewiduje , że próbka B raczej będzie dodatnia. Odsyłam do artykułu,
środa, 26.06.2019 12:25
Jak widać coś przeczuwali
Gość środa, 26.06.2019 09:46
Ponieważ nie spodziewał się kontroli na takich nie znaczących zawodach to wziął doping po tabletkach sudafed nie miał by takiego stężenia szkoda chłopaka ale za błędy trzeba odpowiadać swoją drogę to wszyscy biorą tylko nie wszyscy dają się złapać
środa, 26.06.2019 10:13
Racja. Brak chemi maskującej doping na takim szczeblu kosztuje
środa, 26.06.2019 12:38
Jak szkoda, trzeba eliminować takie osoby ze sportu. W swoich stwierdzeniach , że wszyscy biorą, chyba się trochę zagalopowałeś.
środa, 26.06.2019 08:48
co to za doping śmiech na sali
środa, 26.06.2019 08:57
Wystarczający , żeby nie pojechać na MŚ.
Wyborca środa, 26.06.2019 09:02
A Norweski wszystkie chore na astmę ,one mogą ?
środa, 26.06.2019 09:54
Właśnie jestem po lekturze "Przeglądu sportowego" i co? przed stawie wnioski:
"Ona temu winna , ona temu winna" a kto Jagoda Wątroba.
Proponuje przeszczep tego organu i po sprawie.
Pik środa, 26.06.2019 17:49
Uprawiam zawodowo MTB i każdy zawodnik ma listę co szkodzi a co może
czwartek, 27.06.2019 03:42
ZWYKŁY OSZUST
czwartek, 27.06.2019 06:53
I w końcu poznaliśmy tajemnice sukcesu Pawła Juraszka.
czwartek, 27.06.2019 18:00
W końcu wyszła na jaw tajemnica sukcesu Pawła Juraszka.
wtorek, 25.06.2019 18:30
Pytanie! Dlaczego czekali od marca (wtedy było GP w Lublinie), żeby zawiadomić 2 tygodnie przed MŚ.
wtorek, 25.06.2019 19:35
Bo pewnie potrzebne były dwa miejsca dla ludzi z plecami....
wtorek, 25.06.2019 23:51
Jesteś skarbnikiem klubu? Czy może księgową?
środa, 26.06.2019 01:15
Z tego co wiem to mama Pawła jest skarbnikiem klubu,
wtorek, 25.06.2019 20:09
Pokarało Go, bo jeździł na takie imprezy za pieniądze klubowe, a inni musieli płacić.
środa, 26.06.2019 07:13
Jakie klubowe. Jak nie wiecie to się do cholery nie wypowiadajcie.
środa, 26.06.2019 07:38
To za jakie pieniądze jeździł, powiadomcie opinie publiczną.
Z tego co wiem wszystko miał za darmo, w odróżnieniu od innych.
Nawet jest wątpliwość, czy składki członkowskie opłacał.
środa, 26.06.2019 08:08
Klub jest biedny jak mysz kościelna
środa, 26.06.2019 12:09
A dotacje z UM Dzierżoniów jak się nie mylę ok.40 tys. w tym roku, plus sponsorzy, składki członkowskie, to ładna sumka się zbierze.
autor środa, 26.06.2019 21:03
mylisz sie
czwartek, 27.06.2019 12:39
A koszty pobytu na basenie? Za darmo nigdzie nic nie dają. Wyjazdy dzieci na zawody (ubezpieczenia) trzeba się orientować.
czwartek, 27.06.2019 17:57
Przecież UM Dzierżoniów podjął uchwałę, że wszystkie miejskie kluby w Dzierżoniowie korzystające z obiektów miasta nie płacą za to. Co wasz klub uchwała ta nie objęła. A obowiązuje ona jak się nie mylę od 01 stycznia 2018 r.
środa, 26.06.2019 11:18
Popobrana próbka trafia do sejfu i tam może sobie czekać na analizę parę lat .
wtorek, 25.06.2019 21:42
Biedny trener, kogo on teraz będzie trenował, bo przecież oprócz Juraszka nikt go więcej nie interesował.
Cały czas myślał, że to jego wspaniałe treningi tak mu dobrze służą i tak się pysznił, a tutaj okazało się,że było znacznie coś więcej
kibic środa, 26.06.2019 21:07
da rade ,beda nastepni
czwartek, 27.06.2019 06:28
Nie sądzę, w tym klubie już prawie nikt nie trenuje.Na takie miasto powiatowe
jak Dzierżoniów ile zostało tam dzieci 30-35. W takiej Bielawie trenuje pływanie ok 200 osób.
W tym klubie nawet cie nie nauczą się dobrej techniki pływania/każdy uczy się sam podpatrując starszych/ , atmosfera bardzo nie fajna /przede wszystkim za sprawą trenera/ i co najważniejsze brak wyników. Rodzic który chociaż trochę się interesuje pływaniem, przyzna mi racje.
A za brak wyników regularnie obwiniani są zawodnicy, bo albo są za grubi, albo za chudzi, albo leniwi.
Już czas na nowy klub w Dzierżoniowie, który by wykorzystał potencjał mieszkających tam dzieci.
Ddz czwartek, 27.06.2019 10:11
Akurat jeżeli chodzi o technikę, to jesteś w błędzie. Wychowanków naszego klubu poznasz na każdych zawodach właśnie po nienagannej technice, zdobytej dzięki trenerowi Wojtalowi.
czwartek, 27.06.2019 14:21
Ale bzdury gadasz. Jedyne ćwiczenie jakie on zna to dokładanka / dla nie wtajemniczonych ćwiczenie do kraula, które w późniejszym wieku więcej szkody przynosi niż pożytku.A inne style nic, wielkie nic.Wszyscy pływają stylem Juraszka, czyli kraulem.
Przykłady,Sztandera miała nie najgorszą technikę w żabce. I na tym koniec.
Ale ile tu zasługi trenera prawie nic. To tylko praca zawodnika a nie pomoc trenera. W odróżnieniu do innych klubów.
czwartek, 27.06.2019 12:43
Klub pływacki - to nie zabawa w pływanie, tylko godziny ciężkich treningów, weekendy zawody. A, że z chęciami zawodników do treningów bywa różnie, to średnio orientujący się rodzic doskonale wie. To czas wyrzeczeń ze strony dzieci i .... właśnie rodziców. W naszym klubie składki są jednymi z niższych, gdy porównamy z okolicznymi miejscowościami.
obserwator czwartek, 27.06.2019 14:39
Nikt się nie czepia składek/ chociaż w Bielawie są niższe/.
Ludzie odchodzą, nie z powodu ciężkiej pracy, ale dlatego,że jest tu zła atmosfera i brak wyników. Czy ktoś zawodników poza Pawłem i Karoliną w rankingu ogólnopolskim rocznikowym mieści się chociaż w pierwszej setce w danym stylu. My nie chcemy cudów, czy od razu mistrzów polski.
Taki ranking to wizytówka danego klubu. A tutaj jest obraz nędzy i rozpaczy.
czwartek, 27.06.2019 15:04
Pisarscy na trenera mks
czwartek, 27.06.2019 17:51
Oj czekają, czekają cierpliwie na to.
Xxx czwartek, 27.06.2019 15:50
A czy ktoś komuś zabronił założyć nowy klub pływacki, raczej chętnych brak było do tej pory. Wszyscy by chcieli na takim czymś zarobić, niestety nie chce się ludziom działać społecznie i taka jest prawda. MKS 9 przez wiele lat szkolil młodych ludzi. Pan Wojtal niestety podupadl na zdrowiu, ale nalezy mu sie wielki szacunek za to ile pracy wkładal przez wiele lat w nauke dzieci. Ten kto krytykuje MKS 9 niech sam założy stowarzyszenie i zobaczy jaką to jest prosta sprawa.
obserwator czwartek, 27.06.2019 17:45
Już widzę tą społeczną prace w Waszym klubie.
Koń by się się uśmiał. Pokarz rozliczenia, rachunki, czemu nie jest to jawne?
Czemu wszystko dzieje się po cichu . W innych klubach raz w roku zarząd przygotowuje sprawozdanie i każdy z członków klubu ma wgląd w te sprawy.
A kto wybrał zarząd? Pochwalcie się jak to działa u Was. Czy w ogóle coś działa normalnie u Was.
czwartek, 27.06.2019 16:58
Brawo za ten komentarz! Same kozaki się wypowiadają a zielonego pojęcia o tym sporcie nie mają.
czwartek, 27.06.2019 12:14
W marcu GP w Lublinie a w kwietniu Sztokholm i w Sztokholmie nic nie wykryli?
środa, 26.06.2019 13:29
Jak zwyciężał to komentarzy było cztery , jak kłopoty to ponad setka zadowolonych klakierów . Polska rzeczywistość i nic więcej . Brawo tak dalej ....
środa, 26.06.2019 13:45
Proponuje wyjechać do Izraela, tam Wam będzie lepiej, skoro Polska nie pasuje.
środa, 26.06.2019 13:55
Lepiej żeby wyjechały "janusze-somsiady-cebulaki", które cieszą się na widok nieszczęścia bliźniego.
środa, 26.06.2019 15:15
Sam sobie jest winien.
środa, 26.06.2019 16:27
Nawet jeżeli, to czy to jest powód do lania pomyj?
środa, 26.06.2019 16:47
Wszystko zależy czego dotyczy sprawa. Jego zachowanie było wysoko naganne i proszę się nie dziwić reakcji co niektórych osób.
środa, 26.06.2019 16:50
Tylko Paweł wie jak na prawdę było.
środa, 26.06.2019 16:32
ta
środa, 26.06.2019 10:11
Jak zawody w marcu były mało znaczące bez prestiżu to po co startował jak był przeziebiony? Zawodnik tej klasy nie może startować jak spada jego odporność w takich zawodach.
Iga środa, 26.06.2019 10:40
Czy ta sprawa nie ma związku z tym,że Paweł publicznie poparł Alę w jej walce z nowym regulaminem pzp?????
środa, 26.06.2019 12:12
Tak, i za karę PZP oskarżył go o doping.
Większych bzdur nie słyszałem.
środa, 26.06.2019 15:06
Dajcie chłopakowi już spokoj.
środa, 26.06.2019 14:04
A jednak można inaczej przedstawić problem ... doba i jej „ redaktorzy” jak zwykle się nie popisała......wstyd !!!!!!!
http://dolnoslaskie.naszemiasto
.pl/artykul/walczyl-z-alergia-a-ukarali-
go-za-doping-pawel-juraszek,5182471,art,
t,id,tm.html
Xxc wtorek, 25.06.2019 22:16
Ludzie obudzcie się !!! Nie wierzcie w te bzdury o dopingu. Nagle chwilę przed wylotem to wykryli od marca tyle czasu minęło. Ktoś to zrobił spechalnie by nie mogł się odwołać i polecieć, miał reprezentować MKS 9 co się nie do końca podoba związkowi. Poczytajcie na ten temat. Paweł nie bał się wyrażać swojego zdania i mówić prawdy i został ukarany. Otwórzcie oczy wkoncu bo hejtujecie A jemu jest potrzebne wsparcie teraz
Pływacy środa, 26.06.2019 10:36
Paweł jesteśmy z tobą,nie daj się złamać,trzymamy ciuki
wtorek, 25.06.2019 22:31
Yhy komisja antydopingowa kłamie, obłuda i tyle
wtorek, 25.06.2019 23:44
Ehe... i specjalnie wziął żeby wygrać mega prestiżowe zawody z cyklu grand prix... gratuluję pomyślunku. Paweł niestety jest niewygodny i mocno chcą się go pozbyć.
środa, 26.06.2019 01:25
Kto się chce go pozbyć? Czy PZP wie o tych posądzeniach?
Ale głupie tłumaczenie.
środa, 26.06.2019 06:43
Paweł nie poddawaj się, walcz! Ala Tchórz też zaczęła walkę z PZP.
środa, 26.06.2019 08:56
Ala Tchórz zaczęła tzw. walkę z PZP w całkiem innej sprawie, nie dotyczy ona w ogóle dopingu tylko m.in. szeroko pojętego regulaminu zawodników kadry.
Nie ściemniaj. Nie wciągaj w to niewinną kobietę.
środa, 26.06.2019 01:27
Zyjemy w nowoczesnym miescie dziadostwa bagna i układów musi to kiedyś pęknąc tym miastem rządzi post komuna i platwuskowskie ponczuckowstwo
Delfin Um środa, 26.06.2019 04:44
I poplynal...
środa, 26.06.2019 06:49
Przeczytajcie "Przegląd Sportowy" a potem oceniajcie
środa, 26.06.2019 07:24
Polaczki się cieszą, że bliźniego spotkało coś złego. Ależ frajda dla pospólstwa!
środa, 26.06.2019 07:29
Nogę złamał, czy rękę, miał wypadek, że go krzywda spotkała, oszukiwał innych/ wyniki badań/ i go złapali i tyle na ten temat.
Polacy się nie cieszą, tylko są oburzeni takim zachowaniem.
Garbaty z Bielawy środa, 26.06.2019 08:14
Lata pracy, wyrzeczenia na każdym kroku, surowe warunki treningów, zbliżające się Mistrzostwa Świata.. Kto z was zaprzepaściłby to wszystko na zawodach ktore nie są nawet Mistrzostwami Polski? Na pewno nie Paweł. On ma charakter i wole walki, wie jak smakuje sukces i nie wierzę w to że skorzystałby z dopingu, tym bardziej nie w momencie swojej szczytowej formy. Przez tyle lat kiedy nikt o nim nie słyszał on trenował, trenował i trenował. Skoro nie było mu to potrzebne kiedy nikt w niego nie wierzy to po co miałby to robić w najważniejszym momencie kiedy tysiące oczu są skierowane wprost na niego? Paweł, udowodnij im że tak nie jest!
środa, 26.06.2019 08:24
Wyniki testów tylko mogą go obronic
wtorek, 25.06.2019 18:03
A ja w to nie wierzę. Nie zdziwiłabym się, gdyby to była zemsta związku za to, że Paweł występuje jako zawodnik MKS 9 Dzierżoniów ( kto oglądał to widział). I nie chce brać udziału w zgrupowaniach centralnych.
wtorek, 25.06.2019 18:15
Andrzej jest nieokrzesany i chamski w związku nie lubiany , coś w tym może byc
wtorek, 25.06.2019 18:46
Ale bzdury. To na pewno pomysł mamy i prezesa.
wtorek, 25.06.2019 23:49
Uważaj bo Paweł wystąpi do sądu o zniesławienie.
środa, 26.06.2019 01:18
Komisje antydopingową podaj do sądu o zniesławienie, albo PZP że cie wrobił, a ty jesteś niewinny,
wtorek, 25.06.2019 19:19
Uważaj , bo PZP wystąpi do Sądu o zniesławienie , jak takie bzdury będziesz opowiadać.
Xxx wtorek, 25.06.2019 22:22
Ludzie o czym wy piszczecie jakie układy?? Pieniądze haha A tym bardziej doping. Nie wiecie ile ten sport kosztuje ile trzeba do tego dokładać ale hejtujecie dalej. Przykre jest to bardzo. Pawłowi życzę wytrwałości i siły aby się nie poddał i nie załamał tą ludzką nienawiścią, która go teraz spotyka. Wstydzcie się za te głupie komentarze. Paweł nie zrobił tego całego, nie ma szans nie on !!!
środa, 26.06.2019 01:06
Wszyscy tak mówią. Wszyscy są niewinni.Co ktoś mu nasikał do próbki?
Przecież te badania wykonuje niezależna firma.
A posądzanie Polskiego Związku Pływackiego , że to on maczał w tym palce i załatwił Pawła, bo na jakiś zawodach reprezentował nie Polskę, tylko MZK 9 Dzierżoniów to dopiero bzdury.
Trzeba się z tym pogodzić, że Paweł nie był taki święty, a nie tak głupio go bronić.
Ola wtorek, 25.06.2019 16:29
Masakra
wtorek, 25.06.2019 17:39
I się zaczęło,przecież jeszcze chłopak ma odwołanie a wy już go skazaliście
wtorek, 25.06.2019 17:45
Wszystkie serwisy o tym piszą, dziennikarze mają ukrywać fakty?
wtorek, 25.06.2019 18:07
Za późno na odwołanie. Ciekawe, że czekali od marca.
Paulina wtorek, 25.06.2019 16:44
Żałosne , jak odnosił sukcesy , należało czekać na jakikolwiek artykuł parę dni, a teraz jak szybciutko został stworzony ! Nie ma to jak lokalne wsparcie ! .....
Jarosłaf wtorek, 25.06.2019 17:02
Paulinka na przeziębienie zamiast kombinować wystarczyło wziąć polopirynę lub aspirynę. Jego peszek
wtorek, 25.06.2019 17:23
Aspiryna zmniejsza krzepniecie krwi, poprawia jej przepływ, wiadomo że z czerwonymi krwinkami jeet ransportowany tlen. Wiec aspiryna to tez steryd:)
Widz wtorek, 25.06.2019 18:08
Haahaaha brawo ! Bez tego by nie miał wyników. Układy , i pieniążki nie pomogły
wtorek, 25.06.2019 16:44
Mysle,ze facet ktory zajmuje sie takim sportem zawodowo,powinien wiedziec o takich sprawach
wtorek, 25.06.2019 19:33
Bądź pewien, że wiedział co robi,
żenada wtorek, 25.06.2019 17:43
A astmy nie ma ... >?
wtorek, 25.06.2019 18:06
A WOjt dał stypendium?
wtorek, 25.06.2019 18:17
Gdy jestem przeziębiony,a mam już ponad 60 lat,nigdy nie biorę pseudoefedryny.I żyję!!!Po co stwarzać iluzje,że to środek leczniczy.Sportowiec,który się "koksuje" widzi tylko swój sukces.Nie widzi natomiast dalszych konsekwencji.Warto stworzyć listę wybitnych rekordzistów świata w różnych dyscyplinach sportowych,którzy "zakończyli" swoje życie między 30 a 40 rokiem życia.Powinno się ten wykaz wieszać w formie bannera na wszystkich imprezach sportowych,żeby w końcu dotarło do tych zakutych łbów,że kariera sportowa jest tylko etapem przejściowym w ich życiu.
wtorek, 25.06.2019 18:39
Prawda.
wtorek, 25.06.2019 18:20
Kawęcki nie bierze.Wojdat nie brał.Motylia nie brała.Wielu sportowców po prostu brzydzi się fałszowaniem wyników.
wtorek, 25.06.2019 18:23
Brawo , popieram
wtorek, 25.06.2019 18:42
Tak kończą tacy ludzie., to była kwestia czasu. Niech się cieszy, że jeszcze żyje.
wtorek, 25.06.2019 18:27
Szanowałem Go podziwiałem i kibicowałem mu, ale sportowiec ok lasy światowej powinien uważać jakie leki zażywać a jakich się wystrzegać na pewno musiał coś czytać na ten temat
wtorek, 25.06.2019 18:37
Nie słyszałem, żeby ktoś powiedział że brał, wszyscy mówią ,że są niewinni.
wtorek, 25.06.2019 18:41
Dla was PAN Juraszek.
wtorek, 25.06.2019 18:43
Właśnie pan Wojtala i pan Juraszek. Na pana czeba mieć wygląd i pieniadze
Miodek wtorek, 25.06.2019 21:02
" czeba" ,,trzeba !
wtorek, 25.06.2019 21:38
Już nie pan,lecz topniejący bałwan.Przegrał swoje 5 minut.
bshn wtorek, 25.06.2019 19:12
Taki sport..az cie zlapia:(
Ciekawe czy w sportach BEBSONopodobnych tez sprawdzaja bo towarzystwo wyglada naszprycowane na maksa :D
wtorek, 25.06.2019 22:02
Tu nikomu nic nie udowodniono więc nie pisz bzdur. A o waszym pływaku głośno we wszystkich mediach.
wtorek, 25.06.2019 19:48
Przedawkowal haha.Nie czytał ulotki o leku.
wtorek, 25.06.2019 20:25
KOKSIARZ . TFU !
obserwator wtorek, 25.06.2019 21:14
A znana biegaczka narciarska Marit Bjorgen brała inhalator i leciała jak wół 10km bez zbytniego zmęczenia. Dyskwalifikacji nie dostała...

Mniejsza społeczność wiekszy szum:)
Licze ze Paweł wróci silniejszy.
Pozdrawiam
wtorek, 25.06.2019 21:33
Chcesz usprawiedliwiać branie substancji zabronionych w sporcie / w tym wypadku chodzi o dopuszczalne stężenie we krwi/?
Przecież to nie uczciwe w stosunku do innych trenujących .